Zivnorc Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Ko on nebi napisal 2130 objav bi še človek kaj najdel ... moraš gledat tam, ko je treba.... ...sej tut ko greš recimo v BTC po recimo ...olje za motor... se najprej pozanimaš, kje je trgovina z olji...ane ... ... ne pa da najprej začneš pri Kratocwillu... in pol tam kar obupaš... in spiješ pir.... pokličeš nekoga, da ti prinese olje... spiješ še en pir... pa greš domov... in kolneš zakaj je tolk trgovin v BTC....da še litra olja ne najdeš.... MihaGS, gregorjanc, cikadina in 5 others 8
hajoktejn Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 (popravljeno) Dunlop Trailmax TR91. Prvi vtis je jako slab. Motor mi kar pada v ovinek. Prej sem imel conti trail attack 2. Ne stekam kaj je tle slabga? A ti je bols ce ga mors tiscat u tla pa viset z njega da lohk speles ovink? Popravljeno Marec 14, 2014. Popravil hajoktejn matija1234 1
djfelix Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Jst ne vem ce je tako tezko poiskat no. Tole mi je vzelo 20 sekund, s tem postom vred. http://www.motosvet.com/tabla/topic/64-gume-pnevmatike/page-803#entry2048620 Hvala ampak nikakor nisem našel, našel sem od rumenega od zivnorca pa ne. Drugače pa dobro napisan review DAMI34 1
krucymucy Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 (popravljeno) A ti je bols ce ga mors tiscat u tla pa viset z njega da lohk speles ovink? Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna. Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat. Popravljeno Marec 14, 2014. Popravil krucymucy
biker77 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna. Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat. men je blo pa pri dunlopu lih to všeč kar teb ni.. DXR16, sax46, NinjaRider04 in 2 others 5
gsxf750 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 (popravljeno) ... Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat. Mal k seb potegneš za notranji klipon, pa counter steering opravi svoje. Popravljeno Marec 14, 2014. Popravil gsxf750 DXR16, krucymucy, exclan in 1 other 4
NX650 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 men je blo pa pri dunlopu lih to všeč kar teb ni.. Tudi meni ni všeč da ga treba silit dol...
Zivnorc Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Mal k seb potegneš za notranji klipon, pa counter steering opravi svoje. BMW ima leseno žrd namest balance..... kliponi so pa itak samo na mašinah... gsxf750, DXR16 in Cartman 3
NinjaRider04 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Tudi meni ni všeč da ga treba silit dol... fantje..nč se sekirat..nagnit se u ovinek kot je treba..isto kot če bi svojo nagibali ...aja malo fitnes pa bo vse super NX650 1
hajoktejn Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Da. Naslonis stegno na rezervoar in ga rines k tlem. Ko popustis pritisk se pa zravna. Ne vem kdo ga rad pobira iz ovinka, motor se mora sam zravnat. Hecn Men je na Savinih radirkah glih to pasal da ni blo treba prakticno nobene sile da se je motor nagnil. Zravnal se je vseen sam, sicer pa balanca nardi svoje. 100 ljudi 200 guma matija1234 in sax46 2
krucymucy Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Drugi vtis je malo boljsi, se bom navadil najbrz tudi na dunlopke, kaj pa mi ostane. sprednja ze kaze ogromen potencial za dolgo zivljensko dobo. Zadnja pa tudi ...
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Jaz nisem nič slikal, lahko pa mal napišem: PIRELLI ANGEL GT VS BRIDGESTONE T30 (zadnja) Kar se mene osebno tiče, že imam zmagovalca. In to je T30. Je nedvomno bolj športno orientirana, z bolj izraženim (oziroma z boljšimi povratnimi informacijami) na bokih. T30 sem uspel tudi v hladnih mesecih nasvalkat, če sem se malce po ovinkih podil, medtem ko pirelija ne morem, je po mojem preveč porezan ravno na bokih. Bo pa kilometrina dobra, oz po mojem boljša kot pri t30. Nadalje, pri angel GT se čuti prehod iz trde sredice na mehkeši bok. Kot da malo zdrsne potem prime, pri T30 tega ni. Guma dleuje homogeno čez cel nagib. Pa še ena informacija: pireli angel GT je mnogo bolj trd (toliko, da sem šel preverit tlak), kot pa T30, ki pobira grbine in luknje, da sploh ne čutiš. Ne bom rekel da je Angel GT slaba guma, daleč od tega, vendar meni in mojemu načinu vožnje veliko bolj ustreza T30. sax46, Zivnorc, gsxf750 in 2 others 5
biker77 Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Drugi vtis je malo boljsi, se bom navadil najbrz tudi na dunlopke, kaj pa mi ostane. sprednja ze kaze ogromen potencial za dolgo zivljensko dobo. 2014-03-14 17.43.37.jpg Zadnja pa tudi ... 2014-03-14 17.45.09.jpg kar sem jaz opazil..ne mara dolgotrajne vožnje po avtocesti v dvoje..ampak to ti itak ne prakticiraš..
urkoman Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 DAMI, tale GT se pojavlja na razlicnih gumah in res naj bi bile trse po sredini, za tezje motorje s prtljago.
Bostjan L Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 Naše ceste tudi pobirajo svoj davek
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 DAMI, tale GT se pojavlja na razlicnih gumah in res naj bi bile trse po sredini, za tezje motorje s prtljago. GT sm mislil, pirelli angel GT...drgač pa ima večina ST (sportouring) gum po sredini tršo zmes. Sedaj kolk je ta trda in kak je prenos z ene na drugo (s trde na mehkejšo) so si pa močno različe. Če je pretrda, bo pri močnem odpiranju gasa na spolzkem ali mokrem zlo hitro drsela, bo pa ogromno kilometrov naredila. Ena od zlo trdih sredic je na RS2. Men osebno se pokurijo gume med 9-10 ter 2- 3 uri (če gledaš številčnico), torej me pretirano trda sredica ne zanima, ampak bolj izdržljivost na teh točkah kot pišem.
urkoman Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 Vem, da si pisal o Pirelli firmi. Trenutno vozim Conti Road Attack 2 GT, prej sem imel pa Conti Road Attack 2 brez GTja. Zaenkrat kaze, da so GT oznake za več prevoženih kilometrov in predvsem po zaslugi trše sredice. GT = Easy handling and optimized tire life for heavy touring motorcycles DAMI34 1
Ervin93 Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 2014-03-14 17.43.37.jpg mene pa sam zanima kaj pomenjo te številke kokr na tej gumi 9 Je tud pr na mojih RS2 1,2,3... do kok ne vem nism gledu
MarkoR Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 Prvih 25km Angel GT. Srečen, gume bodo najbrž čisto okey. Sedaj pa ba furo čez Tuhinjsko in na Gorenjsko! :-) DAMI34 in igorkr 2
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 (popravljeno) Vem, da si pisal o Pirelli firmi. Trenutno vozim Conti Road Attack 2 GT, prej sem imel pa Conti Road Attack 2 brez GTja. Zaenkrat kaze, da so GT oznake za več prevoženih kilometrov in predvsem po zaslugi trše sredice. GT = Easy handling and optimized tire life for heavy touring motorcycles Ok. Jaz sem pisal pa o razlikah med dvemi gumami, ki imata obe trdo sredico: pa še tole: če pogledam sliko t30 in kje se peljem v skrajnem nagibu, je že od oka videti, da ima t30 veliko več mase na boku, kot ša angel GT, ki je za moje pojme (al pa mojo vožnjo) ravno tam preveč narezan Popravljeno Marec 15, 2014. Popravil DAMI34 cisco in igorkr 2
igorkr Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 Naše ceste tudi pobirajo svoj davek guma.jpg O enega takega prjatla sem jst spoznal v Franciji Ma ni bil francoz in je trdno držal z mano celih 1000 km povratne vožnje. Skregala sva se šele v Gorici pri vuklanizerju gsxf750 1
MarkoR Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 Evo, nazaj s prve fure na Pirelli Angel GT, prevoženih cca 150km. V primerjavi s ContiRoadAttack 2 mnogo manj igriva, manj športno talentirana, ne gre tako lahkotno v nagib in se vzravna, oprijem je super, obraba pa bo gotovo občutno bolj ugodna, kot na Contikah. Obe gumi imata na sredini napis, ena ContiAttack, Pirellijeva pa GT. Na Contikah o napisu po prvi vožnji ni bilo ne sluha ne duha več, Pirelli pa je na videz povsem nedotaknjena. Kako bo po 6,7000km...bomo pa videli. Naslednji komplet bodo pa najbrž zopet RoadAttack 2..EVO. MihaGS in DAMI34 2
urkoman Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 tale evo me zanima, a je slucajn to namesto gt oz. izboljsava gtja?
DAMI34 Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 tale evo me zanima, a je slucajn to namesto gt oz. izboljsava gtja? Pirelli angel GT je naslednjica Angel ST. Jaz in MarkoR imava sedaj Angel GT in tudi podobna opažanja glede na najine prejšnje gume.
MarkoR Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 tale evo me zanima, a je slucajn to namesto gt oz. izboljsava gtja? Continental ContiRoadAttack 2 EVO so izboljšana verzija ContiRoadAttack 2. Na spletni strani njihovi imaš obe gumi opisani. Naj bi imela EVO manjšo obrabo kot prvotni RoadAttack 2 pri nespremenjenih voznih karakteristikah. Vsekakor je RoadAttack dva odlična guma, najboljša tudi na Motorrad testu lani. Obraba pa je bila res huda, jaz sem imel zadnjo po straneh čisto pobrano, ker sem jo stalno na Pohorje in Golico priganjal. Ampak sedaj, ko vidim, kako zelo dobra je, bi jo kljub obrabi spet kupil. Z njo sem brez nesigurnosti vozil 1-2mm od skrajnega roba na zadnji, tudi s 3 kufri in sopotnico. krucymucy in DAMI34 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se