Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Prvič imel gor Road -Attack II EVO in sem navdušen ko sem po mokri cesti ganjal sta Dami in Nearrein vozila kot po ledu.......res dobra guma,tako po suhem (hitro segrevanje) kot po mokrem,tam res nudi dober in suveren občutek Zivnorc, alko1, thumper in 2 others 5
Nearrain Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Prvič imel gor Road -Attack II EVO in sem navdušen ko sem po mokri cesti ganjal sta Dami in Nearrein vozila kot po ledu.......res dobra guma,tako po suhem (hitro segrevanje) kot po mokrem,tam res nudi dober in suveren občutek Ne nabijaj...tok si zalutal, da si dva dni zivel v prepricanju, da se vedno voziva za teboj . . . DAMI34, Zivnorc, Kmet2 in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Ne nabijaj...tok si zalutal, da si dva dni zivel v prepricanju, da se vedno voziva za teboj . . . Jp vedno sem gledal če kdo leži v grmu ....nemočen Nearrain, builder in DAMI34 3
renyy Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 haha......moja Conti road attack2 bo srečna če bo do 5000kmju prišla, drgač pa fajn guma, malce manj okretna od SS gum, vendar predvidljiva in za ST gumo kr športna. Ni mi jasno, kako lahko touring guma zdrži samo 5000km. ? Z sport attack bi razumel, da zdrži samo 5000km, ampak road ??? Ali je tako mehka, ali pa res skoz vozite na polno Ker z sport touring gumami bi se naj delalo brez problema, vsaj 7000-8000km ob tudi ne lepi vožnji, nekateri pa znajo narediti tudi 12000km (roadsmart). Kmet2: torej praviš, da dobro drži v vseh situacijah? Ker se tudi sam odločam, ali bom dal naslednje gume gor sport touring, Road -Attack II EVO ali pireli angel GT, ali pa mogoče celo MITAS sportforce, glede na to, da dobim skoraj dva kompleta za ceno enih prej omenjenih. Lp Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 (popravljeno) Predvsem je poanta v tem, kje voziš, če je 1500km AC, potem nimaš kaj. Je pa roadattack monocompaund in mi je že Rumeni rekel, da dosegajo s sportattack enake ali pa boljše kilometrine, seveda če izvzamem AC. Moj rang doseganja kilotreni bi bil naslednji:(seveda s predpostavko, da je velik vožnje po AC oziroma naravnost in polno obremenjen v dvoje): Dunlop Roadsmar2 okrog 10kkm Pirelli Angel GT okrog 8kkm Bridgestone T30 okrog 6kkm Conti Roadattack2 okrog 5kkm Conti in Bridgestone nudita tudi odličen užitek skozi ovinke, ostali dve pa veelik manj. Za primerjavo: skoraj vsaka SS guma doseže pri meni med 4-5kkm, seveda če ni kakih pretiranih AC odsekov vmes. Popravljeno Maj 3, 2015. Popravil DAMI34 builder, Kmet2 in Zivnorc 3
renyy Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Ja to pa ja, še posebno zato, ker ni dual compound in jo po sredini požre. Kok si pa naredu z original gumo na sx-u ? bridgestone S20 ? A mitaske si mel gor ? Če si, kakšne so se ti zdele ? Mam občutek, da bojo kr mitaske gor padle ko bo čas za menjavo . Za 165 eur, pa pravijo da so super, je to to. No, sej sem še daleč od nakupa, no nekje sredi leta pa bo :grim Lp
DAMI34 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Ja to pa ja, še posebno zato, ker ni dual compound in jo po sredini požre. Kok si pa naredu z original gumo na sx-u ? bridgestone S20 ? A mitaske si mel gor ? Če si, kakšne so se ti zdele ? Mam občutek, da bojo kr mitaske gor padle ko bo čas za menjavo . Za 165 eur, pa pravijo da so super, je to to. No, sej sem še daleč od nakupa, no nekje sredi leta pa bo :grim Lp Mitas zvozil 3 komplete, poezija, sploh prva je najboljša guma za SXa ker nardi skoraj 8kkm medtem ko S20 prva mi je nardila 3.800 do senzorjev, zadnja bo pa okol 4,5 -5. builder, gsxf750 in Zivnorc 3
TakeALookAround Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Sem pa skos mislil, da je roadattack 2 dual compound....men take gume ne pasejo, ker jo pozre cist prehitr. Posebi ce sm nalozen na max, pa neturisticna voznja. To mors max 120 vozt, ce ne kr frci guma okol.....
Zivnorc Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 ... jest imam pa Scottoiler na max. odprt, da mi še gumo maže ...in se guma mnoooooogo manj obrablja.. thumper, Mavti, Kmet2 in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Sem pa skos mislil, da je roadattack 2 dual compound....men take gume ne pasejo, ker jo pozre cist prehitr. Posebi ce sm nalozen na max, pa neturisticna voznja. To mors max 120 vozt, ce ne kr frci guma okol..... Evo je po 3600 km od tega 2000km polno obložen in z sopotnikom ..... Naprimer Traill attack je bila pri tolikih km že na senzorjih ,vem da je kontradiktorno toda to je to . builder, Zivnorc in DAMI34 3
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Ni mi jasno, kako lahko touring guma zdrži samo 5000km. ? Z sport attack bi razumel, da zdrži samo 5000km, ampak road ??? Ali je tako mehka, ali pa res skoz vozite na polno Ker z sport touring gumami bi se naj delalo brez problema, vsaj 7000-8000km ob tudi ne lepi vožnji, nekateri pa znajo narediti tudi 12000km (roadsmart). Kmet2: torej praviš, da dobro drži v vseh situacijah? Ker se tudi sam odločam, ali bom dal naslednje gume gor sport touring, Road -Attack II EVO ali pireli angel GT, ali pa mogoče celo MITAS sportforce, glede na to, da dobim skoraj dva kompleta za ceno enih prej omenjenih. Lp Ja EVO je bila razvita posebej za dežne razmere in sem prvič vozil po dežju brez kančka tistega občutka da bo vsak čas zdrsnila,res sem prijetno presenečen. za po suhem je pa sploh limanica thumper in builder 2
Nearrain Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Jp vedno sem gledal če kdo leži v grmu ....nemočen Sam to ponavadi pocnem na nizkih skarpah . . . se dobr, da nisi mene imel v mislih .
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Sam to ponavadi pocnem na nizkih skarpah . . . se dobr, da nisi mene imel v mislih . No ja pustmo malenkosti
HyperJack Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Evo je po 3600 km od tega 2000km polno obložen in z sopotnikom ..... Naprimer Traill attack je bila pri tolikih km že na senzorjih ,vem da je kontradiktorno toda to je to . Se pravi pri zadnjem setupu le ni bil tako kriv motor?...gume in en medved gor? Da mi je vidt kakšna bo EVO spredaj =).
Ervin93 Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Dulop Qualifer, najslabša guma ever. Sprednja trese kot bi bika za roge držal. Po 400km avtoceste popolnoma oglata. 1 al 2?
Janezs Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Trenutno uporabljam Michelin pilot Road 3 spredaj in zadaj. Bi bilo zelo narobe, če bi dal na zadnjo gumo Michelin Pilot Road 4? kako je z različnimi gumami spredaj zadaj? Morajo biti iste?
DAMI34 Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Trenutno uporabljam Michelin pilot Road 3 spredaj in zadaj. Bi bilo zelo narobe, če bi dal na zadnjo gumo Michelin Pilot Road 4? kako je z različnimi gumami spredaj zadaj? Morajo biti iste? ne, je pa fajn če so iste, oziroma prva rang boljša. Nadalje je lahko včasih problem v ujemanju krivine prve in zadnje.
Danilo D Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 JanezS .... kolk ti kj pilot road 3 zdrži? Jaz mam zadaj pilot road 4 spredaj pa pilot road 4 gt in vsaj po prve 1,5kkm vse ok, prou užitek je k motor kar sam gre v ovinek .
Janezs Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 JanezS .... kolk ti kj pilot road 3 zdrži? Jaz mam zadaj pilot road 4 spredaj pa pilot road 4 gt in vsaj po prve 1,5kkm vse ok, prou užitek je k motor kar sam gre v ovinek . Zadnja mi zdrži okoli 10 000 Km sprednja 15 000 Km. Ne morem jih primerjati z drugimi gumami, ker do sedaj sem uporabljal samo te.
Janezs Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 ne, je pa fajn če so iste, oziroma prva rang boljša. Nadalje je lahko včasih problem v ujemanju krivine prve in zadnje. PR 4 zadnja ima manj oziroma nima kanalov speljanih čisto do roba pnevmatike, kar naj bi povečalo oprijem v suhem, ko je motor extremno nagnjen. Torej to pomeni, da me lahko preseneti zdrs prve gume v nagibu do roba, če dam zadaj PR 4 namesto PR 3? Najbolje, da dam spet PR 3.
DAMI34 Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 PR 4 zadnja ima manj oziroma nima kanalov speljanih čisto do roba pnevmatike, kar naj bi povečalo oprijem v suhem, ko je motor extremno nagnjen. Torej to pomeni, da me lahko preseneti zdrs prve gume v nagibu do roba, če dam zadaj PR 4 namesto PR 3? Najbolje, da dam spet PR 3. ne, zdrs te ne bi smel presenetiti na nobeni gumi. Prva ponavadi niti ne pride do roba, oziroma pride prej zadnja. Ampak zaradi občutka in oprijema je bolje da je prednja boljša (beri bolj športna) ali enaka zadnji. Zvozil sem en kup različnih gum in poskušal vse žive variante, nekatere gume se bolje ujamejo med seboj druge malo manj. Trenutno sem kot prvo našel optimalno gumo razmerje, vrednost/denar/kilometrina in to je Sava Mitas, z zadnjo se pa večkrat igram, saj ponavadi pred kakimi izleti dolgimi po 3000 ali več kmju nataknem, čimmbolj potovalno zadnjo gumo. Kmet2, Zivnorc, builder in 1 other 4
Janezs Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 ne, zdrs te ne bi smel presenetiti na nobeni gumi. Prva ponavadi niti ne pride do roba, oziroma pride prej zadnja. Ampak zaradi občutka in oprijema je bolje da je prednja boljša (beri bolj športna) ali enaka zadnji. Zvozil sem en kup različnih gum in poskušal vse žive variante, nekatere gume se bolje ujamejo med seboj druge malo manj. Trenutno sem kot prvo našel optimalno gumo razmerje, vrednost/denar/kilometrina in to je Sava Mitas, z zadnjo se pa večkrat igram, saj ponavadi pred kakimi izleti dolgimi po 3000 ali več kmju nataknem, čimmbolj potovalno zadnjo gumo. Ok štekam. Bom probal PR4 zadnjo, pa da vidimo kako se obnese v kombinaciji s PR3 prednjo.
Janezs Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Ok štekam. Bom probal PR4 zadnjo, pa da vidimo kako se obnese v kombinaciji s PR3 prednjo. Še nekaj. na tem linku je primerjava med PR3 In PR4. Torej sestava zadnje gume: PR3 80 % po sredini medium compound 10% Po robovih soft compound PR4 20 % po sredini hard compound 40% po robovih medium Glede na to da je medium compound po robovih. Koliko je razlike v oprijemu na suhem med soft in medium? Ali je ni? Imaš izkušnje? Hvala!
DAMI34 Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Razlika je zanemarljiva. Je pa zadeva nekak takole, če voziš zmerno, pa ne piliš nekih ovinkov, ti bo pr4 več zdržala kot pr3, ker je bolj potovalno usmerjena. tudi sredina je pri nji trša.
Igi Pop Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 1 al 2? Qualifer 1. Vem, da gre za nepravilno izbiro gume za vožnjo po avtocesti, ampak običajno se vozim večinoma po ovinkih. To, da prednja trese pa je drug problem. Kupil sem jih sredi zime po ugodni ceni na netu. Prodajalec je z drugega konca Slovenije, tako, da je uveljavljanje reklamacije problem. Saj je že čez polovico obrabljena, potem bom kupil touring gumo - za vsak slučaj ne Dunlop.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se