Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, Haki pravi:

Komplet sprednja in zadnja 295€ prej so ble pa pilotSport3 pa tud solidna guma ampak SC je top!

če te bo dž dubu, najbolj da parkiraš in počakaš :P

lima do cca 3 jurje .. pol pa začne mal spuščat .. predvsem sprednja .. vsaj meni je bilo tako

za suho vreme je top :OK: 

Objavljeno

Ok, ne me skurcat za vprašanje, vesel bom pa nasveta.

Motor(prvi) sem kupil februarja z Michelin Pilot 2CT, zadnja guma je bila že malo boga, in sem jo tudi po 2 mesecih znucal, sprednja je zgledala še precej v redu. Zadnjo sem nato nabavil isto 2CT in računal da naslednjič zamenjam celoten komplet, ampak trenutno sprednje gume ni več. Prevozil sem cca 6000km od februarja.

Nevem a naj zdaj naročim isto sprednjo 2CT ali kaj bolj aktualnega? 

Objavljeno
pred 12 minutami, B192 pravi:

Ok, ne me skurcat za vprašanje, vesel bom pa nasveta.

Motor(prvi) sem kupil februarja z Michelin Pilot 2CT, zadnja guma je bila že malo boga, in sem jo tudi po 2 mesecih znucal, sprednja je zgledala še precej v redu. Zadnjo sem nato nabavil isto 2CT in računal da naslednjič zamenjam celoten komplet, ampak trenutno sprednje gume ni več. Prevozil sem cca 6000km od februarja.

Nevem a naj zdaj naročim isto sprednjo 2CT ali kaj bolj aktualnega? 

če si zadovoljen in da ti je guma všeč, ne vidim razloga za zamenjavo z drugo blagovno znamko.

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

če si zadovoljen in da ti je guma všeč, ne vidim razloga za zamenjavo z drugo blagovno znamko.

Če po resnici povem nevem ali mi je všeč ali ne, je moj prvi motor, prve gume. Sicer sem v ovinku dostikrat nesiguren in me skrbi da bo sprednjo odneslo, ampak to več al manj ostri in počasnejši ovinki, zna bit da mam slabo nastavitev za sprednje vilce, ali pa samo neizkušenost, z zadnjim zdrsom nimam takih fobij. 

V bistvu me bolj zanima zato, ker kolikor sem gledal je bla ta guma aktualna ~2008, in bi mogoče s čim novejšim zamenjal. Nimam pa pojma kako te stvari napredujejo, me pa zanima kaj je najbolj smiselno.

Objavljeno
pred 37 minutami, B192 pravi:

Če po resnici povem nevem ali mi je všeč ali ne, je moj prvi motor, prve gume. Sicer sem v ovinku dostikrat nesiguren in me skrbi da bo sprednjo odneslo, ampak to več al manj ostri in počasnejši ovinki, zna bit da mam slabo nastavitev za sprednje vilce, ali pa samo neizkušenost, z zadnjim zdrsom nimam takih fobij. 

V bistvu me bolj zanima zato, ker kolikor sem gledal je bla ta guma aktualna ~2008, in bi mogoče s čim novejšim zamenjal. Nimam pa pojma kako te stvari napredujejo, me pa zanima kaj je najbolj smiselno.

Na kratko brez testiranj ne bo šlo, kar pomeni, da ti zna tut kaka druga firma neustrezati.

Mal povej, kaj bo rad od pnevmatike, pa ti bomo (in bodo) natrosili kup možnosti.

Objavljeno
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

Na kratko brez testiranj ne bo šlo, kar pomeni, da ti zna tut kaka druga firma neustrezati.

Mal povej, kaj bo rad od pnevmatike, pa ti bomo (in bodo) natrosili kup možnosti.

Zaenkrat mi je čisto vseeno, ker sem premal izkušen da bi imel konkretne želje. Bolj me zanima če je smiselno dat gor 10 let star model gume, ker ne vem po kakšnem principu se menjajo. Če nima veze potem bom isto naročil, sicer bi pa za kakšno podobno alternativo pogledal.

Objavljeno
pred 15 urami, maus pravi:

če te bo dž dubu, najbolj da parkiraš in počakaš :P

lima do cca 3 jurje .. pol pa začne mal spuščat .. predvsem sprednja .. vsaj meni je bilo tako

za suho vreme je top :OK: 

Hvala za opozorilo :cool: sm se pa zavedal že pred nakupom da je to guma tipa dry :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Men tud dvovaljnik kr dobro nuca GP racerko D211. Sam itak uporabljam motor v 80% za prevozno sredstvo iz točke A v B in jo mam pobrano na sredi (do šihta lih nimam neki hudis ovinkov :( ). In pol se sprašujem katero gumo uzet, da bo čim dlje zdržala, pa da bo kul v dežju če me kdaj dobi. Pa seveda, da če grem malce bolj dinamično čez ovinke,da guma drži. D211 so mi čist kul gume drgač, sam jih je škoda, ker so bolj gume za na pisto, jaz jih pa uporabljam za vožnjo na šiht, relacija logatec - lj :) Do Mitask imam še vedno predsodek, sej za vožnjo na šiht bi bla, sam kaj pa če bi mi lih kje v kakem ovinku, ko bi najbolj rabu oprijem ona obrnila hrbet?? :) Tako,da sem malce gledu Michelin pilotpower 3 (120€), Conti SA3 (140€) pa mogoče Dunlop SS2max (130€)??

 

Objavljeno
pred 12 urami, B192 pravi:

Zaenkrat mi je čisto vseeno, ker sem premal izkušen da bi imel konkretne želje. Bolj me zanima če je smiselno dat gor 10 let star model gume, ker ne vem po kakšnem principu se menjajo. Če nima veze potem bom isto naročil, sicer bi pa za kakšno podobno alternativo pogledal.

če ga še proizvajajo ne vidim problema. Drugače pa z Dunlop roadsmart3 ali Pirelli angel GT, conti road attack evo  ne boš nič zgrešil.

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

Men tud dvovaljnik kr dobro nuca GP racerko D211. Sam itak uporabljam motor v 80% za prevozno sredstvo iz točke A v B in jo mam pobrano na sredi (do šihta lih nimam neki hudis ovinkov :( ). In pol se sprašujem katero gumo uzet, da bo čim dlje zdržala, pa da bo kul v dežju če me kdaj dobi. Pa seveda, da če grem malce bolj dinamično čez ovinke,da guma drži. D211 so mi čist kul gume drgač, sam jih je škoda, ker so bolj gume za na pisto, jaz jih pa uporabljam za vožnjo na šiht, relacija logatec - lj :) Do Mitask imam še vedno predsodek, sej za vožnjo na šiht bi bla, sam kaj pa če bi mi lih kje v kakem ovinku, ko bi najbolj rabu oprijem ona obrnila hrbet?? :) Tako,da sem malce gledu Michelin pilotpower 3 (120€), Conti SA3 (140€) pa mogoče Dunlop SS2max (130€)??

 

sam info, da ne bo panike, meni Mitaska še ni obrnila hrbta, ker če bi mi ga jo nikol več gor ne dam, mi ga je pa dunlop SS1 in to prva.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Michelin nedam za zivo glavo vec na motor.. d211 je pa skoda za vsakdanjo uporabo. Pokaz zadnjo gumo pa bomo takoj vedeli kje si :P 

js mam na tuni conti sa.. bp, res pa je da nism nek hud tisac, bolj dinamika. 

Ce dobr zges ovinke mej rajs eno hyper/super sport gumo.. razlika v ceni glede na skodo ki je lahk zaradi zdrsa je smesno majhna..

Objavljeno
pred 34 minutami, ukica pravi:

Michelin nedam za zivo glavo vec na motor.. d211 je pa skoda za vsakdanjo uporabo. Pokaz zadnjo gumo pa bomo takoj vedeli kje si :P 

js mam na tuni conti sa.. bp, res pa je da nism nek hud tisac, bolj dinamika. 

Ce dobr zges ovinke mej rajs eno hyper/super sport gumo.. razlika v ceni glede na skodo ki je lahk zaradi zdrsa je smesno majhna..

z ozirom, da sedaj nima pojma kako mu je/mu ni všeč, nima niti še filinga, sem mu napisal ST pnevmatiko, ki je allround za vse. Naprej se bo pa moral sam učit.

Objavljeno

Moje mnenje je da probaš vse gume v nekem ozjem segmentu naj si bo Mitas,supercorsa,dunlop,michelin....pol se pa sam odlocis kateri gumi najbolj zaupas.meni osebno je supercorsa zakon in ne nataknem gor nic druga.z michelinom se ne zajebavam vec ker me je zbasalo full.kolega pa prisega na michelin.odvisno od vsakega posameznika kaj mu pase.lp

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

če ga še proizvajajo ne vidim problema. Drugače pa z Dunlop roadsmart3 ali Pirelli angel GT, conti road attack evo  ne boš nič zgrešil.

Hvala za konkreten odgovor. RS3 sem tko planiral da dam naslednjič komplet gor, mogoče pa celo že zdaj na sprednjo menjam. :)

Objavljeno
pred 8 urami, ukica pravi:

Michelin nedam za zivo glavo vec na motor.. d211 je pa skoda za vsakdanjo uporabo. Pokaz zadnjo gumo pa bomo takoj vedeli kje si :P 

js mam na tuni conti sa.. bp, res pa je da nism nek hud tisac, bolj dinamika. 

Ce dobr zges ovinke mej rajs eno hyper/super sport gumo.. razlika v ceni glede na skodo ki je lahk zaradi zdrsa je smesno majhna..

Hehe, moja zadnja guma je bolj ko ne ravna posred :blush: Sej gre tud do roba, sam bolj malokrat. Ride mi niso ušeč, železna kapla je pa predelč :D  A furaš SA2 al SA3??

 

Drugače pa na GSX-Rju sem furu skoz dunlopke, pa nisem imel nobenih težav z njimi. Na RSV-jki so ble že v štartu D211 gor, sam itak ne rabim tolk dirkaške gume. Rad bi pa kupu eno preverjeno robo, ker med gumami je cca 40€ razlike, kar spet ni tolk velik. S tem,da če zarad slabe gume razbiješ sebe in motor, je cena velik večja. S tem,da lahk sam upaš,da zbiješ sam motor.

Objavljeno
pred 5 urami, B192 pravi:

Hvala za konkreten odgovor. RS3 sem tko planiral da dam naslednjič komplet gor, mogoče pa celo že zdaj na sprednjo menjam. :)

Vsaka nova guma je boljša od stare :D

 

Objavljeno
14 hours ago, ProdriveR said:

Men tud dvovaljnik kr dobro nuca GP racerko D211. Sam itak uporabljam motor v 80% za prevozno sredstvo iz točke A v B in jo mam pobrano na sredi (do šihta lih nimam neki hudis ovinkov :( ). In pol se sprašujem katero gumo uzet, da bo čim dlje zdržala, pa da bo kul v dežju če me kdaj dobi. Pa seveda, da če grem malce bolj dinamično čez ovinke,da guma drži. D211 so mi čist kul gume drgač, sam jih je škoda, ker so bolj gume za na pisto, jaz jih pa uporabljam za vožnjo na šiht, relacija logatec - lj :) Do Mitask imam še vedno predsodek, sej za vožnjo na šiht bi bla, sam kaj pa če bi mi lih kje v kakem ovinku, ko bi najbolj rabu oprijem ona obrnila hrbet?? :) Tako,da sem malce gledu Michelin pilotpower 3 (120€), Conti SA3 (140€) pa mogoče Dunlop SS2max (130€)??

 

kaj pa kaki bridgestone? 

 

Objavljeno

Na bridgetonke sploh nism pomislu. Sem na hitro pogledal in ima S21 kar dobre ocene.

Objavljeno

Tut S20 ni slaba, le kilometrina s prvo je pa žalostna :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Pa kaj js sem z mitasko zvozil vse pogoje od dežja leda snega do jutranje slane vse ok,pol pa decembra en điro s supercorso in takoj škode za 3000 eur :slap:

Moj rang...1.supercorsa sc

                   2.gp racer

                   3.mitas

To je rang brušenja nožnikov,za športno dinamično vožnjo je super mitas 

Popravljeno . Popravil Ciko86
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se podpišem pod tole listo, trenutno 3 najbolj kakovostne gume na trgu. Vsaka z svojo specifiko ki jih postavlja na sam vrh.

 

Supercorsa GRIP

GP Racer All arounder

Mitas Razmerje Cena/Grip

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zelo zanimive se mi zdijo ugotovitve, da ko guma enkrat zdrsne, da je zaradi potem ta guma zanič in še bolj zanič. Je šel kdo pogledati, kaj je bilo na cesti oziroma, kaj ste povozili? Seveda ni šel nihče pogledati. Ker guma mora držati v vseh pogojih in pri vseh temperaturah. Zanimivo, res zanimivo. 

Objavljeno

Halo, a greš gledat, če sem kej povozu, da naum brez veze gume menu? :kva2:Rezultat iskanja slik za biker on ambulance trolley

Objavljeno
pred 48 minutami, Borutt pravi:

Zelo zanimive se mi zdijo ugotovitve, da ko guma enkrat zdrsne, da je zaradi potem ta guma zanič in še bolj zanič. Je šel kdo pogledati, kaj je bilo na cesti oziroma, kaj ste povozili? Seveda ni šel nihče pogledati. Ker guma mora držati v vseh pogojih in pri vseh temperaturah. Zanimivo, res zanimivo. 

sj če enkrat zdrsne nč takega .. pa drugič ... in pol še tretjič ... pol pa res misliš, da nekaj ni v redu ... ta opozorila so predvsem za vožnjo v normalah ... extremna vožnja so druga pesem ... enako je bilo pred leti z race sport attack .... limala do cca 3000 ... pol pa kr naenkrat z enako vožnjo in hitrostjo, začela iz ovinka drset .... očitno so nekatere gume delane v večjih slojih ... ali se je pa toliko krat pregrela, da je ratala trda .... samo ugibam, ker nisem strokovnjak :huh:  ... podobno je bilo na Pireliju SP ... sprednja je kr hotla mau drset  po prevoženih 3,5 tkm... zoprn filing.

bodo znali strokovnjaki tole razložiti .. jaz sem gume zamenu :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Borutt pravi:

Zelo zanimive se mi zdijo ugotovitve, da ko guma enkrat zdrsne, da je zaradi potem ta guma zanič in še bolj zanič. Je šel kdo pogledati, kaj je bilo na cesti oziroma, kaj ste povozili? Seveda ni šel nihče pogledati. Ker guma mora držati v vseh pogojih in pri vseh temperaturah. Zanimivo, res zanimivo. 

Borut...razlika v gumah...vrhunskih gu!ah je že velika...

Kako pada motor v ovinek,kako se pobira...na sami meji pa recimo SC kaže kdaj bo zdrsnila oz imaš filing podrsavanja..pri recimo gp racer pa "isto" dolgo drži grip na ni vožnje in poigravanja na meji...pač SC veš kdaj si na meji pa gp racer pa ko si si in sam spusti in si na tleh...seveda pa recimo ti dve guma imata to mejo zelo visoko in jo "normalen" uporabnik nikoli ne doseže...

Vsedi se na isti SS motor enkrat z michelin,drugi z SC...ne boš verjel,da voziš isti motor!

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

sj če enkrat zdrsne nč takega .. pa drugič ... in pol še tretjič ... pol pa res misliš, da nekaj ni v redu ... ta opozorila so predvsem za vožnjo v normalah ... extremna vožnja so druga pesem ... enako je bilo pred leti z race sport attack .... limala do cca 3000 ... pol pa kr naenkrat z enako vožnjo in hitrostjo, začela iz ovinka drset .... očitno so nekatere gume delane v večjih slojih ... ali se je pa toliko krat pregrela, da je ratala trda .... samo ugibam, ker nisem strokovnjak :huh:  ... podobno je bilo na Pireliju SP ... sprednja je kr hotla mau drset  po prevoženih 3,5 tkm... zoprn filing.

bodo znali strokovnjaki tole razložiti .. jaz sem gume zamenu :P

 

Saj sem napisal, da ko guma enkrat zdrsne, je za nekoga zanič. Menda tovarne gum že stojijo v vrsti za te nekatere, da jim za mastne evre prodajo svoje znanje in izkušnje. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!