dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 SKRATKA, FANTJE, OD TEGA FORUMA RAZEN NEKAJ RES DOBRIH (HVALA ZA SERVICE MANUAL V ELEKTRONSKI OBLIKI IN PODATEK, DA OBSTAJA CELO TRANSFORMERS BKING!!!) NOBENE KORISTI (MALO SARKAZMA). PA BREZ ZAMERE NO. ZA BKINGA JE PA RES TOLIKO ENE DODATNE OPREME, DA DOL PADEŠ. SAMO POBRSKATI JE TREBA. SPLOH PRIMERJAVA S CB1300 JE BILA "DOBRA". ČE CB-JKO POŠTENO NABIJEŠ PRI IZHODU IZ OVINKA JO KAR ZVIJE OD SILE (ENAKO JE BILO Z MOJIM GSX14) KER MAŠINA ZMORE VEČ OD OKVIRJA. PA DA NE GOVORIMO O OPTIKI... IN VZMETENJU. BKING JE ABSOLUTNA BOMBA. RAVNO TAKO NI PRIMERE Z VMAXOM, KI IMA 15 KONJČKOV VEČ IN TUDI 100 KIL VEČ! BMW1300R PA JE RESDA BOLJ PRIJAZEN ZA PRTLJAGO AMPAK S TISTIMI ELEKTRONSKIMI PRIPOMOČKI POSTANE ŽE NAPOL INVALIDEN IN POPOLNOMA ZGREŠI IDEJO O HULIGANSKEM STREETFIGHTERJU. ABS IN ANTI ZDRS GUME IPD. PAČ TUKAJ NIMA KAJ DELATI. (SKORAJ) VSE SE DA REŠITI. TAKO GLEDE PRTLJAGE, KOT GLEDE STOPALK, KOT GLEDE PRVE POMOČI,... SAM SEM VSE ZRIHTAL IN BKING JE DEFINITIVNO NAJBOLJŠI MOTOR KAR SEM JIH IMEL (rezime: GSX1100, RF900RR, FJR1300, RST1000 Futura, GSX1400, Gilera RC125). EDINO SEDEŽ JE TRŠI (KAR JE SPET REŠLJIVO S CORBINOVIM IZJEMNO UDOBNIM SEDEŽEM) AMPAK ZA RAZLIKO OD VSEH PREDHODNIKOV (RAZEN FJR-ja) MI JAJČKA NE TRPIJO. PRTLJAGA: BREZ TEŽAV SE LAHKO MONTIRA ZELO UDOBNA TANK TORBA (IN TO BREZ MAGNETOV, KI TI PODRSAJO BARVO.. .) OD SW-MOTECH (SAMO KOPITO VZAMEŠ OD KAWASAKIJA IN GA MALENKOST PREDELAŠ, KER IMA BKING SAMO 3 VIJAKE PRI VRATCIH ZA GORIVO). OSTANE ŠE TORBA ZA NA ZADNJI SEDEŽ ALI TORBA NA SOPOTNICI. KAJ VEČ PA JE ITAK POPOLN NESMISEL OD TAKEGA MOTORJA PRIČAKOVATI. STOPALKE: MFW IZDELUJE 3 ALI 5 CM DISTANČNIKE. S 3 CM JE ZADEVA PRAV UDOBNA (SAMO ŠE PRESTAVNI IN BREMZNI NOŽNIK SPUSTIŠ IN JE). 5 CM ZGLEDA GRDO. PRVA POMOČ: OD TOSAME GRE POD ZADNJI SEDEŽ, SAMO MALO JO ODPREŠ IN STVARI V NJEJ DRUGAČE ZLOŽIŠ. ALI PA KUPIŠ OD SUZUKIJA ORIGINAL, KI PA GRE POD SEDEŽ Z LAHKOTO. DOBER ŠTOS JE BILA RAZPRAVA O PORABI... MISLIM, KOT, DA JE POMEMBNO KOLIKO TAKA ZADEVA PORABI. SAM SEM DAL NA NJEGA ŽE KUP DODATNE OPREME IN JE S TEM ŠE BOLJŠI. A JA, PA ALARM SI MONTIRAJTE, KER FOLK TOLIKO BULI V TA MOTOR, KOT ŠE V NOBENEGA. RES JE PRAVA ATRAKCIJA. NA ČRPALKI ŠE GUM NE MOREŠ V MIRU PREGLEDAT. CELO BEJBE GA GLEDAJO KOT 7. ČUDO. BOGNEDAJ GA PUSTITI NEKJE SAMEGA ČEZ NOČ. EDINO, KAR SI RES ZASLUŽI TOTALNE KRITIKE SO OGLEDALA. TO JE PA SRAMOTNO. (CELO PRI VMAXU SO ISTA, ČEPRAV STANE 20000 EUR!!!) ČE JIH ZAMENJAŠ Z RIZOMO MISLIŠ, DA IMAŠ NOV MOTOR. RESNO! RES SO CCA 300 EUR AMPAK JE VREDNO VSAKEGA CENTA. ALI JE KDO MONTIRAL KOMPRESOR ALI MORDA CELO TURBO? MORDA KAJ OD RFBIKETECH? To kar si napisal drži in smo to tudi že premleli, in verjami da si znamo poiskati dodatno opremo saj nismo debili. Verjetno si nas malo dobronamerno popljuval . Kaj se tiče distančnikov za znižanje stopalk se tudi ciklistika spremeni čeprav verjetno ni omembe vredno. LP
renaissanse Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 JA, SEM MALCE BOLJ DIREKTEN KOT KDO DRUG. AMPAK BREZ ZLONAMERNIH KRITIK. NA CIKLISTIKO PRAKTIČNO NI VPLIVA. UDOBJE JE PA VELIKO VEČJE. TUDI NIHČE NI DEBIL, SAMO MALO PA SMO NORI VSI SKUPAJ. S TAKIM MOTORJEM SI PAČ MALCE NOR.
Cartman Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 JA, SEM MALCE BOLJ DIREKTEN KOT KDO DRUG. AMPAK BREZ ZLONAMERNIH KRITIK. NA CIKLISTIKO PRAKTIČNO NI VPLIVA. UDOBJE JE PA VELIKO VEČJE. TUDI NIHČE NI DEBIL, SAMO MALO PA SMO NORI VSI SKUPAJ. S TAKIM MOTORJEM SI PAČ MALCE NOR. ZAKAJ PA TULIŠ? velke tiskane so na forumih TULJENJE. NEHEJ!!!
ferek Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 ...men je ta motor sicer blazno všeč ampak s tem kar se bere v tej temi je dovolj žalostno, da je za malo bolj resno uporabo (ne samo za frajerišanje pred lokali...) potreben resnih dodelav, da postane udoben za kakšno resnejšo daljšo pot... Tu je po mojem vseeno CB 1300 v prednosti...
dukemb Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 (popravljeno) Če bi hotel potovalnika bi si ga kupil, imam pač raje avto za potovanja. Da bi si kupil motor zato da bi ga vozil pred gostilne kazat pa bi bilo žalostno. Motor je vodljiv in z užitkom ga vozim in nimam težav s previsokimi tačkami in podobnimi zadevami, želel bi si le mogoče za kakšen liter večji rezervoar, čeprav tudi s tem narediš ob normalni vožnji cca 300 km - ampak to je maximalno. Honda CB1300 je pa primerljiva samo po kubikih. Popravljeno Avgust 12, 2009. Popravil dukemb
renaissanse Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Bogi Ferek. Zdaj se mi pa že smili. Res je, da B-Kinga sploh ne moreš primerjati s CB, torej nakedi klasične šole (torej s klasičnim okvirjem). Tu gre za konceptualno razliko in B-King je zelo specifičen motor. Mislim, da se lahko primerja (pa čeprav spet primerjava ne more biti neposredna, ker so nekatere bistvene razlike) kvečjemu z V-Maxom, K1300R in morda (vsaj kar se tiče samega koncepta in namena) z MT01. Še najbolj podoben in nekako neposreden konkurent je K1300R ampak totalno zaj... z vso tisto elektroniko (mislim, kot, da tak motor kupujejo starčki ali pa pubertetniki, ki ne znajo delati z bremzami in rabijo ABS...). Ali bi bila primerna primerjava z Z1000, Speed Triple, CB1000R in Duke pa je diskutibilno (tejle pač izgubijo bitko zaradi kubikov in slabše ciklistike). Motorrad in PS sta opravila več primerjalnih testov, kjer je B-King bil vedno zmagovalec. Npr. Z1000 pa na zadnjih mestih (kar je dokaj nepričakovano) zaradi veliko slabše ciklistike. Kar se pa tiče nižjih stopalk in drugih predelav pa to... tu sploh ni vprašanje o tem, da motor ne bi bil popoln že ob nakupu ampak je to vprašanje hobija in morda dodatnega izstopanja iz gužve (razen ogledal, ki so pa res katastrofa). No, ok, s stopalkami imamo težave samo tisti, ki smo dolgi kot ponedeljek. Pač, ko vidiš kaj ponujajo iz karbona ali pa iz CNC izrezkanega ALU, se ti kar naježi koža. Npr. takoj sem zamenjal nosilce za balanco z enimi perforiranimi iz CNC, ampak originalen je funkcionalno enak in mu nič ne manjka z uporabnega vidika. Potem je treba seveda drugo balanco, spet se spodobi, da ni navadna ampak konusna, pa CNC ročke, pa druge bunke, pa druge menjalne in bremzne ročice, skratka verižna reakcija. Hobi scena. Da bo še bolj hud. Pol pa vidiš še ščitnike pred padcem, pa pokrov motorja s prozorno šipo, da se vidi sklopka, pa... ojoj smo že v minusu... Drugim pa je spet OK tak, kot je. Stvar okusa. Skoraj bogoskrunsko pa je govoriti o potovalnosti tega motorja. Čeprav moram reči, da je za poletni vikend paket s polno tank torbo in eno manjšo torbico na sopotnici, ter s programom B seveda, motor prav prijeten in umirjen prevoznik (moja je že nekajkrat zaspala zadaj!!!). Do Budimpešte pa z njim definitivno ne bi šel, razen če bi vmes vsaj enkrat prespali...:). Sem pa že slišal za eno (slovensko) lastnico B-Kinga, ki je naredila z njim v eni sezoni 50.000 km!!! Pa še to, to je prvi moj motor, ki ne začne kašljati, če ga v prvi ali 2. brzini pelješ zelo zelo počasi (ko je kakšna počasna kolona vmestu). Pri vseh do sedaj sem moral stiskati sklopko, da ne cuka. Svašta.
renaissanse Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Fantje, a je kdo kje slučajno videl kakšen modelček od B-Kinga?? (No, razen tistega Transformersa in tistega steklenega original.) Čez zimo, ko je kriza in ga ne moreš peljat, ga je fajn imeti na mizi v službi za feng šui pa to... namesto travce in grabljic...
Ice Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 simonsi, sesir, ferek, biker77, renaissanse, lucifugerofocale, cartman............. stran 18, prispevek 260 te teme. naj bom dosleden ali milosten?
renaissanse Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Ja, tale je še bolj direkten od mene. Ampak mislim, da še vedno ni žaljiv... konec koncev je VMax v bistvu čoper.
renaissanse Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Ah nič, bodi kar dosleden! Vsaj ne bo dolgčas...
Lucky Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Me veseli, da je renaissanse (pravilen nick bi bil renaissance ) jasno zapisal nekaj faktov, o katerih je tule gor kar veliko debate. Naj dodam še svoje izkušnje z zadnjega potepanja po Dolomitih. Za potovat ta motor definitivno je, samo odvisno je, kaj se podrazumeva. Na Nordkapp ne bi šel z njim, čeprav je udobje sedeža meni osebno večje kot pri banditu. Šest ur čiste vožnje z vmesnimi postanki ne predstavlja nobenih težav, še manj kakršnikoli bolečin. Za vikend potepanja pa je odličen, samo avtocestam se je za izogibat. Pač ni GT. S prtljago sem rešil zadevo s stranskimi tekstilnimi torbami, ki sem jih uporabljal že na banditu. Ravno v tem je prednost originalnih loncev, ker se plastika nič ne greje. Tank torbe nisem imel, namesto nje sem namestil samo nosilec za zemljevid in manjšo magnetno torbico za fotoaparat. cca. 400 km na dan je bilo povsem udobno povprečje, vetrna zaščita je do 140-150 meni povsem zadovoljujoča. porabo sem pa dosegel tudi 4,9 l/100. Malo sem se poigraval z B-modom in ugotovil, da je čisto uporaben, ko se hočeš voziti popolnoma sproščeno. Ker sicer ti ne da miru, da ga ne bi v klance gnal kot nor. Kar zadeva dodatno opremo: Iz ZDA sem končno dobil buellove predelane stopalke in zdaj mi je motor kot ulit. Nobenih težav s koleni več. Pri vožnji pa tudi nisem zaznal posebnih razlik. Zaradi kolobocij s pošto mi je prodajalec poslal še ene, tako da bodo na voljo za nadaljnjo prodajo, če bi kdo želel. Tank torbo sem tudi odkril takšno, ki preverjeno paše na kinga. Joe Rocket Manta XL ni ravno velika, je pa ravno prav za dnevne vožnje. Dobil sem jo spet v ZDA za 30 eur. Ima kdo kakšen dober predlog za zaščito tanka? Od Motografixa našel takega prav za kinga, ampak je 30 eur + poštnina. Naslednji nakup je stojalo za zadnje kolo, ker mi mazanje ketne močno mori. O drugih predelavah pa bom razmišljal pozimi.
renaissanse Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Pozdravljen Lucky. No, končno en iznajdljiv. Glede torbe bi ti absolutno svetoval sw-motech, ki zmore 21 litrov !!! (npr. Engage Sport) in vseeno ne moti balance. Glavna prednost quick-lock montaže je v tem, da se tanka sploh ne dotakne (niti, ko je totalno polna), ker se drži samo kopita na vratcih od tanka. Super zadeva. Vanjo gre v bistvu en cel ruksak. Edino precej dražja je. cca 150 je torba + kopito cca 25. Ampak je vredna. Glede stopalk pa si se tudi dobro znašel. Najbrž takrat še ni bilo teh od MFW. Meni je tistih 3 cm super (2 bi mi bila že malo premalo, sploh če grem kdaj v teniskah, ki imajo debelejši podplat od motoškornjev). Zakaj pa rabiš tank nalepko?? A si ga v praksi kaj spraskal? Meni se še ni zgodilo. Jaz jih ne maram, ker so vsaj večinoma cenene, razen tistih iz pravega karbona. Če bi že, bi najbrž vzel kar originalno, ki še nekako najbolj paše na motor.
dukemb Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Ali tudi vam pri hitrem zaviranju nekaj poka? :blink: Razloženo mi je bilo na servisu da bi naj to bile zavorne ploščice.
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Ali tudi vam pri hitrem zaviranju nekaj poka? :blink: Razloženo mi je bilo na servisu da bi naj to bile zavorne ploščice. na testu smo imeli 2. pri enem je pokal nekej, pri drugem nič.. no, delala sta oba čist brez problema.. kaj je bilo nismo ugotovili, se pa fantje z motopulsa s "pokajočim" niso hotl vozit
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 ali pa ležaj križev od vilic. tudi to je bila opcija..pa je njihov mehanik pol nekej gruntal da neka plastika nekje preskoči.. u glavnem..še vseen je šel tistih 255 po števcu in takoj po tem na polno po bremzi in se ni nič čudnega dogajalo..samo na mestu se je slišal če si ga zabremzal in stisnu dol..
dukemb Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Na prijateljevem motorju se dogaja isto. Sam imam občutek da je res mogoče kakšna plastika. Po dopustu jim bom zatežil na servisu :yes: . Mogoče bodo kaj pametnega spet povedali. Zavore delujejo tako kot morejo. .)
biker77 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 mi smo tistega BK nekej gledal pa čekiral..pa se je res neko pokanje slišalo tam okoli prve luči..kot plastika..
renaissanse Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Hm, jaz s tem nimam težav. Je pa res, da imam komaj cca 1100 km. Če pa bo kaj, bom pa popi...! Na motorju, ki so ga razvijali 3 leta in še nekaj se take stvari nimajo kaj za pojavljat! Edina scena, ki je bila, je bila na začetku, ko mi vsake toliko ni hotel prestavit v 1. brzino... ampak to je bilo, ker še ni bil "vpeljan" in se tehnika ni še med sabo "zlila" (zobniki pa to). Zdaj tega ni več. Pa čudno, da Motorrad ni nič ugotovil ampak ga samo hvalil do neba...
renaissanse Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 A je kdo že zamenjal zavorne cevi z jeklenimi? Me zanima feedback. Ali se odzivnost kaj poveča, ali pa postane preveč grobo...
LucifugeRofocale Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Hm, jaz s tem nimam težav. Je pa res, da imam komaj cca 1100 km. Če pa bo kaj, bom pa popi...! Na motorju, ki so ga razvijali 3 leta in še nekaj se take stvari nimajo kaj za pojavljat! Edina scena, ki je bila, je bila na začetku, ko mi vsake toliko ni hotel prestavit v 1. brzino... ampak to je bilo, ker še ni bil "vpeljan" in se tehnika ni še med sabo "zlila" (zobniki pa to). Zdaj tega ni več. Pa čudno, da Motorrad ni nič ugotovil ampak ga samo hvalil do neba... Maestro, daj prpopaj kako slikco svojga mopeda gor, če maš seveda že pofotkano... Da vidim te dodatke, ki si jih montiral...
renaissanse Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Maestro, daj prpopaj kako slikco svojga mopeda gor, če maš seveda že pofotkano... Da vidim te dodatke, ki si jih montiral... Zaenkrat še nimam slik, ker čakam na "gran finale maestroso". Drugi teden dobim še kompresor in še nekaj ergal vijakov. Ko bo montiran pa "škljoc". Sicer to še ni čist konc, ker je treba zamenjat še vse kose s karbonom ampak kar se tiče same tehnike mam za to leto dost. Malo me mikajo še jeklene cevi za bremze (pa morda drugi diski) ampak nisem zihr, da bi to kaj dejansko izboljšalo feeling ali odzivnost. Zato pa sprašujem ostale, če so že kaj takega naredili.
renaissanse Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Ne, ne, Lucifuge Rofocale je t.i. prime minister v Vladi samega Gospoda Sotone ... Je pa nastopal tudi v pradavni seriji Arabella. Res pa je, da sm prog metalurg. :grim No, še mal, pa bova izbrisana, g. Ledenko je neusmiljen... V glavnem, ko končaš moped, prilepi slikce gor. A pa si/boš dodal tud sprednji bugspojler? To pa zihr ne. Mislim, da ima že tako skoraj preveč plastike. Z bug spoilerjem pa pokriješ še tisto malo kolen od avspuhov. Mislim, da so vidna kolena od auspuhov prava rajc zadeva na nakedih in je prav, da se vidijo (npr. MT01 je pravi car v tem pogledu). Pa še počasi postajajo viola barve pri vrhu. Mmmmnjam. Ni lepšega. Kako to, da še ni nihče drug prilepil slikco?? A res noben ne predeluje svojega BKinga??
renaissanse Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (Okej, razen tistega, ki je dal druge avspuhe...) A je kdo od lastnikov BKinga, ki ima raje original avspuhe, kot pa Krapa ali pa Yoshi ali ...? Kolegi mi stalno težijo naj zamenjam lonce, pa ne vem kaj jim toliko fali z originalom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se