dukemb Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Vprašanje: Zanima me kako je serijsko nastavljeno vzmetenje, oz kako si ga je najbolje nastaviti. Verjetno ni enako če si težek 70Kg ali 110 Kg? Ali je boljše da ga za normalno vožnjo pustim kar tako kot je? lp
sasosa Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Vprašanje: Zanima me kako je serijsko nastavljeno vzmetenje, oz kako si ga je najbolje nastaviti. Verjetno ni enako če si težek 70Kg ali 110 Kg? Ali je boljše da ga za normalno vožnjo pustim kar tako kot je? lp Moje mnenje je, da za normalno vožnjo je tovarniška nastavitev vredu, ker se pa sam rad zapeljem tudi malo bolj športno pa tudi mene zanimajo nastavitve vzmetenja; zaenkrat še nisem nič spreminjal.
Lucky Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Moje mnenje je, da za normalno vožnjo je tovarniška nastavitev vredu, ker se pa sam rad zapeljem tudi malo bolj športno pa tudi mene zanimajo nastavitve vzmetenja; zaenkrat še nisem nič spreminjal. Jaz sem na temle linku našel tole spodaj. Ne piše, za koga so predvidene, ampak za osnovno izhodišče bo. SUGGESTED SUSPENSION SETTINGS FRONT Springpreload: 3 lines showing; Rebound damping: 8 clicks out from fullstiff; Compression damping: 8 clicks out from full stiff; Ride height:set top of fork tubes flush with triple clamp REAR Springpreload: 15mm thread showing; Rebound damping: 2 turns out from fullstiff; Compression damping: 1.75 turns out from full stiff
Lucky Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Ko smo že pri tem in še preden dežurna metla začne noret, predlagam da bi temo o srečanju prestavili drugam. Za hec sem na Facebooku ustvaril skupino B.K.O.Z. (B-King OwnerZ ), pa se lahko poskusimo tam zmenit, da ne bomo tukaj smetili. sesir in xyznanixyz 2
dukemb Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Ne se smejat. Ampak, kaj je kdo prejel ob nakupu slučajno tudi osnovno orodje?
sasosa Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Na levi strani odstrani trikotno plastiko in tam imaš originalno orodje.
dukemb Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Na levi strani odstrani trikotno plastiko in tam imaš originalno orodje. Nalepša ti dala. A je orodje za nastavljanje vzmetenja tudi noter?
dukemb Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 A ni to nek poseben ključ?
sasosa Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Košarka je bla, pa se mi je mudilo. Hvala, ampak najlepšo mam doma. Je notri en nek čuden zvit ključ, mislim, da je to to.
dukemb Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Košarka je bla, pa se mi je mudilo. Hvala, ampak najlepšo mam doma. Je notri en nek čuden zvit ključ, mislim, da je to to. Ja to je to - ključ za nastavitev vzmetenja od zadaj.
sasosa Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Če boš kaj spreminjal nastavitve povej kaj in kako si nastavil, oziroma povej kaj več, morda poleg mene zanima še koga.
hilton Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Moje mnenje je, da za normalno vožnjo je tovarniška nastavitev vredu, ker se pa sam rad zapeljem tudi malo bolj športno pa tudi mene zanimajo nastavitve vzmetenja; zaenkrat še nisem nič spreminjal. ImenitnaPriložnost, simonsi, halls in 1 other 4
sasosa Objavljeno September 22, 2009 Opozori Objavljeno September 22, 2009 tudi to je bila opcija..pa je njihov mehanik pol nekej gruntal da neka plastika nekje preskoči.. u glavnem..še vseen je šel tistih 255 po števcu in takoj po tem na polno po bremzi in se ni nič čudnega dogajalo..samo na mestu se je slišal če si ga zabremzal in stisnu dol.. Ali ste rešili pokanje, meni se je pojavilo sedaj po prevoženih 5000km?
Bortu81 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 2008 se je prodajal že z ABS-om. Najdeš pa na Mobile de. Tudi letnik 2007 se je že prodajal z ABS sistemom, toda ne pri nas. Če pogledate na www.moto.it boste videli da so se v Italiji prodajali motorji letnik 2007 z ABS-om
dukemb Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 Tudi letnik 2007 se je že prodajal z ABS sistemom, toda ne pri nas. Če pogledate na www.moto.it boste videli da so se v Italiji prodajali motorji letnik 2007 z ABS-om Avgusta 2007 se je uradno pričela prodaja BKinga, lansirali so nekaj komadov na tržišče - bolj za novinarje in testiranje. Fritz, ImenitnaPriložnost, Bortu81 in 1 other 4
Bortu81 Objavljeno September 23, 2009 Opozori Objavljeno September 23, 2009 (popravljeno) Avgusta 2007 se je uradno pričela prodaja BKinga, lansirali so nekaj komadov na tržišče - bolj za novinarje in testiranje. To da se je prodaja pričela Avgusta 2007 se strinjam s teboj. To da se je prodaja v letu 2007 vršila samo za novinarje in testiranje pa absolutno ne.... Poglej pripeto sliko ...(samo danes ko sm naključno pogledal jih je bilo toliko z takim letnikom...) Popravljeno September 23, 2009. Popravil Bortu81
dukemb Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 To da se je prodaja pričela Avgusta 2007 se strinjam s teboj. To da se je prodaja v letu 2007 vršila samo za novinarje in testiranje pa absolutno ne.... Poglej pripeto sliko ...(samo danes ko sm naključno pogledal jih je bilo toliko z takim letnikom.. Nisem rekel samo za njih, ampak de še ni bil na polno lansiran. Bortu81 in Fritz 2
sasosa Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Lepo pozdravljeni lastniki B-Kinga! Ker se že dolgo ni nihče oglasil, bom jaz malo načel debato okoli gum. Prevozil sem 5500 km in potreben bo servis, ob servisu pa bo potrebno zamenjati tudi gume. Danes sem dobil naročene gume (Q RR, GP racer se ni dalo dobit), ki jih bo potrebno ob servisu tudi zamenjat, se pravi še 500 km. Nihče pa ni še nič napisal, kakšna je dejanska razlika med originalno dimenzijo in 190/55-17, katere sem nabavil. Po prebranem na forumih naj bi bila vožnja skozi ovinke lahkotnejša in hitrejša, kar je tudi logično, vendar povejte tudi vi, ki ste dali to dimenzijo, kakšne imate izkušnje. Koliko km ste napravili z originalno gumo in koliko se da naredit s Q RR? Ko bom zamenjal, tudi sam kaj napišem. Lp
Lucky Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 No, da še sam malo posmetim, čeprav se to ob vestnosti metle niti ne da. Čaka me servis na 6000 km. Nekaj vas ga je gotovo že delalo, pa me zanima kje in za koliko denarja. Jaz sicer z mariborskim Motorjetom nimam težav in bi ga peljal kar tja, če bi mi čas dopuščal. Tako pa sem omejen na Ljubljansko regijo, kjer pa neke izbire ravno nimam. Koga mi priporočate? Vem, da olje pa filter zna zamenjati vsak, ampak mene bolj zanima, kako to naredi. King je prelep, da bi mi ga nekdo nevestno posvinjal ali pa, bognedaj, popraskal.
biker77 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 No, da še sam malo posmetim, čeprav se to ob vestnosti metle niti ne da. Čaka me servis na 6000 km. Nekaj vas ga je gotovo že delalo, pa me zanima kje in za koliko denarja. Jaz sicer z mariborskim Motorjetom nimam težav in bi ga peljal kar tja, če bi mi čas dopuščal. Tako pa sem omejen na Ljubljansko regijo, kjer pa neke izbire ravno nimam. Koga mi priporočate? Vem, da olje pa filter zna zamenjati vsak, ampak mene bolj zanima, kako to naredi. King je prelep, da bi mi ga nekdo nevestno posvinjal ali pa, bognedaj, popraskal. glede na to da rabiš štempelj zaradi garancije je nujno da pelješ k pooblaščenemu serviserju.. panigaz ti ne bo nič posvinjal in dobro naredil.
sasosa Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 No, da še sam malo posmetim, čeprav se to ob vestnosti metle niti ne da. Čaka me servis na 6000 km. Nekaj vas ga je gotovo že delalo, pa me zanima kje in za koliko denarja. Jaz sicer z mariborskim Motorjetom nimam težav in bi ga peljal kar tja, če bi mi čas dopuščal. Tako pa sem omejen na Ljubljansko regijo, kjer pa neke izbire ravno nimam. Koga mi priporočate? Vem, da olje pa filter zna zamenjati vsak, ampak mene bolj zanima, kako to naredi. King je prelep, da bi mi ga nekdo nevestno posvinjal ali pa, bognedaj, popraskal. Na 6000km je potrebno menjati le olje, tako kot ti je pa že biker77 povedal, potrebuješ štempelj. Meni ga servisirajo v Žužemberku.
biker77 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Na 6000km je potrebno menjati le olje, tako kot ti je pa že biker77 povedal, potrebuješ štempelj. Meni ga servisirajo v Žužemberku. in seveda filter..razen če je težko dat tistih 15 evrov..
cb1300 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Včeraj vozil od postojne do vrhnike za gospo na B-KINGU.......lepo ga peleš, kapo dol
sasosa Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 in seveda filter..razen če je težko dat tistih 15 evrov.. Ne gre za 15 evrov, ampak ni potrebe menjat filter. Menja se pri prvem servisu na 1000 km in potem na šele na 18000 km. Tako piše v diagramu vzdrževanja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se