Avatar Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 Ja, z nekoliko manjšimi žmigavci in avspuhi bi bil res zelo lep. Sicer je pa estetika stvar (spremenljivega) okusa in najbrž, ko se folk mopeda dodobra navadi, ne bo nič več problematičen.
Jure Objavljeno September 24, 2006 Opozori Objavljeno September 24, 2006 :wub: :wub: Takoj bi ga mel, samo rore bi pa res zamenjal :)
baddad Objavljeno September 24, 2006 Opozori Objavljeno September 24, 2006 kar dobro izgleda; tovarniski streetfighter.predvsem barvna kombinacija mi je vsec.manjka pa nekaj aerodinamike (sipa,poloklep...nekaj podobnega temu).ampak vozne lastnosti s 150-gumo spredaj....mora biti interesantno ------- No, tukaj že imamo recept kako iz "tovarniškega streetfightera" narediti motor za Slo "bajkerja": dodaš mu šipo, poloklep, top case, gretje ročk, abs, večja ogledala, air bag pa bo kar v redu. :grim :grrr Koncept je bil v redu., tale pa si zasluži ne oznako GSF ali GXS ampak GRD, prava spaka. Zhebali so Z1000, MT 01, zdaj B kinga, prav zanima me kaj bodo naredili od V Maxa?
davinci Objavljeno September 24, 2006 Opozori Objavljeno September 24, 2006 ne vem kaj je bilo narobe z originalnim B kingom. :? večina prototipov na poti do serijske proizvodnje izgubi tisti čar. saj ne rečem. serijski ni slab, ampak je originalni prototip veliko lepši :OK:
king Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 ..ko bo king velik bo tut mel Kinga :grim :grim :grim
Noise Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 To pa so že slike _zelo_blizu_ končne verzije... --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3148
Rude Boy Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 zamenjam za Intruderja in doplačam ! :grim
MarduK Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Mogoče kdo ve kolk moči bo ta grdoba mela, so že kakšni uradni podatki?
bna Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Mogoče kdo ve kolk moči bo ta grdoba mela, so že kakšni uradni podatki? govori se o 160 konjih :OK:
Guest Brumer Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Imel bo več ko 140 ps,namreč agregat je od Hajabuse 129 KW ali 187 Ps in navor pri 7000 o/min 138 Nm. :OK:
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 (popravljeno) http://www.suzuki-odar.si/?TOPPID=47&PID=131 poglejte cenik :eek: GSX 1300 B-KING 2 815 770,00 SIT 11 750,00 € b-king že na seznamu a vendar brez kakršnihkoli podatkov :hmm: samo predvidevanja? Popravljeno Junij 27, 2007. Popravil C4V4L13R
Sanda7 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 ga grem kr uplačat :winkiss: hud je k svina pa podatki o zmogljivosti :worship:
C4V4L13R Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 in kje so podatki o zmogljivostih? http://www.suzuki-odar.si/?TOPPID=47&P...=156&ID=225
Sanda7 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Novi Suzukijev model B-King bo najverjetneje okronan kot najmočnejši slečen motocikel. Naslednji teden naj bi bile znane strogo zaupne karakteristike najnovejšega nagca, a je iz njihovih notranjih krogov le prispela novica o podatkih, ki pravijo, da bo vrh 184 (!) konjskih moči pri 9.500 vrtljajih. To je celo 2 konja več na gredi od Suzukijevega GSX-R1000. In B-King se ¸bo ponašal s kopico navora v spodnjem območju vrtljajev. Najbrž ne bo problem za cca 240 kg, ki jih mora gnati poleg voznika. Zanj pa bodo posebej razvili gume. Pa še to: na voljo bosta dva programa, ki ju boste izbrali s stikalom na posodi za gorivo. Če ne boste ravno v dirkaškem "feelingu" ali pa bo cesta mokra, boste preklopili na omiljeno različico z zmanjšano močjo pod 150 KM. vir:prva stran MS :winkiss:
MarduK Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Fuj in fej. Spet nek "serijski streetfighter"...
C4V4L13R Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Novi Suzukijev model B-King bo najverjetneje okronan kot najmočnejši slečen motocikel. Naslednji teden naj bi bile znane strogo zaupne karakteristike najnovejšega nagca, a je iz njihovih notranjih krogov le prispela novica o podatkih, ki pravijo, da bo vrh 184 (!) konjskih moči pri 9.500 vrtljajih. To je celo 2 konja več na gredi od Suzukijevega GSX-R1000. In B-King se ¸bo ponašal s kopico navora v spodnjem območju vrtljajev. Najbrž ne bo problem za cca 240 kg, ki jih mora gnati poleg voznika. Zanj pa bodo posebej razvili gume. Pa še to: na voljo bosta dva programa, ki ju boste izbrali s stikalom na posodi za gorivo. Če ne boste ravno v dirkaškem "feelingu" ali pa bo cesta mokra, boste preklopili na omiljeno različico z zmanjšano močjo pod 150 KM. vir:prva stran MS :winkiss: :hmm: špekulacij je polno, nikjer pa uradnih podatkov :trance_33_sleep: zato pa pravim, od kje lahko odar-ju cena, podatkov nima, saj serijska mrcina sploh ni bila predstavljena kolikor vem
Sanda7 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 kaj pa če je vse res :naughty: jz kr verjamem virom motosveta,mal odstopanja gor al dol drgač pa ne bit neučakan sej bo kmal vse znano za 100%
C4V4L13R Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 mah...sej vem kako je...spremljam špekulacije in spy shote, napovedi avtomobilov...na koncu pride čis nekej 3-jega ven
Guest Brumer Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 B-King video :wub: Nič posebnega :hmm: ,kot bi novga V-maxa brez kardana gledal pride spomladi nov ,verjetno spet 2 konja močnejši od Suzukija,konkurenca dela svoje. :BUA:
bu5a Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Specifications B-King Model Number GSX1300BKK8 Type Standard Warranty 12 month unlimited mileage limited warranty. Suggested Retail $12899 Engine 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC Bore & Stroke 81.0 x 65.0mm Compression Ratio 12.5:1 Fuel System Fuel Injection Lubrication Wet sump Ignition Digital/Transistorized Starter Electric Transmission 6-speed, constant mesh Final Drive #530 chain Overall Length 2220mm (87.4 in.) Overall Width 800mm (31.5 in.) Overall Height 1085mm (42.7 in.) Seat Height 805mm (31.7 in.) Ground Clearance 120mm (4.7 in.) Wheelbase 1525mm (60.0 in.) Dry Weight 235 kg (518 lbs.) CA Model: 236 kg (520 lbs.) Suspension Front Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, adjustable rebound damping and adjustable compression damping Suspension Rear Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, adjustable compression & rebound damping Brakes Rear Single hydraulic disc Tires Front 120/70-ZR-17 Tires Rear 200/50-ZR-17 Fuel Tank Capacity 16.5 liter (4.2 gal) CA Model: 16.0 liter Color Gray/Silver, Black/Matte Black
Fazer03 Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Dry Weight 235 kg (518 lbs.) CA Model: 236 kg (520 lbs.) 35 kg več kot FZ1 ... :whistle: ... aja, saj itaq ne pašeta v isto kategorijo; image, karma itd. Op.: konje pa tudi skrivajo kot kača noge .... :krneki:
Guest Brumer Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Benzina v tanku bo za parkrat na kavo,pol bo treba že črpalko izkat PRAVI cafe raiser !!!!!!!!!!!!!!
motodick Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 July 14, 2007 The world’s fastest production motorcycle mantle is about to change hands again, returning to Suzuki due to the 2008 Hayabusa’s just announced specifications which should see it push past Kawasaki Zx-14. The new 1340cc motor is 41cc bigger, and the three-ring, aluminum alloy forged slipper pistons have a compression ratio of 12.5:1, an increase over the current Hayabusa’s11.5:1 and is expected to deliver 12 percent more power, giving the Busa a rear wheel output of 175 to 180 bhp. The motor comes in two different bikes – the speed king Hayabusa and the hyper muscular B-King.
Ni3ous Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Nič posebnega :hmm: ,kot bi novga V-maxa brez kardana gledal pride spomladi nov ,verjetno spet 2 konja močnejši od Suzukija,konkurenca dela svoje. :BUA: Vsake oči imajo svojega malarja... Drgač pa res, pišuka, tank je pa čist premejhn, vsaj 5 litrov več bi moru imet.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se