Skoči na vsebino

Suzuki B KING


Priporočene objave

Objavljeno
Maksimalno v enem dnevu sva z ženo naredila cca 600 km (NM-Nin-Zadar-NM po avtocesti), pa nisva imela nobenih problemov z bolečinami ali utrujenostjo, sedeži so kar vredu. (Vse je vredu :naughty: )

Poskusita isto varianto ampak po "stari cesti" bo zadeva precej drugačna.

Čas sedenja na sedežu je bolj pomemben kot km, ki jih v tem času prevoziš.

Sedež je kot čevelj dokler se ga ne navadiš, te lahko celo ožuli.

ps, za dober čevelj pa vemo, da glavo čuva.

Objavljeno

Večina katera niso vozili BK-ja mislijo, da je to ena velika okorna zverina. Vendar je vodljivost motorja čudovita, tudi voznikov sedež je super, mogoče malo premehek, kar pa se za zadnji sedež ne more rečt - ampak še zmerom dosti boljši kot na kakšnem čistem cestaku.

Imam prijatelja kateri je bil inštruktor varne in spretnostne vožnje pri policiji, in ko je videl motor je tudi rekel kakšna lepa krava, ko se je prvič peljal pa ni imel več ene pripombe na vodljivost, o navoru un moči pa tako ni imel kaj pripomniti. :naughty:

Smešno mi je edino ko prebereš kak test in vidiš kot veliki minus motorja - slaba veterna zaščita :slap: , čudno, da še ne napišejo, da ga ne moreš po kros progi peljat :kva2: .

LP

Objavljeno

Pozdrav vsem.

Tudi jaz sem ponosen lastnik B KING-a. 4000 prevoženih km in bo kmalu potrebno zamenjati zadnju gumo. Predhodni motor je bil YAMAHA FAZER 1000 in proti novi pridobitvi je bila kot "avtobus". Slabše okretna, sicer nekoliko bolj stabilna nad 200km/h. Kar se pa moči tiče, imam občutek kot da sem prišel iz skuterja na športen motor, tolikšna je razlika.

Berem o doseženih hitrostih z B KINGOM 290km/h?! Baje ima omejevalec hitrosti postavljen na 250 km/h. Sam sem dosegel 240 in takoj spustil, saj bi mi kmalu glavo odtrgalo od upora. Sicer v kombinezonu je do 200 kar znosno. Poraba: počasna ali bolj dinamična vožnja, sam ali v dvoje imam vedno povprečje 7,5 l. na 100 km (deci gor ali dol). Aja, v četrti brzine še kar vrti zadnje kolo v prazno po "slovenskem" asfaltu.

Če koga kej zanima naj kar vpraša, z veseljem si bom izmenjal izkušnje.

Objavljeno
Pozdrav vsem.

Tudi jaz sem ponosen lastnik B KING-a. 4000 prevoženih km in bo kmalu potrebno zamenjati zadnju gumo. Predhodni motor je bil YAMAHA FAZER 1000 in proti novi pridobitvi je bila kot "avtobus". Slabše okretna, sicer nekoliko bolj stabilna nad 200km/h. Kar se pa moči tiče, imam občutek kot da sem prišel iz skuterja na športen motor, tolikšna je razlika.

Berem o doseženih hitrostih z B KINGOM 290km/h?! Baje ima omejevalec hitrosti postavljen na 250 km/h. Sam sem dosegel 240 in takoj spustil, saj bi mi kmalu glavo odtrgalo od upora. Sicer v kombinezonu je do 200 kar znosno. Poraba: počasna ali bolj dinamična vožnja, sam ali v dvoje imam vedno povprečje 7,5 l. na 100 km (deci gor ali dol). Aja, v četrti brzine še kar vrti zadnje kolo v prazno po "slovenskem" asfaltu.

Če koga kej zanima naj kar vpraša, z veseljem si bom izmenjal izkušnje.

amm..jest sm ga v 4. prestavi peljal 256 po števcu..tako da dvomim da ima kake blokade..

pa se mi ni zdel da bi bil upor vetra kej prehud..

mal se sklon pa bo hitr šel tistih 250+ ;)

Objavljeno

biker zakaj pa B-King ni v tvojem ožjem izboru?

Objavljeno
amm..jest sm ga v 4. prestavi peljal 256 po števcu..tako da dvomim da ima kake blokade..

pa se mi ni zdel da bi bil upor vetra kej prehud..

mal se sklon pa bo hitr šel tistih 250+ ;)

No, v večini prebranih testov omenjajo kot max hitrost 254, 256,... realno izmerjeno. Torej po števcu bi moralo kazati dobrih 260 ko je veselja konec.

Hja, glede sklanjanja pa predvidevam, da z 195 cm višine poberem več vetra od normalno raslega motorista :D

240 km/h v tretji prestavi... sem lovil kolega na XX-u!

Objavljeno

Jaz imam mojega dober mesec, ampak nisem naredil do sedaj nič več kot 1400 km, pa tudi kaj več kot 7000 obratov nisem dosegel. Najraje imam vožnjo tam do 180 km/h - več kot dovolj. :whistle: Vozil sem vse vrste motorjev - predvsem znamke BMW ( vse kar je BMW naredil med leti 2002 in 2007 ) in to je verjetno vzrok, da ne prisegam na to znamko- vozil pomeni res vozil - ne peljal 5 km. Pogosto vprašanje katerega so mi zastavili prijatelji motoristi zakaj ne K1200 R. Edino prednost mogoče vidim v kardanu - to pa je tudi vse. Do sedaj so bili vsi agregati iz daljnega vzhoda za moje pojme boljši - o tem se seveda zakaj se da na dolgo polemizirati. Pa pustimo to...Nadvse sem zadovoljen z svojim nakupom :OK:

Kdaj bomo naredili kakšno skupno furo?

LP vsem in lastniki BMW brez zamere.

Objavljeno
No, v večini prebranih testov omenjajo kot max hitrost 254, 256,... realno izmerjeno. Torej po števcu bi moralo kazati dobrih 260 ko je veselja konec.

Hja, glede sklanjanja pa predvidevam, da z 195 cm višine poberem več vetra od normalno raslega motorista :D

240 km/h v tretji prestavi... sem lovil kolega na XX-u!

@sasoking: A pri svojih 195 cm višine nimaš težav kolen spravit ob rezervoar? Meni je to pri 187 cm edina ovira, zaradi katere b-king še ni vplačan. Rešitev pričakujem v roku nekaj dni. Pride po pošti...

Objavljeno
@sasoking: A pri svojih 195 cm višine nimaš težav kolen spravit ob rezervoar? Meni je to pri 187 cm edina ovira, zaradi katere b-king še ni vplačan. Rešitev pričakujem v roku nekaj dni. Pride po pošti...

Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita :yea1: ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen :nono: . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje.

LP

Objavljeno
Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita :yea1: ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen :nono: . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje.

LP

ah..maš ljudi ki jim je gsx-r 1000 ultimativni potovalni motor..

svašta se najde, najbrž tudi nekdo, ki bo kupil b-kinga, nanj navesu kovčke in se šel vozit..

kao da je fajn ker ma hud navor v nižjih obratih (ki ga nima seveda)

ampak vsakemu svoje a ne ;)

važn da ste zadovoljni..jest bi ga tut mel..tko za zraven..namest maxiskuterja :D

Objavljeno
kao da je fajn ker ma hud navor v nižjih obratih (ki ga nima seveda)

aja?

Objavljeno
aja?

ne tolk kot bi si mislil..

naprimer cb1300 pri 2.000 vrtljajih bistveno bolj vleče kot b-king..

ampak b-kingu se ne ustavi pri 8.500 ampak gre in gre in gre in gre tolk da ti jasno ni..

ampak do 4.000 pa ne prepriča

Objavljeno
ne tolk kot bi si mislil..

naprimer cb1300 pri 2.000 vrtljajih bistveno bolj vleče kot b-king..

ampak b-kingu se ne ustavi pri 8.500 ampak gre in gre in gre in gre tolk da ti jasno ni..

ampak do 4.000 pa ne prepriča

.

S tem da BK ne vleče od najnižjih vrtljajev se ravno ne strinjam, motor zvezno vleče že od 2000 obratov naprej :worship: in seveda vse do 10.500. V 6 prestavi se lahko pelješ na dobrih 2000 in ko potegneš, motor kar ne neha .... Imel sem priložnost peljat CB1300 in me ni tako prepričala kot BK. Zanimivo bi bilo videt krivuljo navora od obeh motorjev. :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
Zanimivo bi bilo videt krivuljo navora od obeh motorjev. :unsure:

Z akrapovičeve strani :whistle:

Vidi se da ma cb 1300 pr recimo 2500 okoli 98nm, bk pa samo 90 :)

post-22590-1246133140_thumb.jpg

post-22590-1246133170_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Speedseeker
Objavljeno
Z akrapovičeve strani :whistle:

Vidi se da ma cb 1300 pr recimo 2500 okoli 98nm, bk pa samo 90 :)

Ok

Samo povej ti meni, kako ti opaziš 8 Nm razlike?

Objavljeno
Ok

Samo povej ti meni, kako ti opaziš 8 Nm razlike?

Hehe, nism jest nič reku o tem, tudi ne vrjamem samo na številke oz. grafe. Samo prilimov sem, ker si pač reku da bi blo zanimivo vidt. Drgač pa pri tolk velik navora,se strinjam, toliko razlike, težko opaziš.

Objavljeno
Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita :yea1: ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen :nono: . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje.

LP

In kaj naj bi to pomenilo? Potovalni motor imam, in pri njem so kolena precej manj skrita kot pri b-kingu. Zakaj potem s tem ne bi bil zadovoljen?

Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran. Enako na drugi strani, če želim uporabljati zadnjo zavoro. V položaju na členkih prstov te težave nimam. Sicer pa to ni toliko odvisno od skupne višine kot od dolžine nog.

Objavljeno

Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran.

Če prestavljaš samo s prsti, in ne da dvigneš celo nogo, se koleno in noga ne premakneta nič.

Objavljeno

Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer?

Objavljeno
Če prestavljaš samo s prsti, in ne da dvigneš celo nogo, se koleno in noga ne premakneta nič.

Ne, res se ne. Se pa koleno premakne, ko nastaviš stopalo za prestavljanje. Je tako?

Lej, kakorkoli, očitno imam samo jaz tukaj tak problem, in ker sem očitno občutljiv na malenkosti, bom to poskusil uštimat po svoje.

Objavljeno
In kaj naj bi to pomenilo? Potovalni motor imam, in pri njem so kolena precej manj skrita kot pri b-kingu. Zakaj potem s tem ne bi bil zadovoljen?

Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran. Enako na drugi strani, če želim uporabljati zadnjo zavoro. V položaju na členkih prstov te težave nimam. Sicer pa to ni toliko odvisno od skupne višine kot od dolžine nog.

Pri zaviranju in prestavljanju ne dvigujem cele noge tako, da s tem nimam problemov ( kakor ti je napisal že moj "predhodnik" ), pa tudi izredno malo uporabljam zadnjo zavoro, je pa res da je problem z zaviranjem na zadnjo - ni občutka zaradi pretrdih škornjev.

Objavljeno
Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer?

premalo bremzaš.

Objavljeno
Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer?

Tudi meni. Ampak samo ko so vroče.

Objavljeno

Zanimiva mnenja imate. Imam pa kakšen pomislek, ko je govora o navoru.

Moje mnenje: B KING ima pri 2000 obratih že dobrih 100nm navora in zvezno narašča do 7000, nato sledi "katapult" in pogosto konec vsake ravnice. Mislil sem da FAZER 1000 ima zelo dober navor, vendar ni res...sploh ne vleče napram B KING-u. Primerjava s HONDO CB bi bila primerna če bi tudi CB imela tako dolg menjalnik kot B KING. B KING s kratkim menjalnikom od CB bi bil popolnoma nevozljiv. Ja, zaradi preveč navora! .) Prilagam graf italianskih testov. Nekoliko je drugačen od Akrapoviča. Mislim, da med obema grafoma se približamo realnemu.

- jaz sem rešil problem kolena v plastiko od rezervoarja! Namontiral sem nožnike od BUEL Ulisses, ki so cca. 2cm nižji, na original nosilce in sedaj sem skoraj udobno. Je pa menda še ena boljša varjanta, ko jo preštudiram, posredujem ugotovitve.

-bremze tudi meni cvilijo ko so segrete in pri nizkih hitrostih, vendar sedaj imam prevoženih dobrih 4000 km in jih redkeje slišim, Morda se le udelajo...

SuzukiBKingBanco-f.jpg

Sicer ko že govorimo o navoru, lahko mirne vesti povem, da B KING ga ima preveč. Vedno je potrebno dozirati ročico plina in morda zato se ne da biti hiter kot s katerim drugim motorjem. Na FAZER-ki sem celo prenose skrajšal in iz ovina ven vedno odprl plin do konca, le redko je ušlo zadnje kolo. Bil sem hitrejši. No, morda ko se motorja bolje privadim, bom to izjavo spremenil... :P

Objavljeno
- jaz sem rešil problem kolena v plastiko od rezervoarja! Namontiral sem nožnike od BUEL Ulisses, ki so cca. 2cm nižji, na original nosilce in sedaj sem skoraj udobno. Je pa menda še ena boljša varjanta, ko jo preštudiram, posredujem ugotovitve.

Tak odgovor sem čakal! Ker jaz sem prav tako naročil predelane Buellove stopalke, ki upam, da mi rešijo neudobje.

Kaj to pomeni "skoraj udobno"? Meni je model, ki jih predeluje, zagotovil, da bo razlika očitna in da bom zadovoljen! Resno upam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!