MiNa Objavljeno Junij 16, 2009 Opozori Objavljeno Junij 16, 2009 Maksimalno v enem dnevu sva z ženo naredila cca 600 km (NM-Nin-Zadar-NM po avtocesti), pa nisva imela nobenih problemov z bolečinami ali utrujenostjo, sedeži so kar vredu. (Vse je vredu :naughty: ) Poskusita isto varianto ampak po "stari cesti" bo zadeva precej drugačna. Čas sedenja na sedežu je bolj pomemben kot km, ki jih v tem času prevoziš. Sedež je kot čevelj dokler se ga ne navadiš, te lahko celo ožuli. ps, za dober čevelj pa vemo, da glavo čuva.
dukemb Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Večina katera niso vozili BK-ja mislijo, da je to ena velika okorna zverina. Vendar je vodljivost motorja čudovita, tudi voznikov sedež je super, mogoče malo premehek, kar pa se za zadnji sedež ne more rečt - ampak še zmerom dosti boljši kot na kakšnem čistem cestaku. Imam prijatelja kateri je bil inštruktor varne in spretnostne vožnje pri policiji, in ko je videl motor je tudi rekel kakšna lepa krava, ko se je prvič peljal pa ni imel več ene pripombe na vodljivost, o navoru un moči pa tako ni imel kaj pripomniti. :naughty: Smešno mi je edino ko prebereš kak test in vidiš kot veliki minus motorja - slaba veterna zaščita , čudno, da še ne napišejo, da ga ne moreš po kros progi peljat . LP
sasoking Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 Pozdrav vsem. Tudi jaz sem ponosen lastnik B KING-a. 4000 prevoženih km in bo kmalu potrebno zamenjati zadnju gumo. Predhodni motor je bil YAMAHA FAZER 1000 in proti novi pridobitvi je bila kot "avtobus". Slabše okretna, sicer nekoliko bolj stabilna nad 200km/h. Kar se pa moči tiče, imam občutek kot da sem prišel iz skuterja na športen motor, tolikšna je razlika. Berem o doseženih hitrostih z B KINGOM 290km/h?! Baje ima omejevalec hitrosti postavljen na 250 km/h. Sam sem dosegel 240 in takoj spustil, saj bi mi kmalu glavo odtrgalo od upora. Sicer v kombinezonu je do 200 kar znosno. Poraba: počasna ali bolj dinamična vožnja, sam ali v dvoje imam vedno povprečje 7,5 l. na 100 km (deci gor ali dol). Aja, v četrti brzine še kar vrti zadnje kolo v prazno po "slovenskem" asfaltu. Če koga kej zanima naj kar vpraša, z veseljem si bom izmenjal izkušnje.
biker77 Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 Pozdrav vsem. Tudi jaz sem ponosen lastnik B KING-a. 4000 prevoženih km in bo kmalu potrebno zamenjati zadnju gumo. Predhodni motor je bil YAMAHA FAZER 1000 in proti novi pridobitvi je bila kot "avtobus". Slabše okretna, sicer nekoliko bolj stabilna nad 200km/h. Kar se pa moči tiče, imam občutek kot da sem prišel iz skuterja na športen motor, tolikšna je razlika. Berem o doseženih hitrostih z B KINGOM 290km/h?! Baje ima omejevalec hitrosti postavljen na 250 km/h. Sam sem dosegel 240 in takoj spustil, saj bi mi kmalu glavo odtrgalo od upora. Sicer v kombinezonu je do 200 kar znosno. Poraba: počasna ali bolj dinamična vožnja, sam ali v dvoje imam vedno povprečje 7,5 l. na 100 km (deci gor ali dol). Aja, v četrti brzine še kar vrti zadnje kolo v prazno po "slovenskem" asfaltu. Če koga kej zanima naj kar vpraša, z veseljem si bom izmenjal izkušnje. amm..jest sm ga v 4. prestavi peljal 256 po števcu..tako da dvomim da ima kake blokade.. pa se mi ni zdel da bi bil upor vetra kej prehud.. mal se sklon pa bo hitr šel tistih 250+
Miha27 Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 biker zakaj pa B-King ni v tvojem ožjem izboru?
sasoking Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 amm..jest sm ga v 4. prestavi peljal 256 po števcu..tako da dvomim da ima kake blokade.. pa se mi ni zdel da bi bil upor vetra kej prehud.. mal se sklon pa bo hitr šel tistih 250+ No, v večini prebranih testov omenjajo kot max hitrost 254, 256,... realno izmerjeno. Torej po števcu bi moralo kazati dobrih 260 ko je veselja konec. Hja, glede sklanjanja pa predvidevam, da z 195 cm višine poberem več vetra od normalno raslega motorista 240 km/h v tretji prestavi... sem lovil kolega na XX-u!
dukemb Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 Jaz imam mojega dober mesec, ampak nisem naredil do sedaj nič več kot 1400 km, pa tudi kaj več kot 7000 obratov nisem dosegel. Najraje imam vožnjo tam do 180 km/h - več kot dovolj. Vozil sem vse vrste motorjev - predvsem znamke BMW ( vse kar je BMW naredil med leti 2002 in 2007 ) in to je verjetno vzrok, da ne prisegam na to znamko- vozil pomeni res vozil - ne peljal 5 km. Pogosto vprašanje katerega so mi zastavili prijatelji motoristi zakaj ne K1200 R. Edino prednost mogoče vidim v kardanu - to pa je tudi vse. Do sedaj so bili vsi agregati iz daljnega vzhoda za moje pojme boljši - o tem se seveda zakaj se da na dolgo polemizirati. Pa pustimo to...Nadvse sem zadovoljen z svojim nakupom Kdaj bomo naredili kakšno skupno furo? LP vsem in lastniki BMW brez zamere.
Lucky Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 No, v večini prebranih testov omenjajo kot max hitrost 254, 256,... realno izmerjeno. Torej po števcu bi moralo kazati dobrih 260 ko je veselja konec. Hja, glede sklanjanja pa predvidevam, da z 195 cm višine poberem več vetra od normalno raslega motorista 240 km/h v tretji prestavi... sem lovil kolega na XX-u! @sasoking: A pri svojih 195 cm višine nimaš težav kolen spravit ob rezervoar? Meni je to pri 187 cm edina ovira, zaradi katere b-king še ni vplačan. Rešitev pričakujem v roku nekaj dni. Pride po pošti...
dukemb Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 @sasoking: A pri svojih 195 cm višine nimaš težav kolen spravit ob rezervoar? Meni je to pri 187 cm edina ovira, zaradi katere b-king še ni vplačan. Rešitev pričakujem v roku nekaj dni. Pride po pošti... Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje. LP
biker77 Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje. LP ah..maš ljudi ki jim je gsx-r 1000 ultimativni potovalni motor.. svašta se najde, najbrž tudi nekdo, ki bo kupil b-kinga, nanj navesu kovčke in se šel vozit.. kao da je fajn ker ma hud navor v nižjih obratih (ki ga nima seveda) ampak vsakemu svoje a ne važn da ste zadovoljni..jest bi ga tut mel..tko za zraven..namest maxiskuterja
simonsi Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 kao da je fajn ker ma hud navor v nižjih obratih (ki ga nima seveda) aja?
biker77 Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 aja? ne tolk kot bi si mislil.. naprimer cb1300 pri 2.000 vrtljajih bistveno bolj vleče kot b-king.. ampak b-kingu se ne ustavi pri 8.500 ampak gre in gre in gre in gre tolk da ti jasno ni.. ampak do 4.000 pa ne prepriča
dukemb Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 ne tolk kot bi si mislil.. naprimer cb1300 pri 2.000 vrtljajih bistveno bolj vleče kot b-king.. ampak b-kingu se ne ustavi pri 8.500 ampak gre in gre in gre in gre tolk da ti jasno ni.. ampak do 4.000 pa ne prepriča . S tem da BK ne vleče od najnižjih vrtljajev se ravno ne strinjam, motor zvezno vleče že od 2000 obratov naprej in seveda vse do 10.500. V 6 prestavi se lahko pelješ na dobrih 2000 in ko potegneš, motor kar ne neha .... Imel sem priložnost peljat CB1300 in me ni tako prepričala kot BK. Zanimivo bi bilo videt krivuljo navora od obeh motorjev. :unsure:
Speedseeker Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 (popravljeno) Zanimivo bi bilo videt krivuljo navora od obeh motorjev. :unsure: Z akrapovičeve strani Vidi se da ma cb 1300 pr recimo 2500 okoli 98nm, bk pa samo 90 Popravljeno Junij 27, 2009. Popravil Speedseeker
dukemb Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 Z akrapovičeve strani Vidi se da ma cb 1300 pr recimo 2500 okoli 98nm, bk pa samo 90 Ok Samo povej ti meni, kako ti opaziš 8 Nm razlike?
Speedseeker Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 Ok Samo povej ti meni, kako ti opaziš 8 Nm razlike? Hehe, nism jest nič reku o tem, tudi ne vrjamem samo na številke oz. grafe. Samo prilimov sem, ker si pač reku da bi blo zanimivo vidt. Drgač pa pri tolk velik navora,se strinjam, toliko razlike, težko opaziš.
Lucky Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Sam sem visok 1.88m in moja kolena so prav lepo skrita ,če jih hočeš bolj skrit ali kakor koli že si kupi potovalni motor, ker s tem ne boš zadovoljen . Moj prijatelj je visok malo manj kot 2m in se tudi ne pritožuje. LP In kaj naj bi to pomenilo? Potovalni motor imam, in pri njem so kolena precej manj skrita kot pri b-kingu. Zakaj potem s tem ne bi bil zadovoljen? Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran. Enako na drugi strani, če želim uporabljati zadnjo zavoro. V položaju na členkih prstov te težave nimam. Sicer pa to ni toliko odvisno od skupne višine kot od dolžine nog.
sasosa Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran. Če prestavljaš samo s prsti, in ne da dvigneš celo nogo, se koleno in noga ne premakneta nič.
sasosa Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer?
Lucky Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Če prestavljaš samo s prsti, in ne da dvigneš celo nogo, se koleno in noga ne premakneta nič. Ne, res se ne. Se pa koleno premakne, ko nastaviš stopalo za prestavljanje. Je tako? Lej, kakorkoli, očitno imam samo jaz tukaj tak problem, in ker sem očitno občutljiv na malenkosti, bom to poskusil uštimat po svoje.
dukemb Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 In kaj naj bi to pomenilo? Potovalni motor imam, in pri njem so kolena precej manj skrita kot pri b-kingu. Zakaj potem s tem ne bi bil zadovoljen? Moj problem je, da mi plastika ob tanku pri prestavljanju neprijetno porine nogo vstran. Enako na drugi strani, če želim uporabljati zadnjo zavoro. V položaju na členkih prstov te težave nimam. Sicer pa to ni toliko odvisno od skupne višine kot od dolžine nog. Pri zaviranju in prestavljanju ne dvigujem cele noge tako, da s tem nimam problemov ( kakor ti je napisal že moj "predhodnik" ), pa tudi izredno malo uporabljam zadnjo zavoro, je pa res da je problem z zaviranjem na zadnjo - ni občutka zaradi pretrdih škornjev.
simonsi Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer? premalo bremzaš.
dukemb Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 Zavore mi cvilijo, ali ima še kdo tak primer? Tudi meni. Ampak samo ko so vroče.
sasoking Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Zanimiva mnenja imate. Imam pa kakšen pomislek, ko je govora o navoru. Moje mnenje: B KING ima pri 2000 obratih že dobrih 100nm navora in zvezno narašča do 7000, nato sledi "katapult" in pogosto konec vsake ravnice. Mislil sem da FAZER 1000 ima zelo dober navor, vendar ni res...sploh ne vleče napram B KING-u. Primerjava s HONDO CB bi bila primerna če bi tudi CB imela tako dolg menjalnik kot B KING. B KING s kratkim menjalnikom od CB bi bil popolnoma nevozljiv. Ja, zaradi preveč navora! .) Prilagam graf italianskih testov. Nekoliko je drugačen od Akrapoviča. Mislim, da med obema grafoma se približamo realnemu. - jaz sem rešil problem kolena v plastiko od rezervoarja! Namontiral sem nožnike od BUEL Ulisses, ki so cca. 2cm nižji, na original nosilce in sedaj sem skoraj udobno. Je pa menda še ena boljša varjanta, ko jo preštudiram, posredujem ugotovitve. -bremze tudi meni cvilijo ko so segrete in pri nizkih hitrostih, vendar sedaj imam prevoženih dobrih 4000 km in jih redkeje slišim, Morda se le udelajo... Sicer ko že govorimo o navoru, lahko mirne vesti povem, da B KING ga ima preveč. Vedno je potrebno dozirati ročico plina in morda zato se ne da biti hiter kot s katerim drugim motorjem. Na FAZER-ki sem celo prenose skrajšal in iz ovina ven vedno odprl plin do konca, le redko je ušlo zadnje kolo. Bil sem hitrejši. No, morda ko se motorja bolje privadim, bom to izjavo spremenil...
Lucky Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 - jaz sem rešil problem kolena v plastiko od rezervoarja! Namontiral sem nožnike od BUEL Ulisses, ki so cca. 2cm nižji, na original nosilce in sedaj sem skoraj udobno. Je pa menda še ena boljša varjanta, ko jo preštudiram, posredujem ugotovitve. Tak odgovor sem čakal! Ker jaz sem prav tako naročil predelane Buellove stopalke, ki upam, da mi rešijo neudobje. Kaj to pomeni "skoraj udobno"? Meni je model, ki jih predeluje, zagotovil, da bo razlika očitna in da bom zadovoljen! Resno upam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se