M|t3k Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 (popravljeno) Pozdravljeni. Tega problema še nisem zasledil v dosedanjih temah, če pa sem kaj spustil, pa se oproščam :P No.. zanima me, če imajo kaki Malossijev Multivar al pa Polinijev SpeedControl tut kaj večji premer kot originalni... Zato ker pri scooterkit.com poudarjajo, da ma Dopplerjev S3R variomat večji premer in s tem tudi zviša prestavno razmerje ---> več hitrosti. Zdaj pa ne vem kaj naj kupim: Malossi Multivar ali Doppler S3R :hmm: Popravljeno November 5, 2003. Popravil M|t3k
Petzl Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 jest bi na tvojmu mestu kupu malossi, doplerja ne poznam, pa se cena je vecji, bil naj bi pa "revolucionaren" variomat, osebno mu pa deluje vesoljsko. jest bl zagovarjam malossi, sicer je pa to cist stvar posameznika, da bo pa BISTVENA razlika med doopler pa malossi pa ne verjamem.
M|t3k Objavljeno November 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2003 Vem, vem.. poznam dost ljudi ko majo malossija notr :) samo me ful miko ono da ma večji premer.. hmmz.. kolko pa multivar pride??
KaMiKaZe Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 BTW: Multivar ima tudi večji premer od originalnega! Tako da je večja končna hitrost zagotovljena, če je na razpolago dovolj moči! B)
GP ditech Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 (popravljeno) BTW: Multivar ima tudi večji premer od originalnega! Tako da je večja končna hitrost zagotovljena, če je na razpolago dovolj moči! B) kolk pa je to moči 70 al kaj Popravljeno November 5, 2003. Popravil GP ditech
GP ditech Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 kje se pa to kupi na scooterkitu al kaj neki sm gledu na cenik variomatov od polinija pa nč ni za ditecha <_< ostalo pa je okol 17k :D
Petzl Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 BTW: Multivar ima tudi večji premer od originalnega! Tako da je večja končna hitrost zagotovljena, če je na razpolago dovolj moči! B) ves kaksno vlogo ma variomat sploh? da pokrije luknje v obmocju od 10km/h+. s temu nebos prov kej velik na speedu dobu, ampak bo skutr lepse (se pravi posledicno boljse) pospeseval.
GP ditech Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 ves kaksno vlogo ma variomat sploh? da pokrije luknje v obmocju od 10km/h+. s temu nebos prov kej velik na speedu dobu, ampak bo skutr lepse (se pravi posledicno boljse) pospeseval. kaj pa je KIT SPEED CONTROL pa sklopka kaj ti da
M@T Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 en kolega ma na aeroxu športno sklopko pa kak da gas zagrabi pa normalno vleče. ne speljuje pr 6k kot men dost prdobi na cajtu ko štartama iz mesta. Kak je s tem
aerox Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 jas ti samo to rečem... ...če boš kupo polinijev speed control, boš si čez čas še mogo kupit jermenico polini speed drive, ker drgač boš ga težko optimalno nastavo oz. ti bo jermen drsel jaz že zaj iščem ceno za speed drive :hmm:
Petzl Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 vse kar je v sklopu over range (od sklopke do variomata - in NE prenosi) je naceloma namenjeno za to, da se pokrijejo luknje in da jermen ne drsi. sicer nastavljas pol skutr optimalno z valjcki in federcki. kdaj skuter spelje je tut odvisno od kita ce mas recimo hud kit evo., mhr. je logicno da skuter speljuje na visjih obratih. poglejte mal diagrame na polini.com. seveda posledicno je pa odvisno kdaj skuter spelje od federckov na sklopki.
M|t3k Objavljeno November 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2003 @Langus: Pri kolkih obratih ti spelje kolko jaz vem ni nikakor odvisno od kita :) Kit pač pumpa konje in obrate, pri kok ti bo spelalo pa je odvisno od fedrc na sklopki in fergija. Glede variomata: Logično, da eč jermen zdrsne na višjo točko, da je pol višje prestavno razmerje... :) Je pa res da ni to tak extra opazno.. zato pa se ravno zanimam za Dopplerja, ki bi mel večji premer... Ziher ma malossi tut večji premer ??? Ker za totega dopplerja piše posebej da ni primern za 50ccm, ker nimajo dovol moči...
M|t3k Objavljeno November 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2003 To piše za Malossi Multivar: Main characteristics: Big excursion capacit --> to pomeni da je kao večja pot jermena ??? The utilization curve is highly progressive Specific calibration for every kind of vehicle, with possibility to modify the utilization rate (utilization conditions) It works completely dry. Self-lubricating movements
_Roba_ Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 ves kaksno vlogo ma variomat sploh? da pokrije luknje v obmocju od 10km/h+. s temu nebos prov kej velik na speedu dobu, ampak bo skutr lepse (se pravi posledicno boljse) pospeseval. Nena variator pokrije luken do +10km/h pol pa nic vec...pomaga da motor konstantvo vlece in ima obrate...Ce pa je res a tudi lahko dobis na koncni....Zakaj pa sem jaz mel vecjo koncno ko sem dal Multivara not :) zato ker je pokril lukne do 10km/h?? :lol1: :lol1:
_OKI_ Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Jaz mam speed contol pa sem tud slikal enkrat razliko v premeru med original pa polini(slike ne najdem :hmm: ). In ima polinijev za kakšen prst večji premer, vidi se pa tud da jeremn spleza višje. samo nekaj mi ni glih jasno. Se pravi, če spleza spedaj na variatorju bolj navzgor, potem posledično mora prit do spremembe zadaj na speed drive-u :hmm: :? Potem zadaj ni čist skupaj jermen doli, ker je spedaj višje in ga "zmanjka" Je tak :D
_OKI_ Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Na tej sliki je stari variator. Lepo se vidi rob, do kod je splezal jermen. Tako naj bi bilo v redu, če jermen spleza do roba kot je na sliki. Če pa ne pa se baje s podložkami uravnava.
_OKI_ Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Tu pa je novi polini speed control. Saj tud na tej sliki se vidi da je večji malo od starega <_<
zazy Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Sam koker js vem pride do razlike sele ko das gor overrange jermen!
_Roba_ Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Ja pa ralka je tudi ce mas ti Multivara pa das Kewlar Belt od Polinija gor nikakor si nebos mogo nastavit motorja....Ker od katere firme mas variator od tiste bi potem tudi mogo met jermen zaradi kotov in vsega.....
nagajiček Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 mogoče bo malo smešno ampak clutch je sklopka kevlar belt je jermen prenosi so sprednji in zadni zobčeniki multivar = speed control=
_OKI_ Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 mogoče bo malo smešno ampak clutch je sklopka kevlar belt je jermen prenosi so sprednji in zadni zobčeniki multivar = speed control= multivar = variator od malossija speed control = variator od polinija
_OKI_ Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Sam koker js vem pride do razlike sele ko das gor overrange jermen! to je bla tud finta ko sem jaz kupoval speed control. Hotel sem vzet kit speed control kjer dobiš zraven še jermen...... V nekaterih kitih je bil zraven daljši jermen kot je originalni. To pa pripomore k bolšem štartu, ker je v poziciji, ko ti spelješ jermen spedaj čisto spodaj, zadaj pa zaradi tega ker je daljši pride bolj gor po robu speed drive-a. nekak tako kot bi mel pri piciklu daljšo ketno pa bi zadaj dal še en velik zobčenik :) Ampak s tem izgubiš nekaj na končni imaš pa boljši štart
PSI_Hunter Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 jst mam trenutno gor speed control od polinija in je v primerjavi z mojim orig. variomatom popolnoma identicen, od premera, do kotov jermenice, razlika je edino v naklonskem kotu utorov za valjcke, morm dodat, da mam gor se vetrnico od evolutina, in ima isti qurac od naklonskih kotov, in premer, k obadva prej...... speed drive= zadna jermenica......evo za minareli masino je isti qurac k za piaggo po premeru, po kotih ne vem......pa se neki je .......kar mi ne gre v glavo, ce je spidrajv ist k... zakaj je pol variomat manjsi za mojo masino kt za piaggo?? morm se sprobat evo spidrajv, pa evo variomat od piaggota...... pa se neki je, da vem da se dobi od polinija oversize variomate.....kar pomeni da je vecji.....isto ima druge kote na jermenici, in se bolj divje naklone tm za valjcke....(sam kokr jst vem je to sam za derke, se pravi ce nisi VIP pri poliniju, se lohk obrises pod nosom)
Petzl Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Nena variator pokrije luken do +10km/h pol pa nic vec...pomaga da motor konstantvo vlece in ima obrate...Ce pa je res a tudi lahko dobis na koncni....Zakaj pa sem jaz mel vecjo koncno ko sem dal Multivara not :) zato ker je pokril lukne do 10km/h?? :lol1: :lol1: roba...tut naprje pokrije. se bom potrudu pa bom najdu tist mail k mi je igor odpisov ko sem nekaj sprasvov
Petzl Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 @Langus: Pri kolkih obratih ti spelje kolko jaz vem ni nikakor odvisno od kita :) Kit pač pumpa konje in obrate, pri kok ti bo spelalo pa je odvisno od fedrc na sklopki in fergija. hja, spelje ze, samo kdaj pa potegne? teb nic ne pomaga ce spelje pri nizkih obratih, potegne pa cel pol ure. evo ti en diagram od racing kita klik hir
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se