Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja pa tile variomati imajo bolj gladko pospeševanje brez lukenj. sm tut že doživu da je kdo menjal variomat pa sploh ni imel gor kita. pa je reku d dost lepši pospešuje. ja dobiš enakomerne pospeške. ej sam se pa splača. resno :OK:

Objavljeno

ja samo če ne menjaš jermenic poleg variatorja se lukna v pospeških ne odpravi najbol! Najbol primern variator za orginal jermenice je hebo NG! Tisti najlepše dela :)

Objavljeno

ja samo če ne menjaš jermenic poleg variatorja se lukna v pospeških ne odpravi najbol! Najbol primern variator za orginal jermenice je hebo NG! Tisti najlepše dela :)

matr, kolega, prehitu si me, lih sm mislu napisat, da bi si Hebota nabavu...damn it... :D

Objavljeno

ej pa ima kdo variomat namazan s tisto mastjo. a se kj bol obrabla če ne mažeš valčkov. ker jest jih nisem nikol namazal in so čist suhi. pa gre čist dobr, sam pr veliki hitrosti neki žvižga tam notr. najbrž zato ne? :D

Objavljeno

jst jih mažem ampak potem je to po času itk vse en qrc...razen če večkrat menjaš...jst sm si zdj naroču 8 različnih tež valjčkov, ka bom to kr menju ceu dan in probavu, da najdem tabolše...en dan bom meu pospeške, drug dan se bom pa pelu ko po jajcih do 100 :D

Objavljeno

če mate hyper 2 mašine ne mazat valčkov ker samo sranje narediš pa tudi pri hyper 1 zadnji modelih ne rabiš mazat valčkov, variator pa itaq se ve kirega vzet Malossi multivar 2000 na piaggio/gilera na minareli pa ostalih pa malossi mutlivar, pa ne mi rečt da je hebo boljši ker enostavno ni, če pa bi radi najboljši variator za svoj sesalnik pa nabavite MHR 101 ali pa polini EVO seveda morete pri teh 2 še jermenice menjat

Objavljeno

optimist :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

če mate hyper 2 mašine ne mazat valčkov ker samo sranje narediš pa tudi pri hyper 1 zadnji modelih ne rabiš mazat valčkov, variator pa itaq se ve kirega vzet Malossi multivar 2000 na piaggio/gilera na minareli pa ostalih pa malossi mutlivar, pa ne mi rečt da je hebo boljši ker enostavno ni, če pa bi radi najboljši variator za svoj sesalnik pa nabavite MHR 101 ali pa polini EVO seveda morete pri teh 2 še jermenice menjat

offtopic- ampak najprej uprasanje ker kit mas ti gor?? kateri mhr? gledal sem malo slike in men tist nezgleda baš mhr ampak dobro... najbrž je za piaggote drugačen...

aja pa kaj tep use te predelave pomagajo (ceprov, bodiva realna tista vespa nekol nebo vidla 140 :lol1: :lol1: :lol1: ) ce je pa ta sesalnik grddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd :nono: :BUA:

Popravljeno . Popravil flame007
Objavljeno

jst menim, da bi lohk vidla 140, v primeru res dobrih nastavitev in predelave...drgač pa je tle pogovor o variomatih in ni blo tist zgorj nč off topic... :hmm: :D

drugače pa ima Hebo odličen variomat in si upam rečt, da lahko tekmuje z Multivarjem... :) :P

Objavljeno (popravljeno)

MHR je AC in je pravi MHR ima deljen izpušni kanal itd... in verjami ta vespa bo vidla 140 brez skrbi

Glede hebo varia pa je tak ko mi bo nekdo dokazo da je boljši od multivara, ker do zdaj sta ga mela 2 kolega in pri obeh se je obnašal porazno

PS nastavitve v vespi so optimalne ker nekateri znamo nastavit in ne jamramo zakaj pri 1100 zatrokira itd... ampak odpravimo to, pa vsak eoke majo svojega malarja vem da moj skuter ni glih lep je pa zato tolko hitrejši

Popravljeno . Popravil dj_runner
Objavljeno

dam dj_runnerju čist prow, zarad lepote ne bo nč več šou :D

drgač sm se pa že odloču glede variomata...original bom obdržal, ker se mi ne splača novga kupvat... :D

Objavljeno

to je pa še najbolj pametn post. obdrž dokler še kokr tolk dobr dela :OK:

Objavljeno

ja, škoda mi je un dnar metat stran, ker na koncu bo slabše kot sedaj... :D

Objavljeno

Kolko mi je znano maš runnera? tak ti bom povedo kolegu smo dali noter multivara 2000 pred tem je mel zx-a že gor in se mu je končna iz 90-95 povečala na 105 seveda po števcu pospeški pa so bli fenomenalni za 50ccm, tak da če poznaš koga ko ma vario ga sprobaj in boš vido če je razlika al je ni

Objavljeno (popravljeno)

ja saj..piaggio ko ma take fajne jermenice! Minarelli ma 2 lukni v pospeških, peugeot bi naj mel eno! totih lukn ne odpraviš samo z multivarom..je blo dokazano na 2 skuterih..tretji skuter (peugeot) je mel poleg multivara menjane jermenice in je skuter spelal z 10,5k rpm in je take obrate obdržal vse do končne hitrosti! Drugi peugeot in minarelli sta mela samo varote menjane in so obrati po speljevanju zelo padli! HEbo bi naj obrate malo bol obdražl bre menjave jermenic! hebo proti multivaru z jermenicami pa nima šans...to govorim za minarelli in peugeot..

Popravljeno . Popravil ticmantl
Objavljeno

@dj_runner: dvomim, da je ta tvoj kolega meu purejeta, ker tega spravt nad 100 (realnih) je pa res umetnost, pa še dragi deli so...drugače se ga da orenk spedenat, sam rabš cajt in denar ampak to drugo še malo več kot pri frgazarju... sm razmišlu, da bi si kupu un Digitronic Kit, k potem sam frgazar not vržeš ampak mi je bez veze, ker si drug let itak GSX-a kupm... :OK: tko da bom meu tega sam za fijakanje, rad bi ga pa spedenu kolk se ga da...najverjetneje bom nabavu 30mm sesalno koleno in poveču tlak, tko lohk mal iztržim iz vbrizga, ene 500 obratov mogoče... ker je vbrizg v qrcu in ne more več normaln delat od 9 550 obratov dalje, ampak če računaš, da je meu 8 000 obratov zaprt z elektroniko in je šou 83 kmh... :D em, s povečanje tlaka in večjim sesalnim kolenom se da pridt na ene 10 000 - 10 100 obratov...to je pa tut vse... :D

Objavljeno

ja mel je hyper 2 na fergi ja najboljša skuter mašina :D :D :D ja probaj še kaj iztisnit, samo če bi šeč v digitornic kit bi ti blo ceneje celi blok menjat

Objavljeno

nwem, morm se pozanimat...ker nwem če se mi sploh lušta metat dnar... :)

Objavljeno

no pol pravte da je nekje najboljši variomat multivar :OK: vrjetn bom nabavu

zdej me pa še zanima okol jermenic...original so namreč zanič

torej sem gledu na skuterataku, da se prodaja samo ena polovica...kje bi dobil še drugo :? ali se kupuje (razen pri overrange-u) samo ena polovica, druga pa je originalna :?

čudno se mi zdi, da če kupiš original, dobiš komplet obe polovici, tukaj pa samo eno, ali je to samo taka slika, v resnici pa se dobi obe polovici skupaj :? naj mi to nekdo prosim razloži :cry:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

fantje mene neki zanima!!!

A pase od gilere runner 2000 speed control pa mojo aprilio SR 1998?

Objavljeno

pobje, djte mi povedat, s čim kj podlagate variomat, da ga lohk odšraufate? :hmm:

Objavljeno

pobje, djte mi povedat, s čim kj podlagate variomat, da ga lohk odšraufate? :hmm:

jah pri pure jetu ga je težko, na furgazorju lahk daš not pošvasano svečo, ko bat ustav ko pride gor, in lahk pol šraufaš kok češ.....pure jet ma pa drugačno kapo, in sveča ni važno kok je dolga, v nobenem primeru ne moreš z njo ustavit bata

kupit moraš tisti ključ za vario šraufat (na SA ga dobiš) ali pa kompresor in zračno pištolo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!