Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


marem

Priporočene objave

pred 5 urami, Snecer pravi:

cenovno je nekje x2+ napram AGM, polnilec pa tudi mora biti pravi, ker so višje napetosti koliko sem bral

...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!..   :huh:

LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snecer pravi:

še mam polnilec hofer, ki mu nagaja gumb ...

Prinesi...mojega so mi popravili pri meni za čas posla :)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!..   :huh:

LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode.

alternator daje trofazni tok 24A/14V+, LiFePo4 pa ima napetost, ko je poln nekje 13V, AGM 12,8V

tak da ni alternator problem, najbrž niti ne "regler", ki pretvori v enofaznega in polni s 14,4V nekje če je izpraven

polnilec ki ne podpira LiFePo4 ga ne napolni do konca...to je vsa umetnost

pred 2 minutami, gift pravi:

Prinesi...mojega so mi popravili pri meni za čas posla :)

 

 

 

bom prinesel :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zakaj pa ga moraš napolnit do konca? ... vedno in povsod so neke tolerance. Tudi regulator ima tolerance..... +/- 0,X V

... samo ti nimaš toleranc..... :P  

 

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!..   :huh:

LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode.

tu sem prebral

http://www.enerdrive.com.au/can-charge-lithium-battery-lead-acid-charger/

 

Pravkar, Zivnorc pravi:

... zakaj pa ga moraš napolnit do konca?

 

to sem pa drugje prebral, v navodilih od motorja

da se vedno do konca napolni in da 100% poln zdrži tudi precej nizke temperature itd.

da je fajn, da je vedno poln...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LiFePO4 celice niso toliko problematične kot recimo LiPO  ... .ki ne smejo stati - biti skladiščene,  ne prazne.... ne polne. LiPo recimo se skladiščijo (ko niso v uporabi ) pri 3,85V/celica, .... vse kar je drugače (bolj ko je polna ali prazna) je slabo za celico.

...teh 0,2V razlike pomeni morda 5% manj napolnjeno kot do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Zivnorc pravi:

LiFePO4 celice niso toliko problematične kot recimo LiPO  ... .ki ne smejo stati - biti skladiščene,  ne prazne.... ne polne. LiPo recimo se skladiščijo (ko niso v uporabi ) pri 3,85V/celica, .... vse kar je drugače (bolj ko je polna ali prazna) je slabo za celico.

...teh 0,2V razlike pomeni morda 5% manj napolnjeno kot do konca.

ne vem, ti delaj po svoje, jaz bom pa po knjigi :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LiPo najdlje zivi ob cca 80% napolnjenosti in pri nizki temperaturi.

Pb pa je najraje poln in pri sobni temperaturi.

Za LiFePo4 pa ne bom pameten. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€)

(bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika)

 

ps: ne delam reklame ampak sem že parkrat našel najboljšo varjanto na akumulator.si

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, smasher pravi:

20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€)

(bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika)

to je res bolj ugodno, samo glede akuja sem se raje odločil za istega proizvajalca, ima tudi večjo zagonsko moč od tvojega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam ampak bistvena razlika je da imam jaz 2 prdalice za katere skupaj nisem dal 1000€ in naredim vse skupaj zandje čase manj ko 2000km letno, kot pravim pomembno ej denar porabljati smiselno glede na uporabo, sedaj sem imel eno kitajsko baterijo pa mi je 1x zatajila (mislim 4 mesece nisem užgal motorja in pol ko je užgal mi po 5km ni ponovno vžgal ne vem če bi lahko toliko krivil baterijo, pa še manjša je 7x13x10cm al neki tazga, to je tista ki sem jo "ukradel" iz bencinske vrtne mehanizacije)

Tako da glede na tvoje motorje in odnos do njih je logično da želiš kvalitetno in preverjeno, glede na moje delne krše je to kar sem kupil še pre dobro :whistle:

Glede starih akujev, pa imam jaz vrtno lopo z malimi sončnimi celicami, pa ponavadi ko akuji niso več optimalni še kakšno leto  odlsužijo kot del "solarnega sistema" za luč na vrtu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, smasher pravi:

 :whistle:

Glede starih akujev, pa imam jaz vrtno lopo z malimi sončnimi celicami, pa ponavadi ko akuji niso več optimalni še kakšno leto  odlsužijo kot del "solarnega sistema" za luč na vrtu.

Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, sesir pravi:

Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku?

... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja.

Sicer bi res najdu kake dva cist hin...Predvidevam,da bi tiste v motorjih lahko se napolnil a tak nima veze,ker jih ne vzigam...pa kuk pa ima eden 1kg cca in bi dobu max 2eu...tuk me pa bencin do tja pride...

Plus...na skuterju je cist crknu in Sneci pravi,da mi bo polepsal dan in dal svoj star aku in ga bom preko svojega zvezal na skuter in bo delalo ko grom...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, sesir said:

Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku?

Ne torej jaz si sam sestavim kar rabim , sonči panelčič, jih imam sedaj nekaj od 4.5W do 20W (pačko zbeži miška po spletnih trgovinah sem enkrat našel par panelov po manj kot 1€/W kar je ponavadi za manjše panelčke pod 50W težko)

ČE so majhne za pered vrata imajo notri verjetno navadne NiMh baterije, eno opcijo ki jo imam sedaj je 4.5W 6V panel + čip za polnjenje Liion + 2 celice iz stare baterije iz prenosnika, cca 15 let stari boš silver ki je bil narejen podobno samo da je imel step up na 13v je zaradi polnilnega toka cca 200 do 300mA tako lepo skristaliziral v 2 letih :D  (sedaj bo šel dinos ali trgovina z akuji)

3 minutes ago, Zivnorc said:

... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja.

Ja na prej omenjeni trovini dobiš isto nekaj € popusta če kupiš nov aku in starega prineseš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2018 ob 14:09, Snecer pravi:

alternator daje trofazni tok 24A/14V+, LiFePo4 pa ima napetost, ko je poln nekje 13V, AGM 12,8V

tak da ni alternator problem, najbrž niti ne "regler", ki pretvori v enofaznega in polni s 14,4V nekje če je izpraven

polnilec ki ne podpira LiFePo4 ga ne napolni do konca...to je vsa umetnost

bom prinesel :) 

Nikoli ne polnite LiFePo4 akuje s polnilniki za Pb akuje! Imajo čisto drug algoritem polnjenja. Lahko pride celo do eksplozije...
Eden takih polnilnikov je tale: https://www.ctek.si/ctek-lithium-xs-kompakten-popolnoma-avtomatski-8-stopenjski-polnilnik-z-led-luckami-ki-polni-in-vzdrzuje-12v-lifepo4-akumulatorje-z-zascito-pred-pod-in-nad-napolnjenostjo-artikel-56-899

image.png.86d747e12385bf2ddf8771bd829d417c.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, smasher pravi:

20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€)

(bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika)

 

ps: ne delam reklame ampak sem že parkrat našel najboljšo varjanto na akumulator.si

Kje konkretno si pa nabavil polnilec iz prejšnjega posta. Je to na Brnčičevi v Lj?

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, izibajker said:

Kje konkretno si pa nabavil polnilec iz prejšnjega posta. Je to na Brnčičevi v Lj?

Ja, sej sem dodal par postov zgoraj v p.s. da ne delam reklame ampak da ima velog marsikdaj kar ugodno rešitev. Sem jim najprej tudi po mejlu zatežil če je res vzdrževalec tak da baterija ostane priključena v vozilu in ne bo motilo elektronike avta in so mi zatrdili da bo vse OK. 

Kar se tiče polnjenja li-fe, li-ion, pb, nimh, nicd vse z enim polnilcem, kupite modelarski polnilec ki podpira vse in so rabljeni okoli 40€ za ceno novih pa ne vem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20181123_125621(1).thumb.jpg.0172072b8a47a32d7d32a516f885a22a.jpg

Iz OBI-ja za 25€. Je samo za Pb tip akumulatorjev. Lahko pa iztisne iz sebe 4A in fila akuje do 120Ah. Za moj bajk bi bilo sicer dovolj, če bi bil samo 1,2A, ampak sem ga vzel, da bo lahko eventuelno še za avto uporaben, pa če bo kdaj kak 6V moped v garaži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Lastniki motornih koles in drugih vseh vrst vozil pogosto berejo razne teste orodja, naprav, opreme...v tujih, bolj ali manj znanih revijah. Včasih, ko so bili ti testi dosegljivi le v pisanih edicijah revij v bolj založenih trafikah, so bili ti testi manj opazni. V danajšnji dobi informatike pa je splet preplavljen s temi testi. Oz. so lažje dosegljivi.
Eden zadnjih, "frišnih" je test polnilnikov-vzdrževalnikov akumulatorjev (so še testi drugih orodij).

Marskido na tem forumu je popljuval take teste, češ, so plačani od tegaintega podjetja.


Bi si zelo znana in pomembna nemška revija Auto Bild res upala kaj takega privoščiti?
https://www.autobild.de/artikel/autobatterie-ladegeraete-2287036.html

video
https://www.youtube.com/watch?v=1a9BHt-Awhc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si je ADAC tovrstno svinjarijo pred leti privoščil na testu pneumatik, ne vidim razloga, da si tega ne bi privoščil Auto Bild pri testu polnilcev, ki so manj na udaru javnosti...

 

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!