Snečer Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 Ob 18. 10. 2018 ob 19:27, Zok pravi: Ga se imas? Onega, ki je hin? še mam polnilec hofer, ki mu nagaja gumb ...
Zivnorc Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 5 urami, Snecer pravi: cenovno je nekje x2+ napram AGM, polnilec pa tudi mora biti pravi, ker so višje napetosti koliko sem bral ...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!.. LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode. Joker 1
gift Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 19 minutami, Snecer pravi: še mam polnilec hofer, ki mu nagaja gumb ... Prinesi...mojega so mi popravili pri meni za čas posla Zok, trebor, sesir in 1 other 3 1
Snečer Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 2 minutami, Zivnorc pravi: ...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!.. LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode. alternator daje trofazni tok 24A/14V+, LiFePo4 pa ima napetost, ko je poln nekje 13V, AGM 12,8V tak da ni alternator problem, najbrž niti ne "regler", ki pretvori v enofaznega in polni s 14,4V nekje če je izpraven polnilec ki ne podpira LiFePo4 ga ne napolni do konca...to je vsa umetnost pred 2 minutami, gift pravi: Prinesi...mojega so mi popravili pri meni za čas posla bom prinesel sesir 1
Zivnorc Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 (popravljeno) ... zakaj pa ga moraš napolnit do konca? ... vedno in povsod so neke tolerance. Tudi regulator ima tolerance..... +/- 0,X V ... samo ti nimaš toleranc..... Popravljeno November 12, 2018. Popravil Zivnorc
Snečer Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 20 minutami, Zivnorc pravi: ...a pol moraš tudi alternator menjat...pa regulator?!.. LiFePO4 akuji imajo vgrajene balanserje, ki regulirajo posamično celico med polnjenjem....oz delovanjem generatorja (alternatorja) ali polnilnika. Če ta aku priklopiš na LiFe ...Li Ion...ali LiPo polnilnik... ne boš naredil nič..... moraš preklopiti na Pb mode. tu sem prebral http://www.enerdrive.com.au/can-charge-lithium-battery-lead-acid-charger/ Pravkar, Zivnorc pravi: ... zakaj pa ga moraš napolnit do konca? to sem pa drugje prebral, v navodilih od motorja da se vedno do konca napolni in da 100% poln zdrži tudi precej nizke temperature itd. da je fajn, da je vedno poln... sesir 1
Zivnorc Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 LiFePO4 celice niso toliko problematične kot recimo LiPO ... .ki ne smejo stati - biti skladiščene, ne prazne.... ne polne. LiPo recimo se skladiščijo (ko niso v uporabi ) pri 3,85V/celica, .... vse kar je drugače (bolj ko je polna ali prazna) je slabo za celico. ...teh 0,2V razlike pomeni morda 5% manj napolnjeno kot do konca.
Snečer Objavljeno November 12, 2018 Opozori Objavljeno November 12, 2018 pred 16 minutami, Zivnorc pravi: LiFePO4 celice niso toliko problematične kot recimo LiPO ... .ki ne smejo stati - biti skladiščene, ne prazne.... ne polne. LiPo recimo se skladiščijo (ko niso v uporabi ) pri 3,85V/celica, .... vse kar je drugače (bolj ko je polna ali prazna) je slabo za celico. ...teh 0,2V razlike pomeni morda 5% manj napolnjeno kot do konca. ne vem, ti delaj po svoje, jaz bom pa po knjigi BIF, Zivnorc, sesir in 1 other 3 1
Zok Objavljeno November 14, 2018 Opozori Objavljeno November 14, 2018 LiPo najdlje zivi ob cca 80% napolnjenosti in pri nizki temperaturi. Pb pa je najraje poln in pri sobni temperaturi. Za LiFePo4 pa ne bom pameten. Zivnorc 1
smasher Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 On 11/10/2018 at 9:18 PM, Snecer said: tebi ga bom podaril podobna vsebina za mislim da bistveno manj €
Snečer Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 Po čem je aku in polnilec? pred 6 minutami, smasher pravi: podobna vsebina za mislim da bistveno manj €
smasher Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 (popravljeno) 20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€) (bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika) ps: ne delam reklame ampak sem že parkrat našel najboljšo varjanto na akumulator.si Popravljeno November 15, 2018. Popravil smasher
Snečer Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 pred 1 minuto, smasher pravi: 20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€) (bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika) to je res bolj ugodno, samo glede akuja sem se raje odločil za istega proizvajalca, ima tudi večjo zagonsko moč od tvojega
smasher Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 Se strinjam ampak bistvena razlika je da imam jaz 2 prdalice za katere skupaj nisem dal 1000€ in naredim vse skupaj zandje čase manj ko 2000km letno, kot pravim pomembno ej denar porabljati smiselno glede na uporabo, sedaj sem imel eno kitajsko baterijo pa mi je 1x zatajila (mislim 4 mesece nisem užgal motorja in pol ko je užgal mi po 5km ni ponovno vžgal ne vem če bi lahko toliko krivil baterijo, pa še manjša je 7x13x10cm al neki tazga, to je tista ki sem jo "ukradel" iz bencinske vrtne mehanizacije) Tako da glede na tvoje motorje in odnos do njih je logično da želiš kvalitetno in preverjeno, glede na moje delne krše je to kar sem kupil še pre dobro Glede starih akujev, pa imam jaz vrtno lopo z malimi sončnimi celicami, pa ponavadi ko akuji niso več optimalni še kakšno leto odlsužijo kot del "solarnega sistema" za luč na vrtu. Zok in bosa 2
sesir Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 pred 1 uro, smasher pravi: Glede starih akujev, pa imam jaz vrtno lopo z malimi sončnimi celicami, pa ponavadi ko akuji niso več optimalni še kakšno leto odlsužijo kot del "solarnega sistema" za luč na vrtu. Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku?
Zivnorc Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 pred 1 minuto, sesir pravi: Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku? ... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja. DAMI34, ALEŠ M, Zok in 1 other 2 2
sesir Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 (popravljeno) pred 5 minutami, Zivnorc pravi: ... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja. Sicer bi res najdu kake dva cist hin...Predvidevam,da bi tiste v motorjih lahko se napolnil a tak nima veze,ker jih ne vzigam...pa kuk pa ima eden 1kg cca in bi dobu max 2eu...tuk me pa bencin do tja pride... Plus...na skuterju je cist crknu in Sneci pravi,da mi bo polepsal dan in dal svoj star aku in ga bom preko svojega zvezal na skuter in bo delalo ko grom... Popravljeno November 15, 2018. Popravil sesir
smasher Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 6 minutes ago, sesir said: Zanimivo...ker sem si glih narocil neke solarne luci za pred uto....Sam mislim,da je baterija v njih kak volt in ne 12v al to kr tja prikljopis aku? Ne torej jaz si sam sestavim kar rabim , sonči panelčič, jih imam sedaj nekaj od 4.5W do 20W (pačko zbeži miška po spletnih trgovinah sem enkrat našel par panelov po manj kot 1€/W kar je ponavadi za manjše panelčke pod 50W težko) ČE so majhne za pered vrata imajo notri verjetno navadne NiMh baterije, eno opcijo ki jo imam sedaj je 4.5W 6V panel + čip za polnjenje Liion + 2 celice iz stare baterije iz prenosnika, cca 15 let stari boš silver ki je bil narejen podobno samo da je imel step up na 13v je zaradi polnilnega toka cca 200 do 300mA tako lepo skristaliziral v 2 letih (sedaj bo šel dinos ali trgovina z akuji) 3 minutes ago, Zivnorc said: ... če je v akuju še kak volt ali dva napetosti, je najbolj optimalen izkoristek na DINOS, kjer dobiš 0,50€ na kg akumulatorja. Ja na prej omenjeni trovini dobiš isto nekaj € popusta če kupiš nov aku in starega prineseš sesir 1
edvard brank Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 Ob 12. 11. 2018 ob 14:09, Snecer pravi: alternator daje trofazni tok 24A/14V+, LiFePo4 pa ima napetost, ko je poln nekje 13V, AGM 12,8V tak da ni alternator problem, najbrž niti ne "regler", ki pretvori v enofaznega in polni s 14,4V nekje če je izpraven polnilec ki ne podpira LiFePo4 ga ne napolni do konca...to je vsa umetnost bom prinesel Nikoli ne polnite LiFePo4 akuje s polnilniki za Pb akuje! Imajo čisto drug algoritem polnjenja. Lahko pride celo do eksplozije... Eden takih polnilnikov je tale: https://www.ctek.si/ctek-lithium-xs-kompakten-popolnoma-avtomatski-8-stopenjski-polnilnik-z-led-luckami-ki-polni-in-vzdrzuje-12v-lifepo4-akumulatorje-z-zascito-pred-pod-in-nad-napolnjenostjo-artikel-56-899
Snečer Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 Men so pa rekli, da je Oxford boljši od cteka pa sem raje tega vzel, je tudi za lifepo4. http://www.oxfordproducts.com/motorcycle/brands/oxford/battery_care_and_power_accessories/oximiser_3x_advanced_battery_management_system/
izibajker Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 (popravljeno) pred 4 urami, smasher pravi: 20€ sem razmišljal da bi kar 2 uzeu, samo sem raje naročil še 3 konektorje da bom v vsak avto dal po en konektor pa pol prešaltavau vzdrževalec iz enega na drugega. (baterija malo manj ko 35€) (bi dal sliko konektorjev samo so linki od ebaja aliekpresa za like tako dolgi in čudni da form ne prepozna da je slika) ps: ne delam reklame ampak sem že parkrat našel najboljšo varjanto na akumulator.si Kje konkretno si pa nabavil polnilec iz prejšnjega posta. Je to na Brnčičevi v Lj? Popravljeno November 15, 2018. Popravil izibajker
smasher Objavljeno November 15, 2018 Opozori Objavljeno November 15, 2018 20 minutes ago, izibajker said: Kje konkretno si pa nabavil polnilec iz prejšnjega posta. Je to na Brnčičevi v Lj? Ja, sej sem dodal par postov zgoraj v p.s. da ne delam reklame ampak da ima velog marsikdaj kar ugodno rešitev. Sem jim najprej tudi po mejlu zatežil če je res vzdrževalec tak da baterija ostane priključena v vozilu in ne bo motilo elektronike avta in so mi zatrdili da bo vse OK. Kar se tiče polnjenja li-fe, li-ion, pb, nimh, nicd vse z enim polnilcem, kupite modelarski polnilec ki podpira vse in so rabljeni okoli 40€ za ceno novih pa ne vem. izibajker 1
izibajker Objavljeno November 23, 2018 Opozori Objavljeno November 23, 2018 Iz OBI-ja za 25€. Je samo za Pb tip akumulatorjev. Lahko pa iztisne iz sebe 4A in fila akuje do 120Ah. Za moj bajk bi bilo sicer dovolj, če bi bil samo 1,2A, ampak sem ga vzel, da bo lahko eventuelno še za avto uporaben, pa če bo kdaj kak 6V moped v garaži...
edvard brank Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 Lastniki motornih koles in drugih vseh vrst vozil pogosto berejo razne teste orodja, naprav, opreme...v tujih, bolj ali manj znanih revijah. Včasih, ko so bili ti testi dosegljivi le v pisanih edicijah revij v bolj založenih trafikah, so bili ti testi manj opazni. V danajšnji dobi informatike pa je splet preplavljen s temi testi. Oz. so lažje dosegljivi. Eden zadnjih, "frišnih" je test polnilnikov-vzdrževalnikov akumulatorjev (so še testi drugih orodij). Marskido na tem forumu je popljuval take teste, češ, so plačani od tegaintega podjetja. Bi si zelo znana in pomembna nemška revija Auto Bild res upala kaj takega privoščiti?https://www.autobild.de/artikel/autobatterie-ladegeraete-2287036.html videohttps://www.youtube.com/watch?v=1a9BHt-Awhc
SF Objavljeno December 22, 2018 Opozori Objavljeno December 22, 2018 (popravljeno) Če si je ADAC tovrstno svinjarijo pred leti privoščil na testu pneumatik, ne vidim razloga, da si tega ne bi privoščil Auto Bild pri testu polnilcev, ki so manj na udaru javnosti... Popravljeno December 22, 2018. Popravil SF thumper in sesir 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se