C eagle Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 pred 2 urami, Snečer pravi: to ni to? Ne! LiFePo ni enako Li-Ion bateriji... Imata različno voltažo na celico... LiFePo ima 3,2 -3,3V na celico Li-Ion ima 3,6-3,7 V na celico
Snečer Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 pred 1 minuto, C eagle pravi: Ne! LiFePo ni enako Li-Ion bateriji... Imata različno voltažo na celico... LiFePo ima 3,2 -3,3V na celico Li-Ion ima 3,6-3,7 V na celico Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni... Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah.
DAMI34 Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 en problem LI fe, li ion in bla bla, proti navadnim eccu, je da ti ne pokažejo, kdaj bodo crknili. Pri navadnih se običajno začno razni opozorilni znaki..napis na armaturki, javljanje raznoraznih napak, ki se kmalu po kontaktu izbrišejo itd.. Mam en polnilec vzdrževalec, 14 dni je na enem mopetki, 14 dni pa na drugem..da se pregura zima Zok 1
C eagle Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 pred 18 minutami, Snečer pravi: Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni... Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah. Po moje je to stvar preseravanja... Nekoliko boljši so pri samopraznenju (low self discharge). So pa veliko bolj občutljivi za napačno polnjenje, še veliko bolj pa pri prekomernemu praznenju... Če jih preveč izprazniš, potem se pri ponovnem polnjenju lahko pojavijo težave. Velikokrat z samovžigom.. Gre pa zaščitna tehnologija hitro naprej in imajo že same celice nadzor in omejitev prekomernega izpraznenja... To je vseeno kot pri telefonih... A je I-phone kaj boljsi kot Samsung? Stvar okusa in debeline denarnice...
Snečer Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 Pravkar, C eagle pravi: Po moje je to stvar preseravanja... Nekoliko boljši so pri samopraznenju (low self discharge). So pa veliko bolj občutljivi za napačno polnjenje, še veliko bolj pa pri prekomernemu praznenju... Če jih preveč izprazniš, potem se pri ponovnem polnjenju lahko pojavijo težave. Velikokrat z samovžigom.. Gre pa zaščitna tehnologija hitro naprej in imajo že same celice nadzor in omejitev prekomernega izpraznenja... To je vseeno kot pri telefonih... A je I-phone kaj boljsi kot Samsung? Stvar okusa in debeline denarnice... Nisem raziskoval, pa se sploh dobi li ion za motorje pri nas? Glede samsunga in iphonea.... odgovor je preprost: Huawei, Xiaomi... Zok in C eagle 1 1
C eagle Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 (popravljeno) Nisem niti iskal. Verjetno pa bi se dalo nabavit... Recimo Delko: Ekvivalent PCB akuju -------> Ta je LiFePo Me pa moti, ker v opisu piše: Litij-ion LiFePO4 akumulator - Original Equipment Replacement 12V / 2Ah / 24Wh, CCA 120 Kar seveda ni isto. Celice imajo popolnoma drugačno nazivno napetost. Sem že napisal... Popravljeno December 9, 2020. Popravil C eagle
MiNa Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 pred 12 minutami, C eagle pravi: Po moje je to stvar preseravanja... Kot pri vsaki stvari... Malo primerjajte krivuljo polnjenja (program) pri pocenšku in nepocenšku... C eagle 1
C eagle Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 Pravkar, MiNa pravi: Kot pri vsaki stvari... Malo primerjajte krivuljo polnjenja (program) pri pocenšku in nepocenšku... Jaz sem pisal o akumulatorjih in ne polnilcih... MiNa 1
MiNa Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 (popravljeno) Evo tole sem našel za mojo "kljuso". Cenovno je že na ceni navadnega PB akumulatorja. Prednost predvsem teža 1/3 navadnega PB in pa CCA 290 vs 220 pri navadnem. Vendar sem na različnih forumih našel precej nasprotujočih mnenj. Najbolj me moti tisto (umre v trenutku) brez predhodnih "opozoril". Zaenkrat ostajam na klasiki, 2kg mi ne pomenita toliko, kot to, da brez "elekto-šokov" prevozim 10-14 dnevni dopust. ...sicer pa gre lahko narobe tudi kaj drugega kot to, da odpove akumulator ... Popravljeno December 9, 2020. Popravil MiNa Mavti in C eagle 2
Quest Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 Problem,ki je rešljiv pri litij ion in pa LiFePO4 ni polnjenje na polnilniku,ker ga lahko kupiš pravega, ampak alternator in polnjenje na motorju. Če ni pravilno polnjenje na motorju odpade vgradnja teh baterij. Menjava alternatorja reglerja itd je skoraj nemogoča, ker ni ponudnikov, razen če je že original not. Gonca, Snečer in DAMI34 3
maus Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 (popravljeno) jaz se na to nič ne spoznam .. celice .. počasno polnjenje ... kupu ..priklopu 4 mesece na infuziji .. spomlad odklopim in zaverglam ter se zapeljem novim dogodivščinam naproti .. čisto preprosto ... torej .. moj in snečijev vzdrževalnopolnilnik deluje .. men že tri leta Popravljeno December 9, 2020. Popravil maus Quest 1
Snečer Objavljeno December 9, 2020 Opozori Objavljeno December 9, 2020 pred 32 minutami, maus pravi: jaz se na to nič ne spoznam .. celice .. počasno polnjenje ... kupu ..priklopu 4 mesece na infuziji .. spomlad odklopim in zaverglam ter se zapeljem novim dogodivščinam naproti .. čisto preprosto ... torej .. moj in snečijev vzdrževalnopolnilnik deluje .. men že tri leta jaz odnesem aku v hišo, dopolnim in pospravim, na mesec, dva, pogledam če je treba dopolnit, dejansko se ne sprazni, izjemno mala samopraznitev... tako da tudi vzdrževalec v primeru demontaže ni nujen... Quest in Scarabeo 500 2
Tex Objavljeno December 10, 2020 Opozori Objavljeno December 10, 2020 On 12/9/2020 at 12:43 PM, raza said: Samo v primeru, če si boš uber alles mašino umislil. Samo pol moraš tudi uber alles polnilec nabavit, ne ctek-ovega. Takega, ki ga samo priklopiš in to je to .. ker ostale priklopiš in .... hmm .. C-tekov 3.8 mi izmenično vzdržuje 4 accuje čez zimo (s pomočjo MCUja in nekaj relejev). Kot je že snec zgoraj omenil, če/ko je accu zdrav, ima vzdrževalec simpl in malo dela ... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno December 11, 2020 Opozori Objavljeno December 11, 2020 pred 10 urami, Tex pravi: Samo pol moraš tudi uber alles polnilec nabavit, ne ctek-ovega. Takega, ki ga samo priklopiš in to je to .. ker ostale priklopiš in .... hmm .. C-tekov 3.8 mi izmenično vzdržuje 4 accuje čez zimo (s pomočjo MCUja in nekaj relejev). Kot je že snec zgoraj omenil, če/ko je accu zdrav, ima vzdrževalec simpl in malo dela ... enako. 3,8 za 2 mopeda, na obeh kabel za priklop in problem rešen.. Celo lidlov je zmogel, sam je tipka umrla. Tex 1
HyperJack Objavljeno December 11, 2020 Opozori Objavljeno December 11, 2020 (popravljeno) Ob 9. 12. 2020 ob 16:46, Snečer pravi: Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni... Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah. Jaz imam Liion že tovarniško v mopedu.. Popravljeno December 11, 2020. Popravil HyperJack
Snečer Objavljeno December 11, 2020 Opozori Objavljeno December 11, 2020 pred eno uro, HyperJack pravi: Jaz imam Liion že tovarniško v mopedu.. modelčki ne štejejo verjetno so na vsak gram gledali, si huso že stehtal?
HyperJack Objavljeno December 13, 2020 Opozori Objavljeno December 13, 2020 Ob 11. 12. 2020 ob 14:14, Snečer pravi: modelčki ne štejejo verjetno so na vsak gram gledali, si huso že stehtal? Seveda sem. Se modelček kar lepo pelje. Ni glih vsak dan za na šiht, je pa igrača.
Snečer Objavljeno December 13, 2020 Opozori Objavljeno December 13, 2020 pred 21 minutami, HyperJack pravi: Seveda sem. Se modelček kar lepo pelje. Ni glih vsak dan za na šiht, je pa igrača. No, številka huse po tehtanju? wet
HyperJack Objavljeno December 13, 2020 Opozori Objavljeno December 13, 2020 pred 1 uro, Snečer pravi: No, številka huse po tehtanju? wet 250tko se ne spomnim nimam zabeleženo okol 115 bi rekel...701 s kitom, miljon dodatkov in svincenim akujem 160 kg. 701 je bolj za nas amaterje ker nad 170km/h je motor nevozen in nervozen.
motofrik Objavljeno December 13, 2020 Opozori Objavljeno December 13, 2020 Jaz sem 2007, po sili razmer, kupil Lidlovega. Za parkrat napolnit čez zimo bo že dober, sem si rekel....potem pa bo že kaj boljšega. Pa se je tisto ''samo to zimo'' , malo podaljšalo...v par zim. Nakar mi ene zime noče zastartati gumb za preklop in polnjenje... No, zdaj pa grem po C-tek. Pa sem ga, radoveden kot sem, šel odpreti ''nimam kaj pokvariti, itak je za stran'', našpricam s kontakt sprejem in... dela še dandanašnji. Drugo leto pa res moram po ohranjevalec priznane znamke. Je pa res, da nimam priklopljeno celo zimo, ampak le ''vsake kvatre'' za par ur. smasher in Zok 2
Tomaz321 Objavljeno December 18, 2020 Opozori Objavljeno December 18, 2020 Evo, danes prispel. Če je imel kdo namen naročiti naj mi sporoči, mu lahko podarim kupon za 5% popust pri orangeaudio. dlicen, Mavti, ALEŠ M in 3 others 6
GHOST RIDER 46 Objavljeno December 27, 2020 Opozori Objavljeno December 27, 2020 Ob 18. 12. 2020 ob 22:01, Tomaz321 pravi: Evo, danes prispel. Če je imel kdo namen naročiti naj mi sporoči, mu lahko podarim kupon za 5% popust pri orangeaudio. top zadeva, tut sam uporabljam to znamko:D odličen nakup
motofrik Objavljeno December 19, 2021 Opozori Objavljeno December 19, 2021 Jebiga....leto je naokoli. Lidlov polnilec je napolnil 14 let... zdaj je pa menda res konec. Čez noč sem imel priklopljenega, še vedno sveti lučka za napol polnjen aku. Grem počekirati, kje imajo C-Tek po normalni ceni. MiNa 1
motofrik Objavljeno December 21, 2021 Opozori Objavljeno December 21, 2021 Ob 19. 12. 2021 ob 10:56, motofrik pravi: Jebiga....leto je naokoli. Lidlov polnilec je napolnil 14 let... zdaj je pa menda res konec. Čez noč sem imel priklopljenega, še vedno sveti lučka za napol polnjen aku. Grem počekirati, kje imajo C-Tek po normalni ceni. Updejtano... -stara kišta živi še naprej. Pa to je kot Termimnator... dokler je majhna lučka, je možnost... Izgleda, da je bil akumulator preveč izpraznjen... Najprej sem napolnil sinovega od skuterja, potem še pa mojega dal...in ga je napolnilo. Ne bom se še vrgel v stroške... Kawasaki_rider, Zivnorc, Zok in 1 other 3 1
Zivnorc Objavljeno December 21, 2021 Opozori Objavljeno December 21, 2021 .... preveč izpraznjenega akumulatorja polnilnik " ne zazna" ....oz. ne more določiti, koliko celic ima... ali je 6 ali 12V.... zato se noče priklopiti. ...to odpraviš tako, da daš aku na "šok terapijo".... povežeš s kabli na drug akumulator, počakaš minuto... priklopiš polnilnik, nato odklopiš "pomožni" akumulator.... DAMI34, motofrik, Joker in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se