Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


marem

Priporočene objave

pred 2 urami, Snečer pravi:

to ni to?

Ne!

LiFePo ni enako Li-Ion bateriji... Imata različno voltažo na celico...

LiFePo ima 3,2 -3,3V na celico

Li-Ion ima 3,6-3,7 V na celico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, C eagle pravi:

Ne!

LiFePo ni enako Li-Ion bateriji... Imata različno voltažo na celico...

LiFePo ima 3,2 -3,3V na celico

Li-Ion ima 3,6-3,7 V na celico

Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni...

Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en problem LI fe, li ion in bla bla, proti navadnim eccu, je da ti ne pokažejo, kdaj bodo crknili. Pri navadnih se običajno začno razni opozorilni znaki..napis na armaturki, javljanje raznoraznih napak, ki se kmalu po kontaktu izbrišejo itd..

Mam en  polnilec vzdrževalec, 14 dni je na enem mopetki, 14 dni pa na drugem..da se pregura zima

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snečer pravi:

Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni...

Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah.

 

 

Po moje je to stvar preseravanja... Nekoliko boljši so pri samopraznenju (low self discharge).

So pa veliko bolj občutljivi za napačno polnjenje, še veliko bolj pa pri prekomernemu praznenju...

Če jih preveč izprazniš, potem se pri ponovnem polnjenju lahko pojavijo težave. Velikokrat z samovžigom..

Gre pa zaščitna tehnologija hitro naprej in imajo že same celice nadzor in omejitev prekomernega izpraznenja...

To je vseeno kot pri telefonih...

A je I-phone kaj boljsi kot Samsung?

Stvar okusa in debeline denarnice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, C eagle pravi:

Po moje je to stvar preseravanja... Nekoliko boljši so pri samopraznenju (low self discharge).

So pa veliko bolj občutljivi za napačno polnjenje, še veliko bolj pa pri prekomernemu praznenju...

Če jih preveč izprazniš, potem se pri ponovnem polnjenju lahko pojavijo težave. Velikokrat z samovžigom..

Gre pa zaščitna tehnologija hitro naprej in imajo že same celice nadzor in omejitev prekomernega izpraznenja...

To je vseeno kot pri telefonih...

A je I-phone kaj boljsi kot Samsung?

Stvar okusa in debeline denarnice...

Nisem raziskoval, pa se sploh dobi li ion za motorje pri nas? 

Glede samsunga in iphonea....

odgovor je preprost: Huawei, Xiaomi... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem niti iskal. Verjetno pa bi se dalo nabavit...

Recimo Delko:

Ekvivalent PCB akuju -------> Ta je LiFePo 

Me pa moti, ker v opisu piše:  Litij-ion LiFePO4 akumulator - Original Equipment Replacement 12V / 2Ah / 24Wh, CCA 120

Kar seveda ni isto. Celice imajo popolnoma drugačno nazivno napetost. Sem že napisal...

Popravljeno . Popravil C eagle
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, C eagle pravi:

Po moje je to stvar preseravanja...

Kot pri vsaki stvari...

Malo primerjajte krivuljo polnjenja (program) pri pocenšku in nepocenšku...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, MiNa pravi:

Kot pri vsaki stvari...

Malo primerjajte krivuljo polnjenja (program) pri pocenšku in nepocenšku...

 

Jaz sem pisal o akumulatorjih in ne polnilcih... ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo tole sem našel za mojo "kljuso". Cenovno je že na ceni navadnega PB akumulatorja. Prednost predvsem teža 1/3 navadnega PB in pa CCA 290 vs 220 pri navadnem.

Vendar sem na različnih forumih našel precej nasprotujočih mnenj. Najbolj me moti tisto (umre v trenutku) brez predhodnih "opozoril".

Zaenkrat ostajam na klasiki, 2kg mi ne pomenita toliko, kot to, da brez "elekto-šokov" prevozim 10-14 dnevni dopust.

...sicer pa gre lahko narobe tudi kaj drugega kot to, da odpove akumulator :hmm:...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem,ki je rešljiv pri litij ion in pa LiFePO4 ni polnjenje na polnilniku,ker ga lahko kupiš pravega, ampak alternator in polnjenje na motorju.

Če ni pravilno polnjenje na motorju odpade vgradnja teh baterij. Menjava alternatorja reglerja itd je skoraj nemogoča, ker ni ponudnikov, razen če je že original not.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz se na to nič ne spoznam .. celice .. počasno polnjenje ... kupu ..priklopu 4 mesece na infuziji .. spomlad odklopim in zaverglam ter se zapeljem novim dogodivščinam naproti

.. čisto preprosto ...

torej .. moj in snečijev vzdrževalnopolnilnik deluje .. men že tri leta :P 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, maus pravi:

jaz se na to nič ne spoznam .. celice .. počasno polnjenje ... kupu ..priklopu 4 mesece na infuziji .. spomlad odklopim in zaverglam ter se zapeljem novim dogodivščinam naproti

.. čisto preprosto ...

torej .. moj in snečijev vzdrževalnopolnilnik deluje .. men že tri leta :P 

jaz odnesem aku v hišo, dopolnim in pospravim, na mesec, dva, pogledam če je treba dopolnit, dejansko se ne sprazni, izjemno mala samopraznitev...

tako da tudi vzdrževalec v primeru demontaže ni nujen...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/9/2020 at 12:43 PM, raza said:

Samo v primeru, če si boš uber alles mašino umislil.

Samo pol moraš tudi uber alles polnilec nabavit, ne ctek-ovega. Takega, ki ga samo priklopiš in to je to .. ker ostale priklopiš in .... hmm ..  :hmm::? :whistle::kva2:;) 

C-tekov 3.8 mi izmenično vzdržuje 4 accuje čez zimo (s pomočjo MCUja in nekaj relejev). Kot je že snec zgoraj omenil, če/ko je accu zdrav, ima vzdrževalec simpl in malo dela ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Tex pravi:

Samo pol moraš tudi uber alles polnilec nabavit, ne ctek-ovega. Takega, ki ga samo priklopiš in to je to .. ker ostale priklopiš in .... hmm ..  :hmm::? :whistle::kva2:;) 

C-tekov 3.8 mi izmenično vzdržuje 4 accuje čez zimo (s pomočjo MCUja in nekaj relejev). Kot je že snec zgoraj omenil, če/ko je accu zdrav, ima vzdrževalec simpl in malo dela ...

enako. 3,8 za 2 mopeda, na obeh kabel za priklop in problem rešen.. Celo lidlov je zmogel, sam je tipka umrla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 12. 2020 ob 16:46, Snečer pravi:

Sem pogledal v navodil @HyperJack, za Li ion, NiMh , Nicd al kaj so pa ni...

Pa je v praksi kakšna razlike med LiFePo in Li ion? se razen teže sploh to splača tišat v motoje, kjer so "navadni" AGM akuji po smešnih cenah.

 

 

Jaz imam Liion že tovarniško v mopedu..

 

79111053000_540x474.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 12. 2020 ob 14:14, Snečer pravi:

modelčki ne štejejo :)

verjetno so na vsak gram gledali, si huso že stehtal?

Seveda sem. Se modelček kar lepo pelje. Ni glih vsak dan za na šiht, je pa igrača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

No, številka huse po tehtanju? :) wet

250tko se ne spomnim nimam zabeleženo okol 115 bi rekel...701 s kitom, miljon dodatkov in svincenim akujem 160 kg. 701 je bolj za nas amaterje ker nad 170km/h je motor nevozen in nervozen.

Screenshot_20201213-143755_Instagram.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem 2007, po sili razmer, kupil Lidlovega. Za parkrat napolnit čez zimo bo že dober, sem si rekel....potem pa bo že kaj boljšega. Pa se je tisto ''samo to zimo'' , malo podaljšalo...v par zim. Nakar mi ene zime noče zastartati gumb za preklop in polnjenje... No, zdaj pa grem po C-tek. Pa sem ga, radoveden kot sem, šel odpreti ''nimam kaj pokvariti, itak je za stran'', našpricam s kontakt sprejem in... dela še dandanašnji. Drugo leto pa res moram po ohranjevalec priznane znamke. Je pa res, da nimam priklopljeno celo zimo, ampak le ''vsake kvatre'' za par ur. ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes prispel. Če je imel kdo namen naročiti naj mi sporoči, mu lahko podarim kupon za 5% popust pri orangeaudio.

ctek.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 18. 12. 2020 ob 22:01, Tomaz321 pravi:

Evo, danes prispel. Če je imel kdo namen naročiti naj mi sporoči, mu lahko podarim kupon za 5% popust pri orangeaudio.

ctek.jpg

top zadeva, tut sam uporabljam to znamko:D odličen nakup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Jebiga....leto je naokoli. Lidlov polnilec je napolnil 14 let... zdaj je pa menda res konec. Čez noč sem imel priklopljenega, še vedno sveti lučka za napol polnjen aku. Grem počekirati, kje imajo C-Tek po normalni ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 12. 2021 ob 10:56, motofrik pravi:

Jebiga....leto je naokoli. Lidlov polnilec je napolnil 14 let... zdaj je pa menda res konec. Čez noč sem imel priklopljenega, še vedno sveti lučka za napol polnjen aku. Grem počekirati, kje imajo C-Tek po normalni ceni.

Updejtano... -stara kišta živi še naprej. Pa to je kot Termimnator... dokler je majhna lučka, je možnost... Izgleda, da je bil akumulator preveč izpraznjen... Najprej sem napolnil sinovega od skuterja, potem še pa mojega dal...in ga je napolnilo. Ne bom se še vrgel v stroške...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... preveč izpraznjenega akumulatorja polnilnik " ne zazna" ....oz. ne more določiti, koliko celic ima... ali je 6 ali 12V.... zato se noče priklopiti.

...to odpraviš tako, da daš aku na "šok terapijo".... povežeš s kabli na drug akumulator, počakaš minuto... priklopiš polnilnik, nato odklopiš "pomožni" akumulator....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!