no_name Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 Vlakna lahko položiš na "pozitiv" ampak čez obvezno stekleno tkanino, tak, da brusiš steklo, nato pa avtolak čez. Če boš brusil karbonska boš "globinski" videz skazil...
macak333 Objavljeno November 15, 2009 Opozori Objavljeno November 15, 2009 mogoče ti bo kaj pomagalo klik kako boš prišel do pramodela je pa stvar inproviziranja,... Hvala, že berem. Jah, pomoje bom rabil še pri kakšni stvari improvizirat ne samo tukaj.
Andro82 Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:...
salo Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:... obstajajo prozorne samolepilne folje vendar nevem, če bo na tem mestu zadostovalo morda pa
Andro82 Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 obstajajo prozorne samolepilne folje vendar nevem, če bo na tem mestu zadostovalo morda pa Zadostovalo mislim da bi že, samo jih bo mal problem lepo po špici nalepit, da ne bo use nagubano...
simonsi Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 (popravljeno) Probaš malo segret, ali pa polakiraš z enim kvalitetnim lakom. Popravljeno November 23, 2009. Popravil simonsi
vuk76 Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:... Menjati licarja Moj po vec kot 10.000 km nima se nobene liknjice do temeljne barve...malce napikan pa je res ze.
xyznanixyz Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 Kolkr sm se jest z "mojmu" ličarjem menu, je reku da tud nevem kakšen lak tega nebo prepreču. Tako da varianta ostane samo folija. domina in Jozeee 1 1
salo Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 Zadostovalo mislim da bi že, samo jih bo mal problem lepo po špici nalepit, da ne bo use nagubano... zračne žepe in nagubanost odpraviš, če nalepiš foljo pod vodo (banja,...) vendar točnega postopka ne poznam, najbolje da kontaktiraš koga, ki izdeluje nalepke in jih tudi sam lepi po kakšnih dostavnih vozilih
simonsi Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 ni treba ravno v banji, dovolj je voda s kapljo ceta, da se lepo razmaže in čez nalepiš nalepko, folijo. Prednost je v tem, da lahko fino nastaviš in brez zračnih žepkov. Ko se pa posuši pa lepo drži. klimbra 1
k0ci Objavljeno November 23, 2009 Opozori Objavljeno November 23, 2009 to je že res da se da lepše nastaviti nalepko, vendar če jo boš limal čez špico bugspojlerja ti tudi to ne pomaga, nagubana bo v vsakem primeru, razen če boš kje dobil folijo ki se zelo!!! krči pod vročino, potem bi se pa dalo kaj narediti glede tega
Andro82 Objavljeno November 24, 2009 Opozori Objavljeno November 24, 2009 Menjati licarja Moj po vec kot 10.000 km nima se nobene liknjice do temeljne barve...malce napikan pa je res ze. hm, ličar mislim da je kr dobr, da ga nebi menjal (je bil spojler kar profesionalno obdelan)...možno da so ornk kamnčki prletel u špico, bom pa res poizkusil s prozornimi folijami...hvala za nasvete .)
SiM Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla? Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast. Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje. Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep?
HyperJack Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 (popravljeno) Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla? Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast. Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje. Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep? Blatnik se nežno pobrusi z smirkovim papirjem in pobarva z prosojnim lakom, najbolje 2 plasti, da je boljša zaščita. Izpuh bo pa problem, vročina in ostale stvari po letih uničijo še tako dobro smolo. Najbolje bi ga bilo prepojiti z epoxy smolo, ali pa pa se ga predela na aluminijastega. Zbleden lesk karbonskega izpuha je že zgodovinski problem, ki se dogaja. lp Popravljeno December 3, 2009. Popravil HyperJack SiM in TASH 2
kreksimon Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla? Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast. Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje. Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep? Jaz uporabljam MAXIBRIL... Kupiš ga na petrolu in po enem letu je karbon še vedno tak kakor nov. Lp
SiM Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Blatnik se nežno pobrusi z smirkovim papirjem in pobarva z prosojnim lakom, najbolje 2 plasti, da je boljša zaščita. Izpuh bo pa problem, vročina in ostale stvari po letih uničijo še tako dobro smolo. Najbolje bi ga bilo prepojiti z epoxy smolo, ali pa pa se ga predela na aluminijastega. Zbleden lesk karbonskega izpuha je že zgodovinski problem, ki se dogaja. lp Razmišljal sem, da bi na izpuh dal 1 novo plast karbona. Ali se bo nova plast prijela na star karbon? Ima kdo izkušnje s tem? Ve kdo, kje bi dobil 1 "list" karbona in smolo z ustreznim odmerkom trdilca.
keegan Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Na letošnjem avto-showu v Lj, je bla neka firma, ki se ukvarja s tovrstnimi problemi in s karbonskimi sloji, ampak se trenutno ne spomnim imena. Če se spomnim, sporočim, vem pa da je bila zadeva zlo fajna in pa tut draga ko hudič. Drugače pa sam nameravam letos montirati akrapota v karbonski izvedbi, pa moram rečt, da ste me mal presnetl s tem karbonom. Đabe karbon, če po letu dni res tok zbledi. l.p.
HyperJack Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Razmišljal sem, da bi na izpuh dal 1 novo plast karbona. Ali se bo nova plast prijela na star karbon? Ima kdo izkušnje s tem? Ve kdo, kje bi dobil 1 "list" karbona in smolo z ustreznim odmerkom trdilca. Prijela se bo pod pogojem, da bo predhodna površina dodobra pripravljena. Potrebno pobrusiti, do tkanine ne vso smolo stran ampak nekaj pa kar. Če boš dajal novo plast karbona čes in vse to prepojil z smolo, to vsekakor ne bo dovolj, ker se spola ne bo dovolj vezala z površino in tudi sijoče površine ne boš dobil, saj bi moral izpuh vakumsko zapreti v to namenjene vrečke, samo verjemi, da na koncu ne bo nikoli izgledalo kot novo... Vsaj ne prvič če se v to zadevo spuščaš prvič. Karbon je najbolje dobiti od kakšnih, ki vlivajo dele za športne avte, ali vlivanje jadrnic, tam ponavadi ostanejo kakšni večji kosi. Osebno sem kupoval pri prijatelju, ki je sam uvažal karbon v malo večjih količinah, pa je bila kljub temu cena še kar visoka cirka 30Eur za kvadratni meter. (160g) TASH 1
xyznanixyz Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 Na letošnjem avto-showu v Lj, je bla neka firma, ki se ukvarja s tovrstnimi problemi in s karbonskimi sloji, ampak se trenutno ne spomnim imena. Če se spomnim, sporočim, vem pa da je bila zadeva zlo fajna in pa tut draga ko hudič. Drugače pa sam nameravam letos montirati akrapota v karbonski izvedbi, pa moram rečt, da ste me mal presnetl s tem karbonom. Đabe karbon, če po letu dni res tok zbledi. l.p. No jest sm letos nabavu akrapota v karbonski izvedbi in ti lahko rečem, da po eni sezoni in cca 9k km je karbon zaenkrat tak kot nov. Pa je bil motor gledano večino časa na soncu (baje mu UV žarki škodujejo najbol, tko sm slišu :unsure: ). Tko da jest mislm da, če ti je ušeč ga kupi, brez zadržkov. Eni pravjo pa tud to, da baje titan pa rumenkast sčasoma rata. Tko da nič ni večno. Jozeee in domina 1 1
keegan Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 No jest sm letos nabavu akrapota v karbonski izvedbi in ti lahko rečem, da po eni sezoni in cca 9k km je karbon zaenkrat tak kot nov. Pa je bil motor gledano večino časa na soncu (baje mu UV žarki škodujejo najbol, tko sm slišu ). Tko da jest mislm da, če ti je ušeč ga kupi, brez zadržkov. Eni pravjo pa tud to, da baje titan pa rumenkast sčasoma rata. Tko da nič ni večno. Se strinjam in res bi bilo malo čudno če bi nek akrapovič, k ga pošteno plačaš, kr tko zbledel. l.p. domina 1
brutale Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 daj prosim malo povprašaj, ki se da karbonska vlakna dobit, pa kaka je cena.... pa s čim s zliva... da vijim pol kaki je to strošek ker drugač če delaš s stekleni vlakni, pa narejiš več plasti, dobiš tud zlo zlo dobro trdnost... tak da bi oni tvoj blatnik blo bol smotrno iz steklenih narejit... bi blo vlko bol ceneje - je pa ql, vseeno LP -matej karbonska vlakna pridejo 24€ po kvadratnem metru, smola pa 19€ po kili plus trdilec 25€ po kili. meša se pa v razmerju 5:2. ce delas iz steklenih vlaken moras potem se prebarvati ker je izgled zelo zanic. pri karbonu pa ni potrebno izgubljati besed, vendar pa ce si nek amater tudi karbon nebo kaj prevec lepo izgledal! Bruno domina 1
brutale Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Se strinjam in res bi bilo malo čudno če bi nek akrapovič, k ga pošteno plačaš, kr tko zbledel. nima veze karbon ampak smola. karbonski auspuh zbledi zaradi UV žarkov in pa temperature. mozno je to pobrusit na rahlo in se enkrat polakirat z lakom ki je odporen na temperaturo!
HyperJack Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Najbolj racionalno je dati kakšne 2plasti karbona, toliko da imaš look potem pa še stekleno tkanino in po potrebi še manjše koščke karbona tam kjer se zadeva montira, da slučajno ob vijačenju ne poči, oz. da se ne zvija. Je pa tako, jaz sem vlival ravne plošče karbona v 2 plasteh karbonske tkanine in še 3 plasti steklene tkanine in je prišla zadeva zelo tenka, ter super prožna, sem uporabil potem to kot dodatek za na motor, kjer se je z škornji drgnilo ob okvir motorja in je bil izgled super, polepil sem ga tudi po izpuhu. Upam, da najdem kakšno slikco. lp
HyperJack Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 Pri nakupu smole je potrebno paziti, da kupite pravo. Pred leti sem iz fabrke dobil smolo, ki je bila namenjena večjim temparaturam, zato jo je bilo potrebno zapeči, če si hotel dobiti suho smolo. Z malo več trdilca in kaloriferjem, se je ta težava uredila...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se