Skoči na vsebino

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari


fazerer

Priporočene objave

Vlakna lahko položiš na "pozitiv" ampak čez obvezno stekleno tkanino, tak, da brusiš steklo, nato pa avtolak čez.

Če boš brusil karbonska boš "globinski" videz skazil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče ti bo kaj pomagalo klik

kako boš prišel do pramodela je pa stvar inproviziranja,...

Hvala, že berem. Jah, pomoje bom rabil še pri kakšni stvari improvizirat ne samo tukaj. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:...

obstajajo prozorne samolepilne folje vendar nevem, če bo na tem mestu zadostovalo morda pa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajajo prozorne samolepilne folje vendar nevem, če bo na tem mestu zadostovalo morda pa

Zadostovalo mislim da bi že, samo jih bo mal problem lepo po špici nalepit, da ne bo use nagubano...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo kakšno idejo al pa rešitev, kako zaščititi špico pri spodnjem spojlerju (bugspojler)....opazil sem, da imam po 200km od kamenčkov že dve luknjici do temeljne barve :wacko:...

Menjati licarja :whistle:

Moj po vec kot 10.000 km nima se nobene liknjice do temeljne barve...malce napikan pa je res ze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkr sm se jest z "mojmu" ličarjem menu, je reku da tud nevem kakšen lak tega nebo prepreču.

Tako da varianta ostane samo folija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadostovalo mislim da bi že, samo jih bo mal problem lepo po špici nalepit, da ne bo use nagubano...

zračne žepe in nagubanost odpraviš, če nalepiš foljo pod vodo (banja,...) vendar točnega postopka ne poznam, najbolje da kontaktiraš koga, ki izdeluje nalepke in jih tudi sam lepi po kakšnih dostavnih vozilih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba ravno v banji, dovolj je voda s kapljo ceta, da se lepo razmaže in čez nalepiš nalepko, folijo. Prednost je v tem, da lahko fino nastaviš in brez zračnih žepkov. Ko se pa posuši pa lepo drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je že res da se da lepše nastaviti nalepko, vendar če jo boš limal čez špico bugspojlerja ti tudi to ne pomaga, nagubana bo v vsakem primeru, razen če boš kje dobil folijo ki se zelo!!! krči pod vročino, potem bi se pa dalo kaj narediti glede tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjati licarja :whistle:

Moj po vec kot 10.000 km nima se nobene liknjice do temeljne barve...malce napikan pa je res ze.

hm, ličar mislim da je kr dobr, da ga nebi menjal (je bil spojler kar profesionalno obdelan)...možno da so ornk kamnčki prletel u špico, bom pa res poizkusil s prozornimi folijami...hvala za nasvete .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla?

Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast.

Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje.

Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla?

Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast.

Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje.

Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep?

Blatnik se nežno pobrusi z smirkovim papirjem in pobarva z prosojnim lakom, najbolje 2 plasti, da je boljša zaščita. Izpuh bo pa problem, vročina in ostale stvari po letih uničijo še tako dobro smolo. Najbolje bi ga bilo prepojiti z epoxy smolo, ali pa pa se ga predela na aluminijastega.

Zbleden lesk karbonskega izpuha je že zgodovinski problem, ki se dogaja.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če kdo ve, kako bi povrnil lesk karbonskim delom motocikla?

Na motorju imam karbonski blatnik in akrapotov karbonski lonec. Ker je ta karbon že precej star in je bil veliko izpostavljen soncu, vodi, vročini... je izgubil na svojem sijaju - ratal je tak bled, sivkast.

Teme nisem bral od začetka, tako da, če je mogoče to že kje napisano se opravičujem za smetenje.

Aja pa kako se sploh neguje karbon? Ga je treba s čim mazat, da ostaja dlje časa lep?

Jaz uporabljam MAXIBRIL... Kupiš ga na petrolu in po enem letu je karbon še vedno tak kakor nov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blatnik se nežno pobrusi z smirkovim papirjem in pobarva z prosojnim lakom, najbolje 2 plasti, da je boljša zaščita. Izpuh bo pa problem, vročina in ostale stvari po letih uničijo še tako dobro smolo. Najbolje bi ga bilo prepojiti z epoxy smolo, ali pa pa se ga predela na aluminijastega.

Zbleden lesk karbonskega izpuha je že zgodovinski problem, ki se dogaja.

lp

Razmišljal sem, da bi na izpuh dal 1 novo plast karbona. Ali se bo nova plast prijela na star karbon? Ima kdo izkušnje s tem?

Ve kdo, kje bi dobil 1 "list" karbona in smolo z ustreznim odmerkom trdilca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na letošnjem avto-showu v Lj, je bla neka firma, ki se ukvarja s tovrstnimi problemi in s karbonskimi sloji, ampak se trenutno ne spomnim imena. Če se spomnim, sporočim, vem pa da je bila zadeva zlo fajna in pa tut draga ko hudič. Drugače pa sam nameravam letos montirati akrapota v karbonski izvedbi, pa moram rečt, da ste me mal presnetl s tem karbonom. Đabe karbon, če po letu dni res tok zbledi. glare.gif

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljal sem, da bi na izpuh dal 1 novo plast karbona. Ali se bo nova plast prijela na star karbon? Ima kdo izkušnje s tem?

Ve kdo, kje bi dobil 1 "list" karbona in smolo z ustreznim odmerkom trdilca.

Prijela se bo pod pogojem, da bo predhodna površina dodobra pripravljena. Potrebno pobrusiti, do tkanine ne vso smolo stran ampak nekaj pa kar. Če boš dajal novo plast karbona čes in vse to prepojil z smolo, to vsekakor ne bo dovolj, ker se spola ne bo dovolj vezala z površino in tudi sijoče površine ne boš dobil, saj bi moral izpuh vakumsko zapreti v to namenjene vrečke, samo verjemi, da na koncu ne bo nikoli izgledalo kot novo... Vsaj ne prvič če se v to zadevo spuščaš prvič.

Karbon je najbolje dobiti od kakšnih, ki vlivajo dele za športne avte, ali vlivanje jadrnic, tam ponavadi ostanejo kakšni večji kosi. Osebno sem kupoval pri prijatelju, ki je sam uvažal karbon v malo večjih količinah, pa je bila kljub temu cena še kar visoka cirka 30Eur za kvadratni meter. (160g)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na letošnjem avto-showu v Lj, je bla neka firma, ki se ukvarja s tovrstnimi problemi in s karbonskimi sloji, ampak se trenutno ne spomnim imena. Če se spomnim, sporočim, vem pa da je bila zadeva zlo fajna in pa tut draga ko hudič. Drugače pa sam nameravam letos montirati akrapota v karbonski izvedbi, pa moram rečt, da ste me mal presnetl s tem karbonom. Đabe karbon, če po letu dni res tok zbledi. glare.gif

l.p.

No jest sm letos nabavu akrapota v karbonski izvedbi in ti lahko rečem, da po eni sezoni in cca 9k km je karbon zaenkrat tak kot nov. Pa je bil motor gledano večino časa na soncu (baje mu UV žarki škodujejo najbol, tko sm slišu :unsure: ).

Tko da jest mislm da, če ti je ušeč ga kupi, brez zadržkov.

Eni pravjo pa tud to, da baje titan pa rumenkast sčasoma rata.

Tko da nič ni večno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest sm letos nabavu akrapota v karbonski izvedbi in ti lahko rečem, da po eni sezoni in cca 9k km je karbon zaenkrat tak kot nov. Pa je bil motor gledano večino časa na soncu (baje mu UV žarki škodujejo najbol, tko sm slišu unsure.gif ).

Tko da jest mislm da, če ti je ušeč ga kupi, brez zadržkov.

Eni pravjo pa tud to, da baje titan pa rumenkast sčasoma rata.

Tko da nič ni večno.

Se strinjam in res bi bilo malo čudno če bi nek akrapovič, k ga pošteno plačaš, kr tko zbledel.worship.gif

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj prosim malo povprašaj, ki se da karbonska vlakna dobit, pa kaka je cena.... pa s čim s zliva... da vijim pol kaki je to strošek

ker drugač če delaš s stekleni vlakni, pa narejiš več plasti, dobiš tud zlo zlo dobro trdnost... tak da bi oni tvoj blatnik blo bol smotrno iz steklenih narejit... bi blo vlko bol ceneje :D - je pa ql, vseeno :D

LP

-matej

karbonska vlakna pridejo 24€ po kvadratnem metru, smola pa 19€ po kili plus trdilec 25€ po kili. meša se pa v razmerju 5:2. ce delas iz steklenih vlaken moras potem se prebarvati ker je izgled zelo zanic. pri karbonu pa ni potrebno izgubljati besed, vendar pa ce si nek amater tudi karbon nebo kaj prevec lepo izgledal!

Bruno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam in res bi bilo malo čudno če bi nek akrapovič, k ga pošteno plačaš, kr tko zbledel.worship.gif

nima veze karbon ampak smola. karbonski auspuh zbledi zaradi UV žarkov in pa temperature. mozno je to pobrusit na rahlo in se enkrat polakirat z lakom ki je odporen na temperaturo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj racionalno je dati kakšne 2plasti karbona, toliko da imaš look potem pa še stekleno tkanino in po potrebi še manjše koščke karbona tam kjer se zadeva montira, da slučajno ob vijačenju ne poči, oz. da se ne zvija.

Je pa tako, jaz sem vlival ravne plošče karbona v 2 plasteh karbonske tkanine in še 3 plasti steklene tkanine in je prišla zadeva zelo tenka, ter super prožna, sem uporabil potem to kot dodatek za na motor, kjer se je z škornji drgnilo ob okvir motorja in je bil izgled super, polepil sem ga tudi po izpuhu.

Upam, da najdem kakšno slikco.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nakupu smole je potrebno paziti, da kupite pravo. Pred leti sem iz fabrke dobil smolo, ki je bila namenjena večjim temparaturam, zato jo je bilo potrebno zapeči, če si hotel dobiti suho smolo. Z malo več trdilca in kaloriferjem, se je ta težava uredila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!