Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

aha.

potem očitno ni ista, kot navadna, ampak prilagojena.

Objavljeno
Kle okol želve je samo zadrga in ni nobenih ušesov

No dej mi ti pot4em povej kako je s tem brezrokavnikom in želvo?

V čem je največji problem? A da švicaš al kaj?

Ali je tudi spredaj kaj ojačana ala prsni koš pa to?

Objavljeno
No dej mi ti pot4em povej kako je s tem brezrokavnikom in želvo?

V čem je največji problem? A da švicaš al kaj?

Ali je tudi spredaj kaj ojačana ala prsni koš pa to?

ima več ščitnikov - tudi spredaj.

ja verjetno je malo topleje v njem.

Objavljeno
No dej mi ti pot4em povej kako je s tem brezrokavnikom in želvo?

V čem je največji problem? A da švicaš al kaj?

Ali je tudi spredaj kaj ojačana ala prsni koš pa to?

Ja pod usnjem rata zlo vroče, pod tekstilno jakno ni nobenga problema, pa še za pod usnje, vse skupaj rata ze predebelo, ker imam usnje bolj oprijeto k tekstil.

to sta dva razloga da bi mev še varijanto samo z naramnicami.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

z naramnicami

Objavljeno

Paris2 (drugic) :whistle:

Jst mam Alpinestars TRACK Protection Vest. Prej nisem imel nobenega drugega, tako, da razlike med voznjo ne poznam.

Ze v osnovi mi je bila bolj vsec ideja o brezrokavniku, se mi zdi bolj prakticen - po probi v Labi sem se pa se lazje odlocil...

Dober obcutek, ko imas oblecenaga, fajn se oprime telesa.

Ima scitnik se za prsni kos.

Pod dvodelni kombinezon ni problema - ker ima pa se spredaj scitnike, zavzame malo vec prostora - ce imas jakno cisto na knap...

Z drzo nobenih problemov (naked).

Naj bi se bolj svical z njim (pac dodatna "jopa"), samo jst tega nisem obcutil - res pa da ze tko nimam problemov s tem.

Za tiste, ki se vozijo v kratkih rokavih je se vsaj malo dodatne zascite. :whistle:

Nima pa kakšne posebne zascite za ledvice - pri drugih naj bi trak za pripenjanje sluzil kot nekaksen ledvicnik.

Tko, da v kombinaciji s kavbojkami, dam jst se ledvicni pas cez. Za stara leta pa to ... :hmm:

Lp,

Flight

Objavljeno
Kle okol želve je samo zadrga in ni nobenih ušesov

to želvo se mi zdi da pritrdiš z zadrgo ki je namenjena tudi za pritrditev zimske podloge.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mnja. Očitno teli ne znajo nardit dobrga ježka. Mam UFO pa je ježk ko nou, da moram prau merkat da se mi ne lepi vsepovsod. A je kdo poskusil forcefield pro? Mam ga namen naročit za punco, pa da vidmo kdo zna bolš, taljani al angleži.

http://www.forcefieldbodyarmour.co.uk/back...ector_sport.asp

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Našel odličen hrbteničnik! KNOX AEGIS.

post-13206-1249814015_thumb.jpg

Zelo všeč. Lepo zračen, udoben, level 2 zaščita, trda snemljiva zaščita za ledvice, prilagodljiva višina ledvičnega pasu, možnost dobave podaljšanega pasu v primeru večjega obsega, kvalitetna izvedba.

Tukaj malo več podatkov:

http://store.planet-knox.com/knox/upper-bo...back-protector/

http://www.motosvet.com/hrbtenicnik-knox-aegis.html

Pri nas nisem našel dobavitelja. Cena v UK je 90 funtov.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Jaz sem imel ob nesreči na sebi Alpinestar-sov Bionic back protector, pa sem si vseeno vspel narediti kompresiski zlom korpusa L4. Če ga ne bi nosil, menim, da bi se danes prevažal z weelčerjem.

Objavljeno (popravljeno)

No, jazst si ponavadi za vsako zadevo vzamem čas in dobro preučim preden kupim. :rolleyes:

Odločal sem se med Dainese Wave 2, Alpinestars Bionic, T-Pro, Knox Aegis in Knox Contour. Na koncu sem se odločil, da tvegam in naročim Knox Aegis za punco iz tujine, ker pač pri nas nisem imel nikjer možnosti da zadevo "potipam". Tako sem bil zadovoljen s tem izdelkom, da sem takoj naročil še zase Knox Contour! Lahko samo pohvalim! Super je! Zelo zelo lahek, udoben, da dejansko spoh ne veš da ga nosiš, izdelava zelo natančna in kvalitetna, zelo veliko pokrije. Edino kar bi mogoče lahko pograjal so velikosti, ker L je res kar velik ščit, pokrije dejansko cel hrbet, tako da moraš bit kr dec, da ti ni prevelik... potem pa je samo še S. Meni bi nekako najbolj ustrezal M, ampak ne obstaja sploh...

No, malo več o protektorju:

http://store.planet-knox.com/knox/upper-bo...back-protector/

post-13206-1250358160_thumb.jpg

Še primerjava z ostalimi:

Cena v tujini okoli 120 EUR

Naprodaj imam 1 kos tudi sam, ker sem kupil 2 - ob nakupu lahko pokažem svojega Knox Contour in še od punce, ki je Knox Aegis, tolk da ne bo kdo rekel, da se ga hočem znebit ker mi ni všeč. Dam ga pa za 80 EUR, sem dobil popust na nek kupon.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

vidim, da imate motosvetovci in motosvetovke veliko izkušenj s takimi in drugačnimi želvami ter podobnimi zadevami...

...zanima me, če ima kdo izmed vas tole zadevo: Dainese GILET WAVE 2 NECK

zelo se mi dopade predvsem zaščita za vrat... kako se kaj to obnese v praksi? ali je zadeva moteča med vožjo?

v kolikšni meri mislite, da dejansko pripomore k zmanjšanju poškodb vratnih vretenc? iščem učinkovito zadevo, neki "okrasni oklepki za vrat" me ne zanimajo.

dobrodošlo je tudi kakšno žensko mnenje... če je kje kakšna, ki je to preiskusila... kako se tole na ženskem telesu obnese?

ne vem, kaj si Dainese pod številko S predstavlja.

post-22737-1250360080_thumb.jpg

Objavljeno

ej, pa ne vsi naenkrat, ker ne dohajam! :):D :lol: :slap:

Objavljeno

številka S zna bit tut 175 cm velkmu osebku ravno prav..

sej italijani majo tut xs in xxs ;)

kako se obnese? najbrž ti nič ne pomaga če ti nogo nekje zmečka :whistle:

vsaka dobra zaščita je boljša kot nič..

zgleda, da bojo tut za motoriste začel bolj skrbet v prihodnosti (Lorenzo Brno)

probat je treba, da vidiš če te moti..

mogoče koga ne pa tebe bo..

Objavljeno
ej, pa ne vsi naenkrat, ker ne dohajam! :):D :lol: :slap:

:kva1: Jah, najbrž nihče od bralcev nima izkušenj prav s tem modelom... Osebno mislim, da je taka zaščita za vrat učinkovita samo ob kakšnem direktnem udarcu v vrat. Tega izdelka nisem še videl v živo, vendar se mi ne zdi prav udoben in če bi tehtal udobje ki mi ga vzame in zaščito ki mi v zameno ponudi se zanj nebi odločil. Ampak lahko da se motim. Raje imam učinkovit hrbteničnik, ki pokrije veliko površino hrbta in ne samo hrbtenico. Za zaščito vratu se mi veliko bolj primeren oz. edino primeren zdi airbag, ki se napihne na tak način, da pomaga preprečiti prevelik zasuk glave ob treščenju ob tla. Tole poglej:

Zakaj nisem odgovarjal prej? Ker pač kar sem napisal so samo ugibanja in ne izkušnje... :ninja:

Objavljeno
številka S zna bit tut 175 cm velkmu osebku ravno prav..

sej italijani majo tut xs in xxs ;)

kako se obnese? najbrž ti nič ne pomaga če ti nogo nekje zmečka :whistle:

vsaka dobra zaščita je boljša kot nič..

zgleda, da bojo tut za motoriste začel bolj skrbet v prihodnosti (Lorenzo Brno)

probat je treba, da vidiš če te moti..

mogoče koga ne pa tebe bo..

ne vem... glede na to, da je na njihovi uradni strani najmanjša številka S, močno dvomim, da se dobi še kaj manjšega.

mislim, da bi bil skrajni čas, da naredijo kakšen model še posebej za ženske. Še tako huda zaščita mi nekak nič ne pomaga, če mi bo preširoka in se bo vse skupi zasukalo, ko/če padem in bo zarad tega po možnosti še slabše, kot bi bilo, če tega neb mela. :headbang:

treba bo it mal probat to zadevo, pa bom potem vidla, kako se kaj obnese.

:kva1: Jah, najbrž nihče od bralcev nima izkušenj prav s tem modelom... Osebno mislim, da je taka zaščita za vrat učinkovita samo ob kakšnem direktnem udarcu v vrat. Tega izdelka nisem še videl v živo, vendar se mi ne zdi prav udoben in če bi tehtal udobje ki mi ga vzame in zaščito ki mi v zameno ponudi se zanj nebi odločil. Ampak lahko da se motim. Raje imam učinkovit hrbteničnik, ki pokrije veliko površino hrbta in ne samo hrbtenico. Za zaščito vratu se mi veliko bolj primeren oz. edino primeren zdi airbag, ki se napihne na tak način, da pomaga preprečiti prevelik zasuk glave ob treščenju ob tla. Tole poglej:

Zakaj nisem odgovarjal prej? Ker pač kar sem napisal so samo ugibanja in ne izkušnje... :ninja:

no tudi vaša mnenja so zelo dobrodošla. :yes:

glede na to, da se na forumu včasih razpravlja o vseh možnih traparijah mislim, da nebi bilo nič narobe, če kakšno rečemo še na račun varnosti.

ja ta dainesov sistem D air je bil predstavljen že nekaj časa nazaj... prav gotovo gre za odličen in zelo učinkovit sistem. Njegov največji problem pa je ta, vsaj po mojem mnenju, da ni ravno cenovno dostopen širšemu krogu motoristov. Mogoče kdo ve, koliko sploh stane to?

zelo se mi zdi zanimiva tudi tale zadeva: Alpinestars BIONIC NECK SUPPORT

če se ne motim, je v motokrosu že predpisana kot obvezna oprema... vseeno pa ne razumem, kako to, da ni stvar med motoristi bolj razširjena. Na cesti še nisem opazila nikogar, ki bi to imel. Tudi na Grobniku sem bila še velikokrat in tudi tam nisem še videla nikogar s tem okoli vratu. Vsi pa poznamo nesrečne primere, ko je prišlo do padca pri zelo nizkih hitrostih in je motorist tako nesrečno udaril z glavo od tla, da mu ni bilo več pomoči.

Vsekakor mislim, da je to precej bolj učinkovita zadeva kakor Dainesov oklep, ker v precej večji meri preprečuje nenadne gibe vratu, zaradi katerih pride do poškodb ob padcu. Kaj pa vi mislite o tem?

Še nekaj linkov:

Objavljeno (popravljeno)
ne vem... glede na to, da je na njihovi uradni strani najmanjša številka S, močno dvomim, da se dobi še kaj manjšega.

mislim, da bi bil skrajni čas, da naredijo kakšen model še posebej za ženske. Še tako huda zaščita mi nekak nič ne pomaga, če mi bo preširoka in se bo vse skupi zasukalo, ko/če padem in bo zarad tega po možnosti še slabše, kot bi bilo, če tega neb mela. :headbang:

treba bo it mal probat to zadevo, pa bom potem vidla, kako se kaj obnese.

no tudi vaša mnenja so zelo dobrodošla. :yes:

glede na to, da se na forumu včasih razpravlja o vseh možnih traparijah mislim, da nebi bilo nič narobe, če kakšno rečemo še na račun varnosti.

ja ta dainesov sistem D air je bil predstavljen že nekaj časa nazaj... prav gotovo gre za odličen in zelo učinkovit sistem. Njegov največji problem pa je ta, vsaj po mojem mnenju, da ni ravno cenovno dostopen širšemu krogu motoristov. Mogoče kdo ve, koliko sploh stane to?

zelo se mi zdi zanimiva tudi tale zadeva: Alpinestars BIONIC NECK SUPPORT

če se ne motim, je v motokrosu že predpisana kot obvezna oprema... vseeno pa ne razumem, kako to, da ni stvar med motoristi bolj razširjena. Na cesti še nisem opazila nikogar, ki bi to imel. Tudi na Grobniku sem bila še velikokrat in tudi tam nisem še videla nikogar s tem okoli vratu. Vsi pa poznamo nesrečne primere, ko je prišlo do padca pri zelo nizkih hitrostih in je motorist tako nesrečno udaril z glavo od tla, da mu ni bilo več pomoči.

Vsekakor mislim, da je to precej bolj učinkovita zadeva kakor Dainesov oklep, ker v precej večji meri preprečuje nenadne gibe vratu, zaradi katerih pride do poškodb ob padcu. Kaj pa vi mislite o tem?

Še nekaj linkov:

Alpinestars-ov BNS (doslej le verzija CARBON, v sezoni 2010 pa tudi SB (special blend)) je namenjen le motokros, hard enduro ali supermoto voznikom, ker je pogoj za "delovanje" tudi določena drža na motociklu. Predvsem pri supersport motociklih je ta povsem drugačna in bi BNS (ali pa kateri drugi podoben "neck brace") oviral voznika in izničil eno od bistev BNS-a: da ga voznik praktično ne opazi in ga ne ovira. Rešitev za poškodbe vratu na cestnih motorjih bo verjetno le airbag - ki bo deloval 100%, seveda. Do sedaj tega ni dosegel še nihče.

Ja, mogoče še to: BNS in podobni izdelki ščitijo proti določenim poškodbam vratu. Če glava udari ob asfalt in bog ne daj - poči, ker morda čelada ni zdržala, BNS ne more seveda nič pomagati, da do tega ne bi prišlo.

lp

Boštjan

Popravljeno . Popravil TSC-LABA
Objavljeno
... vseeno pa ne razumem, kako to, da ni stvar med motoristi bolj razširjena. N

ker je, tako kot ABS, po mnenju večine predraga in nima haska, oziroma "bojo že" brez nje..

vse ostalo razglabljanje zakaj ne, je mešanje megle.

Objavljeno (popravljeno)
Alpinestars-ov BNS (doslej le verzija CARBON, v sezoni 2010 pa tudi SB (special blend)) je namenjen le motokros, hard enduro ali supermoto voznikom, ker je pogoj za "delovanje" tudi določena drža na motociklu. Predvsem pri supersport motociklih je ta povsem drugačna in bi BNS (ali pa kateri drugi podoben "neck brace") oviral voznika in izničil eno od bistev BNS-a: da ga voznik praktično ne opazi in ga ne ovira. Rešitev za poškodbe vratu na cestnih motorjih bo verjetno le airbag - ki bo deloval 100%, seveda. Do sedaj tega ni dosegel še nihče.

Ja, mogoče še to: BNS in podobni izdelki ščitijo proti določenim poškodbam vratu. Če glava udari ob asfalt in bog ne daj - poči, ker morda čelada ni zdržala, BNS ne more seveda nič pomagati, da do tega ne bi prišlo.

lp

Boštjan

hvala, Boštjan.

toliko enih review-jev sem gledala, pa nikjer nisem opazila, da bi kdo omenil, da je zadeva uporabna samo in edino le pri motokrosu, hard eduru in supermotu. :slap:

očitno nisem edina... tud pri promociji bmwja s1000rr so deklini namontiral en hud neck brace :D

no mogoče pa ta na malo drugačni osnovi deluje in gre tud s ss mašino skupi :?

post-22737-1250593847_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil domina
Objavljeno (popravljeno)
hvala, Boštjan.

toliko enih review-jev sem gledala, pa nikjer nisem opazila, da bi kdo omenil, da je zadeva uporabna samo in edino le pri motokrosu, hard eduru in supermotu. :slap:

očitno nisem edina... tud pri promociji bmwja s1000rr so deklini namontiral en hud neck brace :D

no mogoče pa ta na malo drugačni osnovi deluje in gre tud s ss mašino skupi :?

Ja, tole bi lahko ocenil kot napako tistega, ki je set za slikanje sestavil. Na sliki je namreč BMWjev brace (izdeluje ga sicer Leatt), ki na takem motorju nima res kaj početi, mogoče so ga pa (nespretno sicer) želeli le dodatno spromovirati - brace namreč.

Če bolje pogledam, je dekle tudi oblečeno bolj za kakšen street fighter ali pa še bolje kakšen chopper, kot za na RRa...

lp

Boštjan

Popravljeno . Popravil TSC-LABA
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Odločil sem se da potrbujem nov hrbteničnik aka. želvo. Zanimam se za (čeprav še nisem fizično preizkusil nobenega) Dainese WAVE T1 - T2 in WAVE 1S - 11 - 12 - 1, zanimam me predvesem kakšna je razlika med obema modeloma, glede na to da je drugi 20 eur dražji, ter med Alpinestar TRACK protector vest. Kateri od teh modelov je boljši za svojo ceno. Dainesejeva modela sta mi všeč predvsem zaradi aluminastega satovja, vgrajenega v želvo, a* pa zaradi doatnih sčitnikov na sprednji strani.

Hvala za odgovore :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

kontaktiral sem 2 (bivša?) lastnika hrbteničnika Zandona Shark in še čakam na odgovora...

je še kdo ponosen ali razočaran lastnik tega ščitnika in kakšno mnenje bi podali oz oceno?

stane 90 €, pa če bi se morda lahko dobil kakšen popust - se razume, da v začetku sezone težje.

lp

Objavljeno

Mhm, jst mam (in uporabljam) tega od Zandone...

Zaenkrat nimam nobene slabe izkušnje. Čist lepo udoben oz. nemoteč, tko da med vožnjo ne veš, da ga maš gor, ježki še lepo držijo (glede na to da je pri nekaterih drugih, tudi dražjih firmah to problem sodeč po drugih komentarjih), res pa je, da ga imam šele eno sezono. Nosim ga pa pod leder kombinezonom. Vročina pa... Kaj pa vem, men se ne zdi, da bi blo zarad same želve kej bolj, kukr je že pod kombinezonom... Spet verjetno odvisno od posameznika. Je pa tud lepo perforiran, tko da pomoje mal to pomaga...

Aja, pa v primarni funkciji (beri zaščita pri padcu) ga še nisem probal, pa upam, da tud tako ostane... Naj bi pa blo ok, glede na to, da je level 2.

Objavljeno (popravljeno)

Ima še kdo probleme z ježki pri alpinestars bionic back protector? Rahlo je moteče, da se ti pod kombinezonom skoz odpenja...

Mogoče kkšna rešitev?

Popravljeno . Popravil _Fingi_

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!