Skoči na vsebino

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..


PILY

Priporočene objave

Še moja izkušnja z do pred kratkim sprobanimi enodelnimi kombinezoni: .) Trenutno imam dvodelca Berik, ki pa ga je že načel zob časa...

Alpinestars – Tech 1-R = težak okorn, težko oblečeš in slečeš, luft po rokah, nogah na hrbtu nad ritjo (54 prava cifra, 52 preozek, 56 predolgi rokavi) Po moje bi rabu cifro glih vmes med 54 in 56 če bi hotu še kako želvo dat notr.

Alpinestars – GP pro = isto k zgornji, še manj perforiran, ima pa plastične drsnike na komolcih in kolenih, ki se mi zdijo bolj praktični/varni

Alpinestars – Race replica = predrag – nisem probal.

V splošnem vsi od Alpinestarsa bol težki, manj elastični in trdi kot Dainese ter manjša oz. zelo boga izbira.

Dost prodajajo stare zaloge in stare kombinezone ala MX, Monza pa SP-1 izpred dveh treh let.

Dainese – Avro – najbolj elastičen od vseh Dainese kombinezonov in najbolj komot, Najlaži se ga obleče in sleče, srednje perforiran, men se je zdel da manj kot Laguna Seca, ni mi blo edin všeč, da so rokavi zarobljeni, je pa najnovejši in ima neki novi material iz blaga in usnja ala Second-Skin, ki ga je največ na rokah. Jst bi rokave še mal zožal pa odstranil rob. Za moje pojme še najbolj primeren za cesto in komot vožnjo. Men je ta drugače vseen bolj všeč kot Laguna Seca predvsem zaradi elastičnosti in barve (54 prava cifra, 52 preozek, 56 predolgi rokavi)

Dainese – Laguna Seca – dober usnjen, najbolj prodajan, zelo dobro perforiran, rokavi nezarobljeni in dobro usnje vendar manj elastičen kot Avro, teži oblečeš in slečeš, bolj tog, drugače najbolj primeren za pisto, manj za cesto. Če ne bi bilo Avrota bi tega izbral.

Dainese – Red line – isto kot Laguna Seca vendar samo rdeča barva (54 prava cifra, 52 preozek, 56 predolgi rokavi)

Dainese – Aspide – je pa glih vmes med Laguno Seco tako po ceni kot po elastičnosti in oblačenju ter slačenju in perforaciji. Ga maš pa v BMW barvah

Dainese – Stripes – ma se mi je zdel slabš kot Laguna Seca, pa tiste črte po rokavih bolj češk izgledajo, kot kak čefur z Adidas trenerko. Je pa najcenejši od vseh.

Dainese – Trickster – edini, ki je iz kangerujevega usnja in ne kravjega. Full tanek in še največ perforiran od vseh. Mi je pa najbolj češk stal predvsem na riti in hrbtu kjer je trdo usnje neperforirano in zelo togo, kot da bi mel že zdej pol kile dreka v hlačah. Drugače všečen kot kaka zebra na rokavih. Je pa najdražji od vseh zarad kangaru usnja. Vmes na rokavih se mi je zdel del s črnimi črtami kot kak semiš, ki bi zbledel s časom. Drugače pa fenomenalno lahek tudi najlažji od vseh.

Dainese – Race replika – predrag – nisem probal

Dainese – D-Air – predrag – ima airbag – nisem probal

Videe vseh si lahko ogledate na youtube.

post-15759-0-58156600-1352504191_thumb.jpg

post-15759-0-29811000-1352504203_thumb.jpg

post-15759-0-10392900-1352504211_thumb.jpg

post-15759-0-21700500-1352504376_thumb.jpg

post-15759-0-93400800-1352504398_thumb.jpg

post-15759-0-11416600-1352504410_thumb.jpg

post-15759-0-74892000-1352504422_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pri laguni seci pa nisi imel lufta? glede na to da je za bolj močne ludi... jaz sem jo glih zadnč probal od enga pa sem imel še na mestih še krepko prostora za salo:)

Pri GP PRO je pa tako pri mojih 184 in 75kg mi je bil 50št. premajhen, no zgornji del. Potem sem zamenjal za 52 in mi je zgornji del prav le pri hlačah pride mal bol na komot. okoren pa se mi niti ne zdi kar se pa teže tiče so pa tko vsi nekak pr glih?

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pri laguni seci pa nisi imel lufta? glede na to da je za bolj močne ludi... jaz sem jo glih zadnč probal od enga pa sem imel še na mestih še krepko prostora za salo:)

Pri GP PRO je pa tako pri mojih 184 in 75kg mi je bil 50št. premajhen, no zgornji del. Potem sem zamenjal za 52 in mi je zgornji del prav le pri hlačah pride mal bol na komot. okoren pa se mi niti ne zdi kar se pa teže tiče so pa tko vsi nekak pr glih?

nope, začuda so mi Dainese kombinezoni bolj pristajali predvsem luft nad ritjo in okoli pasu ter rokavih. Po navadi mi italijanske stvari ne sedejo glih.

PS.: Ima pa Alpinestars nov model ATEM, ki bi ga bilo pametno poizkusiti:

post-15759-0-11185600-1352659887_thumb.jpg

post-15759-0-85218100-1352659914_thumb.jpg

post-15759-0-29672200-1352659927_thumb.jpg

post-15759-0-07726300-1352659934_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale Atem sem gledal po netu, ampak samo jakne, ki so pa okrog 700 dolarčkov, pa sam enodelc je ane?? lep zgleda drgač...

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če kdo pozna koga ki bi predelov kombinezon? Namreč spodej tisti del k pride v škornje bi moral zožati, se pravi odrezati pa skp sešit nazaj....

ma kdo kkšnega majstra?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če kdo pozna koga ki bi predelov kombinezon? Namreč spodej tisti del k pride v škornje bi moral zožati, se pravi odrezati pa skp sešit nazaj....

ma kdo kkšnega majstra?

heh, jst sm to moji kar sam naredil, ker so na Vrankem bolj slabo, in sem moral popravljati za njimi.Morš met pa močno iglo za usnje in cvern.Večino morš kar lepo na roke. Razparat, odrezat in gasa nazaj zadrgo pršit. Ni neka umetnost, je pa zajebancije kr dost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

LP

zanimam se za nakup kombinezona in bi prosil če ve kdo kaj o teh dveh da malo pove kako in kaj :

http://www.louis.de/_30abb60ed104c15373b0f580dd5e8a43b2/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=208019

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicni-usnjen-kombinezon-first-star-i7261.shtml

Hvala

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mel oba na sebi. Nikol nebi kupu probiker, ker sem se not počutil kot v oklepu, usnje je zelo trdo, na meni je stal , hmmm nikakor, zlo težek...v primerjavi z firstu je razlika zelo velika, first je lažji, bolj udoben, sploh zgornji del se je lepo vsedel na telo, nisem pa z nobenim vozil, sem pa parkrat opazil pri drugih ,da je obraba pri probikerju zelo opazna že po eni sezoni. Varnost ? mah, o tem pa itak ne mormo debatirat, razen če je kdo dvakrat indentično šel po borovničke z obema kombinezonoma.

Trenutno mam tole : http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/oblacila-za-motoriste/moski-moto-kombinezoni/kombinezon-zelva-rokavice-itd-1276304930.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo slučajno kombinezon Alpinestars carver 2-delni? Ter kak ste kj zadovoljni z njim?

Nekateri pravjo da ma Alpinestars zelo trde ter toge kombinezona.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri pravjo da ma Alpinestars zelo trde ter toge kombinezona.

To pravijo tisti, ki ga ne nosijo. Zdej upam,da ti je vse jasno.

Jaz mojega A* ne menjam za nič drugega...razen za kaj novejšega od A*.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo slučajno kombinezon Alpinestars carver 2-delni? Ter kak ste kj zadovoljni z njim?

Nekateri pravjo da ma Alpinestars zelo trde ter toge kombinezona.

Res je,je malo trše in bolj grobo usnje,je pa zato zelo trpežno,prej sem nosil 3 leta GP plus,do letos poleti GP pro,potem pa kupil dainese ASPIDE,pa moram reči,da je dainese veliko lepše nosit kot A*,je bistveno mehkejše usnje in zelo fino na otip,je pa tudi res,da je občutlivejši na odrgnine in obrabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

če v njem res ni vroče, poleti in na soncu seveda.

Lp Crasher

Eh kje na soncu poleti je pa ja minus tolče Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni v noben vroče če si dost hiter. :P

Dej se ne norca delat in pametovat, sem postavil resno vprašanje in pričakujem resen odgovor :bum: . Zadevni kombinezon naj bi se po zagotovilih proizvajalca površinsko segrel do 20 stopinj manj, v notranjosti pa do 12 stopinj manj. Mogoče ti, če si kofemotorist, to ne pomeni veliko, meni pač. Pa lep pozdrav!!!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem dvodelca za punco, višina 170, 55-60kg. First in podobni odpadejo. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem dvodelca za punco, višina 170, 55-60kg. First in podobni odpadejo. Hvala

Mam novega dežnega Dainese in škornje št 35 bolj 36

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej se ne norca delat in pametovat, sem postavil resno vprašanje in pričakujem resen odgovor :bum: . Zadevni kombinezon naj bi se po zagotovilih proizvajalca površinsko segrel do 20 stopinj manj, v notranjosti pa do 12 stopinj manj. Mogoče ti, če si kofemotorist, to ne pomeni veliko, meni pač. Pa lep pozdrav!!!

dej si še čelado tako nabav, ker zgleda ,da ti vročina res škoduje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam novega dežnega Dainese in škornje št 35 bolj 36

Pozabu sm napisat...usnje me zanima in če je že obutev zraven številka 39! Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej se ne norca delat in pametovat, sem postavil resno vprašanje in pričakujem resen odgovor :bum: . Zadevni kombinezon naj bi se po zagotovilih proizvajalca površinsko segrel do 20 stopinj manj, v notranjosti pa do 12 stopinj manj. Mogoče ti, če si kofemotorist, to ne pomeni veliko, meni pač. Pa lep pozdrav!!!

Kolikor je meni znano je patentirano to zadevo M-TECH.

Zadeva preizkušena in dejansko je tako, kot zagotavlja proizvajalec. Saj kdo ima M-TECH temnih barv ti lahko potrdi...

http://www.migomoto.hr/shop.asp?IDKat=2&tip=info&IDStr=23620102630341

http://www.mtech-racing.com/refraction.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zanima me, če je kdo mogoče uprabnik tegale (http://held.de/liveb...glish_2012.html) kombinezona, kako se obnese in če v njem res ni vroče, poleti in na soncu seveda.

Lp Crasher

Poleti, če bo sonce nabijal ti bo vroče ne glede na to kakšen kombinezon maš. Pa sonce niti ni tak problem kakor je vročina od asvalta, ki ti segreje cel motor. Poleti skozi Ljubljano v najhujši vročini, ko moraš čakat na semaforjih je obup, pa si lahko nag gor. Bolj je važno, da imaš spodi dobro podperilo, ki ti odvaja švic. Pa obvezno velik pit. Problem je, ko poženeš čez kakšne ovinke, zaradi adrenalina nimaš občutka dehidracije in te samo zmanka v enem ovinku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!