shark357 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Še nekaj me zanima...kakšno je počutje sovoznice na gsx-r ju? Vem, da udobno ji prav gotovo ne bo :blush: , zanima me predvsem mnenje kakšne kopilotke, ki je to že izkusila... :hmm: Moja nima problemov in pravi, da ji je zelo udobno na zadnjem sedežu najine kobilice :winkiss: je pa malce manjša (165-50kg)... le vrat jo začne boleti po nekem času, sploh če ga malce bolj priganjam, ampak se mi zdi da je to večinoma zaradi stare čelade kot kaj drugega (Sedaj ima novo tako da upam da bo letos tudi brez bolečega vratu)...
snoopy Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Moja nima problemov in pravi, da ji je zelo udobno na zadnjem sedežu najine kobilice :winkiss: je pa malce manjša (165-50kg)... le vrat jo začne boleti po nekem času, sploh če ga malce bolj priganjam, ampak se mi zdi da je to večinoma zaradi stare čelade kot kaj drugega (Sedaj ima novo tako da upam da bo letos tudi brez bolečega vratu)... Namest da bi ji reku če se naslon nate :lol1: Da se pohvalim...plastika zrihtana(pošvasana)...
marko55 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 moje izkušnje kažejo da je počutje sovoznice premo sorazmerno z njeno velikostjo: če je manjša zna celo uživat, če je velika, bo trpela ko žvau... na splošno pa te mora imet bejba, ki se vozi s tabo na SS motorčku zelo, zelo rada... ali je pa ti nimaš rad :naughty: Se popolnoma strinjam. Danes sem nareč izkusil zadnji sedež CBR 600 RR. Še dobro, da je bilo le 10 km ker to je pa za umret. Sedež je zelo trd in čutiš vsako luknjo v trtici da o pozi nog niti ne govorim. Sem komaj stlačil noge na tace. Na suzukiju verjetno ni vožnja zadaj prav nič bolj udobna. Sopotnicam/sopotnikom na zadnjem sedežu SS motorjev pa le :worship: :worship: :worship:
condor Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 (popravljeno) Se popolnoma strinjam. Danes sem nareč izkusil zadnji sedež CBR 600 RR. Še dobro, da je bilo le 10 km ker to je pa za umret. Sedež je zelo trd in čutiš vsako luknjo v trtici da o pozi nog niti ne govorim. Sem komaj stlačil noge na tace. Na suzukiju verjetno ni vožnja zadaj prav nič bolj udobna. Sopotnicam/sopotnikom na zadnjem sedežu SS motorjev pa le :worship: :worship: :worship: Jst sm se 1x peljal zadaj na GSX-R 600, prvič, zadnjič in nikoli več zadaj na SS :whistle: Popravljeno Februar 23, 2008. Popravil condor
Aless Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 nekaj me zanima(nisem mel se casa pogledat v knigico)....do kolko km je potrebno(priporocljivo) "sparat" motor?....zdaj jih ma 747km....gre se pa za K7
biker77 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 nekaj me zanima(nisem mel se casa pogledat v knigico)....do kolko km je potrebno(priporocljivo) "sparat" motor?....zdaj jih ma 747km....gre se pa za K7 1000 baje
Aless Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 1000 baje hvala....tolko se bom potrpel :P
dive Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 (popravljeno) nekaj me zanima(nisem mel se casa pogledat v knigico)....do kolko km je potrebno(priporocljivo) "sparat" motor?....zdaj jih ma 747km....gre se pa za K7 Do prvega servisa (1000 km ponavadi) najbolje, potem zamenjaš olje (notri je mensezdi sedaj olje namenjeno prvim km motorja, uvajanju), filter....pol pa gas počas! .) Popravljeno Februar 25, 2008. Popravil dive
Aless Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Do prvega servisa (1000 km ponavadi) najbolje, potem zamenjaš olje (notri je mensezdi sedaj olje namenjeno prvim km motorja, uvajanju), filter....pol pa gas počas! .) prvi servis je bil mislim da ze narejen....na hitro sem samo servisno gledal,....morem se enkrat podrobno vse papirje pa knigice pogledat....
norc 16 Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 ve kdo kje bi se dobile kakšne nalepke za omenjen motor rabil bi orginalne. mi 2 manjkata
Stric Burek Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 prvi servis je bil mislim da ze narejen....na hitro sem samo servisno gledal,....morem se enkrat podrobno vse papirje pa knigice pogledat.... POjdi na servis in menjaj olje za kako dobro- Motul 5100 ali 7100 npr., če ne veš če je bil. Prvo je mineralno, in če ga boš teral ne bo dobro za mašino. Sploh ko maš zdej nov moped, se splača vsaj preverit kako olje je...
_N3jC_ Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 nekaj me zanima(nisem mel se casa pogledat v knigico)....do kolko km je potrebno(priporocljivo) "sparat" motor?....zdaj jih ma 747km....gre se pa za K7 če greš čist po pravilih kokr piše v knjigi morš vozt do 800km pod 8000 rpm, od 800 do 1600km pod 12000 rpm in po 1600km lohk odpiraš do konca :)
rosse20 Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 če greš čist po pravilih kokr piše v knjigi morš vozt do 800km pod 8000 rpm, od 800 do 1600km pod 12000 rpm in po 1600km lohk odpiraš do konca :) tole je vse lepo in prav... tako piše v knjigi tudi od yamahe xt660r... smo je pa drugi problem... nima obratomera :slap:
suzuki Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 POjdi na servis in menjaj olje za kako dobro- Motul 5100 ali 7100 npr., če ne veš če je bil. Prvo je mineralno, in če ga boš teral ne bo dobro za mašino. Sploh ko maš zdej nov moped, se splača vsaj preverit kako olje je... Hola mojster Burek, tole pa ne bo držalo - Motul 5100 je polsintetično olje, kar lahko preveriš na Motulovem home pageu poleg tega se čudovito ujame z GigSrčki, po besedah mojega mehanika (ki mu zaupam u bistvu moj lajf, na nek način, kajne?) celo bolje kot 300V meni se je v dosedanjih treh GigSrčkih in ~60.000 kmjih z njimi na cesti in pisti 5100 zares odlično obnesel, priporočam! SharpNinja in Kawc 1 1
Jure Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Mislim, da sta se z Burekom malce napačno razumela, verjetno je mislil, da je original vgradnja mineralno olje, ki no dobro za terat v višave in zato je predlagal 5100 ali 7100 :)
suzuki Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Hola Dex, ups, zna bit da imaš prav... se opravičujem za lekcijo če sem narobe razumel situacijo :blush: SharpNinja in Kawc 1 1
Aless Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 hvala za nasvete,bom preveril....me pa zanima,kje se splaca delat servise,ker zaradi garancije mora biti servisna potrjena
Stric Burek Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Mislim, da sta se z Burekom malce napačno razumela, verjetno je mislil, da je original vgradnja mineralno olje, ki no dobro za terat v višave in zato je predlagal 5100 ali 7100 :) Tako bo prav, ja :D hvala za nasvete,bom preveril....me pa zanima,kje se splaca delat servise,ker zaradi garancije mora biti servisna potrjena Samo pri Odarju ne :krneki:
Aless Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 ve kdo za koga,ki ma viska original izpuh za K6/7? al pa kje bi dobo poceni sportniga?
LRR Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 mene pa zanima če lahko kdo prilima slike od vseh original barvnih variant za gsxr 600 letnik 2001 2002. Kolikor vem obstaja standardna belo modra gsxr z belimi feltnami, telefonica in rumena gsxr. Koliko jih je še in če se da s slikco podpreti? Hvala in LP
Stric Burek Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 odpeketaj na bikepics.com in si poglej vse
e_boy Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 pr K1 je se modro-crna z rumeno, pri K2 pa se svetlo modro-siva, sicer je edina minimalna razlika med K1 in K2 v barvi (vijugi) stranice in tiste crte na zadku..
norc 16 Objavljeno Marec 4, 2008 Opozori Objavljeno Marec 4, 2008 (popravljeno) zanima me če se komu prižge kakšna lučka ko je zadeva na blokadi oz. tik pred njo. na obratomerju seveda gre se pa za k7 600 Popravljeno Marec 4, 2008. Popravil norc 16
SEOI-NAGE Objavljeno Marec 4, 2008 Opozori Objavljeno Marec 4, 2008 Nastaviš jo lahko kdaj ti zasveti od 7,5k do 17 tisoč
biker77 Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 nastavi si jo na 15.500..tam nekje začne moč padati in potem je treba prestaviti..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se