Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Za tvojo vožnjo bodo tudi bt14 čisto ok, za tiščat so pa menda boljše qualifierce :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če že imaš tak stroj daj gor kej bolj konkretnega. Na svojega dam samo supercorso pro. Guma, ki mi vliva zaupanje in je ne menjam za nič na svetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

me pa zanima kolk km ste kej nardili s prvimi gumammi se pravi bt014

sem mal v dilemi a nabavim quallifer al bt014,ki sm jih zvohala dokaj ugodno(200€)

Hola dečva,

na K5 Lubici (1000ccm) sem z BT-014 naredil dobrih 5000 km, potem sem jih pa zamenjal (ker nisem bil zadovoljen z gripom na Marofu), čeprav so imele mesa vsaj še za 2000 kmjev... tko da če res ne voziš zlo športno (kot sem bral tule) in ti več pomeni trajnost gume, so zate IMHO BT-014 precej boljša izbira kot Qualifier... lepe in zabavne kmje želim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če že imaš tak stroj daj gor kej bolj konkretnega. Na svojega dam samo supercorso pro. Guma, ki mi vliva zaupanje in je ne menjam za nič na svetu.

Če maš Supercorso PRO in jo voziš lagano maš več škode kot koristi. Segreješ je itak ne na delovno temperaturo, kjer ti "vliva zaupanje" in lahko sledi kak zdrs.

Gume primerne vožnji. Če Sanda vozi boljt ST, potem naj da ST gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima kolk km ste kej nardili s prvimi gumammi se pravi bt014

sem mal v dilemi a nabavim quallifer al bt014,ki sm jih zvohala dokaj ugodno(200€)

Do zdj mal čez 3000 km, pa še to je preveč (bi že na začetku menjala, če ne bi že motor popivnal vsega na mojem bančnem računu, tko pač čakam, da finančno pridem mal k sebi in zgleda d vsaj še za 2000 km bom mogla zobe stisnt :xx: ), ker je guma totalno gnila :headbang: , že na cesti, da piste niti ne omenjam. Se mi zmer zdi, d bo zdj zdj vse šlo okol, ne vem, men ne daje filinga zanesljivosti sploh. Tako, da po mojem mnenju tole navedeno nobeno ni opcija, vsaj zame (me je Pirelli preveč razvadu :whistle: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sanda če se prav spomnim si mela qualifier rr nekje gor? pa si jih zelo pohvalila.

tako da ti priporočam da vzameš te gume.

bt014 so meni v najboljšem primeru dobre za skurit pa še tisto ni pravega vonja :whistle:

bodo dunlop roadsmart veliko boljše v če že iščeš gume za več kilometrov. 20 evrov razlike pa ni taka razlika.

ti kr posluš sharpninjo če men ne vrjameš :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nč odločitev kaže na qualifier sam odločit se bom še mogla al rr al navadne ma najbrž bojo kr rr,klinc gleda vse skupi

sm mislila da bi z enmi gumami prišla čez sezono se prav če bi nardila nekje ene 6.000km k več uprašanje če mi bo ratalo glede na to da bom tri tedne na potovanju zadi na goldy

pa tole vreme nč kej dobr ne kaže,k mi je glupo konc sezone dajat nove gume gor pa hladn asvalt ,sam najbrž se mi bo glih tko izšlo da bom mogla enkrat oktobra zamenjat :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nč odločitev kaže na qualifier sam odločit se bom še mogla al rr al navadne ma najbrž bojo kr rr,klinc gleda vse skupi

sm mislila da bi z enmi gumami prišla čez sezono se prav če bi nardila nekje ene 6.000km k več uprašanje če mi bo ratalo glede na to da bom tri tedne na potovanju zadi na goldy

pa tole vreme nč kej dobr ne kaže,k mi je glupo konc sezone dajat nove gume gor pa hladn asvalt ,sam najbrž se mi bo glih tko izšlo da bom mogla enkrat oktobra zamenjat :rolleyes:

ti se kar na RR obrn če maš ti dve varianti v igri.

jest mam RR na hondi in se popolnoma dovolj segrejejo..pa obraba tut ni tko kritična..

se pravi po sredini skoraj nič (fajn k so mal trše) ob robu pa ker honda presenetljivo trga..

zaenkrat 2.000 narjenih in bojo vsaj še za enkrat toliko-zadnja..prva pa za 2 zadnji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja zadnja ima nekaj čez 5k, skoraj 5500, pa jo je še za en Receland, enega je pa že dala skozi pa tudi en Marof :) Obraba je čisto enakomerna po celi površini, sicer nisem nek tišač, ampak se mi zdi, da je moj stil vožnje vseeno malce bol agresiven od tvojega, pa je vseeno toliko km. Tako da 6k km pomoje ne bi smel bit problem zate na Qualifier RR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena misel..

Ne dvomim, da je sc pro odlična guma, ampak ravno varna za na cesto pa pomoje ni.. Pa ne to razumet kot, da je slaba guma, ampak kdor se vozi cesti primerno jo ne more ogret na delavno temperaturo, torej ima verjetno od nje manj gripa in varnosti kot bi imel od ene za spoznanje manj športne gume, kdor pa jo ogreje na delavno temperaturo, pa pač guma ni problematična, ker drži kot lepilo, je pa problematičen stil in hitrost vožnje katerega je potrebno prakticirat, da supercorso ohranjaš na temperaturi. Pretirano tiščanje na cesti pa spet ni varno :) Jaz osebno bi supercorso pro vozil samo kot kompromis cesta/pista, ob upoštevanju tega, da na cesti pač nem orem tiščat kot na pisti, ker se bom slej ko prej sesul, torej je treba bolj polahko, iz česar pa lahko izhaja, da guma ne lima tako kot bi lahko, ker ni 100% ogreta. Kdor pa SC Pro (in podobne gume) izbere samo za na cesto, pa živi bolj nevarno kot bi lahko, pa naj bo to zaradi tega ker tako gumo dejansko rabi (prekomerno tiščanje), ali pa zato ker pač guma ne da vsega od sebe, ker ni na delavni temperaruri :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dex ni res..

sc pro čist lepo drži na cesti..

mislim da bi se tut gašper strinjal..

sploh pa ne govort o nečem o čemer nimaš izkušenj..

čist normalno se jo da vozit..pika, tačka, klicaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, popolnoma prav imaš - to so dejstva.

Vendar je SC guma, ki mi daja en poseben občutek. Res, sem bil tako siguren kot v nobeno potem. Tudi na cesti jo uspeš segret, voziš malo bolj ostro pa je.

Sportmax GP, polomija. Samo za pisto ! Nikoli več je ne dam na motor za po cesti, to tak drsi - ko svija. 15km samo da jo ogreješ na cesti. Na racelandu ŠPICA 1a, do tačke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam zdaj z bt014 3200km...pa je na sredini hin(je ze bla slabsa na sredini ko sem kupo)...bo pa sla zdaj vzadaj qualifier gor...dok ne bo predna hin da dam dunlop gp racer....drugace sem pa z bt014 bil kar zadovoljen...tak na cesti kot na marofu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dex ni res..

sc pro čist lepo drži na cesti..

mislim da bi se tut gašper strinjal..

sploh pa ne govort o nečem o čemer nimaš izkušenj..

čist normalno se jo da vozit..pika, tačka, klicaj

Nikjer nisem napisal, da govorim iz lastnih izkušenj. Konec koncev 90% napisanega na forumu ne temelji na podlagi lastnih izkušenj, ampak uporabniki podajo mnenja na podlagi tega kar so prebrali v testih, v revijah, na internetu, slišali od kolegov, ki so te reči sprobali. Mislim, da ni forumaša, ki bi si lastil vse motorje, sprobal vso opremo in vozil vse tipe in znamke gum, pa vseeno vsi debatiramo o tem, kar ni nič narobe, dokler tega ne prodajaš kot edino resnico in mislim, da sem lepo napisal, da je to zgolj moja misel oziroma mnenje.

Če pa pomislim, si mi pa tudi sam omenil, da enkrat SC pri križišču v Kalcah, na poti iz Vrhnike, še ni bila čisto ogreta in da je posledično zdrsnila. Drugače čisto verjamem, da sta bila z Gapom oba zadovoljna s temi gumami, hkrati pa verjamem tudi kar ene parim ostalim motoristom od katerih sem slišal, da je SC kar težje ogret in ohranjat na delavni temperaturi pri navadni vožnji, kot kakšno drugo športno cestno gumo. Če se pa pelješ supersportski se pa verjetno brez problema da tudi to, ampak potem pa padeš že v drugo kategorijo, ki sem jo omenil in sicer, da guma sicer lima super , nevarnost pa začne predstavljat bolj hitra vožnja kot taka :) Moja "misel" se namreč ni nanašala direktno na gumo, ampak na "splošno varnost" nas motoristov, ki vozimo določen tip pnevmatike. Verjetno ga tisti ki drži na cesti Supercorso na delavni temperaturi bolj žge kot kdo drug in je posledično bolj izpostavljen, pa četudi tujim napakam.

Če pa vzamem za primer sebe in moj stil vožnje, se mi enostavno zdi škoda na cesti imet gumo, ki jo je treba toliko gret, če nimaš za to razloga (npr. dirkališče). Kot kompromis cesta/pista bi jo pa tudi jaz vozil in to vzel v zakup. Prav tako pa verjetno tisti bolj tahitri gumo tudi na cesti rabijo in izkoristijo. Ampak potemtakem pa itak ni več guma tista, ki bi predstavljala nevarnost :rolleyes:

In ne, ne me napačno razumet, namen tega pisanja ni moraliziranje, se tudi sam občasno peljem tako, da bi komot imel tudi SC gor (ogreto), tega ne bom zanikal. Ampak takrat se pač peljem bolj nevarno kot sicer in sem v ečja grožna za sebe in za druge :) In "splošna" varnost oziroma "nevarnost" je nekako to kar sem hotel izpostavit, čeprav ni nujno neposredno pogojena z ogretostjo/neogretostjo gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabe izkušnje z bt014. ko sem že kupil motor mi ni delovalo preveč varno. motor je po ovinkih malo drsel. potem pa polomija ko sem odleto iz ceste. res da je nisem nekaj pretirano segrel smo mi je že topla(ne vroča) v oviku spustila. tak da zdja sme motor popravil. zdaj še pa šparam za novi komplet quliferk. spredaj bom dal navadno zadaj pa rr.

res pa je da sem vozil motor od aleša na istih gumah pa je delovalo čist drugače. Tak da tudi je možno da kak na kere naletiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem malo zašel z "moraliziranjem" pa sem pozabil vprašat zaradi česar sem sploh začel pisat post.

Na ebayu sem videl ene racing krivine za K4/K5 600. Pa me zanima ali bi šle tudi na 750, vem sicer, da sta 600 in 750 identična motorja z izjemo razlike 150ccm v mašini, ampak ravno zaradi tega me zanima.. Je zunanja dimenzija glave in postavitev izpušnih odprtin enaka pri obeh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To glede gum je verjetno res. Sam sem malo iskal gume za supermoto. Ker vemo da tam ne dosegam(o) nekih cestaki-hitrosti, sem predpostavljal, da ne bo take izbire dimenzij(zadaj je 160) in je res. Teh racer gum sploh ni, samo 180 in 190. Tudi nebi hotel imeti take gume na motorju, ker vem da je nebi ogrel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, men je bil pa qualifier (nove) en navaden shit...boljše so bile bt-14 (rabljene)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

upam, da vsi pametni, ki so se oglasali zadnji dve strani tudi vozijo GSX-R 600.

v nasprotnem primeru: sic v za to primerno temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jst pa biker77 se mal švercava, imava namreč 750, ampak saj je ista pašta :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa tole zanima. Ali imate na svojih Suzikah originalne smernike al mini?? Trenutno mam gor ene XY mini smernike,sam me moti ker se jih res full slabo vid. PA bi jih rad zamenju ,sam ne vem kaj bi gor nataknu?? Originalni so pa itak tolk prevelki,da je groza :) Mam pa K1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam TELE iz TC Motoshopa. So precej manjši od originalnih ampak ne premajhni, meni zgledajo odlično, svetijo pa enakovredno originalnim. Sem bil res presenečen nad svetilnostjo. Notri so drugače 21W halogenske žarnice. Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam TELE iz TC Motoshopa. So precej manjši od originalnih ampak ne premajhni, meni zgledajo odlično, svetijo pa enakovredno originalnim. Sem bil res presenečen nad svetilnostjo. Notri so drugače 21W halogenske žarnice. Priporočam.

homologerani??? :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So, ampak v Slo ne velja.. To pa itak pri nobenih ne, tako da je vseeno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo...je pa zanimivo ane...povsod velja samo pr ns ne... :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!