Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Zanimivo, za kozlat!

Sam imam tudi druge bremze, vilce, amortizerje. Vse kar je menjano je sigurno bolj varno kot original roba. In kaj mi tip reče na tehničnem, ja ne bo šlo skozi, ker je to pa to menjano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, za kozlat!

Sam imam tudi druge bremze, vilce, amortizerje. Vse kar je menjano je sigurno bolj varno kot original roba. In kaj mi tip reče na tehničnem, ja ne bo šlo skozi, ker je to pa to menjano.

vilice pa zavorne čeljusti ni šans da bi pogruntal, pomoje se je zahakljal na kakih wave diskih a ne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O pogrunta pogrunta, vsepovsod je WP okovano not ali pa vsaj nalepka. To je problem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O pogrunta pogrunta, vsepovsod je WP okovano not ali pa vsaj nalepka. To je problem !

Ce mas probleme s tem pelji drugam, ni hudic da ne najdes nekje enga k se mu ne da delat pa bo na dalec uc vrgu pa reku sj ql :) Al pa das kaksn EUR na mizo pa bo hitr dioptrijo dobil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam TELE iz TC Motoshopa. So precej manjši od originalnih ampak ne premajhni, meni zgledajo odlično, svetijo pa enakovredno originalnim. Sem bil res presenečen nad svetilnostjo. Notri so drugače 21W halogenske žarnice. Priporočam.

Evo super,lih neki tazga imam v mislih B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce mas probleme s tem pelji drugam, ni hudic da ne najdes nekje enga k se mu ne da delat pa bo na dalec uc vrgu pa reku sj ql :) Al pa das kaksn EUR na mizo pa bo hitr dioptrijo dobil :D

he he, še vedno smo tako naredili !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So, ampak v Slo ne velja.. To pa itak pri nobenih ne, tako da je vseeno :)

eh slovenija.........

ce je e stevilka vtisnjena na smerniku MORA veljati tudi v sloveniji (EU zakonodaja in te fore).

samo so slovenceljni ocitno se preleni, da bi se drzali zakonov.

cakam samo, da bo nekomu prekipelo in bo stozil vse skupaj.

homologacija na EU-homologirano vozilo. pa kaj si ti nor ! :unsure:

slovenija je pa kaj .........clanica NAFTA-e ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo kaksn link za manual, za gsxr 600 l. 2003. :whistle:

Na tem forumu lahko brezplačno downloadaš: http://www.gixxer-worldwide.com/

Samo registirat se moraš. Nekje bolj spodaj boš videl kategorijo za download users in service manualov.

Drugače je pa za kakršnakoli vprašanja v zvezi z gsxrji super http://www.gixxer.com/. Še vse kar sem rabil sem našel tu gor. Tu je na enem mestu več kot 90.000 uporabnikov z gsxrji. Je pa forum zato seveda ogromen in malo manj urejen kakor smo vajeni tu na Motosvetu, teme se ponavljajo, ampak z malo truda se vseeno vse najde :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za pomoc.Zdaj pa ne vem a lahko tu napisem, al moram pod drugo temo,sam js bom kr tu in sicer me zanima ce ma kdo pokrov za sedez.Pa ce ve kdo kolk to kaj kosta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej res mene pa zanima če se uporablja enake gumice pod sedežem in pokrovom al pridejo na vsako stvar svoje

ker sm ugotovila da mi falijo na pokrovu in zato čez luknje vibrira oz ropota potem se hotela uzet gumjaste čepke od sedeža sam pride zadni del pokrova previsoko sploh v dežju bi znalo kej pod pokrov pritečt???

btw:sm ruknla quallifer RR gor lušo k norc kr sam gre u ovink

me pa še zanima kolk tlaka mate u pnevmatihah oz kolk priporočate glede na tod a se 80%furam sama

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej res mene pa zanima če se uporablja enake gumice pod sedežem in pokrovom al pridejo na vsako stvar svoje

ker sm ugotovila da mi falijo na pokrovu in zato čez luknje vibrira oz ropota potem se hotela uzet gumjaste čepke od sedeža sam pride zadni del pokrova previsoko sploh v dežju bi znalo kej pod pokrov pritečt???

btw:sm ruknla quallifer RR gor lušo k norc kr sam gre u ovink

me pa še zanima kolk tlaka mate u pnevmatihah oz kolk priporočate glede na tod a se 80%furam sama

glede gumic ti ne znam svetovat..

glede pritiska v gumah pa: 2.3 spredaj in 2.6 zadaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovarniško je za mojega gixxerja (in verjetno tudi za tvojega) priporočeno 2.5 spredaj, 2.9 zadaj, jaz pa vozim 2.3 spredaj in 2.5 zadaj in sem zelo zadovoljen. Sicer bi verjetno bilo ok tudi pri 2.5 in 2.9 ampak imam slabe izkušnje z 2.9 iz Hyosunga kjer je zadnja guma že rahlo zdrsalavala pri tem tlaku in je bilo veliko bolje pri 2.5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me cena servisa pri pooblascenem serviserju pri 12.000km?

pokliči in vprašaj ;)

pa ko boš dobila nazaj napiš tle kam si to pelala pa kako so nardil...(filter olja rahlo označi-sm slišu da ga dostikrat ne menjajo ampak samo spucajo :blink: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem

Hola,

IMHO bo veliko večji efekt če boš tole vprašanje zastavil svojemu serviserju :whistle:

če ga slučajno (še) nimaš, pokliči enega od pohvaljenih servisov tu na forumu, npr tegale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je že komu na modelu K7 gorela una rdeča indikatorska lučka, pa na displeyu utripal F1 in če je kej narobe če se tkrt vozš k to svet...sm meu učer sam ta problem

Zadaj pod zicom imaš en bel konektor, ki ni nikamor priklopljen, ampak je pokrit z gumasto kapco. Konektor ima 6 lukenj (za 6 žic), ampak so žice samo štiri, dve lukenci sta slepi. Vzameš sponko za papir, tisto ki se jo da raztegnit, in povežeš dve stranski žici skupaj oziroma narediš mostiček, tako da je stik. Lahko uporabiš tudi žico, ali karkoli kovinskega, samo da bo dovolj tanko, da boš lahko zapičil v konektor, pa da bo stik. Na tak način boš spravil motor v service mode in displej ti ne bo več izpisoval kode FI (ni F1 tisto), ampak ti bo izpisal kodo C pa številko zraven. Potem pa pogledaš v serice manual pod diagnostiko, kaj pomeni tista koda, ki jo bo izpisalo. Imaš seznam vseh C kod, kaj pomenijo, ter kako se napako odpravi. Po tem lahko natančno ugotoviš kje in v čem je problem, kako je napaka resna, ter kako jo odpravit. Lahko, da se je enostavno zrahljal kakšen konektor in ti zato javlja FI, lahko imaš premalo vode, lahko je kakšen senzor šel.. Boš videl, če je kaj bolj resnega pa pelješ na servis, da ne boš sam rihtal ker je še garancija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, še to sem pozabil omenit, če se prav spomnim je potrebno povezat tiste žice pri konektorju pri ugasnjenem motorju in potem, daš samo kontakt in ti izpiše kodo za napako, ki jo je računalnik ugotovil zadnjič ko je motor laufal.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole pa zgleda ta konektor.. Sem šel preverit na gixxer.com in pravijo fantje, da mora biti motor že na on (ampak ugasnjen), ko narediš stik.

To je "ghetto dealer mode switch". Na sevisu imajo prav stikalo, ki ga priklopijo na ta konektor in spravijo motor v service mode, ampak efekt je isti s sponko.

post-1190-1214202084_thumb.jpg

Pa še seznam kod za napake:

GSXR Fuel Injection (FI) Code List:

C14 - THROTTLE POSITION SENSOR

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

C23 - TIPOVER SENSOR

C24 - IGNITION SIGNAL #1

C25 - IGNITION SIGNAL #2

C26 - IGNITION SIGNAL #3

C27 - IGNITION SIGNAL #4

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

C31 - GEAR POSITION SENSOR

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)

Lahko, da je pri k7 600 še kakšna dodatna koda, najbolje pogledat v service manual.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.Mi lahko kdo pove kje bi dobiu slovenska navodila za uporabo za SUZUKI GSX R 600 Model 2003.

Motor sem kupu v italiji in sem na navodila pozabu, itak pa bi jih slabo razumeu :trance_33_sleep: Tako da če ve kdo če se jih da dobit kje na netu in kje bi mu bil zelo hvaležen.

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!