Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno
NUJNO PROSIM.

Meni mi ne užge gsxr 600 k3 :(

Zaganjač obrača in po glasu je slišat ko da bi na momente rad vžgal samo mu ne rata.

Slišat je samo zvok zaganjača in usakotolko k mal pokašlja.

Je kaj z dovodom bencina?

Že prej je ko je biu na delovni temperaturi težje užigal in sm moral skori zmeram dodat zrak da je lepo kresnu.

Prosim za odgovore čimhitrejše k sm brez prevoznega sredstva :(

Avto posodu punci :)

v primeru da je na rezervi dolij bencin. drugače pa svečke menjaj

Objavljeno
v primeru da je na rezervi dolij bencin. drugače pa svečke menjaj

Bencin ni niti na rezervi.Je pa možno da so svečke k nevem če so ble že menjane saj ma motor 11000in neki km ga mam pa 2000km sam.Na kolko se ponavadi menja svečke?

Hvala za odgovor.

P.S. Sem se matral nekaj cajta in je užgal, vendar še zmeram nima volje vžigat.Bom res v kratkem menjal svečke.

Objavljeno
Bencin ni niti na rezervi.Je pa možno da so svečke k nevem če so ble že menjane saj ma motor 11000in neki km ga mam pa 2000km sam.Na kolko se ponavadi menja svečke?

Hvala za odgovor.

P.S. Sem se matral nekaj cajta in je užgal, vendar še zmeram nima volje vžigat.Bom res v kratkem menjal svečke.

Svecke se menjajo na 12000, tako je men moj mehanik rekel ko sem mel servis, pol sem mu pa kr reko da nej se svecke zamenja.Ena svecka kosta cca 10€.

Drgac pa ne vem,ker nisem se nikol sraufal motorja, mozno da bi bil zracni filter prevec umazan? :whistle:

Objavljeno

Ti kej seka iz izpuhov če neki cajta kurblaš?? Če ti so sokr 100% svečke. Možno pa je da je kej z dotokom bencina-zamašene dize, filter na pipci itd. Možno pa so tud vžigalne tuljave, da kje prebija...sam v to bol dvomim.Jst bi stavu na svečke. Tistih 40 eur žrtvuj pa probi.

Objavljeno

Tko na mestu mi ni streljalo s škarika sem se pa probal v drugi spustit malo in je kr pokalo ja.

Bi mogu razkirat malo € in ga peljat nekomu pregledat, ker sem ga kupu lih pri takih km(9000)da nevem kaj je blo zamenjano in kar se menja se menja lih tam okoli 9000-12.000.

Pomoje je nekaj z gorivom, ker se obnaša kot (čudna primerjava) tomos 4 ko je imel zamašeno špruco.

Nekaj sem šeraufal, ma mi ni jasno kje ima to filter zraka, kakšen filter bencina, vse je tko natlačeno pod tisti rezervar ki mi ne gre dol cel.

Imam strah k je prvi motor kaj dosti tam tikat da ne nardim samo še kašno škodo zravn.

Hvala ker ste tko hitro odgovorili v velikem številu.

LP.

Objavljeno

Na kolk km menjate svečke pri tem motorju?Jest mam letos 7k za sabo,prej pa tut ne vem kdaj je blo to menjano,pa ktere so predpisane za 01 letnik.(a ima kdo kšno razpredelnico o modelih motorjev,ker čist nič ne vem kter je kter,da nom te letnice zraven pisal).

hvala,lp

Objavljeno

Ce se ne motim se svecke menjajo na 12 000km.

Objavljeno
Ce se ne motim se svecke menjajo na 12 000km.

ja na 12 je. Pa ne morjo bit vse 4 svecke na enkrat. Ce jih ne menjas ponavad crkne ena pa laufa k kosilnica pol... Pel k mehaniku.

Objavljeno (popravljeno)

A ve mogoce kdo kaj bi to lahko blo, danes sem pral motor in po pomoti pustil kljuc v kljucavnici,

ko sem prisel pol ure za tem in probal vzgat motor sploh ni bilo kontakta oz. nobenega odziva.

Je pa bil kontakt prizgan, je mozno da bi luci spraznile akumulator v pol ure?

A zdaj ga bi moral uzgat na potisk, in pustit masino teci (je to sploh mozno brez kontakta)?

Koliko casa mora teci v prostem teku, da se akumulator napolni za ponovni vzig?

Popravljeno . Popravil Vucko
Objavljeno

Akumulator se dost hitr sprazne ja. Sploh ce je ze bolj v letih :)

Objavljeno

a lahko prizgem motor z pomocjo avtomobilskega akumulatorja?

Objavljeno

lahko, samo pazi da ne boš naredil kurcšlusa ker je okoli klem dosti kovinskih delov ki so masa motorja, pa vžgi ga preden greš na furco, ne splača se vžigat in potem pustit v prostem teku ker se takrat skoraj nič ne polni

Objavljeno

Kaj pa ce je akumulator totalno prazen, in ga hocem vzgat na potisk?

V kateri prestavi mora bit motor?

Objavljeno

Ti samo lepo obrni ključ na ON in ga potisni po enem oreng klancu z drugo prestavo navzdol in pojdi na eno furco. Z polnjenjem je pa tako bolj ko ga boš vrtil v obrate bolj/hitreje se bo polnil, pri prostem teku kot je bilo že rečeno praktično ni ekefta.

Pa da ne boš na kaki ravnini, 3 km ob hiše, se spomnil pogledati ali je že napolnjen akumulator .)

Objavljeno
Ti samo lepo obrni ključ na ON in ga potisni po enem oreng klancu z drugo prestavo navzdol in pojdi na eno furco. Z polnjenjem je pa tako bolj ko ga boš vrtil v obrate bolj/hitreje se bo polnil, pri prostem teku kot je bilo že rečeno praktično ni ekefta.

Pa da ne boš na kaki ravnini, 3 km ob hiše, se spomnil pogledati ali je že napolnjen akumulator .)

Poskusil, vendar poskus spodletel.

Sem se spustil po oreng klancu, ampak motor je komaj dobil kaj elektrike.

Je malo neki kasljal, obratomer se sprva dvignil do rdecega polja, kot pri kontaktu,nato pa padel

na 0.

Pri tem sta mi svetila oranžna in rdeca lucka.

Ma mogoce to kaj veze da mi motor ne vzge, ker mam luc vezano na kontakt in ko ga przigam mi luc zraven malo sveti, je mozno da bi mi luc prevec elektrike porabila? :SS

Objavljeno (popravljeno)

Če kdo želi črno Puig racing šipco za GSX-R600 K4-K5 za 69,90€, naj pogleda tule...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Mene pa zanima, če še komu na gsxru 600 k7 tok dol teče sprej od ketne, al je možno da to iz mašine kej pušča. še sm ne vem kva je to. Da bi od ketne tok je mal čudn :hmm:

post-10671-1218819702_thumb.jpgpost-10671-1218819773_thumb.jpg

Objavljeno
Mene pa zanima, če še komu na gsxru 600 k7 tok dol teče sprej od ketne, al je možno da to iz mašine kej pušča. še sm ne vem kva je to. Da bi od ketne tok je mal čudn :hmm:

post-10671-1218819702_thumb.jpgpost-10671-1218819773_thumb.jpg

probaj malo manj ketno mazat..sej ne rabiš tri spreje na 2k km porabit :whistle:

Objavljeno

To je čist normalno. Jst temu rečem homemade scottoiler, pomaga malenkost če sprejaš ketno ko je še topla, pa če mal bol šparaš, sam kej dost pa ne pomaga :)

Objavljeno

pa kaj cel sprej ponucaš za enkratno mazanje???

in pa kaj za enga uporabljaš???

po moje to čist preveč mažeš

osebno mam en tavelik sprej od motula skoraj za celo sezono se pravi tam nekje 10.000km

pa ketno skoraj vedno posprejam po furi ko je še topla in mi potem ne razmetava tolk na prvi furi

Objavljeno

Pomoje jo pa ne mažm prevečkrat, kvečjemu premalkrat...sam tkrt k pa mažm pa kr ornk našpricam, mam pa tud jst skor en sprej za celo sezono, pa tud pazm da je ketna topla ko špricam :rolleyes:

uporabljam pa MOTUL FACTORY LINE :yes:

Objavljeno
Mene pa zanima, če še komu na gsxru 600 k7 tok dol teče sprej od ketne, al je možno da to iz mašine kej pušča. še sm ne vem kva je to. Da bi od ketne tok je mal čudn :hmm:

post-10671-1218819702_thumb.jpgpost-10671-1218819773_thumb.jpg

Mal mn svinjsko sm mela tud jz na svojmu, kwa je pa še bl not v mašini pa rajš ne glej :wacko: , sm zadnč pol ure praskala vn s palčkami za ušesa in šraufencigarjem zavitim v papirnato brisačo....rezultat en precej velik kup črnga napol zasušenga šmira pomešanga s peskom in bogvečim še...bljak. Sm sm pogruntala, d se stanje izboljša, če ketno še toplo najprej lepo spucam (čista cunja a la stara majca in čistilo za ketno, primeš ketno in parkrat zavrtiš kolo), pol pa namažem, sm ne tko d vse kaplja stran. Se pa Motulov sprej velik lepš drži gor kt Castrolov.

Objavljeno
Mal mn svinjsko sm mela tud jz na svojmu, kwa je pa še bl not v mašini pa rajš ne glej :wacko: , sm zadnč pol ure praskala vn s palčkami za ušesa in šraufencigarjem zavitim v papirnato brisačo....rezultat en precej velik kup črnga napol zasušenga šmira pomešanga s peskom in bogvečim še...bljak. Sm sm pogruntala, d se stanje izboljša, če ketno še toplo najprej lepo spucam (čista cunja a la stara majca in čistilo za ketno, primeš ketno in parkrat zavrtiš kolo), pol pa namažem, sm ne tko d vse kaplja stran. Se pa Motulov sprej velik lepš drži gor kt Castrolov.

Saj ne da bi hotel pametovat, ampak če odšraufaš 3 vijake in snameš pokrovček prednjega verižnika dol, je tisto pol urno delo s pomočjo čopiča in malo petroleja/bencina/nafte opravljeno v 2 minutah. In to do brezhibne čistoče :)

Objavljeno
Saj ne da bi hotel pametovat, ampak če odšraufaš 3 vijake in snameš pokrovček prednjega verižnika dol, je tisto pol urno delo s pomočjo čopiča in malo petroleja/bencina/nafte opravljeno v 2 minutah. In to do brezhibne čistoče :)

si nor? to je pa ja že delo za mehankarja..in to z najmanj 15 letnimi izkušnjami.. :slap:

Objavljeno
Saj ne da bi hotel pametovat, ampak če odšraufaš 3 vijake in snameš pokrovček prednjega verižnika dol, je tisto pol urno delo s pomočjo čopiča in malo petroleja/bencina/nafte opravljeno v 2 minutah. In to do brezhibne čistoče :)

Ja sj sm tud sama to ugotovila (že pr prejšnmu), sm jz rajš ne vihtim nbenga orodja (razn kuhavnce :grim ) še mn pa pipam kake šraufe, k se ne čutm glih kvalificirana za kake mehanične posege, pa čeprov sm lepotne....razn kadar mam, pa hvalabogu zlo poredko :whistle: , kak napad in razšraufam pol motorja sm tko za hec :slap: .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!