moto_freak Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 To so nastavitve za pisto? :glare: Namreč ni nikjer to posebej omenjeno.
SEOI-NAGE Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Ma saj če se ne ukvarjaš z dirkanjem po pistah potem ti tudi ni potrebno tako točno nastaviti vzmetenje.. Pač nastavi da ti bo prau.. Ko boš pa šel na pisto pa naredi za prau
misty Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 in kako naj nek začetnik nastavi da bo "prau" btw, ti maš na 600 ccm suzukiju ~ 150KM ? @moto_freak: te nastavitve so vredu tudi če se malo bolj dinamično po cesti voziš. Pozoren moraš biti prve kilometre po spremembi nastavitev ker se motor obnaša drugače (vstop v ovinke, pospeševanje iz ovinkov, neravnine na cesti, ...).
moto_freak Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 in kako naj nek začetnik nastavi da bo "prau" btw, ti maš na 600 ccm suzukiju ~ 150KM ? @moto_freak: te nastavitve so vredu tudi če se malo bolj dinamično po cesti voziš. Pozoren moraš biti prve kilometre po spremembi nastavitev ker se motor obnaša drugače (vstop v ovinke, pospeševanje iz ovinkov, neravnine na cesti, ...). Katere nastavitve zdaj misliš? Tovarniške? Boš mi ti nastavil, če se 7. ali 8. srečamo :naughty:
SEOI-NAGE Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Nekako tako ja .. Mogoče malenkost manj
SEOI-NAGE Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Hooj ! Ne, to je bil motor enega italjanskega dirkača ki se je s tem ukvarjal.. Cristian Conte.. On je tako rekel, pa ga dal na valj kamor sem ga šel kupit (Vicenza)
misty Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Katere nastavitve zdaj misliš? Tovarniške? Boš mi ti nastavil, če se 7. ali 8. srečamo :naughty: V mislih sem imel sportriderjeve nastavitve (link, ki ga je dal suzuki), ki so napram tovarniškim ponavadi trše. Žal se ne spoznam toliko da bi drugim prestavljal vzmetenje.
moto_freak Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 V mislih sem imel sportriderjeve nastavitve (link, ki ga je dal suzuki), ki so napram tovarniškim ponavadi trše. Žal se ne spoznam toliko da bi drugim prestavljal vzmetenje. Kdo pa tebi nastavlja? Poznaš kakega mojstra, ki bi to nardil? :hmm:
Sam dePihlja Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 (popravljeno) Odgovor na prvotno vprašanje: Z dviganjem-spuščanjem zadnjega dela spreminjaš predtek. Dviganje zadnjega dela motorja je smiselno, kadar opaziš, da npr. na izhodu iz ovinka motor uhaja oz. širi krivuljo, nikakor pa ne samo zaradi kozmetike :grrr . Vsako dvigovanje zadnjega dela pomeni spremembo geometrije in posledično več "živčnosti" na prednjem koncu :grim Popravljeno September 28, 2006. Popravil Sam dePihlja
misty Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 Kdo pa tebi nastavlja? Poznaš kakega mojstra, ki bi to nardil? :hmm: kar nastavljam in prestavljam delam sam. Sej prestavt na sportriderjeve nastavitve recimo ni problem ...
mk3 Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Lep pozdrav. Naj mi negdo pove katero internetno stran, kjer se tehnični in ostali podatki za starejše motorje. Primer, mene zanima Suzuki GSXR 600 let 99, 00. Hvala za info. Lp
Gixxer Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 sicer bi to lahko vprasal tudi v temi namenjeni temu motorju... tu bos nasel vse: http://www.bikez.com/
Stric Burek Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Lahko vprašaš mene :P Če bi rad dost vedel o Gixxerjih poglej semGixxer
mk3 Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Hvala za odgovor. Že vse vem :) No dej mi povej. Ker letnik se bl splača kupt Od 98 do 00 seveda bi blo bols kupt mlajsga, sam so neke razlike an? Pa mogoce se ksna priblizna cena, pa kolk nej bi imel priblizn km. Hvala
Stric Burek Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Hvala za odgovor. Že vse vem :) No dej mi povej. Ker letnik se bl splača kupt Od 98 do 00 seveda bi blo bols kupt mlajsga, sam so neke razlike an? Pa mogoce se ksna priblizna cena, pa kolk nej bi imel priblizn km. Hvala Lej, od 97 do vključno 00 je enak GSX-R, od 01 do 03 je spet enak. Mogoče je mal razlik v mašini, kaka mala izboljšava, samo se mi zdi da je vse eno in isto... Jest imam 99' in ima v prometni 81KW(no zdej ma 25KW ker sem ga zablokiral) kako je z drugimi letniki in KW nevem. Če bi jaz imel takrat kej več denarja bi definitivno vzel 01-03' ker mi je 16× lepši. Mi je eden izmed lepših motorjev. POglej si na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), ti 99' so okol 800k sit, kak mogoče še manj. Če že kupuješ tak stroj in relativno star kupi raje kakega mlajšega in z manj km, recimo kakega nakeda- SV, Hornet, kar ti je lepo... Ker jest pri 41k km moram zdej menjat sklopko ker drsi, pa semeringe v vilcah ker malo puščajo... pa sej kos ni tko drag, delo je drago... Če pa hočeš cestaka pol pa glej da nima lih preveč km tm do nekje 30k km... Poglej še druge stvari na motorju... Recimo če puščajo vilce, poglej pokrov bloka če je že bil menjan(menjani šraufi)-najverjetneje je padu. Poglej VSE... najboljše da vzameš enga motorista s sabo...
simonsi Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Če ti sklopka drsi, podložiš fedre za 2mm, pa je. :D
RHonda Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Jest sm med drugim tud suzukije gledal. In lahko ti svetujem takole: na tvojem mestu bi vzel gsx-r 750 letnik 99 al pa 00. Oblika je ista kot od 600, ima še elektronski vbrizg, teža je ista, cena ista. Dosti jih je v oglasniku tud z 72 kilovati (cenejša registracija), medtem ko 600ko dobiš samo z 81. 750ko sm tud probal, pelje se v redu, nimaš kej zgrešit.
mk3 Objavljeno September 30, 2006 Opozori Objavljeno September 30, 2006 Hvala za odg. Za letnike in modele sm že vedu da so tko k si napisou, sam sm na www.bikez.com gledou podatke po letnikih in se konjske moči spreminjajo kar za 10 konjev gor in dol, zato me je zanimal, če ni kej drugačn model. Kar se pa tiče nakupa, pa gledam že kar nekaj časa po autonetu in drugot, tko da sm že kr informiran. Ampak me je zanimal kaj si drugi mislijo. Imam enga motorista ki mi bo pomagal pri nakupu. Se pa strinjam da je 2001 res 16X lepši :) Šeenkrat hvala za odg. Lp Martin
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Fantje en resen problem, no, po vsej verjetnosti je majhen ampak povzroča velike težave, pa bi vas prosil za pomoč, saj se vam je sigurno to kdaj dogodilo. Alora, menjavu sem zadnje žmigavce iz orignal v karbonske in pri tem povezovanju so se taknile žice + pa - skupaj prišlo je do kratkega stika in šla varovalka od SIGNAL. (10 A). Ni delala armaturna, ne luči ne nič, praktično ni dalo signala. Kasneje sem to varovalko iz mesta FAN (ventilator) preselil na mesto SIGNAL, kjer je motor brez problema kazel življenje, deluje kot original. Vozil se nisem nič, tako da se ventilator ni prižgal, le enkrat sem ga prižgal da sem sigurno da deluje. Kasneje, dva dni kasneje motor ne užge več, nikakor. Danes grem po varovalko 10A naj bi dal v mesto za ventilator pa za SIGNAL vse naredil pa spet neče. Izgleda je v čentralini zaznalo da ni bilo vseh varovalk, ampak meni se to zdi cudno. Vse varovalke delujejo motor pa ne da nobenega znaka življenja. Ko dam motor v brzino pa porinem pa dobi elektriko z motorja se normalno prižge luč pa se premakne kazalec obratomerja. KAJ STORITI ? AJA, VAROVALKE SEM GLEDAL MOČ KOLIKO PRESENEJO, TU NI DVOMA DA BI NAPRIMER DAL VEČJO KER TO BI POMENILO KONEC Z ELEKTRIKO.
Zx_R Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Z kratkim stikom si pomoje samo skuril varovalko nič druga ker temu so varovalke tudi namenjene, pomoje ti nekje nekaj prazni akumulator tako da to dobro preveri, prvo to inštalacijo ki si jo predeloval, če tu ni nič je možno da je zaradi kratkega stika pregorel kabel kje drugje, probaj z avto akumulatorjem pa boš videl če stvar steče normalno, če bo delalo potem ti sigurno nekje nekaj prebija in prazni baterijo. Če ne bo delalo pa se raje posvetuj z kakšnim avtoelektrikarjem. .)
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Hvala za pomoč, sem menjal varovalke pa še zmeri ne gre.. No verjetno je še kje kaka napaka, namreč v instalaciji nebi smela bit ker je vse bilo pravilno izolirano in praktično ni mogoče da bi prišlo do stika. Verjetno je igra v varovalkah, moznost da je šla čentralina pa skoraj ni kajne ?
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 Okej hvala fantje, sem rešil, kriva je bila glavna varovalka ki je bila cisto na drugi strani motorja.. Ta velika 30A ki dovoli celotni tok od baterije do čentraline.. Lep dan! :OK:
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 Evo spet pizdarija.. Potreboval bi pomoč fantje, strokovnjaki. Motor ko ga vžgem mu cilinder ne dela, nič ni zaribal ali kaj takega, pač rabi čas in potem delajo vsi. Kako naj to povem, po mojem mnenju ni nič narobe le zvok ima bolj podoben V2 kot pa 4 cilindrom. Motor gre kar gre, pač za štartat rabiš kar dosti gasa, pa tud ne potegne tako kot bi moralo. Ko pride do enih 9 tisoč kar naenkrat popopizdi in se vzge še drug cilindr delajo trije, še vedno ni pravi zvok. Je mogoče kaj narobe z bencinom ? Ali so svečke ? Predvžig ? Kaj bi še lahko bilo ? Namreč bencina je noter za ene 4 litre pa bi moglo kej delat a.. Kakšenkrat ko nižam brzino motor izgubi obrate in se ugasne, seveda se kasneje prižge nazaj ko spustim sklopko ampak zelo tezko zaradi velike kompresije.
simonsi Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 svečke, kapice, kabli, tuljava. V tem vrstnem redu preglej in premeri. Pa najprej nove svečke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se