Skoči na vsebino

Formula 1 2004


Priporočene objave

Objavljeno

Ja šumi enostavno zna...pa mu noben ne more govort d ma fullll bolši dirkalnik pa da mu popuščajo pa ne vem kaj...on je RES rojen za F1 in ma enostavno božji dar tolk dobro peljat čez ovinke!

Ni kej...kapo dol :notworthy:

Objavljeno

Kako naj se skoncentrira, če pa pred njim stoji "brhko" dekle.... :hmm:

diapo_430.jpg

Objavljeno

da ni zgornji post za temo Peskovnik za naše forumaše..... :kva2: :kva2:

Objavljeno
Jaz nevem ampak meni deluje kot da eni tukaj mislite da si sumi ni zasluzo da je sedaj kjer je!!! Se še spomnite casov ko je vozil za beneton z popolnoma nekunkorencnim dirkalnikom in dosegal rezultate ki jih nekateri z obcutno boljsim dirkalnikom niso bili sposobni!!!! To zmore samo vrhunski( nekaj da vas pozge, Najboljsi :kva2: )dirkac!!!!

seveda si je zasluzil kar je, saj ni noben drug vozil zanj!! in BTW, benetton je bil cisto konkurencen dirkalnik - v tistih casih je bil renault zakon - al je zmagla schumacher z renault-benettonom, al pa hill z renault-williamsom. vglavnem, renault je vedno zmagu. :) moja sekica je pa za alesi-ja navijala k je bil pr ferrariju, pa mu je vedno neki crknal... :lol1:

BTW, nikjer nisem rekel, da ni najboljsi. je najboljsi. in mogoce prakticno brez kake zelo nevarne konkurence. ni pa dalec najboljsi. .) in se vedno je dalec od boga. :)

Objavljeno
in se vedno je dalec od boga. :)

eh, nekateri pac potrebujejo nekaj ali nekoga, kamor lahko svoje ozalje obrnejo vznak ciste prepadenosti.

Objavljeno

Šumi je res Šumi ampak prvošm mu pa ne.Najbolj mi je všeč če mu kdo pokaže da ni sam on brezkompromisen.

Objavljeno (popravljeno)
Jest sm pa na 4296 mestu. Sam raje igram na steni od e-sportgames kjer sem lani po koncu sezone zasedel 2. mesto - 3 pike za prvim. Seveda, zadnjo dirko sem popušil :(((((

Ma ti si dobr, jest imam tri ekipe...dve sta uvrščeni okol 6500, ena pa še nižje :ph34r: špilam sicr šele od prejšnje (prejšnja je že štela cele točke) dirke

jeba <_<

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno

Vsekakor sumi ni bog s tem se strinjam!!! In nekateri dirkaci so ze blizu njega po njihovih sposobnostih je pa res da nimajo dirkalnika taksnega: :hmm:

Objavljeno

NOV SISTEM KVALIFIKACIJ

FIA popustila pritiskom

Mednarodna avtomobilistična zveza FIA je potrdila, da bo med kvalifikacijskim treningoma formule ena odslej enourni premor.

Doslej so kvalifikacije potekale v enem delu. Za nov sistem se je FIA odločila potem, ko so navijači in sponzorji kritizirali po njihovem mnenju predolgočasne kvalifikacije.

Bernie Ecclestone je vodje moštev o novem formatu kvalifikacij spraševal že po prvi dirki v Avstraliji, a se takrat niso odločili za spremembo sistema.

Objavljeno

samo neklaj spreminjajo!!enkrat ono drugič drugo!! F1 ni več to kaj je bla!! <_< <_<

Objavljeno

Ja no s tem se tud jst strinjam d Šumi ni noben bog al nevemkaj...je pa taglavn v F1!!!

Objavljeno
NOV SISTEM KVALIFIKACIJ

Mednarodna avtomobilistična zveza FIA je potrdila, da bo med kvalifikacijskim treningoma formule ena odslej enourni premor.

Kako zdaj?

Zdaj bomo morali tri ure sedeti pred tv in čakati rezultate kvalifikacij ali bo prenos samo zadnje ure treninga?

Objavljeno
seveda si je zasluzil kar je, saj ni noben drug vozil zanj!! in BTW, benetton je bil cisto konkurencen dirkalnik - v tistih casih je bil renault zakon - al je zmagla schumacher z renault-benettonom, al pa hill z renault-williamsom. vglavnem, renault je vedno zmagu. :)

leta 1994 ko je bil Sumi prvic prvak, je zmagoval z Benetton Ford-om. Sele naslednje leto (1995) so dobili Renault-ove motorje. Kdor zna, lahko tudi s sibkejsim avtom zmaga (kot npr. tudi Senna z McLaren Fordom leta 1993)

Objavljeno

kaj je ze naslov teme? aja. nekaj okoli F1 letos, ce se ne motim.

torej vse ostalo je :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic:

Objavljeno

imas cisto prav - vedno znova se nabija o totalno nepotrebnih stvareh. :P

Objavljeno

Zanimivosti: Monaco 1984

Senna ali Prost?

Vsi poznajo slavno dirko v premočenem Monte Carlu pred nekaj malega manj kot 20 leti, nihče pa ne ve, da je resnica o dvoboju Senne in Prosta rahlo drugačna.

Dirka velja za veliki preboj Ayrtona Senne, ki ga je zloba vodilnega moža dirke in strahopetnost Alaina Prosta stala prve zmage, kar je nesporno res. A poglejmo si celo zadevo od začetka.

Monte Carlo je bila šesta dirka sezone 1984 in v celoti v znamenju McLarna, v petih dirkah sta belo-rdeča zmagala štirikrat, dvakrat Lauda, dvakrat Prost, edino zmago jima je odžrl Alboreto s Ferrarijem na tretji driki, VN Belgije.

Leto 1984 je bilo še vedno leto turbomotorjev, 1500 kubikov, več kot 700 KM, ogromna krilca na zadku. McLarna sta dirkala s Porschejevimi turbo motorji, med glavnimi nasprotniki pa so bili Ferrari z Arnouxom in Alboretom, pa Williams z Kekejem Rosbergom in Lafittom, za Brabham je vozil Piquet, prvak sezone 1983, tu so bili še danes nostalgični Tyrell v črni opravi, Alfa Romeo v zelenem Benettonovem oblačilu, Lotus z de Angelisom in Mansellom in Renault z Warwickom in Tambayem.

Dirko je 3. junija 1984 v hudem nalivu s pole positiona začel ravno Alain Prost in ob njem Nigel Mansel(v Monte Carlu je bilo takrat samo 20 štartnih mest, namesto 26, zato je sedem dirkačev odletelo že v kvalifikacijah), sledila pa sta oba Ferrarija in Renaulta. Že v prvem ovinku je počilo, ko je Arnoux v ograjo stisnil Tambaya, v zadek pa je nato priletel še Warwick. Oba rumena sta bila končala igro, oba rahlo poškodovana.

Hud naliv je krojil dogajanje, Alain Prost pa se je z prisesanim Nigelom Mansllom kaj hitro odlepil od ostalih. Sledila sta oba Ferrarija, kaj kmalu je v Mirabeauju odplesal še Alboreto, pa Rosberg in ostali. Nekje okrog 16. kroga je svoje pokazal brkati Anglež, ki je odplul mimo Prosta, za katerega je dež vedno predstavljal (pre)veliko težavo, vendar kot še tolikokrat kasneje, ni zmogel pritiska in je že dva kroga kasneje ogulil rep črnega Lotusa in zaključil. Nič kaj bolje se ni godilo niti Nikiju Laudi, ki je 6 krogov pred koncem pred Casinom prav tako zavrtel McLarna in odpešačil proti boksom.

Okrog 20. kroga se je začel divji ples belega Tolemana v ozadju. Brazilski mladenič z rumeno čelado je dirko začel s 13. mesta in nenadoma se je znašel za prvo šesterico - padali so Rosberg, Lauda, Arnoux in pred Ayrtonom je bil le še Prost.

Če se spustimo v podrobnosti, je Senna v teh krogih vozil kar štiri sekunde hitreje na krog od Prosta, dež pa je postajal iz minute v minuto močnejši.

Senna je med prehitevanjem Rosberga pravzaprav imel veliko srečo, v šikani po izhodu iz tunela je Tolemana ob neprevidnem prečkanju takrat hudo visokega robnika postavil na dve kolesi in čudež, da je Toleman preživel kaskaderski vložek. Zgodovina zataji še en pomemben podatek; v krogih, ko je Senna začel pohod proti vrhu, se je v prvo šesterico mimo veliki imen prebijal še en dokaj neznan, mladi dirkač, Stefan Beloff v Tyrellu (ki je dve leti kasneje umrl na dirki prototipov v Spaju) - njegovi časi so kazali, da je na krog hitrejši kar za 4 sekunde in pol od Prosta.

Tri kroge pred koncem, dirka je trajala le 31 krogov (od 78) se je utrgal oblak in Prost, ki je vozil precej počasneje od zasledovalcev, je začel mahati vodilnim možem dirke. Ko se je Senna v zadnjem krogu prvič dodobra približal Prostu, je bilo dirke z rdečo zastavo konec, čeprav je Brazilec, kot je bilo videti, z nezmanjšano hitrostjo želel nadaljevati dirko.

Danes se vsi sprašujejo, kako bi se dirka končala, če je Jean-Marie Balestre, kontroverzni šef FIA-e, ki je bil očitno naklonjen Prostu, ne bi v 31. krogu prekinil. Odgovor je na dlani, končala se bi z zmago Ayrtona Senne, vsekakor pa je vprašanje, če bi Prost sploh videl cilj. Namreč, vzrok za počasnejšo vožnjo krivonosega Francoza ni bil le dež, pač pa težave z zavorami in Prost, ki mu že takrat niso zaman pravili profesor, je tudi povedal, da bi Senno vsekakor spustil predse, saj mu v prvenstvu ni bil konkurenčen. Ayrton Senna se takrat ni pretirano razburjal zaradi drugega mesta, pred polovico končana dirka pa je imela precej bolj usodne posledice ravno za Alaina Prosta - ker so podelili samo polovični komplet točk, je Francozu na koncu leta za naslov zmanjkalo le pol točke. Ironija? Niti ne, lahko še malo špekuliramo in upoštevajoč dejstvo, da bi Prosta zagotovo prehitel še Bellof, pa tudi Arnoux ni bil daleč zadaj, bi Francoz, v kolikor bi sploh videl cilj, dobil manj kot 4,5 točke. Ideja o tem, da se je Balestrovo "spletkarstvo" končalo pravično z izgubo naslova Alaina Prosta, v resnici ne drži. Ayrton Senna je tako na svojem prvem Monte Carlu osvojil drugo mesto, enako velja tudi za talentiranega Nemca Stefana Beloffa, ki je stal na tretji stopnički. A Prašumi se ni dolgo veselil, saj so že na naslednji dirki Tyrella diskvalificirali zaradi goljufanja pri teži avtomobila in dodajanjem svinca v gorivo. FIA je avgusta potrdila diskvalifikacijo in moštvo Tyrell v opomin ostalim izbrisala iz prvenstva. Tako je tretje mesto v Monaku pripadlo Arnouxu s Ferrarijem. Sennine druge točke, ki jih je dobil v Monte Carlu, so nakazale velik talent bodočega trikratnega svetovnega prvaka, vendar ogled dirke vsakemu formulašu razjasni, da je legenda o Monaku 1984 prenapihnjena. V podobnih pogojih bi danes tudi Charlie Whiting odpiskal konec tekme.

Tako pa je Monako 1984 postal legenda, brez pravega razloga…

In vendar, tega zagotovo niste vedeli. Vsa steza pred začetkom ni bila mokra, kar je v Monaku logično, vendar so dirkači zaradi velike razlike v podlagi na najhitrejšem delu steze prosili organizatorja, ki je nato z gasilnim avtomobilom zmočil tudi tunel.

post-17-1080405898.jpg

Objavljeno

Bahrajn skoraj odpadel

Malo je manjkalo, pa letos ne bi bilo nič iz prve dirke na Bližnjem vzhodu.

Organizatorji velike nagrade Bahrajna so namreč priznali, da so bili še mesec dni pred dirko prepričani, da jim dirkališča ne bo uspelo pravočasno pripraviti, zato so že hoteli dirko odpovedati, o čemer pa Bernie Ecclestone ni hotel niti slišati. ''Zato smo morali angažirati več ljudi, da smo končali z deli,'' je pojasnil vodja dirkališča Philippe Gurdjian, ki je še razkril, da 150 milijonov dolarjev vreden objekt sicer še vedno ni stoodstotno pripravljen, je pa vsaj dokončan, tako da bo gotovo gostil tretjo letošnjo dirko. Organizatorji so sicer še do nedavnega vsa namigovanja, da jim zmanjkuje časa, ostro zanikali.

Objavljeno

Kdaj bom spet gledal Formulo :hmm:

1. Ko avtomobili ne bodo imeli krilc ali pa bodo ta dosti manjša in bo zaviranje pred ovinkom trajalo dlje kot 0.5s. Takrat bo mogoče kdo koga kdaj celo prehitel. Tale vožnja po tirnicah v koloni eden za drugim gotovo ni (in nikoli ne bo) zanimiva.

2. Ko se bodo vozniki v avtomobilih med sezono menjavali. Vsako dirko bo imel voznik drug avto in ekipa drugega voznika. Da bo vse skupaj pošteno naj imajo avtomobili standarden kokpit, avtov pa se med sezono ne sme spreminjati. Ekipe bodo tako tekmovala posebej, vozniki pa posebej.

Do takrat pa... :zzz:

Bernie, a poslušaš? :D

Objavljeno

Premza, kako pa bojo vozniki placani?? Vsi enako, ali po osvojenih tockah??

zanimivo ampak nikoli uresnicljivo ;)

Objavljeno
Vsekakor sumi ni bog s tem se strinjam!!! In nekateri dirkaci so ze blizu njega po njihovih sposobnostih je pa res da nimajo dirkalnika taksnega: :hmm:

To sploh ni formula 1 temveč Formula M.Schumacher :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:

Ni avto je Michi :OK: :OK:

Objavljeno
Premza, kako pa bojo vozniki placani??

Stvar dogovora!

- Voznik ima na voljo čelado in dres, da ga polima s sponzorji.

- Na avtomobilih se lahko določi del površin za sponzorje voznikov.

- Denar, ki gre danes za plačilo voznikov, bi šel v sklad, iz njega pa voznikom glede na uvrstitev.

... :hmm:

Veliko je vprašanj. Recimo... kdo bo voznike sploh zaposloval, kdo jih bo odpuščal, ... a me sploh ne zanima, kako bi jih rešili, vem samo, da bi bile take dirke zanimivejše. :D

Objavljeno

Dirke bodo zanimivejše k bo šel Šumi v pokoj!

Do takrat pa...................GOOOOOOOOOO ŠUMI!!!!! :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!