Jure007 Objavljeno Maj 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 :yea2: :yea2: SATO: :notworthy: 1. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'15"022 222.031 km/h 2. MONTOYA Williams BMW M 1'15"639 +0'00"617 3. SATO BAR Honda M 1'15"890 +0'00"868 4. TRULLI Renault Renault M 1'16"144 +0'01"122 5. BARRICHELLO Ferrari B 1'16"272 +0'01"250 6. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'16"293 +0'01"271 7. PANIS Toyota Toyota M 1'16"313 +0'01"291 8. ALONSO Renault Renault M 1'16"422 +0'01"400 9. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'16"514 +0'01"492 10. COULTHARD McLaren Mercedes M 1'16"636 +0'01"614 11. DAMATTA Toyota Toyota M 1'17"038 +0'02"016 12. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'17"444 +0'02"422 13. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'17"445 +0'02"423 14. BUTTON BAR Honda M 1'17"575 +0'02"553 15. HEIDFELD Jordan Ford B 1'17"802 +0'02"780 16. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'17"812 +0'02"790 17. MASSA Sauber Petronas B 1'17"866 +0'02"844 18. BRUNI Minardi Cosworth B 1'19"817 +0'04"795 19. PANTANO Jordan Ford B 1'20"607 +0'05"585 20. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'21"470 +0'06"448
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Razvrstitev za jutrišni štart mi je sicer všeč sam škoda da je Buttona mal odnesl pa da ni pršu viši kt na 14 štartno mesto! Šumy rulz 4 ever :yea2: :yea2: :yea2:
bLuZoNdEr Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 :topic: zanimivo bi bilo gledat exhibicijsko head to head tekmo schumy vs. rossi :hmm:
Jure007 Objavljeno Maj 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Ko se zadnje cajte glih Rossi tolk v zvezi z F1 omenja - pred letom ali dvemi, mogoče celo 3 leta nazaj, je Max Biaggi v Fioranu peljal le dobro sekundo počasneje od rekorda dirkališča s Ferrarijem. Rossi je meu letos mislim da 3 sek Kaj če bi se kar Rossi pa Biaggi pomerila v F1? Naj spomnim, da je Rossi začel prvo z gokarti, šele kasneje je presedlal na 2 kolesa...
BONO Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Ko se zadnje cajte glih Rossi tolk v zvezi z F1 omenja - pred letom ali dvemi, mogoče celo 3 leta nazaj, je Max Biaggi v Fioranu peljal le dobro sekundo počasneje od rekorda dirkališča s Ferrarijem. Rossi je meu letos mislim da 3 sek To je bilo leta 1998, ko je Max presedlal iz 250 na 500 in Luca di Montezemolo mu je obljubil testno vožnjo Ferarija v primeru, če zmaga na dirki. Max je zmagal takoj na prvi dirki v Suzuki in nato po koncu sezone testiral v Fioranu. Njegov zaostanek pa ni bil 1 sek ampak malo manj kot 4 sek, s tem, da ni naredil nobene traparije - po celem dnevu testiranja je bil avto popolnoma nepoškodovan.
bLuZoNdEr Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 ma sem mislil Schumy v formuli inu Rossi na mopedu :P (ker sta pač oba aktualna WC)
Jure007 Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 s tem, da ni naredil nobene traparije - po celem dnevu testiranja je bil avto popolnoma nepoškodovan. Mick Doohan pa je enkrat Williamsa razsu že v prvem oviku :lol1:
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 ŠUMI AGAIN AND AGAIN AND.................!!!!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :grupni: :grupni: :grupni:
Jure007 Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Kdo, če sploh kdo, lahko še ustavi M. Schumacherja :hmm: 1. M.SCHUMACHER Ferrari B 1h27'32"841 km/h 3 2. BARRICHELLO Ferrari B +0'13"290 208.677 km/h 3. TRULLI Renault Renault M +0'32"294 207.927 km/h 4. ALONSO Renault Renault M +0'32"900 207.903 km/h 5. SATO BAR Honda M +0'42"300 207.534 km/h 6. R.SCHUMACHER Williams BMW M +1'13"800 206.307 km/h 7. FISICHELLA Sauber Petronas B +1'17"100 206.179 km/h 8. BUTTON BAR Honda M 1 krog(ov) 9. MASSA Sauber Petronas B 1 krog(ov) 10. COULTHARD McLaren Mercedes M 1 krog(ov) 11. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1 krog(ov) 12. WEBBER Jaguar Cosworth M 1 krog(ov) 13. DAMATTA Toyota Toyota M 1 krog(ov) 14. PANTANO Jordan Ford B 15 krog(ov) 15. MONTOYA Williams BMW M 20 krog(ov) 16. KLIEN Jaguar Cosworth M 23 krog(ov) 17. PANIS Toyota Toyota M 33 krog(ov) 18. HEIDFELD Jordan Ford B 33 krog(ov) 19. BRUNI Minardi Cosworth B 35 krog(ov) 20. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 49 krog(ov)
Vojč Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Kdo, če sploh kdo, lahko še ustavi M. Schumacherja :hmm: :hmm: Trenutno Nihče :D :?
Jure007 Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 NEMEC ZDAJ UJEL ŠE MANSELLA Monotonosti v formuli 1 ni videti konca: Michael Schumacher je tudi v Barceloni na peti letošnji dirki stopil na najvišjo stopničko. Nemec, ki ima v lasti že nič koliko rekordov, je dodal novega: s peto zaporedno zmago na začetku sezone je izenačil dosežek Nigela Mansella iz leta 1992. Uspeh Ferrarija je z drugim mestom dopolnil Rubens Barrichello, ki je sicer štartal kot peti. Šestkratni svetovni prvak je na VN Španije sicer praznoval še poseben jubilej, saj je tu nastopil še 200-ič v karavani formule ena. Četrta zaporedna zmaga v Barceloni pa je skupno število zmag povišala že na 75. "Dvestota dirka, 75. zmaga, peta zapored ... Vse številke so se lepo sestavile. Na vse sem zelo ponosen. Toda veselim se že novih uspehov," se je po dirki smejalo Nemcu, ki je po vseh letih še vedno lačen uspehov. Zanimivo je bilo le na štartu, ko se je Jarno Trulli s četrtega mesta katapultiral na čelo kolone. Vodstvo je izgubil pri prvih postankih, na koncu pa osvojil tretje mesto. Sredi dirke ga je prehitel še Barrichello, ki se je z razliko od večine dirkačev odločil za taktiko postanka manj. Kalvarijo nadaljujejo pri McLarnu, saj so osvojili le deseto in enajsto mesto, v formi pa padajo tudi pri Williamsu. Juan Pablo Montoya je že na štartu izgubil dve mesti in padel na četrto. Nato je pri prvi menjavi gum izgubil še boj s domačim matadorjem Fernandom Alonsom in Barrichellom. Pri zadnjem postanku v boksu pa ga je še izdal motor. Na drugi strani Michaela Schumacherja motor ni izdal že na zadnjih 45-ih dirkah! Sedmo mesto in s tem prvi točki v sezoni je osvojil Giancarlo Fisichella, osmi pa je bil junak začetka sezone Jenson Button, ki se je po slabih kvalifikacijah na dirko pognal šele kot 14. Naslednja dirka bo čez 14 dni velika nagrada Monaka na ulicah Monte Carla. PS: Tokrat se je prvič po več kot 40 dirkah pokazala krhkost Ferrarija. Šumaherju je baje začel nagajati izpušni sistem in je imel kar srečo, da je dirkalnik zdržal do konca... "Bilo je kar zaskrbljujoče. Zvok motorja in zmogljivosti so bile spremenjene, obstajala pa je tudi nevarnost, da se pregreje elektronika."
Max Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 ... PS: Tokrat se je prvič po več kot 40 dirkah pokazala krhkost Ferrarija. Šumaherju je baje začel nagajati izpušni sistem in je imel kar srečo, da je dirkalnik zdržal do konca... "Bilo je kar zaskrbljujoče. Zvok motorja in zmogljivosti so bile spremenjene, obstajala pa je tudi nevarnost, da se pregreje elektronika." To bi znala biti zanimiva lastnost ITL dirkalnika. :rolleyes: B) Mogoce pa hoce Cevljarjev Mihec samo povelicat zmago z tezavami :hmm:
Jure007 Objavljeno Maj 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 10, 2004 Nekaj statistike komentiranja dirke "Il komentatore-ja" Mirka, Mirze Ališića, ki sem jo našel na netu: V dolgočasnem poznopomladanskem zblojenovremenskem popoldnevu smo se udobno zleknjeni na fotelju v snu nedeljske dirke lotili podviga Grand Brix resurection. In ker se nam ne da, smo ga naložili kar na F1-magazin. O samem komentiranju presvetlega ni potrebno izgubljati besed, sva pa z dr. Mayem naredila zanimivo statistiko, štopala sva komentiranje dirke od kroga za ogrevanje do konca prenosa, brez reklam in prišla do zanimivo drzno nore ugotovitve: il komentatore je samo dirko komentiral natanko 11% časa, ostalo so bili 3750-gramsko dete Heidi Klum, soba Fernanda Alonsa in ostalo rumeno natolcevanje. Dame in gospodje, 11 % dirke ste bili dejansko deležni komentiranja dirke, ostalo je bilo Ekstra magazin s kanala A :) "Med njega je prišel še Takuma Sato (med Montoyo)…" Sedel mu je v naročju "Odločili so detalji…" Il komentatore tako kot dvojine, ne zna uporabljati niti besede detajl ali pravilno slovensko, podrobnost. "Kot da bi se poigraval z vso konkurenco, levo in desno, povprek in počez" Pa gor in dol, ven in not in še kaj bi našli…Samo da zmaga, pa je, a ne. "Poleg Ferrarija in Sauberja Bridgestone opremlja še najslabši moštvi Jaguar in Minardi." Vsekakor je Jaguar slab, ni pa najslabši in nikakor ne vozi na Bridgestonkah, komentatore je imel v mislih Jordana. "Alonso ima sobo še vedno takšno, kot je bila včasih…" Čisto nepospravljena je, Mirko ve, ker se skriva pod posteljo in mu krade igrače. "Izdihnjen Heidfeldov Fordov desetvaljnik…" Povsem je izdihnil, ker je bil izdihan. "Ob zidu italijanskega naftnega koncerna na travi (Bruni)…" Italijanom gre slabo, saj imajo naftni koncern kar sredi travnika in to na zidu. "Schuamcher ima dirko povsem v svoji oblasti…" Mogoče v svojih rokah, v oblasti? Mogoče jo je pa dobil demokratično? "Prizor, ko Ron Dennis med dirko trpi kot žival (Šuma prehiteva Silberteile za cel krog)…" V peklenskih mukah, ki niso primerljive niti s tistimi, ko sreča Mirkota, se meče ob tla in se peni na ustih.
mario Objavljeno Maj 10, 2004 Opozori Objavljeno Maj 10, 2004 Formula ena je ratal tak dolgcajt, da se mi ne da niti komentirat. Pika. :angry:
matic Objavljeno Maj 10, 2004 Opozori Objavljeno Maj 10, 2004 Da nebo dolgčas, bi mogoče Michael lahko štartal z 10 štartnega mesta. No, pa saj bi vseeno ujel Williams-a, pa bi bilo spet enako. Miha je CAR !!! Je pa zanimivo to, ali bio zmagaj 15 dirk. To je nekako realno letos. Ko bodo pa Williamsa lepotno spremenili, bo pa mogoče hitrejši, ali pa tudi ne.
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 10, 2004 Opozori Objavljeno Maj 10, 2004 Marsikej se da očitat Šumiju(npr.izrivanje,zapiranje,itd...)ampak tega da je šumaher legenda F1 pa ne more noben zanikat :notworthy: :notworthy: :notworthy: Se sploh nebi čudu če zmaga vsaj še 5 dirk te sezone zapovrstjo pa tud če ga do konca noben ne premaga se nebi čudu :notworthy:
premza Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Zadeva postaja zanimiva... :lol1: Še vedno pa mi ni jasno, kako lahko Ališić vzdržuje tako gorečo ljubezen do Šumaherja, čeprav ve, da je ta že oddan. :blink: Mu je mogoče kaj namignil... :hmm:
SHERIFF Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Pa od kje vam kaže Ališič naklonjenost Šumiju????? :devil:
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Pa od kje vam kaže Ališič naklonjenost Šumiju????? :devil: Ja no .) ...se opaz na vsake tolk časa d on mal za šumija navija :yea2: :yea2: :yea2:
Bojč Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Ja še 15 dirk bo treba potrpet, pol pa boste pozimi spet lahko hvalili mklarne, viljamse, renoje,... Najbolj fascinantno pa je to (tisti ki pozorno spremljate ste že opazili) , da ima šumimojster v tej ferarijevi "kanti" še VELIKO rezerve. Aja pa še to: nasprotniki šumija boste zagotove veseli, ker bo šumi najverjetneje kariero končal že leta 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(upam da res) pies: kaj zdej mu tudi rubinjo pomaga pri zmagah???
ajgor the mad dog Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Ališić je in bo za vse razen Šumija in Ferarija Kot reporter pa mora kaj govoriti o Šumiju,da je to in ono naredil .....forzza FERARI.....
Jure007 Objavljeno Maj 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 Jacques se vrača Svetovni prvak iz leta 1997 se po več kot petih letih vrača za volan Williamsovega dirkalnika. Sedeža za naslednjo sezono sicer še nima zagotovljenega, nekdanjega delodajalca pa bo skušal prepričati na tridnevnih testiranjih v francoskem Le Castelletu. Kanadčan naj bi po nekaterih informacijah prejšnji teden že obiskal Williamsovo tovarno v Grovu, zanimanje za njegove usluge pa je v Barceloni priznal tudi tehnični direktor Patrick Head. Jacques je v formulo ena vstopil prav preko Williamsa, tam prebil tri sezone, nato pa se odločil za presenetljiv prestop k novoustanovljenemu moštvu British American Racing, kar se je kasneje izkazalo za njegovo največjo napako. Po životarjenju v drugem delu štartne vrste, je bila izguba motivacije pravzaprav pričakovana, šef Bara Dave Richards pa ga je po lanski sezoni vrgel na cesto in to ravno v trenutku, ko je Hondino moštvo pričelo s čudežnim prebojem proti vrhu. Kakorkoli že, obeta se nam torej vrnitev dirkača, katerega kvalitete tudi po mnenju njegovega nekdanjega tekmeca Eddija Irvina niso bile nikdar vprašljive: ''Ko je govora o Jacquesu, hitrost nikdar ni vprašljiva,'' pravi Irec, ki pa se na štartno vrsto najbrž ne bo več vrnil.
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 11, 2004 Opozori Objavljeno Maj 11, 2004 No do leta 2010 bo pa še tisto malenkost rekordov ki so mu še ostali za osvojit osvojil pol pa res lahko govorimo o legendi F1...vkolkor to že ni :notworthy: :OK:
eliminator Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Ališić je in bo za vse razen Šumija in Ferarija Lepo si me nasmejal :lol1: Jacques se vrača :yea2: :yea2: :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se