Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

koliko enega prepucavanja za in proti

žal ti o tem motorju ne vem povedat nič, VENDAR za tako kratke razdalje niti ne pomisli na dizla. Manjši bencinar je moj nasvet. Dizel se ti bo po 10ih km komaj segrel, pozimi še to ne če boš upošteval da se mrzlega avta ne tišči.

Praviš da boš ščasoma potreboval kljuko? Glede na ponudbo avtomobilov pri nas mislim da ne boš imel problemov takrat (ko bo keš in več izkušenj) ... zamenjat avtomobila za nekaj bolj optimalnega. 2 motorja + prikolica sta skoraj pol tone. Ne se hecat to s puntekom okol vlačit.

Končno nekdo...

Jah bencinar mi ne diši samo za to ker je cena za dizel mašino(govorim o eksaktnem primeru)ISTA(kvečem par 100 evrov razlike),registracija 5000SIT dražja pri dizlu-praktično nič,poraba pa manjša(tut do liter pa pol...ni veliko se pa pozna)kar bi precej ustrezalo mojemu finančnemu stanju...da vožnje sploh ne omenjam :) Edino te kratke relacije niso lih v prid dizla .)

Ja no kljuka in vleka motorjev je bila bolj tko rečena...tut če bi kdaj bi maksimalno 1X,2X na leto to počel čeprov se o tem kako bi puntek to povleku nisem pozanimu...za dizla mislim da bi mu kar šlo 1.2 s kakimi 60HP pa nooooo way...

Je pa zadeva taka da kupujem nekaj za malo dalj časa če bo vse tko kot more bit...vsaj za kakih 5,6 let pa še potem dvomim da bi bilo za novega .) Če bi avto delal BP veliko raj dam za kak nov motor našparan denar kt za nov avto .) Zame je avto bolj "nujno" zlo(zima,dež,sneg,toča...motor odpade;"nujno"-zato ker prb.80% ali pa še več ljudi na svetu ne potrebuje avta pa ga vseeno ima...jst vsekakor spadam med to veliko večino)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš imel avto dlje časa, morte tudi upoštevat do da na dizlu bo prej al slej šla tudi turbina. Ki pa ni lih malo dnarja. Pa kolkr vem gre sklopka prej...

Je za razmislt, pa fejst preračunat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš imel avto dlje časa, morte tudi upoštevat do da na dizlu bo prej al slej šla tudi turbina. Ki pa ni lih malo dnarja. Pa kolkr vem gre sklopka prej...

Je za razmislt, pa fejst preračunat :D

Če znaš vozit dizla ti ne bo šla turbina nikoli, razen če ima tovarniško napako, moraš ga segrevati na delovno temperaturo ne pa takoj zutri gas do podna saj je mazalno olje še hladno in težje pride do vrtečih delov turbine, če s hladnim dizlom delaš lepo ti bo sigurno služil veliko kilometrov, videl sem že veliko TDI-jev z več kot 400.000 km pa so tekli kot ura :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če znaš vozit dizla ti ne bo šla turbina nikoli, razen če ima tovarniško napako, moraš ga segrevati na delovno temperaturo ne pa takoj zutri gas do podna saj je mazalno olje še hladno in težje pride do vrtečih delov turbine, če s hladnim dizlom delaš lepo ti bo sigurno služil veliko kilometrov, videl sem že veliko TDI-jev z več kot 400.000 km pa so tekli kot ura :)

Se strinjam, mi smo imeli AUDI 80 1,9 TDI letnik 92 in je imel nekaj čez 380.000 km, ko smo ga prodali pa je delal brez problemov.

Je pa definitivno res, da če ga boš hladnega tiščal, bo tudi turbina kmalu odpovedala.

Sem bil že pa sam pred dilemo kaj kupiti bencinarja ali dizla?

Vozim se vsak dan iz Litije do Ljubljane v službo, cca 35 km v eno stran, letno naredim cca 20.000 - 25.000 km. Avto, ki ga vozim je SEAT Ibiz 1.4 16V, 75 KM. Poraba se giblje med 6 in 7 l/100 km.

Razlika pri nakupu med dizlom in bencinarjem je bila dobrih 2000 Evrov (Ibiza 1,4 TDI, 75KM, poraba 5-6 l/100 km), avto ponavadi zamenjam na 4-5 let, tako, da mislim, da se mi ne bi izplačalo plačati 2000 Evrov več.

Naslednji avto bo sigurno precej večji, kot je ta, zato bo po vsej verjetnosti dizel. Ker je pri tkšnih avtomobilih že precej razlike v porabi 2-3 l/100 km, mislim, da je pri takšni letni kilometrini dizel kr smotern nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja avtocesto mam 3,5km stran od doma tko da ko bi se vozil v šolo bi po 3,5km zapelju na avtocesto in potem verjetno z mal višjimi obrati naprej...še vedno pa zjutraj po lj obvoznici ne morš več kot 80 peljat tko da tako visoki obrati v 5. to spet niso .) No ja bi bla to prehuda za JTDja???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno nekdo...

Jah bencinar mi ne diši samo za to ker je cena za dizel mašino(govorim o eksaktnem primeru)ISTA(kvečem par 100 evrov razlike),registracija 5000SIT dražja pri dizlu-praktično nič,poraba pa manjša(tut do liter pa pol...ni veliko se pa pozna)kar bi precej ustrezalo mojemu finančnemu stanju...da vožnje sploh ne omenjam :) Edino te kratke relacije niso lih v prid dizla .)

Ja no kljuka in vleka motorjev je bila bolj tko rečena...tut če bi kdaj bi maksimalno 1X,2X na leto to počel čeprov se o tem kako bi puntek to povleku nisem pozanimu...za dizla mislim da bi mu kar šlo 1.2 s kakimi 60HP pa nooooo way...

Je pa zadeva taka da kupujem nekaj za malo dalj časa če bo vse tko kot more bit...vsaj za kakih 5,6 let pa še potem dvomim da bi bilo za novega .) Če bi avto delal BP veliko raj dam za kak nov motor našparan denar kt za nov avto .) Zame je avto bolj "nujno" zlo(zima,dež,sneg,toča...motor odpade;"nujno"-zato ker prb.80% ali pa še več ljudi na svetu ne potrebuje avta pa ga vseeno ima...jst vsekakor spadam med to veliko večino)...

Zgleda, da si se že odločil in zapičil, zato res ne vem, zakaj sploh sprašuješ?

ČE pa želiš nasvet, evo ti ga na - kupi bencinarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja avtocesto mam 3,5km stran od doma tko da ko bi se vozil v šolo bi po 3,5km zapelju na avtocesto in potem verjetno z mal višjimi obrati naprej...še vedno pa zjutraj po lj obvoznici ne morš več kot 80 peljat tko da tako visoki obrati v 5. to spet niso .) No ja bi bla to prehuda za JTDja???

kot ti je symru že odgovoru; očitno si se že odločil, sedaj bi rad samo še potrditev da kupi dizla. Moj nasvet za tvoje "relacije" je še vedno bencinar. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, sem preračunal še sam.....

Ob predpostavki da delam 28.000km letno (delam jih manj) ter, da zamenjam isti model avtomobila kot ga imam sedaj, za diesla, se mi strošek razlike v nakupu povrne v slabih 4 letih. Pri tem moram najvrjetneje dodati še kak xyEUR za servis ob nakupu itd....

Torej, v moji situaciji, bi se mi eventualno splačalo, da grem na drugi (slabši/cenejši) model diesel atomobila.... :grrr

Zaenkrat ostajam na bencinarju :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, sem preračunal še sam.....

Ob predpostavki da delam 28.000km letno (delam jih manj) ter, da zamenjam isti model avtomobila kot ga imam sedaj, za diesla, se mi strošek razlike v nakupu povrne v slabih 4 letih. Pri tem moram najvrjetneje dodati še kak xyEUR za servis ob nakupu itd....

Torej, v moji situaciji, bi se mi eventualno splačalo, da grem na drugi (slabši/cenejši) model diesel atomobila.... :grrr

Zaenkrat ostajam na bencinarju :grim

Upoštevat pa je seveda dobro tudi, kaj se tam po enih osmih, desetih letih lažje proda.

Bencinar ali diesel?Seveda ob predpostavki in takšnih pogojih ki jih je navedel Frips.Zdaj tisti ki delate

okoli 10 do 15 tkm na leto mislim da se ne rabite ukvarjat z dilemo bencinar ali diesel.

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja ok, trenutno se ve, da se diesel mogoče lažje proda...ali pa tudi ne. Trenutno imajo skoraj vsi diesli (moj model,letnik) veliko kilometrino...okrog 200k, kar pomeni velik servis spet/posledično strošek od vsaj 500EUR.

Govorim za moj primer.......

Sicer pa....vsaka stvar ima svojega kupca :grim Kdo ve kaj bo za xy let :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upoštevat pa je seveda dobro tudi, kaj se tam po enih osmih, desetih letih lažje proda.

a t ilahko za 8-10 let naprej predvidevaš? A si upošteval tudi okoljevarstvo, ki bo najprej zategnilo zanko dizlašom, šele potem bencinarjem ... ?

in kaj boste potem vsi s temi dizli? V analno garažo si jih boste lahko zapeljali.

Ups- bomo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a t ilahko za 8-10 let naprej predvidevaš? A si upošteval tudi okoljevarstvo, ki bo najprej zategnilo zanko dizlašom, šele potem bencinarjem ... ?

in kaj boste potem vsi s temi dizli? V analno garažo si jih boste lahko zapeljali.

Ups- bomo.

Verjetno opazuješ trend zadnjih deset let, hipotetični recimo da se bo to nadaljevalo (vedet ne more noben)

Verjetno tudi veš da se tehnologija razvija na vseh področjih, ja tudi za diesel motorje (morš mislit), in ne samo za bencinarje.Tako da, lepo da skrbiš za okolje, ampak delo prepusti profesionalcem, sam pa medtem skrbi za svojo analno garažo.

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a t ilahko za 8-10 let naprej predvidevaš? A si upošteval tudi okoljevarstvo, ki bo najprej zategnilo zanko dizlašom, šele potem bencinarjem ... ?

in kaj boste potem vsi s temi dizli? V analno garažo si jih boste lahko zapeljali.

Ups- bomo.

Izpust ogljikovega dioksida pri dizlih je manjši kot pri bencinarjih, poleg tega pa porabijo bistveno manj goriva. Saje oziroma trdi delci so res problem, vendar vedno manjši, saj imajo najnovejši dizli filtre trdih delcev, ki večino svinjarije že ustavijo.

Kdo ima potem večje obete za prihodnost, kar se okolja tiče?

Se pa strinjam v temle. Če si porineš avto v rit, boš verjetno popolnoma ustavil izpust svojih škodljivih emisij v okolje... :P .) Se pravi, da imaš prihodnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpust ogljikovega dioksida pri dizlih je manjši kot pri bencinarjih, poleg tega pa porabijo bistveno manj goriva. Saje oziroma trdi delci so res problem, vendar vedno manjši, saj imajo najnovejši dizli filtre trdih delcev, ki večino svinjarije že ustavijo.

Kdo ima potem večje obete za prihodnost, kar se okolja tiče?

Se pa strinjam v temle. Če si porineš avto v rit, boš verjetno popolnoma ustavil izpust svojih škodljivih emisij v okolje... :P .) Se pravi, da imaš prihodnost.

"Saje oziroma trdi delci so res problem, vendar vedno manjši, saj imajo najnovejši dizli filtre trdih delcev, ki večino svinjarije že ustavijo. " to je res, toda te filtre je treba menjat (glede na km ali leta...). Zadeva pa ni poceni - za citroen C5 v naših nekdanjh tolarjih 140.000 SIT ali slabih 600 EUR; žal je ta "ekologija" plačana direktno iz našega žepa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čez 8 do 10 let boš vsaki avto prodal za drobiž pa če bo dizel al pa ne, tako da če misliš menjat šele po 8-10 letih ti je lahko zadnja briga kakšna bo prodajna vrednost. če ne verjameš poglej cene 6-7 let starih VW, Audi, MB, BMW itd. dizlov. za zjokat, avto ki je včasih bil oh in ah in 10 ali več milijonov ga dobiš za drobiž.

pa da ne rečemo, da bo ponudba rabljenih sam še rastla in cene padale :whistle:

eno je računica, potem pa še neracionalna emocionalna komponenta, ki jo motoristu odlično poznamo. meni dizl ni fajn, trenutno ga sicer vozim ker sem ga dobil za isto ceno kot bencinarja in mi je pri enoprostorcu pomembna poraba ne pa užitek ki ga itak ni. ampak ko bom spet kupoval avto za užitek bo pa bencinar :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Saje oziroma trdi delci so res problem, vendar vedno manjši, saj imajo najnovejši dizli filtre trdih delcev, ki večino svinjarije že ustavijo. " to je res, toda te filtre je treba menjat (glede na km ali leta...). Zadeva pa ni poceni - za citroen C5 v naših nekdanjh tolarjih 140.000 SIT ali slabih 600 EUR; žal je ta "ekologija" plačana direktno iz našega žepa...

V primerjavi z ostalimi stroški takšnega avtomobila (letna izguba vrednosti, servisi, gume, zavarovanje...) je to dobesedno drobiž.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot ti je symru že odgovoru; očitno si se že odločil, sedaj bi rad samo še potrditev da kupi dizla. Moj nasvet za tvoje "relacije" je še vedno bencinar. :)

ammm...ne kupujem avta glede na moje relacije ampak glede na moje finančne sposobnosti .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da debatiramo o tehničnih prednostih oziroma pomanjkljivostih bencincev oz. dizlov. Velikost nakupa pa kljub vsem argumentom za ali proti, ostaja še zmeraj v soodvisnosti z globino denarnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj praviš da ima bencinar isto ceno kot dizel.

IMHO se meni še vedno zdi škoda dizla za tako kratke relacijah.

Dve zgodbici, zakaj tako zagovarjam bencinarja za kratke furce (da ne bo pomote, trenutno vozil tudi dizla, da ne bom obtožen da imam kaj proti njim)

1. Oče je pred leti kupoval novega VW. Ker se je takrat pojavil trend dizlov in ker naj bi imel VW preverjene dizle je v salonu namignil na tak motor. Potem, ko je povedal da ima do službe 10 km in da letno naredi max. 15.000 km so mu dizla gladko odsvetovali, pa čeprav bi s tem več zaslužili (je pa res da je šlo za fer odnos ker je bil lastnik salona znanec).

2. Pred leti sem imel polota 1.0, z njim sem med drugim naredil tudi dosti kratkih relacij, cca 1 km v eno stran. Na vsakih 15.000 km so mi poleg rednega servisa pucali še prostor okoli lopute za gas na "fergazarju" (ne vem trenutno kok se reče točno) ker so se nabrale nečistoče in je bil zaradi tega prosti tek nemiren. Po serviserjevih besedah, posledica kratkih razdalj.

ok, zdaj pa res neham, ker tole ne vodi nikamor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poanta nakupa dizelskega motorja ni samo v manjši porabi goriva. Pač pa tudi v popolnoma drugačnem režimu vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No meni je ta drugačen režim vožnje zelo všeč tko da tut bencinarja vozim v stilu dizlov .) Ravn zato se bi tolk težko premislu pa vzel bencinarja...no ja...sej počas že razmišljam v drugo smer.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč so bili dizelski motorji "utrujeni in mrtvi". Danes so "živahni in živi". Ogromno je navora pri zelo nizkih vrtljajih, vožnja je prijetna, prestavljanja je malo in ko potrebuješ plane. Govorim pa o BMW-jevih dizlih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lep pozdrav !

No, ko že govorimo o bencinarjih pa dizlih. Sami imamo lanosa doma 1,5 bencinca pa gre tako čist zadosti za naše potrebe vendar ima zelo visoko porabo okol 8, 9l /100km. Še večjo kot jo ima naprimer službeno vozilo bmw 530D kateri pa ima veliko več luksuza not, bolj prijetna vožnja, boljše nasploh karakteristike je pa seveda veliko dražji. Če boš se vozil na dolge razdalje obvezno dizel drugače pa po mestu kratke razdalje tud če vzameš bencinarja ne bo problem saj so razlike minimalne, na začetku je pa vrednost dizelskega vozila seveda dosti večja(višja cena novega vozila).

Pa seveda popravte me če se motim !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!