Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Ok thx vsem...

Pri šerbineku mi je po telefonu povedala da če je brušen že vek dot 2x da se neda dobit....grem še ju3 osebno ta vprašat...

kaj to bi bilo možno da mi notri vstavijo pušo in koliko bi me to približno prišlo....?

Kateri kid pa bi bil najprimernejši (beri najcenejši)heh...

aja pa še to bat je minarelli asso 2882...preko tega bi lahko izvedel kateri športni bat mi paše notri in kje bi ga dobil..??

pri šerbineku res ne boš dobil bata večjega čez 3 brušenje, tam kere druge firme kot tisti njihov vertex očitno ne poznajo, skratka pri šerbineku so največji debili na svetu. zdaj temo sem bolj na hitro preletel ampak če se ne motim te zanima za 50ccm motor, tukaj ne vem kaj veliko pomagat...

vem pa, da sem imel isti problem na DT 125, šerbinek mi zjebal motor na polni črti (motor zaribal zaradi prebite dihtunge na glavi, ga peljem na servis, a tip mi gre brusit cilinder, menjat bat, pa veselo dat nazaj noter staro prebito dihtungo :headbang: :headbang: posledice so vam menda znane.. ) in pri šerbineku so mi zatrjevali da večje nadmere kot 56.75mm (to je 3 brus) se ne da dobit in so mi veselo ponujali nov cilinder. pa sem malo povohljal okoli, in ugotovil da PROX in WISECO, (najvrjetneje še kup drugih proizvajalcev), nudijo bate za DT 125 vse do nadmere mislim da 58mm.

malo samo povohljaj kdo je trenutni zastopnik za te firme, cca 2 leti nazaj vem da se je to dalo dobit nekje v FRAMU (štajerska), pa saj sem nekje na forumu dal link od te štacune..

LP, pa izogibat se Šerbineka, jaz mam z njim kup slabih izkušenj, ne samo glede servisiranja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem jst da ti ne bo na mestu probavow kolko motor gre, ampak ti ga lahko pelje na izredni tehnični pregled. torej v trenutku... da bi ti če bi ti ga odpeljal oz. klical prometni servis al karkoli je tisto mel že zablokiranga.

kako z zaugom...kaj je sploh zaug :blush:

jest še nism slisov za primer v sloveniji da bi komu zahteval izredn tehnicn pregeled... tud če ga... sej na veliki večini delavnic ki tehnične delajo nimajo dynota in ti sploh ne more pomert moči... pa še neki itak ma 450 exc bo itak mev samo ene par kW več kot 25... a mislš da obstaja strokovnjak na svetu k te bo pogledov koko se peleš pa reku ta ma pa 7.42kw preveč... kompliciraš 1000x preveč... čist noben ti ne bo teživ... maš velik večjo varjetnost da te bo ke na radar poču pa boš tisto plačvov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozna kdo kakega ki zna špice rihtat

zadnjič ko sem menjal prednjo gume je vulkanizer opazu da je feltna zvita. Zdej plava prbližno za 1cm je pa rahlo nadležno ker kolo malce plava po cesti.

zdej me pa zanima kaj se mi bolj splača: ali dat to feltno uštimat, ali kupit nov obroč pa špice, al celo novo alpa še celo kake močnejše feltne da se zadeva slučajno ne ponovi...

okvirne cene zaželjene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest še nism slisov za primer v sloveniji da bi komu zahteval izredn tehnicn pregeled... tud če ga... sej na veliki večini delavnic ki tehnične delajo nimajo dynota in ti sploh ne more pomert moči... pa še neki itak ma 450 exc bo itak mev samo ene par kW več kot 25... a mislš da obstaja strokovnjak na svetu k te bo pogledov koko se peleš pa reku ta ma pa 7.42kw preveč... kompliciraš 1000x preveč... čist noben ti ne bo teživ... maš velik večjo varjetnost da te bo ke na radar poču pa boš tisto plačvov

čaki kako par kw več kot 25? :glare:

čene se pa opravičujem za to sekiranje, ampak so me starši napeljali na to :wacko: :lol:

aja pa še neki...jerry ti si dal gor na tvojga super moto feltne ne? kake si daw to gor? a ve kdo mogoče tudi kolko pridejo original od ktm-ja za super moto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čaki kako par kw več kot 25? :glare:

čene se pa opravičujem za to sekiranje, ampak so me starši napeljali na to :wacko: :lol:

aja pa še neki...jerry ti si dal gor na tvojga super moto feltne ne? kake si daw to gor? a ve kdo mogoče tudi kolko pridejo original od ktm-ja za super moto?

jest mam gor feltne od honde cbr 91 letnik. ker naprej so vse preširoke. narjene distančnike na oseh in zadej na disku. spredi cnc distančnik za original zavorno čeljust in predelan 320 disk od KTM duke...

če boš šu original KTM nove feltne kupvt z diski zobnikam in gumam te bo pršlo ene 1200€+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš da ne bi šlo če bi samo feltne in gume gor daw, pa da maš isti zobnik pa zavorne diske?

teško da bi pasal ja... hudo bi blo nepraktično pa še vseen bi dav skor 100€.... s tem da spredej ce se bos kej resno vozu rabs vecji disk ker se original (260) hudo pregreva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alpa najdeš enga k mal sam dela take stvari pa ti zrihta feltne od kšnga cestaka da bo pasal... važn je samo da je os enak debela in da zadna feltna ni preširoka... glede tistih 1200€... sej niker ne piše da morš kupt novo... se dostkrat na avtonet ksne rablene suprmoto feltne pojavjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi kupiti novo felno pri tomosu. Sm sigurn da je ugodnejši kot konkurenca, pa kvalitetne felne so verjetn. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi kupiti novo felno pri tomosu. Sm sigurn da je ugodnejši kot konkurenca, pa kvalitetne felne so verjetn. :whistle:

glede na to kaj je teb s feltno nrdil čez robnik jest nebi lih tomosove kupu :)

drugač je pa varjanta tud da kupš samo 17' špice in obroče pa daš enmu da ti napne... daš še gume gor in maš supermoto... s tem da se ti bo disk grev ob ksnih poligon voznah... pa enduro obroce se da prodat ker jih precej folka zvije... če mislš seveda na SM bit skos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enduro od Tomosa sm mislu. Ja pri meni je bla situacija taka da je blo nekej malega čez 70 notri in direktno v robnik.. pa to tisti malo višji.. Nevem če bi to bilokaka felna zdržala.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enduro od Tomosa sm mislu. Ja pri meni je bla situacija taka da je blo nekej malega čez 70 notri in direktno v robnik.. pa to tisti malo višji.. Nevem če bi to bilokaka felna zdržala.

jest mislm da bi excelova to bols prenesla... varjetn bi bla mal butnena samo bi se dal zrihtat... moja bi pa še lepš zacvetela k je lita :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej bi se dal poravnat verjetn.. sam pol ni nikol več to TO! Zdej sicer prednja je kr no.. zadnja pa je bolj tak, minimalno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to kaj je teb s feltno nrdil čez robnik jest nebi lih tomosove kupu :)

drugač je pa varjanta tud da kupš samo 17' špice in obroče pa daš enmu da ti napne... daš še gume gor in maš supermoto... s tem da se ti bo disk grev ob ksnih poligon voznah... pa enduro obroce se da prodat ker jih precej folka zvije... če mislš seveda na SM bit skos

ne ne sej sm mislu, da bi mew kr oboje, pa da bi menju glede na sezono

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od Tomosa replike te pride komplet 736€ če boš kupoval.

poj ze vseen ce kup od enga starga cestaka ker bi itak treba distance zrihtat in vprasane ce je debelina osi ista kot pri KTM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Ima kdo informacije za kakšen za kakšni športni filter za na mojo DT-jko? Mal me glas muči pri nizkih obratih, prii visokih se pa dere, tako da prosim malo pomoči pri iskanju...

Sem pa danes malo sprobal da sem vzel dol plastični pokrov za športni filter in glas hud, vendar samo na mestu ker poznam kolega se je vozu brez in mu je potem nekaj crknalo...

:winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!