Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

odvisno katero verzijo maš.

če "navadno" oz zablokirano na standarden način, potem imaš blokade v avspuhu + obrnjen ventil YPVS.

da dobiš tistih 25KM bo treba žagat dušilec (spet odvisno - nekatere verzije do baje mele že na začetku izpuha našvasane neke "lunice", ki so ovirale pretok plinov) + nastaviti izpušni ventil. (kdor tega ne počne prvič, ti ga nastavi v 10 minutah)

če maš elektronsko zablokirano, bo pa malo bolj jeb***

če menjaš dizo + prirediš airbox, bi naj dobil baje do 28KM... koliko realnih je pa vprašljivo. če dobiš lepo ohranjeno je to super moped za začetek kariere

Objavljeno
odvisno katero verzijo maš.

če "navadno" oz zablokirano na standarden način, potem imaš blokade v avspuhu + obrnjen ventil YPVS.

da dobiš tistih 25KM bo treba žagat dušilec (spet odvisno - nekatere verzije do baje mele že na začetku izpuha našvasane neke "lunice", ki so ovirale pretok plinov) + nastaviti izpušni ventil. (kdor tega ne počne prvič, ti ga nastavi v 10 minutah)

če maš elektronsko zablokirano, bo pa malo bolj jeb***

če menjaš dizo + prirediš airbox, bi naj dobil baje do 28KM... koliko realnih je pa vprašljivo. če dobiš lepo ohranjeno je to super moped za začetek kariere

mas mogoce kaksno idejo kako bi priredu airbox?? :?

Objavljeno

vzami sveder pa navrtaj luknje.

seveda na lastno odgovornost :krneki:

nekoč je obstajala stran o DT 125(.de), če še obstaja ne vem, tam je bilo svašta podatkov in nasvetov - in od tam se tud spomnim podatka koliko se bi naj dalo dobit iz te mašine.

verjetno bo pa najbolje da pustiš pri miru

Objavljeno

Fantje lep pozdrav!

Zanima me kje bi lahko dobil "dihtungo" za gianellijev izpuh, ki pride vmes med spojema lonca in krivine?

Ali pa če mi lahko posredujete vsaj kakšno številko od slovenskega zastopnika za Gianelli...

Hvala,

Lp Be wild

Objavljeno

to kupiš temperaturno odporni silikon pa maš rešen

Objavljeno
to kupiš temperaturno odporni silikon pa maš rešen

Meni je zdej na Hondi med cilindrom in loncem zacel ven dim uhajat. Mislim, da bom dal naredit neko bakreno podlozko in bo ze QL ( baker je mehak in ga bo stisnilo in dim nebo ven uhajal)

Objavljeno
to kupiš temperaturno odporni silikon pa maš rešen

To vrjanto poznam sam bi rad zvedu za slovensko zastopništvo za gianelli...

Objavljeno
To vrjanto poznam sam bi rad zvedu za slovensko zastopništvo za gianelli...

Autocommerce :)

Objavljeno

Hvala.

Objavljeno

Fantje meni neki zanima.Odločam se za nakup drugega DT125 in mi je lastnik lepo priznal,da je crknil neki servo motorček pri ventilih za izpuh pa me sedaj zanima,ker pravi prodajalec,da je motor sicer vozen kaj ta motorček sploh dela oz. kako funkcijo ima in ali je klučnega pomena za vožnjo.Namreč jst imam motorje samo za po gmajni in hosti in so večinoma pač prisiljeni vozit na max obratih.In pa kaj naj bi mu naredil,da bi motor imel večjo moč.Pri sedanjem sem samo menjal zobnike (zadnji je 60 zobov :)) in se precej pozna zadnjega imam zelo velikega,ker hitrosti ne potrebujem ampak samo moč.

Objavljeno

Mislim, da je nekdo na forumu imel isto težavo. Poglej malce po tej temi ;)

Objavljeno

Kot prvo, ce rabis moc kupi cross.

Kot drugo ... to je motorcek ki odpira izpusni ventil kar pomeni, da ce ne dela, motor nemore na velike obrate. Kok je menjava nevem. Pri Apriliji kupis boljsega ( RAVE ) za 250EVR.

Najvec moci bos dobil z menjavo izpuha (Giannelli po mojem bo najboljsa varianta).

LP

Objavljeno

jaz sem imel težavo. in jaz sem ta "prodajalec".

in ker nimam namena kaj skrivat oz koga "nategnit" sem povedal uporabniku da nimam nič proti če se o tej stvari pozanima tu na forumu. brezveze govorit da je motor v nulo ohranjen pa itd, pač povem kakšno je stanje, sicer pa itak prodavam za smešno ceno .) , ker je glavni razlog da sem prostorsko ommejen.

ti motorčki se pa dobijo prek pošte za male pare (iz D oz aut)

http://www.bike-teile.de/index.php?seite=e...p;teilid=384381

http://www.bike-teile.de/index.php?seite=e...p;teilid=520397

http://cgi.ebay.de/YAMAHA-DT125-DT-125-X-2...idZp1638Q2em122

LP

Objavljeno
Kot prvo, ce rabis moc kupi cross.

Kot drugo ... to je motorcek ki odpira izpusni ventil kar pomeni, da ce ne dela, motor nemore na velike obrate. Kok je menjava nevem. Pri Apriliji kupis boljsega ( RAVE ) za 250EVR.

Najvec moci bos dobil z menjavo izpuha (Giannelli po mojem bo najboljsa varianta).

LP

no, tole ni res, ker ventil enostavno odpreš na full (da je skoz odprt)

motor ima samo malo manj navora pod nizkimi obrati - temu je namreč ta ventil sploh namenjen. končna moč je polna

Objavljeno
no, tole ni res, ker ventil enostavno odpreš na full (da je skoz odprt)

motor ima samo malo manj navora pod nizkimi obrati - temu je namreč ta ventil sploh namenjen. končna moč je polna

Carmagedon upam,da nis jezen,ker sem se pozanimal :)

btw pod nizkimi obrati itaq nikol ne vozim :) razen ko je motor hladen seveda.

Se bova zmenila za nakup tko,da se bova zmenila kdaj bi lahk prišel pogledat motor.

Aja btw sej če je naštelen skos na odprto je tko kot navadni motorji brez tega oz. starejše različice za "2T" je pa itaq znano,da rabi obrate,da se sploh kam premakne.

Objavljeno

kaj bom te jezen

veš, sem pred kratkim sam kupoval motor, pa izkusil kako je, ko ti prodajalec trobi po telefonu kako je motor odličen, pol pa se vozim 100km na ogled pa motor celi podrajsan, pa ti reče ja saj 5 let starega brez praske itak nevš dobil.. :headbang:

ni blema, saj tak ko sma rekla počakaj konc vikenda pa ti pošljem slike..bom poslikal še opremo ki jo dam poleg

Objavljeno

Hm ... ... nevem ... odpres ventil na full in da šopa nonstop na full...to ni lih QL aneda?

Nevem cemu potem sploh obstaja ta motor recimo pri crossih, ki itq so VEDNO na full obratih ( ce pogledas tekmovanje ). Vsak kurac ima svoj namen.

Sicer pa resnicno posteno od tebe, da povedas. Takih prodajalcev je malo. Tist, ki kupuje motor ... ze sama iskrenost pove veliko o tem ali se motor splaca ali ne splaca kupit.

Vsaj meni je dokaj veliko pomenila ( ko so me par× zajebali )

Objavljeno

ta ventil ima ravno to funkcijo, da v nižjih obratih prihrani nekaj navora, ker spreminja velikost izpušnega kanala.

saj če pogledaš YAMAHA R1 ima tudi EXUP ventil v izpuhu (ista zadeva), R6 pa ga nima, pa oba motorja delujeta. nekateri trdijo celo, da EXUP sploh nima drugega pomena kot to, da je motor v spodnjem območju vrtljajev tišji..

saj na mojega DT bo potrebno vložiti nekaj denarja, če ga hočeš met za resne namene, to je 1x1 in jasno povem, ampak zato ga tudi prodam toliko oz še več ceneje...

Objavljeno

Kakšna pa je cena, če ni skrivnost?

Objavljeno

Zelo pošteno "carmagedon", zelo pošteno...

Takih ni velik...

LP,

Be wild

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

lep pozdrav v bljižni prihodnosti mislim zamenjati semeringa in olje v prednjih vilicah ker mi je začel puščati semering.

Zato bi prosil koga ce ve koliko olja je v vsaki vilici in njegovo viskoznost ker bi mi res olajsal delo z branjem 370strani :rolleyes: :rolleyes:

lp simon

Objavljeno

p.s.

Če je simon podpisan pod mojmu nickom:

Pise moj brat. :rolleyes:

Objavljeno

:slap: nene. :lol:

Je on bl zadržan kar se furumov tiče. Če ga kei zanima upraša.

To je to.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!