norc123 Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 to so skor iste k pr yamahi tdr, mislm pa da boš meu problem k ti maš disk na drugi strani pa použa za števc aa pa res sm cist pozabu smo se glih zanc o tem pogovarjal ja no bomo vidl k jh bom su gledt
norc123 Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 zj sm se spomnu sj jh je sosed imu takrt na husqvarni te 610 letnik 2001 pa je imu disk na lev stran pa jh je kamot gor dav poj pa nevem od kerga motorja bi lahko ble te feltne kr se jest spomnm so ble kokr te kot pravm sam da motor dobim s servisa jh grem koj gledt pa bomo vidl :grim
rutar123 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Zanima me kako in kje točno so lučke za razsvetlitev števca na 2006 yamahi dt125 x če kdo kej ve slučajno ??.
matolife10 Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 zdravo... men pa že 1 tedn gori rdeča lučka za olje.. nekdo je reku da je vezana na mašinsko olje.. oz. js sm ga natočil do konca usaj če v oknčk pogledaš je do konca... in mi kr še zmer gori mal sm ga uzgau pa u 1. dau.. kaj se morm to par KM prepelat da bo nehala goret al kaj :S
Be wild Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Rezervar za olje, ki dela mešanico od motorja je prazen oz. gre proti koncu. Rezervar je na levi strani, pod plastiko. Fant vzem se skupi, nabavi pravo olje in glej da si ne boš uniču super motorja! Menda pa ja veš da si kupil 2T motor :unsure: v katerega je treba tankati tisto nekaj olja. Kera olja se uporabljajo pa povpraši tukaj mojstre, jz sm že mal pozabil zadevo..
budacki Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 Rezervar za olje, ki dela mešanico od motorja je prazen oz. gre proti koncu. Rezervar je na levi strani, pod plastiko. Fant vzem se skupi, nabavi pravo olje in glej da si ne boš uniču super motorja! Menda pa ja veš da si kupil 2T motor :unsure: v katerega je treba tankati tisto nekaj olja. Kera olja se uporabljajo pa povpraši tukaj mojstre, jz sm že mal pozabil zadevo.. Sončnično bo najbolše...nekateri dajejo tudi olivno, sam nima takih adetivov, kot sončnično. :naughty:
norc123 Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 mam en uprašane mam dt 125r 1994 pozimi sem delal generalko bat,semeringi,nov frgazar.... pred generelko je motor letu 130 do 140km po generalki gre pa 80km pa potegne ankamr sm že klicov dol na yamahin servis in so rekl da more bit uriginal frgazar gor ker sm jst dav novga gor delorto 28 prej je biv pa mikumi po sm ga pa zadnč pelov do mojga serviserja da sva dala tastarga gor in je spet isti srane a gdo kj ve kaj bi lahko še blo narobe kr bom ponoru
potter Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 norc123, vrjetno slabo nastavljen frgazar? Drugače pravijo da tudi razštelan YPVS lahko drastično zmanša moč (če ga tvoj letnik že sploh ima?) Mene pa tudi zanima, kje je najbolje naročat zavorne ploščice? Z Louisa vrjetno dolgo traja... Pa koliko zavorne tekočine gre v sprednji sistem? Hvala, LP
norc123 Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 norc123, vrjetno slabo nastavljen frgazar? Drugače pravijo da tudi razštelan YPVS lahko drastično zmanša moč (če ga tvoj letnik že sploh ima?) Mene pa tudi zanima, kje je najbolje naročat zavorne ploščice? Z Louisa vrjetno dolgo traja... Pa koliko zavorne tekočine gre v sprednji sistem? Hvala, LP ta original frgazar je tko zjeban da bo treba novga učer sm se vozu po gmajn in mi je kar naenkrat crknu sm pogledov svečko sam je dobra tok da je su frgazar u 3pm in bom zj vrjetn kupu original novga in upam da bo poj šlo kot je treba drgač pa nevem kva bi lahka še blo zato bi pa prosu če gdo kj ve al pa če je gdo imu gdaj podobne probleme
Albatroeg Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Meni se je na mojem TDRju pokvaru zaganjač. Kje bi se dalo dobit rabljen oz. aftermarket rezervni del ali pa vsaj kurbelj (kick starter) za ta motor?
Lipek Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Mene pa zanima kje bi našel plastike za Yamaho DT 125R letnik 2001? Najbolj me skrbi tista mrežasta zadevica pod lučjo. Maska se mi pa itak zdi obupna in mislim da nisem edini ki tako razmišlja
filius Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Mene pa zanima kje bi našel plastike za Yamaho DT 125R letnik 2001? Najbolj me skrbi tista mrežasta zadevica pod lučjo. Maska se mi pa itak zdi obupna in mislim da nisem edini ki tako razmišlja Kliču k uradnemu zastopniku, sam sem tam dobil plastike za mojo Dt-ko, je pa res da je 4 leta mlajša Zanima me, či ima kdo nosilec za kovček, za novejšo Dt125RE? to so ble 2004 letnik pa gor.... ki ima luč na zadku? Original je 84€ pa nedam toliko zanj.
hunter6685 Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 mene pa zanima če bi kdo vedel kateri uplinjač je na DT-ki letnik 96. in koliko so velke sesalne šobe LP Juš
Lipek Objavljeno Junij 24, 2011 Opozori Objavljeno Junij 24, 2011 (popravljeno) hehe dobil masko UFO! Sicer pritrjeno s pomočjo dveh vezic, vendar se super drži! Zanima me edino zakaj mi gre samo 110 po ravnici, in v 6. obrati ne gredo do konca, stavijo se pri 8500, nato hitrost rahlo pade, kakih 5km/h, ma pa gianelli izpuh in čisto nov verižni set, z original št. zobcev... kje je fora? Popravljeno Junij 24, 2011. Popravil Lipek
pevecm Objavljeno Junij 24, 2011 Opozori Objavljeno Junij 24, 2011 hehe dobil masko UFO! Sicer pritrjeno s pomočjo dveh vezic, vendar se super drži! Zanima me edino zakaj mi gre samo 110 po ravnici, in v 6. obrati ne gredo do konca, stavijo se pri 8500, nato hitrost rahlo pade, kakih 5km/h, ma pa gianelli izpuh in čisto nov verižni set, z original št. zobcev... kje je fora? Fora je lahko v naštelanosti fergazerja ali v airboxu. Ena fora je pa tudi ta, da ponavadi z 28mm vplinjačem (če nimaš kaj večjega) ne moreš stisniti maksimuma iz mašine. Tako da večji ferg dat gor pa bo.
matolife10 Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 zdravo, a mogoče kdo ve kje se od gianellija izpuh kupi u SLO? pa kakšn shark za to DTjko? al se to lahko sm bl pr teh serviserjih naroči..? pa še to me zanima če se jih da homoligirat? Lp
KuC Objavljeno Julij 7, 2011 Opozori Objavljeno Julij 7, 2011 hehe dobil masko UFO! Sicer pritrjeno s pomočjo dveh vezic, vendar se super drži! Zanima me edino zakaj mi gre samo 110 po ravnici, in v 6. obrati ne gredo do konca, stavijo se pri 8500, nato hitrost rahlo pade, kakih 5km/h, ma pa gianelli izpuh in čisto nov verižni set, z original št. zobcev... kje je fora? mal poglej kako ti rave ventil štima, možno je da je razštelan in ti ne odpre do konca. pa maš to še blokirano ali...?
filius Objavljeno Julij 14, 2011 Opozori Objavljeno Julij 14, 2011 Pozdravljeni! Ima mogoče doma nosilec za kovček za DT 125RE letnik 2004-> (novejši model) Ter ga nerabi več, oz samo da ga pomeri, da ga dam js frendu naredit, ker 90€ za original nosilec je malo huda :/ Oz prvo me še zanima, ali je treba nosilec oz montiran kovček itd homologirat? LP Gregor
Lipek Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Fora je lahko v naštelanosti fergazerja ali v airboxu. Ena fora je pa tudi ta, da ponavadi z 28mm vplinjačem (če nimaš kaj večjega) ne moreš stisniti maksimuma iz mašine. Tako da večji ferg dat gor pa bo. mal poglej kako ti rave ventil štima, možno je da je razštelan in ti ne odpre do konca. pa maš to še blokirano ali...? kak pa kaj je ne vem... vem da je gor gianelli, torej blokade v izpuhu odpadejo... tista zadevica na zračnem filtru je tudi odstranjena... nekaj sem slišal za blokado na CDI-ju vendar se v to nočem spuščati... se da kaj naredit brez CDI-ja?
matolife10 Objavljeno Julij 21, 2011 Opozori Objavljeno Julij 21, 2011 (popravljeno) hehe dobil masko UFO! Sicer pritrjeno s pomočjo dveh vezic, vendar se super drži! Zanima me edino zakaj mi gre samo 110 po ravnici, in v 6. obrati ne gredo do konca, stavijo se pri 8500, nato hitrost rahlo pade, kakih 5km/h, ma pa gianelli izpuh in čisto nov verižni set, z original št. zobcev... kje je fora? lipek si sigurn da maš ganielli celotn auspuh? ker js mam blokade gor pa samo DUŠILEC od ganiellija pa mi gre 110... isto v 5 gre 110 v 6. prestavi pa isto 110 sam da obrate zmanjša tko da ti maš pomoje blokade še gor. Kr bi ti mogu brez blokad ene 130-140 komot letet.. oz. šesta prestava bi se uklučla tko rečen Popravljeno Julij 21, 2011. Popravil matolife10
Lipek Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 a torej je tukaj problem? ja se mi je zdelo čudno da je zadnji del izpuha tako gor dan (rabljen je)... izpuhi grejo ven polovica pred loncem in polovica skozi lonec hahaha... sem že tuhtal na to in bom dal popraviti (home made improvizacija)... očitno je res le zadnji del izpuha menjan O.o majkemi
Lipek Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 pogledal, izpuh je cel gianellijev, original je celo priložil celega (sem pozabil rahlo)... tak da... kaj zdaj naredit? pri 105km/h se ustavi, zdaj pa če sem sam gor ali sva 2 gor, po ravnem ali dol po grabi... pri 105 se ustavi... obrati pa tudi ne gredo v 6. do konca...
matolife10 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 pogledal, izpuh je cel gianellijev, original je celo priložil celega (sem pozabil rahlo)... tak da... kaj zdaj naredit? pri 105km/h se ustavi, zdaj pa če sem sam gor ali sva 2 gor, po ravnem ali dol po grabi... pri 105 se ustavi... obrati pa tudi ne gredo v 6. do konca... pomoje fergazerja nimaš naštimanga O.o kdaj pa si motor ti kupu? kaj je pa un prodajalec reku glede tega da leti sam 105km/h..?
Lipek Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 pomoje fergazerja nimaš naštimanga O.o kdaj pa si motor ti kupu? kaj je pa un prodajalec reku glede tega da leti sam 105km/h..? motor sem kupil pozimi, prodajalec je rekel da gre okrog 120 do 130... -.- pa en kolega mi je tudi rekel da je fergazer... zdaj pa ne vem... nekaj sem bral tudi o blokadi na CDI-ju pri nemških modelih (moj je DE03) lahko pa tudi da sta bat in cilinder šla sem gledal servisno knjigo in je menjaval le obročke motor je pa 2000 letnik...
matolife10 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 motor sem kupil pozimi, prodajalec je rekel da gre okrog 120 do 130... -.- pa en kolega mi je tudi rekel da je fergazer... zdaj pa ne vem... nekaj sem bral tudi o blokadi na CDI-ju pri nemških modelih (moj je DE03) lahko pa tudi da sta bat in cilinder šla sem gledal servisno knjigo in je menjaval le obročke motor je pa 2000 letnik... ou jebemtiš kok pa ma ta motor kilometrou bat naj bi se pr okrog 15000km bat menou seveda če je brez blokad... drač pa najbolje da neseš na servis da ti tam ugotovjo kaj je da neboš kej brezveze menjou .. tam ti bodo use točn povedal.. ja neki nemški baje da majo CDI sm dvomm.. če je un reku da leti 120-130 bi mogu tko letet -.-
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se