Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

odvisno koliko kil maš in kako visoki skoki so in na kako trdno imaš nastavljeno vzmetenje... ne pričakuj preveč na kros progi, moja je s standard vzmetenjem zdržala s 95kg šoferjem skoke visoke okrog 1m, pri 70km/h, dokaj daleč... mam posneto :D

 

na koliko mm pobrusiš cilinder je odvisno od bata, potem moraš pazit na ustrezno toleranco... tega ne moreš doma delat glih, ker mora biti zelo natančno narejeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj nam sam, en mojstr bo k to redno počne, bat bom pol tko al tko naknadno kupu, k bom vedu kok se lohk največ zbrus da zadeva šeskos entok normalno dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno koliko kil maš in kako visoki skoki so in na kako trdno imaš nastavljeno vzmetenje... ne pričakuj preveč na kros progi, moja je s standard vzmetenjem zdržala s 95kg šoferjem skoke visoke okrog 1m, pri 70km/h, dokaj daleč... mam posneto :D

 

na koliko mm pobrusiš cilinder je odvisno od bata, potem moraš pazit na ustrezno toleranco... tega ne moreš doma delat glih, ker mora biti zelo natančno narejeno...

hvala za info. mojih 85 kg bo potem še nekako zdržala. mogoče malo trše olje v vilice pa akcija. imaš posnetek? kje ga lahko vidim?  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram ga skup vrčti pa na youtube dat. Viskoznejše olje ni slaba ideja če nimaš pregrobega terena :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi se pa xt 600 oz nekaj takega obneslo na kaki manjši progci?

tole sem tudi sam razmišljal, ker so motorčki poceni, ampak je po moje zadeva pretežka. počakajmo na mnenje koga, ki je zadevo dejansko preizkusil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že na oko vidiš da xt600 nemore bit za kros pisto to ni hard enduro motor ampak je bol za kak makadam ali kako brezpotje za pisto pa vsekakor ne premasivno in pretežko je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo zanima me na koliko časa bi biu potreben servis? Po kolikšnem času in in koliko bi bila cena generalke? Imam jo namen kupiti za malo ob nedeljah za po gmajni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koliko km se naredi generalka pise v owner's manual-u, drugace moja je brez generalke šla 36000km in še bi šla menjaval sem le obročke :) trpežna mašina :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo! 

 

zanima me a je z mojo yamaho kej narobe pač nimam je glih doug časa sam končna je samo 90 kmh pa še za to kr neki časa rabi ma pa tud gianlly izpuh že pa to zato me tud čudi. me pa zanima kok blokda ma to kej not a 2 na izpuhu pa frgazrju al še kje je letnik 2005

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to se tud men zdel sam tm un na servisu za yamahe je reku da kao nima električnega. pa a mogoče blokade kej vplivajo tud na pospeške kej al pa moč motorja k zdej tud po tazadnih negre :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej vem samo recimo prej sm meu kroso kitajca 125 pa sm se zlahka pelov po zadnih res da je 4 takten ta je pa 2 samo ima kr nekej konj več samo mi nekakor negre haha pa zato me zanima a mogoče tud blokade kej uplivajo na to moč motorja al kaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vplivajo na hitrost in moč. Možno tudi da ti je težje ker je DT težji? :) in odprt DT doseže vrhunec moči med 7500 in 9000 obrati... Če je pravilno nastavljen... pač med 7000 in 7500 dobi tisti udarec, malo manj po 8000, v spodnjih pa mu malo primanjkuje :) je včasih treba se s sklopko poigrat ko je hrib, mokro itd... Vsaj pri meni je blo tak... Mel sem pa gianelli, original in athena izpuh, athena je bil najboljši, je pa tudi ilegalen :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja čis možno nevem pač sm probu s sklopko in brez sklopke tko da nevem. a če se mu odstranjo blokade se mu povečajo konji al sam moč pač ma več dovoda goriva pol pa zraka al kaj pa pol vrjetn da tud da je bol žejn. za enkrat pije 4l priblizno na 100km. a to drgać glede glasa se da še kej nardit zdej k mam gianellija (sej ni tko slb glas spet) sam tko a ma gianelli tud kšn dušilc not al pa kej ker vidt ni al pa če bi se dal športn filter dat mogoče gor al pa kej 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je v legalni verziji gianellija v krivini tanka cev notri. Torej z njim ne pridobiš skoraj nič. Vsaj pri meni je tak bilo... Če se poveča moč se povečajo konji saj se moč meri v konjih :) športni zračni filter ne prinese veliko razen večjo porabo oz. se ne pozna kaj dosti. Če hočeš svoj motor odpret bo treba imeti igro z žicami :) če hočeš na legalen način pridobiti na pospeških se poigraj s prenosi, ampak potem računaj da bo z boljšimi pospeški končna slabša. Torej se moraš za eno odločit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je v legalni verziji gianellija v krivini tanka cev notri. Torej z njim ne pridobiš skoraj nič. Vsaj pri meni je tak bilo... Če se poveča moč se povečajo konji saj se moč meri v konjih :) športni zračni filter ne prinese veliko razen večjo porabo oz. se ne pozna kaj dosti. Če hočeš svoj motor odpret bo treba imeti igro z žicami :) če hočeš na legalen način pridobiti na pospeških se poigraj s prenosi, ampak potem računaj da bo z boljšimi pospeški končna slabša. Torej se moraš za eno odločit :)

Edit: Mislim da je v legalni verziji gianellija v krivini tanka cev notri. Torej z njim ne pridobiš skoraj nič. Vsaj pri meni je tak bilo... Novejši DT (ne vem točno po katerem letu) imajo celo katalizator. Če se poveča moč se povečajo konji saj se moč meri v konjih  :) športni zračni filter (dobi se TwinAir) in tisto gumo pod zicem nad zračnim filtrom snameš. To ne prinese veliko razen boljši zvok in precej večjo porabo oz. se ne pozna kaj dosti na moči. Če hočeš svoj motor resnično odpret bo treba imeti igro z žicami  :) če hočeš na legalen način pridobiti na pospeških se poigraj s prenosi, ampak potem računaj da bo z boljšimi pospeški končna slabša. Torej se moraš za eno odločit ;) Upoštevaj še da bojo potem stroški vzdrževanja in obraba na mašini višji. Če pozabiš porihtat iglo in dotok goriva in zraka ter šobo, se lahko zgodi da ti bo ribal. Tudi olje za mešanico moraš pazit da dovolj pumpa (meni je celo preveč :P je pa bilo bolj varno). Nekateri celo onemogočijo črpanje olja in mešajo sami.

 

Moja (2000 DE03) je z originalnimi prenosi v odprtem stanju (Athena izpuh, poštiman YPVS, malo (pre)mastno nastavljen uplinjač, Iridium svečka, NGK športna kapica - zadnji dve ne prineseta nič razen lepše zgorevanje) pila 1 tank/120-140km in govorim o mešani vožnji (cesta, gozd itd.). Hitrostnih rekordov nisem postavljal (z DT se jih niti ne da) saj sem se bolj orientiral na vožnjo po terenu. Drugače največ kar sem dosegel je bilo cca 125km/h po števcu (očetovem v avtu ^^) Moraš pazit ker DT-števci ne slovijo po natančnosti :D (meni je takrat kazalo 90 ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ali gdo ve če se da dobiti komplet athena izpuh za dt 125r  v SLO ?  

na ebay sm ga najdu  od neke nemške trgovine in mi pride s poštnino vred mislm da okol 245€ 

 

http://www.ebay.com/itm/Auspuffanlage-Racing-Athena-YAMAHA-DT-125-4BL-NEU-/390673320139?pt=DE_Motorradteile&hash=item5af5f1c8cb

Popravljeno . Popravil norc123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali gdo ve če se da dobiti komplet athena izpuh za dt 125r  v SLO ?  

na ebay sm ga najdu  od neke nemške trgovine in mi pride s poštnino vred mislm da okol 245€ 

 

http://www.ebay.com/itm/Auspuffanlage-Racing-Athena-YAMAHA-DT-125-4BL-NEU-/390673320139?pt=DE_Motorradteile&hash=item5af5f1c8cb

Mislim, da Athena nima ponudbe v Sloveniji. Italjanska firma, naj ti gre kšn primorc iskat dol u Italijo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da Athena nima ponudbe v Sloveniji. Italjanska firma, naj ti gre kšn primorc iskat dol u Italijo. :)

aha tko pravs :D  pol bo pa najbol da prek ebaya narocim 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!