Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

malo km, optično zgleda dobro ohranjena... pa še arrow izpuh, nove gume... 1000 MORAŠ dobiti... pod 1000 daš za DT na kateri še moraš nekaj pošraufat... :D

Dej ne zvišujte mu cene, ker je meni padla v uč! :BUA:   :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja glej je tak... naj fant dobi kolko si DT zasluži... to je zakon moped :D

A ko si pa ti kupoval si pa ziher dal 200€ več, kot je lastnik zahteval, a? :D Seveda z izgovorom, da si je to motor zaslužil! Načelo ponudbe in povpraševanja ali pa tudi ekonomično načelo...za določen denar čimveč, ali pa določeno vsoto za čimmanj denarja. Nikakor pa za čimmanj denarja čimveč nečesa.

Super moped, se strinjam. Verjetno se obnese tako na offroadu, kot tudi na cesti (edin ne vem kako je z nastavljanjem vzemetnja, ker mora bit al premehak za na cesto al pa pretrd za nek težji offroad). Kakšne so izkušnje, Lotmerčan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1050 je mel ceno 2000 letnik, gianelli izpuh, 36 tkm... Dal sem 1000 :D (juhu!) Super utečen nimam kaj rečt dela v redu še zdaj... edino izpuh je bil s*ukan, zdaj je athena gor, druga maska, sveže plastike, vse ostalo je kot je bilo takrat razen par notranjih delov kot je npr. lamelni ventil, batni obročki, iridium svečka, nov verižni set, zračni filter (potrošni material kar je seveda normalno) in športna vodotesna kapica za svečko pride danes gor ker mi trokira ko pride v stik z vodo :D

 

vzmetenje je malce premehko za neke super skoke drugače pa se da, kljub moji teži :$ ... končna okrog 110-120 na uro je normalna, berem včasih tudi o 140 vendar moraš pazit ker DT števci ne sodijo med najbolj natančne... seveda je končna tak-tak odvisno koliko od dejavnikov ki jih že poznaš verjetno :D Sicer pa, pri endurotu bi ti naj bil pomemben pospešek, ne toliko hitrost, zato pogosto dajejo namesto originalnih 16 zob spredaj, 15 zob, če furajo 100% off road potem tudi 14.

Po terenu se zadeva obnaša super, nimam pripomb... za neki Erzberg pa itak ni...

 

Maš razne upgrade za DT in šraufanje je precej enostavno... Izpuh, twin air filter, karbonska membrana, fergazer na 32mm prevrtati, elektronske blokade majo nekateri modeli, na starih modelih je 6. brzina "zablokirana"... tak da na DT se da VELIKO naredit za kar nizko ceno če hočeš navijat saj ti je najdražji del potem izpuh (Athena ilegalec-off road use only, vendar najboljši kolikor sem bral okrog)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1050 je mel ceno 2000 letnik, gianelli izpuh, 36 tkm... Dal sem 1000 :D (juhu!) Super utečen nimam kaj rečt dela v redu še zdaj... edino izpuh je bil s*ukan, zdaj je athena gor, druga maska, sveže plastike, vse ostalo je kot je bilo takrat razen par notranjih delov kot je npr. lamelni ventil, batni obročki, iridium svečka, nov verižni set, zračni filter (potrošni material kar je seveda normalno) in športna vodotesna kapica za svečko pride danes gor ker mi trokira ko pride v stik z vodo :D

 

vzmetenje je malce premehko za neke super skoke drugače pa se da, kljub moji teži :$ ... končna okrog 110-120 na uro je normalna, berem včasih tudi o 140 vendar moraš pazit ker DT števci ne sodijo med najbolj natančne... seveda je končna tak-tak odvisno koliko od dejavnikov ki jih že poznaš verjetno :D Sicer pa, pri endurotu bi ti naj bil pomemben pospešek, ne toliko hitrost, zato pogosto dajejo namesto originalnih 16 zob spredaj, 15 zob, če furajo 100% off road potem tudi 14.

Po terenu se zadeva obnaša super, nimam pripomb... za neki Erzberg pa itak ni...

 

Maš razne upgrade za DT in šraufanje je precej enostavno... Izpuh, twin air filter, karbonska membrana, fergazer na 32mm prevrtati, elektronske blokade majo nekateri modeli, na starih modelih je 6. brzina "zablokirana"... tak da na DT se da VELIKO naredit za kar nizko ceno če hočeš navijat saj ti je najdražji del potem izpuh (Athena ilegalec-off road use only, vendar najboljši kolikor sem bral okrog)

Ja pa sej končna, kot si omenil, itq ni pomembna. Za to so razni Mitoti in RSke in NSRke in tralala.

Ja sej Husqvarna SM je trda kot kamen pa zabije vzmetenje na cross stezi do konca. Čudno, da mi ni prebilo semeringov takrat :D

Twin air filter? Izpuhi se rabljeni kupijo za majhne pare :D Kok ti pije pri touranju naokrog? Verjetno če ga priganjaš ena 7 litrov ziher :)

Kako je 6. brzina zablokirana? Honde CR so imele v menjalniku prostor za 6. brzino in si za 200$ kupil kit, ki ti je dodal še to zadnjo brzino, sam je bla res nepotrebna za offroad. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je blo do vključno letnikov 96. več ti piše na dt125.de če razumeš nemško :D pod werkstatt --> entdrosselung tam piše kaj se vse da odpret ... Modeli DE06 (novejši) so drugačni glede tega... DE03 in 4BL pa sta si dokaj podobni... Poraba zdaj pa niam pojma... z Gianellijem sem z enim tankom naredil okrog 150km potem z rezervo...

Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

fantje kolko bi dali za DT125R 2000 letnik s potrjeno servisno knjigo in:

 

-NOVE zavorne ploščice spredaj+zadaj
-1 leto star prednji disk
-YZ125 prednji blatnik
-UFO Cruiser maska
-UFO zaščita rok
-cross balanca
-UFO ročke
-Dunlop Geomax Enduro pnevmatike spredaj 75%, zadaj 100% 
-lani marca menjani lamelni ventili in batni obročki
-plastike komplet nove kupljene oktobra 2012
-Athena izpuh uvožen, stane okrog 280€ 
-alu zaščita izpuha
-verižni set cca 5000km
-UFO nosilec registrske tablice
-NGK iridium svečka
-NGK vodotesna kapica za svečko
-NOVO tesnilo pri generatorju
-NOVA tesnila na vijakih pri generatorju
-zračni filter menjan lani spomladi, seveda je bil redno pran in mazan, je še vedno kot nov
-prejšnji lastnik tankal Castrol TTS, jaz tankam MOTUL 710
-v mašini Motul Transoil Expert
-dodam VSE original dele
-dodam NOV, zapakiran zračni filter
-dodam nosilec za kovček+kovček

 

2013-03-20-044.jpg


 

640061020025626719832712.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam okoli 1000 bos dubu mogoče 1200 če boš imel srečo  dvomim da kej dosti več zaradi letnika motorja 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah letnik bi moral biti še najmanjši problem, čeprav je stari... če se gleda ohranjenost in dodatna oprema bi moralo biti kaj več notri :D glede na to da se čisto original prodajajo od 800-1000 ne glede na letnik... malo novejši za 1200

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej glih zato ker se novejsi prodajajo za 200 do 300 € vec je problem

Danes ti skor noben ne doplaca zato ker mas nove gume pa auspuh drug pa nvem kaj usi gledajo da je cim ceneje in ce bos dau dobro ceno bos prodau cne pa ga bos gledau v garazi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poslal kopijo (prevedeno seveda) na dt125.de so rekli 1500 do 2000, okrog tam (odvisno kak zgleda v živo) :D no, pa ma potem neko vrednost... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ti želim vso srečo da bos ta dnar za njega dubu v sloveniji ;)

za 2000 se prodajajo motorji okol letnika 2006-2008 usaj za mojo huso pravim 

probaš pa lahko sevedno lahko pol spustiš kej 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao slovenske razmere ... -.- če ne drugo bo v nemčijo šel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni sam v slovenji kriza :)

komu ga pa bos v nemčiji za ta dnar dau??hh 

dej ga na drazbo xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah... za 2000 nikjer... zato pa niam fiksne cene mam po dogovoru... zbiram pač ponudbe :D najraje bi pa menjal za kako 250+

Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teško boš menjau za močnejši motor :/ temveč za bol švoh 

raje ga dej za malo majn pa dobis usaj jurja pa poleti delas pa si kej prišparaš pa si kupis pol 250 al pa bilo kaj hočes :) bol pametno usaj zame no

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem vem... kljub temu upam na nekega prijaznega očeta, ki hoče kupiti svojemu sinu ki je naredil A1 izpit endurota, a se sam več ne bo vozil hahahah :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upaj da dobis oceta ki je kosil travo pa si je s kosilnico porezau nogo in zaradi poskodbe prodaja svojga krosa in sin je glih ta dan naredil izpit za a1 in rabi motor 125 ker je od oceta premocen za njegov izpit in poklice glih tebe ker je sinu glih tvoj motor usec in ti njegovega krosa menja za tvojga z tvojim doplacilom minimalnim seveda. zdej pa kolko % je ta varjanta pa nvem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fantje danes sem šraufal ker mi smernik ni delal.. no.. potem sem moral odstranit zadnjo desno plastiko in sem videl med dušilcem in krivino VELIKO olja, kar celi začetek dušilca je bil črn, nekaj je tudi kapljalo na akumulator... 

 

Imam 250 šobo notri (original je 240) in Athena komplet izpuh. Štelal sem tudi iglo - za 1 stopničko sem jo pomaknil na bolj mastno (se pravi gor)... A to pomeni da moram dat iglo nazaj v originalen položaj ali je kaj drugega problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prodam Gianelli komplet izpuh, dobro ohranjen, dušilec prevlečen v karbon. Paše na DE03 modele, kako je z 4BL in DE06 nimam pojma, lahko pa sprobamo :) Najraje osebni prevzem, sicer pa po pošti na stroške kupca. Prodam najboljšemu ponudniku, slike dam gor ob interesu. Nov stane okrog 200€. Ceno ponudi kupec. Kontakt na: 040 344 673

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav vsem!

Mi lahko kdo kaj več pove o tem, kako se obnese DT 125 za vožnjo po cross progi. Predvsem me zanima ali je vzmetenje in grušt dovolj trpežno za skoke.

Kar se tiče mašine, mi je jasno, da 20 konjev ne more "letet" ko recimo yz ki jih ima 40...

Seveda ne govorim tukaj o tekmah ampak o čisto amaterski uživanciji. Je mogoče bolj smiselno nabavit kakšno poceni xt 600 za ta namen?

 

Lp,

Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav!
mene pa zanima, na kok mm se lhko največ pobrus originalen cilinder od dt 50 R,
ker mam udrtine po cilindru in motor ne laufa dobr?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz iščem ohranjeno Yamaho DT 125r, če bi jo kdo mel za prodat :)

In sicer te tazadne, tam nekje 2005 letnik

Popravljeno . Popravil predelave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!