Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

Za predelavo sem tako za firbec vprašal, drugač pa sem kupil rabljeno, zgleda dokaj lepo ohranjena, vse ima original, ima pa 13000km.

Ne morem pa jo dočakat da jo dobim. Jutri jo grem iskat :)

Objavljeno

Jah, zdaj ko ga čakam bom pa kar spraševal :D

Nekje sem zasledil da ima dtjka YVPS (Yamaha Power Valve System). Kaj je sploh to?? meni se mi niti ne sanja.

Katero olje uporabljate za delanje mešanice? Vem da je treba 100% sintetično, samo katero je pa najboljše?

Kar se tiče še goriva. Kateri bencin tankate not? 95 ali 98 oktanski?

Za uporabo sem že vprašal?

Kaj pa za verigo? Katero mazivo uporabljate?

Še enkrat hvala za odgovore

Objavljeno

na vse ti neb znov odgovorit <_<

naprimer o yvps se mi tud sana ne :blink:

bencin tankam 95 ker je 98 za mladino brez lastnih dohodkov malo predrag :D

za verigo mam motul sprej<---- baje da se dobro prime ;)

olje je pa motorex baje ful uredu

Objavljeno

V katalogu za off-road yamaho, sem videl ščit za motor (uni ki je pod okvirjem).

Ta ščit je narejen iz aluminija, ščiti pa spodnji del motorja. Upam da sem dovolj jasen.

Zanima me še se da kje to stvar dobiti, oz. kupiti?

Objavljeno (popravljeno)
Hmm malo pozno sem se priključil, ampak vseeno. Koliko pa je vredna Yamaha DT125R stara 3 leta s cca. 10-15k km??

Prosil pa bi še za eno uslugo. Nikjer na netu nisem našel slike, ki bi prikazovala števec kako izgleda. A jo ima kdo mogoče??

LP

kle mas od moje dt-jke (2003) stevce k je komej 100Km narjenh.

http://www.angelfire.com/ri2/mcmatko/Slika_010.jpg

http://www.angelfire.com/ri2/mcmatko/Slika_035.jpg

Popravljeno . Popravil McMatko
Objavljeno

Tut jaz prvič slišim za nek YVPS????Pojma nimam ka je to!!! ;) ;) ;)

Tankam 95 drgač pa lhk tut 98.Čim več oktanov ma tem bolš je!!(eni pravijo če tankaš 98 da bolj leti???nevem ampak bom še probal!!) :) :) :)

Za olje pa MOTOREX CROOS POWER 2T!!!!Če nočeš imet nobenih problemov!!! B) B)

Za verigo pa nevem!!Ti bom jutr povedo!! :P :P :P

Objavljeno

moja dtjka je prvih 15kkm pila tts od castrola, na šternu so rekli da je polsintetično motul 510 v redu za ta motor, na motomaniji v kopru mi je hotla prodat kr olje za skuter pa sem reku da ne! Zdej bom probal dajat not še valvoline fulsyn!

Za verigo mam D.I.D. racing nevemkaj!

tankam 95!!

Objavljeno

Am fora bencina je u tem ce tankas 95 oktanska =95delcev zgori 5pa ne, ce pa tankas 98okt. 98%ali delcev zgori, 2 pa ne. Zato se pol motor cist mejck bol ˝baše˝ce tankas 95. Pri vecini motorjev se, če tankas 98 pozna le to da imajo mejhn vecjo expluzivnost :D . Seveda je bolj da tankas več oktanski bencin vendar je tudi nekaj dražji :( . V mojem priročniku piše, gorivo-91oktanov ali več, tko da tut ni problemov če tankam 91 :).

Tanajbol ole je sigurn ole ki je namenjen Kross motorjem, seveda je cena temu primerna 4-5k l. Če maš veze se ga da dobit bistveno cenej. B)

Objavljeno
Tut jaz prvič slišim za nek YVPS????Pojma nimam ka je to!!! ;) ;) ;)

YPVS-Yamaha Power Valve System

YPVS-leži tik preden se začne izpuh. Vanj prideta 2zalji ki ta ventil odpirata in zapirata. Če ventil ni pravilno nastavljen motor nima nobene moči ker se premalo odpira ali ob nepravem času. Delno pripomore pri varčevanju z gorivom saj se ob vožnji navzdol po klancu zapre. Obstajajo tudi Rave izpusni ventili, ki so narejeni iz posebnih materjalow in se zato hitreje zapirajo in odpirajo in tako pripomorejo k večjemu navoru in moči. :D

Objavljeno

no zej pa usi vemo kaj je YPVS :D

Objavljeno
Am fora bencina je u tem ce tankas 95 oktanska =95delcev zgori 5pa ne, ce pa tankas 98okt. 98%ali delcev zgori, 2 pa ne. Zato se pol motor cist mejck bol ˝baše˝ce tankas 95. Pri vecini motorjev se, če tankas 98 pozna le to da imajo mejhn vecjo expluzivnost :D . Seveda je bolj da tankas več oktanski bencin vendar je tudi nekaj dražji :( . V mojem priročniku piše, gorivo-91oktanov ali več, tko da tut ni problemov če tankam 91 :).

njet. bencin ves zgori, drugac bi (sploh pri 95ki) tolk saj nastajal da bi ga po vsaki voznji moral razdret pa pucat (saje pa nastajajo zarad olja, ki pa ga tud izgori vec kot 95%). stevilka pomeni oktansko stevilo. oktan je molekula, ki, konkretno v bencinu, preprecuje samovzig. to pomeni, da lahko 98-oktanc prenese visjo kompresijo od 95ke, brez skode za masino (ker ne pride do samovziga). ce prihaja do samovzigov, masina "klenka", kar se slisi kot ropot, masina nikamor ne gre, dogaja pa se to pod obremenitvijo (ko drzis gas). 91ko lahk ti tankas sam pri zablokiranem, pri odblokiranju pa mislim da tud kompresijo povecajo, js recimo naj bi ze pri originalnem (nikol blokiran) tanku sam 98ko, sploh pa zdej, ko sn se glavo dol spustu, pa s 95ko ne gre nikamor (ok, bol ko nepredelan ze), pri 98ki se pa pokaze vse, kar se mora pokazat, pa se vec. B)

Mihatu KMX recimo z 98ko gre MANJ ko s 95ko. zakaj, mi ni cist jasno, mislim da zarad nastavitev predvziga. baje pa ima na INA crpalkah 95ka v resnici vedno okrog 97 oktanov po deklaraciji, torej je 95ka le uradno (in po ceni). zal mi je le, da so osvincen bencin odstranili iz prodaje, k tist je pa res blo zverinsko! :(

ce se ne motim, se YPVS pri zaviranju ODPRE, ker vsaj pnevmatski RAVE od 125 cc aprilij imajo tako "cistilno funkcijo", da se odpre ko stisnes zavoro (men se pa elektronski odpre por 2500 rpm). ko sem ga fiksno odprl mi je poraba narastla za vec kot pol litra (zdaj je 6 do 6,5 litrov na 100), verjetno zato, ker ga moram zdaj drzati skoz nad 7000 rpm da se lahko kulturno peljem. na sploh ima ventil to funkcijo, da je pod nizkimi/srednjimi obrati zaprt, da ima masina manjsi kot izpuha, in tako ima vec navora, pri visokih pa se odpre, da se kot poveca, in upor plinov tako zmanjsa, kao za vec moci.

Objavljeno

aja, se to. 91-oktanca pr nas ni. je v ameriki, kjer pa imajo drugacne norme, in njihova 91ka je enaka nasi 95ki. BTW, tam se da baje dobit tud 87-oktanca.

Objavljeno

sam neki. kerozin je gorivo izredno SLABE kakovosti, ker gre tuki za velike kolicine, in je cena zelo pomembna. je vrsta petroleja, ki pa je v batnih motorjih en kurc kej vredn, se cilinder ti zazge (vsaj men ga je). cisto druga stvar pa je letalski bencin (vecina zamenjuje to dvoje), to je bencin z visjim oktanskim stevilom + dodatki, ker mora motor delovati na nizjem zracnem tlaku. to gorivo je pa majka bozja. sam pr 60 ga vseen ni na zadnga dvignal razn ce je mel E90 masino + cist zadi sedu + maso 60 kil. pol mogoce. kr 60 na uro je pa za tomose ze tak ko 120 za aprilio, ko jo sploh ne dobis na zadnega.

Objavljeno

aja, se to, kerozin se da nadomestit z mesanico petroleja in nafte, 50-50, uporablja pa se v turbinskih motorjih (turbinah, ne motorjih s turbopolnilcem!), letalski bencin pa v batnih letalskih motorjih (v frchoplanih).

Objavljeno

Lepo. Kako pa gre kej tale mito?

Objavljeno (popravljeno)

uradno 120 :)

am od dendzija je newem pa tocn od kerga jo je kupu :)

Popravljeno . Popravil McMatko
Objavljeno (popravljeno)

Če maš DTja greš loh z nm enkat u gmajno če maš taprave gume!! :D

Sm pa z Begn!

Popravljeno . Popravil gas gas
Objavljeno

A kdo ve zakaj sej men uliv bencin skos un rorck k gre iz fargazarja. Motorja ene 5dni nism laufow pol pa tko odprem bencin pol pa sam vidm lužo pod motorjam, pol pa hit zaprem pa se enkrat odprem pa spet zacel teč, jest mal pocakam zaprem bencin uzgem in koj uzge pocakam da vs bencin s fargazarja pokur pa spet odprem bencin poj je blo pa dobr. :)

Aj mozn daj ksna smet prsla med plovc pa se zato ni hotu dvignt in zapret bencin???

A se je kermu ze to naredl?

Mam pa dt-jko :)

Objavljeno (popravljeno)

Sej drgac je ql ce se ti to sam enkrat nardi sam ce se ti pa ponawla pa pogledas kua je narobe :)

Popravljeno . Popravil McMatko
Objavljeno (popravljeno)

Ja men se neb zdel ql če bi novga kupu! :D

Popravljeno . Popravil gas gas
Objavljeno

ni panike, plovec se je zataknu. vzames sraufnciger, nastavis na frgazar, 2x z roko po njem vdaris, tolk da se sprosti, pa je. ;)

Objavljeno

Danes sem se že nekaj foral z dtjko, samo me pa neki zanima glede "odpiranja" motorja (blokade)

A se ti, ko vzameš ven blokado motor vrti na večjih obratih?

Meni se mi do sedaj najbolje vrti med 7-8k RPM.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!