Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Ja spredi je res jeba sam moreš vzet dol air-box pa pomoje gre.

tisko ki pride zraven ni nič jst sem z navadnimi gedori pa podalški

ki pridejo zraven kr lepo.

Sam zdnji cilinder pa ni panike :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko odcvikaš tist kabl, se naloži druga (odprta) mapa na čipu, ki da 128hp. Sam vrjem da je blo pr teb to že narejeno. Dej sedež doli, pa boš vidu dva sklopa kablov prikloplena na računalnik in en kabel bo siguren precvikan :).

Aja dans sem šu svečke menat, jao kero mučenje, tisti pr sprednem cilindru... Bo treba bolše orodje dobit, kot tisto, ki pride zraven, k ne gre kar tko. Kawl si kdaj menu svečke, k men se več ne da, pa raj dam komu za pivo :D

Nop svečk pa nisem nikoli menjal... Imel sem podrt cel del kjer je sklopka, zgoraj nisem nikoli nič podiral.

Lahko pa skupaj enkrat probamo. Več glav več ve :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni imajo vse navadne mille 118KM - mislim da do modelnega leta 2000. Mille R je imel 128KM .Tako mille kot mille R imata popolnoma identičen agregat, prav tako elektroniko, ki pa je bila ob nakupu novega navadnega milleta zablokirana na 118KM. Že ob prvem rednem servisu so ti precvikal eno žičko ki pelje na CDI, in tako je motor napolno zadihal tako kot mille R. To je vsa štorija! Modelno leto 2001 so bili tako mille kot mille R že vse odprte!

Enkrat sem govoril s SamDaPihlja in mi je rekel da ga skoraj ni zaprtega milleta. Tudi falco ima popolnoma isti agregat in CDI, in ima v prometni prav tako 118KM - in so tudi več ali manj vsi odprti. Ima pa falco malenkost spremenjene primarne prenose. Ta čip ki ga je kupil dolenc pa je samo izboljšana in izpiljena verzija aftermarket čip. To je recimo tako kot igrica... dobro napisana igrica pobere malo procesorske moči in se s temo ne zatika med igranjem, slabo napisana igrica pobere veliko moči na koncu pa še vseeno vse šteka :) Tako je tudi s tem čipom - manjša poraba, lepša krivulja moči in navora, itd..

LP

A ti je znano, če imajo tudi Future ta trik z žičko? Glede na to da imajo isto mašino in samo 125 konjučkov???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud 2001 milke majo blokado -na elektroniki, v izpuhu in v airboxu. Sm kupu novo in sm na 1. servisu dal vse to odstranit - motor veliko lepše diha in jasno so performanse dosti izboljšane (je pa res da sm dodatno dal spredi 1 zob manj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud 2001 milke majo blokado -na elektroniki, v izpuhu in v airboxu. Sm kupu novo in sm na 1. servisu dal vse to odstranit - motor veliko lepše diha in jasno so performanse dosti izboljšane (je pa res da sm dodatno dal spredi 1 zob manj).

V sloveniji so se še leta 2003 prodajali milleti modelnega leta 2000, tako da težko verjamem da si sploh imel modelno leto 2001.

Zato so ti verjetno tudi odstranili blokado.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te in podobne finte velajo tud za model 04.?Aja kuplunga pa zadnja bremza je definitivno tud v kurcu pr tem mopedu.Ko vsake par tednov ajnliftam kuplungo se mi zdi da se pelem čist z drugim motorjem.Z zadnjo bremzo pa se sploh ne ukvarjam več;ko sem jo nazadnje štelal in naštelal tko kot piše v owners manual,sem zažgal disk in skuru senzor za števec obenem u tri p.m. :slap: :angry: :blink: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, evo sem malo poiskal na AF1 forumu kjer imajo veliko informacij ki te zanimajo, glede cvikanja žic za več konjev pri 04+ ne velja, lahko samo spremeniš na servisu na "map2" za odprte rore, ali pa power commander, pa "custom" mape KLIK preveri še če imaš novo zadnjo nihajko in ne stare, ker se lahko pojavi problem lomljenja KLIK pote je tukaj "brown connector" za elektriko treba preverit KLIK potem preveri že "link plates" pri zadnjem amortizerju KLIK potem je tukaj zadnja bremza, probaj z nečim obtežit stopalko čez noč, naj bi precej pomagalo pri bremzi KLIK glede kuplonge pa upam da boš našel tukaj kako rešitev KLIK

Drugače pa za kako pridobitev konjev priporočam, ali odprtje originalnih ror-ov (cored exhaust), ali ene aftermarket, potem odstranitev "flaper valve" na vhodu zraka v airbox, spremembo mape v "map2" pa evolution airbox set. To je nekak začetek za tvoj motorin mal tuninga, pa še kak zob manjši zobnik spredaj ;) najboljša rešitev za zadnjo bremz pa je drugi "rear sets-i" recimo SATO MK2 KLIK ki imajo drugje postavljen cilinder za bremzanje.

Pa srečno pri odpravi napak, rešitvah :D Upam da ti bo kej pomagalo ;)

Drugače pa še kontaktiraj forumaša "SamDePihlja", on ti lahko še kaj več pove. Mislim da ima največ izkušenj tukaj na forumu z Aprilijami, jst svojo še čakam :D

Lp Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še kako odprt rore KLIK

Pa kako odstranit "flapper valve" KLIK

P.S. Je pa vse to kar sem zapisal za modelno leto 04 in dalje, za starejše letnike so druge rešitve :D

Lp Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala ti,sej za konje se ne sekiram preveč,jih je dost za na cesto,sicer se pa zarad poškodb v preteklih letih kaj velik ne vozim,pač sem jo kupil da mi ni glih dolgcajt pr bajt,rad pa mam da je vse tip top.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, no sej glavno da je uživancija :D.... se javljam da jo peljem na sprehode, for free :lol: :whistle:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Eto zdej pa upam da so taprave slikce, ker mi je fotošop vse pomešu :D

Uglavnem, ker mam zlo lepo garažo, sem jo posliku mal :)

post-4351-1228077359_thumb.jpg post-4351-1228078114_thumb.jpg

post-4351-1228077652_thumb.jpg post-4351-1228077735_thumb.jpg

post-4351-1228077799_thumb.jpg post-4351-1228077868_thumb.jpg

post-4351-1228077948_thumb.jpg post-4351-1228078017_thumb.jpg

post-4351-1228078101_thumb.jpg post-4351-1228077398_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

garaza je lepa, ja. samo kaj delata ta dva kupa plastike na slikah ?!

:evilgrin: se garaze skoraj ne vidi. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nikjer, poleti pa bo akcija :)

So me izučile pretekle napake, ko sem predolgo čakal z rihtanjem motorja, pol so se pa že vsi vozili jst sem mel pa motor na kosih. Tko da letos sem prej začel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah kje, ena je od kolega in je pri meni sam na prezimovanju.

Recimo še en lep pogled, za lajšanje zime (ni moja slika (a bejš))

post-4351-1228242194_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem preveč sledil temi in malo zamujam ko je bilo govora o predelavi. Jaz imam Tuono 04 (črn in rdeč). Imam pa sledeče: K&N filter, alu v konus vsesne šobe (al ne vem točno kako se temu reče) in kupljeno v kompletu Aprilia racing titanium evo (logično nehomologiran) s pripadajočim EPROM čipom.

Original Tuono ko sem vozil je imela kot nekakšne luknje pri 6k in 8k preden je potegnila. Sedaj pa vleče zvezno s tem da na 6k začne bolj vleči (brez lukenj), na osem se pa strga use skupaj in si na 10500 takoj ko je čas za višat!!!

Prej sem imel Castrol 5W10 (al 5W15 se ne spomnim več dobro) noter in je 3. prestava dvigovala na hrbet. Potem pa sem po tujih forumih zasledil da olje za na progo je pač za na progo in da ne ravno preveč ohranja agregata (logično) in sem se odločil da preidem na standarne 15W50 ker ga pač hočem še doooolgo vozit.

Hočem povedat to, da samo čip ali samo filter ali samo škarik ne pomaga dosti, ampak če se zamenja vse v kompletu pa se pridobi nekaj konjičev.

To so moje izkušnje. Glede zadnje zavore pa in sklopke do sedaj nisem imel niti minimalnih problemov. Edino olje od sklopke mi počrni po 500km. Ravno menjal sem ga pa je že temno. Baje zaradi nekega tesnilca katero spusti barvo

Glede slik pa zelo lep razgled graže!

post-9733-1228344811_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale filter ki ga imaš, brez zgornjega pokrova je najbolši kar ga lahko dobiš na trgu, dela ga ena nemška firma, tud vse ostalo imaš fajn pošlihtano. Drugače pa tko kot si reku, vsaka stvar se zlo malo pozna, ampak vse skupaj pa naredi motor zelo vozen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!