Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Pozdrav! Kakšne tri tedne sem tudi jaz lastnik Millke (uradno letnik 2001, vendar gre za pra-millko z kovinskim rezervoarjem, prvič registrirano 2003). Po desetih letih sem se prvič izneverlil Kawasakiju in ni mi žal.

Vse "muhe", ki jih omenjate v tej temi veljajo tudi za mojo bello. Imam pa eno težavo, ki je do sedaj ni omenil nobeden. Zgleda da mi je zmrznil bord-computer. Gumbi za nastavitve so "mrtvi", po vsakem novem zagonu motorja se mi izbrišejo podatki dnevnega števca kilometrov, šalt-blitz je na tovarniški nastavitvi na 6.000 rpm.

Probal sem ga že zresetirati na hard (odklopil sem elektriko) vendar zaman. Imam manual za nastavitve funkcij vendar gumbi enostavno ne reagirajo.... Ima kdo kako idejo, informacije ali izkušnje???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem do sedaj naletel samo na eno tako, prilimi sliko gor da videm če je tvoja :)

Lahko da so samo kontakti za spucat, al je pa kaj pri armaturki šlo, v res naslabšem primeru menjaš armaturko.

Pri teh motorjih so konektorji zadeve, ki povzročajo probleme (no pr vseh italjanih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da so konektorji problem, ker sem imel zaradi tega že izpad levega zadnjega žmigavca. Bom razmetal armaturko in malo pogledal, posprejal ipd.

Millka je iz okolice Dramelj, nekoč je bila plava zdaj pa je črna z dvojnim Giannelli izpuhom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol ni ta, ta k sem jst mislu je čudne črne barve, zadi pa rdeče nalepke, pa original avspuh.

No ta možakar je imel isto problem, ni mogu nastavit lučke za obrate, pa smo pol mal probal pa ni nobena tipka delala.

Kej dost ne znam pomagat, bi blo pa, če tebi nič ne rata, se pametno do kakega električarja zapelat, pa bo veliko prej pogruntal kaj je narobe :)

Drugače pa skrbi da boš imel stalno akumulator v dobrem stanju, da ko zaverglaš motor užge, pa ko prezračiš sklopko, da v prvo narediš dobro, pa ti bo milka lepo služila.

Pa če boš kaj predeloval, se najbolj splača menjati zobnike iz originalnih 17/42 na 16/44, ker naredi motor nekako, zabaven :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam še eno vprašanje. Ne morem ugotoviti čemu služi senzor ki je montiran tik nad zadnjimi zavornimi čeljustmi, kabel senzorja pa je pritrjen na zavorno cev. V nobenem manualu ne piše nič o tem senzorju ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta senzor je odgovoren za merjenje hitrosti, ker jo pobira iz šravfov zadnjega diska. Zato so aprilijini števci tako natančni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje.

Začel sem drsat s spodnjim trebuščkom, pa me mal skrbi ker če to še parkrat naredim bom prežulu poliestre.

A bi pomagalo če bi menjal zadnjo vzmet za tako, ki odgovarja moji teži, ker za serijsko sem malo pretežek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje.

Začel sem drsat s spodnjim trebuščkom, pa me mal skrbi ker če to še parkrat naredim bom prežulu poliestre.

A bi pomagalo če bi menjal zadnjo vzmet za tako, ki odgovarja moji teži, ker za serijsko sem malo pretežek?

Vzmet menjat nej slabo(se bo motor mogoče obnašu), sam spet odvisno, kje točno ti drsa.

Drugače ga pa lahko probaš dvignt v križu(10 minut dela in boš prec lahko stestiru rezultat)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš res 120 kil bo tale vzmet čist okej..

ker meni pri 90 kilogramih dela čist okej..pa ni prov zategnjena..

če maš pa kak čuden poliester gor je pa druga pesem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poliester je že vredu, tud original plastike so podrgjene, še od prejšnega lastnika, če sem pa jst kej dodal pa niti nisem porajtu. Tle sem pa opazu k je blo nanovo štrihano.

Tukele je imel en podoben problem. Pa je tako rešil, zato sem pomislu če je že kdo to delu.

Sej drugače samo obnašanje je vredu edin kdaj pa kdaj opazim, da če priletim v kak ovink pa da je dol nagnjen(klanček), tko k je recimo na grobniku tam po šikanci se motor kar mal potopi.

Pomojem je problem zadej ker se v bližini tačke(štendra) drajsa, vrjetno ko sem položen pa gas navijem se še mal potopi pa je tam.

Mam malenkost čez 100kil brez opreme, tko da ko bo kej viška denarja, bom probal dobit ustrezno vzmet pa bom sprobal.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poliester je že vredu, tud original plastike so podrgjene, še od prejšnega lastnika, če sem pa jst kej dodal pa niti nisem porajtu. Tle sem pa opazu k je blo nanovo štrihano.

<a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/?n=4513" target="_blank">Tukele</a> je imel en podoben problem. Pa je tako rešil, zato sem pomislu če je že kdo to delu.

Sej drugače samo obnašanje je vredu edin kdaj pa kdaj opazim, da če priletim v kak ovink pa da je dol nagnjen(klanček), tko k je recimo na grobniku tam po šikanci se motor kar mal potopi.

Pomojem je problem zadej ker se v bližini tačke drajsa, vrjetno ko sem položen pa gas navijem se še mal potopi pa je tam.

Mam malenkost čez 100kil brez opreme, tko da ko bo kej viška denarja, bom probal dobit ustrezno vzmet pa bom sprobal.

ali pa motor dvigneš..spredaj in zadaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je tud ideja, bom pol najprej enga mojstra obiskal, pa da videm kaj predlaga.

Ne bi rad ciklistike porušu, ker se mi zdi da se zdej sanjsko pelje :)

Biker tvoje slike sem tud šu pogledat, sam tvoj trebušček je ožji kot na mille k se ne rab potem gor nadaljevat.

(če kdo dejansko na link klikne, nadomesti "pika" s dejansko piko.)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da so konektorji problem, ker sem imel zaradi tega že izpad levega zadnjega žmigavca. Bom razmetal armaturko in malo pogledal, posprejal ipd.

Millka je iz okolice Dramelj, nekoč je bila plava zdaj pa je črna z dvojnim Giannelli izpuhom.

da ni to moja millka - ker moja se je namreč prodala v dramlje... je pa meni števc delal normalno (razen enkrat sem menjal senzor za hitrost).

Dej mi na PM napiši številko šasije da vidm če je to to... pa ti potem lahko kaj več povem o motorju.

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odprl sem armaturko in ugotovil, da so kontakti na gumbih za krmiljenje funkcij močno korodirani (zgleda da je prišla zraven vlaga). Ko sem jih očistil in našprical z kontakt sprejem je začel delati vsaj dnevni števec kilometrov, drugih funkcij pa itak skoraj ne potrebujem, moti me le da se lučka za max število obratov prižiga pri 6000 rpm (pa se bom že navadil).

Ob priliki mogoče kupim kak števec na e-bayu.

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odprl sem armaturko in ugotovil, da so kontakti na gumbih za krmiljenje funkcij močno korodirani (zgleda da je prišla zraven vlaga). Ko sem jih očistil in našprical z kontakt sprejem je začel delati vsaj dnevni števec kilometrov, drugih funkcij pa itak skoraj ne potrebujem, moti me le da se lučka za max število obratov prižiga pri 6000 rpm (pa se bom že navadil).

Ob priliki mogoče kupim kak števec na e-bayu.

To da ti lučka začne svetit pri 6000rpm se da nastavit .ne vem pa točno kater knof je treba držat. Ampak če me spomin ne vara daš ključ v kontak, držiš drugi gumb iz leve proti desni toliko časa dokler se ti obratomer ne začne premikat po skali... držiš ga toliko časa do kolikor pač želiš da ti luička ne sveti.

LP. Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da ti lučka začne svetit pri 6000rpm se da nastavit .ne vem pa točno kater knof je treba držat. Ampak če me spomin ne vara daš ključ v kontak, držiš drugi gumb iz leve proti desni toliko časa dokler se ti obratomer ne začne premikat po skali... držiš ga toliko časa do kolikor pač želiš da ti luička ne sveti.

LP. Rok

Ja saj vem, vendar so gumbi "mrtvi", trenutno mi dela le R gumb s katerim zresetiram dnevni števec kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale rsv se je nekoč prodajala kot edwards replica :D

Je pa čisto obična rsv, mislem da sem se enkrat menil z zdejšnim lastnikom na drugem forumu, jo je kupil relativno ugodno in takrat je bil zadovoljen.

Drugače pa če te zanima prodaja kolega svojo 02, R, vse menjano(ketna, ploščice, vzmetenje obnovljeno, servis.. ), tko da za neki časa bo mer, gre pa za 4k, sam ni še čist siguren če bo prodaju. Če te zanima mi piš na PM pa ga uprašam.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale rsv se je nekoč prodajala kot edwards replica :D

Je pa čisto obična rsv, mislem da sem se enkrat menil z zdejšnim lastnikom na drugem forumu, jo je kupil relativno ugodno in takrat je bil zadovoljen.

Drugače pa če te zanima prodaja kolega svojo 02, R, vse menjano(ketna, ploščice, vzmetenje obnovljeno, servis.. ), tko da za neki časa bo mer, gre pa za 4k, sam ni še čist siguren če bo prodaju. Če te zanima mi piš na PM pa ga uprašam.

Kaj je bila podrsana po straneh, ker nima nobenih nalepk?

A se da s to ''tastaro'' RSVjko po zadnji furat, jo dvigneš v 1. brez sklopke???

Si mislil tako replico:

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kot taka se je prodajala imensko, po izgledu je bila taka kot zdej. Vse kar ima od edwards replike je tank :)

Drugače pa če je ohranjena, pa jo dobiš poceni se splača.

Ja po zadni gre tud v keri drugi brzini, sploh če zobnike menjaš, kar je nekak priporočljivo ker naredi motor bolj odziven.

Kolk pa nameravaš odštet za motor?

Čeprov jst ti vseeno priporočam da vzameš že iz štarta R varjanto, ki ima stvari ki si jih kasneje zaželiš :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kot taka se je prodajala imensko, po izgledu je bila taka kot zdej. Vse kar ima od edwards replike je tank :)

Drugače pa če je ohranjena, pa jo dobiš poceni se splača.

Ja po zadni gre tud v keri drugi brzini, sploh če zobnike menjaš, kar je nekak priporočljivo ker naredi motor bolj odziven.

Kolk pa nameravaš odštet za motor?

Čeprov jst ti vseeno priporočam da vzameš že iz štarta R varjanto, ki ima stvari ki si jih kasneje zaželiš :D

Menjat ga mislim za crossa, ki ga cenim okoli 4300€. Kaj ta ni R varianta, saj ma Ohlins vzmetenje. No jst bi vsekakor vzel R varijanto.

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je čisto obična varjanta.

Razlika med navadno pa R je spredaj/zadaj ohlins in prav tako stabilizator, kovane namesto lite feltne in pa nekaj malega karbona.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je čisto obična varjanta.

Razlika med navadno pa R je spredaj/zadaj ohlins in prav tako stabilizator, kovane namesto lite feltne in pa nekaj malega karbona.

Sem opazil potem, ko sem še enkrat malo bolj podrobno pogledal slike, tale pa je R: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=2912501

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!