Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

mogoče kdo od lastnikov nuca navodila za uporabo (SLO)???

sm po bajti brskal pa sm jih najdu, povejte drgač grejo u smeti!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče kdo od lastnikov nuca navodila za uporabo (SLO)???

sm po bajti brskal pa sm jih najdu, povejte drgač grejo u smeti!!

Živjo, za kateri letnik motorja?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče kdo od lastnikov nuca navodila za uporabo (SLO)???

sm po bajti brskal pa sm jih najdu, povejte drgač grejo u smeti!!

fajn bi blo če bi skenirau, pa bi lahko mel vsi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 01.

Če bi se jih dalo dobit, bi bil zelo hvaležen :) ker je kolega ravno pred dnevi kupil sicer letnik 2003, samo ni neke velik razlike, prišla pa bi mu zelo prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav!

Prebiram temo in nič ni prav napisanega za gume. Moral bi menjat zadnjo. Sedaj sem imel michelin 180, spredaj pa dunlop qualifier. Ostal bom na 180 definitivno, vendar me zanima katerega proizvajalca priporočate za cestno vožnjo (glede na to da imam prvo dunlop, ki bo dobra še mogoče 2 sezoni). Gre se pa za letnik 01 rsv mille.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede gum velja isto kot pri ostalih motorjih, kej več tukaj ni za rečt :)

Različnih modelov gume spredaj/zadaj ti pa ne bo nihče priporočil.

Jst sem bil od sprobanega najbolj zadovoljen s Pirelijem, ampak to je stvar okusa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4458758

ve kdo kaj o tej?

nekaj stvari sem že v temi prebral...bol me pa zanima, kak je kaj z vodljivostjo tega motorja

pa velikost v primerjavi z 07 r1 oz podobnimi...je dost "okornejša" glede na to da je 2001 letnik?

Če nisem bistveno prepozen, motor je glede na starost/debelino(vizualno) zelo okreten(jst pravem da je bliz 125ke :D), dok ne probaš si niti mislit ne moreš :), seveda je nekaj odvisno tudi od same nastavitve naklona motocikla. Drža je drugačna, pri japoncih sediš V motorju tukaj pa NA njemu in te med vožnjo kar nek hudiček treplja "dej nažgi jo pras..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale zadeva o kateri sprasujes je moja, uceri na nov registrirana tko da se najbrž ne bo več prodajala. Kar se tiče vožnje se je pa pač treba aprilie navadet kr je zlo drgač od kazga japonca sigurno je yamaha v samem začetku lažja za vozt, ni se teba tko premetavat na motorju pa tud sam občutek je precej bol kompakten kr vse nekak lepo teče se opaz razlika da je motor novejši in mal bol prilagojen širši množici uporabnikov jst sm naprimer vozu tud yamaho r6-2002;r6-2005;r1-2004 ter cbr 1000rr 2005 sicer samo tako mal za probo pa se mi je zdel da je to vse tko enostaven za vozt da bi se lah takoj navadu. Kar se pa aprilie tiče z njo je treba kakih 2000km nrdit da se je fanj navadiš pol pa tega motorja najraj nebi nikol več prodaju.

Kar se tiče gum Jst mam Dunlop SportMax- zelo zadovoljen prej sm pa uporablu michelin power 2ct skos sam ne na tem motorju pa morm rect da se gume ne morjo primerjat

Sam tist pa lahko pozabiš da je prva guma še za dve sezone, prej 2prve gume za eno sezono

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nebi mogel bolj strinjat z Dolenc™!

In to glede vsega. Sicer imam Tuono in ne RSV ampa razen krmila in oklepov je vse identično.

Gume sem imel že od Michelina, Dunlopa,... ampak Pirelli se najbolj obnese. Je pa res da tudi veliko več kot 2000km z njo ne narediš. Prej manj. No dobro odvisno od vožnje.

Glede občutka vožnje, igrivosti, ODZIVNOSTI AGREGATA, poslušnosti,... POEZIJA!! Najbrž da Tuono je še za odtenek bolj vozen zaradi širšega krmila in bolj pokončne drže.

Najbolj pride do izraza tale značaj na kakšnem leeeepem Dolomitskem prelazu,.... Seveda v hrib!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje pa uporabljate? Je primernejše motul 300v ali 5100? Sem bral na temi olje in vsak zagovarja svoje. Baje, da obstaja možnost, da ti pri 300v začne drset sklopka. Kakšne imate izkušnje s tem na milletih?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo vam kej štela ventile na Milkah?

Se je kdo spravu tega početja doma (garažno orodje)? Mogoče kakšen video user manual za nastavitev  :glare:?

Sm našu nekej v tej smeri napisanga s par fotkam, sam bi kak filmček bl pasu..

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo vam kej štela ventile na Milkah?

Se je kdo spravu tega početja doma (garažno orodje)? Mogoče kakšen video user manual za nastavitev  :glare:?

Sm našu nekej v tej smeri napisanga s par fotkam, sam bi kak filmček bl pasu..

L.p.

naj bi se jih cekiralo na 20.000km, ce ti to cekira serviser, pride okrog 140€. To kamot sam cekiras, sam mors met pravo orodje, torej une listke za podlaganje in pa eventuelno tudi podlozke. hec je v tem, da komplet podlozk pride 200€. Ni racunice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje uporabljam že kar nekaj časa 300V in je odlično.

Glede ventilov pa prav zaradi podložk se ne izplača doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri svojem milletu l. 2000:

Ko med vožnjo (razn v 1. prestavi) obrnem gas do konca obrati hitro narastejo (obratomer hitro pride na cca 10k rpm in tudi zvok), samo motor pa šele normalno potegne po par sekundah.

To se ne dogaja čisto vsakič, ampak zadnje čase vse bolj pogosto.

Ve kdo rešitev za mojo težavo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko na pamet ti ne bi znal pomagat, lahk mi pa prpeleš motor za sprobat, pa da vidmo če bi kej pogruntal :), bi pa preveril, napetost verige, svečke, čistost zračnega filtra, mogoče clo kako se lopute odpirajo pri vbrizgu, al je filter goriva zapacan ... Čeprov priznam, da se mi ne sanja kaj bi blo. Si kaj spreminjal na motorju?

Nekaj podobnega se zgodi če pri mašini s frgazarjem napoka tista guma in zrak kje vleče, samo tukaj ni fergazerja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko na pamet ti ne bi znal pomagat, lahk mi pa prpeleš motor za sprobat, pa da vidmo če bi kej pogruntal :), bi pa preveril, napetost verige, svečke, čistost zračnega filtra, mogoče clo kako se lopute odpirajo pri vbrizgu, al je filter goriva zapacan ... Čeprov priznam, da se mi ne sanja kaj bi blo. Si kaj spreminjal na motorju?

Nekaj podobnega se zgodi če pri mašini s frgazarjem napoka tista guma in zrak kje vleče, samo tukaj ni fergazerja :D

Na motorju ni bilo nobenih bistvenih sprememb, to mi je že delalo lani jeseni samo res redko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri svojem milletu l. 2000:

Ko med vožnjo (razn v 1. prestavi) obrnem gas do konca obrati hitro narastejo (obratomer hitro pride na cca 10k rpm in tudi zvok), samo motor pa šele normalno potegne po par sekundah.

To se ne dogaja čisto vsakič, ampak zadnje čase vse bolj pogosto.

Ve kdo rešitev za mojo težavo?

sklopka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!