mitjakokot Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Olje mam motul 300v, tekočino sklopke pa motul dot4. Je mogoče boljša dot 5?
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 No pa si si odgovoril na vprašanje Z v300 bo sklopka malo bolj drsela ko bo mrzla. Poskusi z 5100, če te to moti. Dot 4,5 je pa vseeno. Razlika je samo v tem da ima dot 5 nekoliko višje vrelišče, veže pa še bolj vlago nase, tako da se menja pogosteje. Kar se mene tiče je vseeno kaj daš, jaz menjam tekočinio 2krat na let, tako da dajem dot 5 notri, pa za beciku jo tud rabim in se mi ne zdi smiselno posebej še 4ko kupovat.
RSTDRIVER Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Olje mam motul 300v, tekočino sklopke pa motul dot4. Je mogoče boljša dot 5? sam mam skoz 300v pa nimam ne vem kakšnih problemov....... poskusi nastavit večji odmik ročke proč od krmila tko k je pisov @dolenc razdirat potisni cilinder nima smisla ker je sveta preproščina in ti pri omenjenih težavah ne bo pomagal..... razen, če ti pušča????? (nov, original komplet, je ~70€, samo tesnilo > 20€, tko, de ewo s prve roke razmisli... men je spustu po 9letih uporabe pa sm menjov komplet)
mitjakokot Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Nič ne pušča. Saj je kar ok. Sam mi ni jasna ena fora. Ko sem dolil čist polno tekočino, pol pa motor nagibal desno (kolikor se le da) je kar naenkrat v rezervarčku zmanjkalo tretina tekočine. A potem gre tekočina v sam menjalnik ali cilinder sklopke? Zakaj bi pa dal ročko na 3? Če pa najbolj potisne pri 1. Mam nareto na 2 pa se mi zdi da je ok. Sem že samo letos naredil 2000 km. 1000 z novo gumo BTW. Sem pa kupil sportsmart dunlopko 180 in moram rečt da je odlična. Je že šla do roba na Radlpassu. Vprašanje edino koliko km bo zdržala. Hvala za nasvete. Lp
RSTDRIVER Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Nič ne pušča. Saj je kar ok. Sam mi ni jasna ena fora. Ko sem dolil čist polno tekočino, pol pa motor nagibal desno (kolikor se le da) je kar naenkrat v rezervarčku zmanjkalo tretina tekočine. A potem gre tekočina v sam menjalnik ali cilinder sklopke? Zakaj bi pa dal ročko na 3? Če pa najbolj potisne pri 1. Mam nareto na 2 pa se mi zdi da je ok. Sem že samo letos naredil 2000 km. 1000 z novo gumo BTW. Sem pa kupil sportsmart dunlopko 180 in moram rečt da je odlična. Je že šla do roba na Radlpassu. Vprašanje edino koliko km bo zdržala. Hvala za nasvete. Lp ne ga srat. bremz ole v menjalnik? kva če bi ti dal enmu pogledat, k se mao zastop na tole? sem šel prav pogledat, jest mam na 3, mulc na tuonotu 2009 prav tako..... (oba mava 300v)
mitjakokot Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Ja sam nekam pa mora stečt. Ni pa nikjer videt, da bi teklo bilo kaj.
mitjakokot Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 ...Could my slave cylinder be leaking hydraulic fluid past the piston and seal into the transmission/engine cases?... There is very little chance that the fluid can get into the engine so don't worry about that. There is a drain passage in the mounting flange to allow leaking fluid to escape. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=175220
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Ma to ni pogojev da bi se zgodel. Če bi puščal bi videl da je okoli tistega cilindra mastno, v mašino pa ne more pridet, nikakor, ker ni prehoda. To je ubistvu tko kot na zavorah, tekočina potisne batek, ta batek pa tisto palco tako da potisne sklopko, če bi puščal bi teklo samo na tla, pa po sprednjem zobniku. Povezava je direkt ročka - celinder, nobenega "skrivnega" mesta vmes. Najprej probaj tale hod dat na 3, tud to si slabo razlagaš da na 1 najbolj potisne, potisne zmer isto . Če te bo pa še motilo pa sprobaj motula 5100, bo sigurno manj drselo, čeprov tudi z v300 ne bi smelo preveč. Mogoče res nisi navajen Jst sem peljal oba olja in z v300 je bilo res bol opazno to ko je bila mrzla mašina, z 5100 pa to praktično izgine. Ampak noben primer ni bil nek hud.
mitjakokot Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Ma ja. Saj dokler še laufa brezveze da bi razdiral bilo kaj. Mogoče bo pa v prihodnosti potrebno za kakšno aftermarket varianto pogledat. Pa lep pozdrav!
Zigc Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Zdravo! Zanimajo me vaše izkušnje glede LAMEL za SKLOPKO, recimo TRW? Cena 90€, kar je precej ceneje od original lamel. LP, Žiga
Spider™ Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Mal da obudim temo, vsi k ste vozili z našimi bombniki po grobniku, kakšne čase kaj dosegate? Me zanima kakšen bi bil najboljši čas s tem motorjem (tastara mille), če ga bi recimo en res dobr šofer pelal
mitjakokot Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 Oj! Zadnji mesec mi je sklopka odlično delovala. Včeraj pa mi je naenkrat med vožnjo postala trda. Dela še vedno v redu le da je trda. In to zelo. Tako sem danes zamenjal zavorno tekočino, Izzračil sistem in še vedno je sklopka enako trda. V čem bi lahko bil problem? LP
mitjakokot Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Mislim da sem našel v čem je težava. Fora je v tem da mi pokrov sklopke porine ven, ko potisnem ročico sklopke - WTF Potem sem malo prebiral tuje forume in je eden imel enak problem. in sicer je problem opisal takole: found the problem guys , my clutch pressure plate bearing had gave up so the push rod was pushing the outer disc on the clutch casing ,the center part of the bearing had gone further out than it should have Sedaj me zanima kaj je mislil s tem : my clutch pressure plate bearing had gave up. Je to mišljeno, da se mu je kar odšraufala sklopka, ali kakšen nosilec oz. kje in kaj (bi mu lahko) mu je popustlo? Če odšraufam pokrov sklopke a mi bo ven teklo olje? Hvala za odgovor, LP
mitjakokot Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Našel v čem je problem in kako ga odpravit. Gre se za lagar sklopke. Če bo kdo imel iste težave. Baje da je kar pogosta... when i pullled my clutch in the noise went away but i could feel some vibes through my clutch lever also .its the bearing on your clutch pressure plate thats about to collapse ,catch it now and you should be fine with no damage to your clutch mate. very easy job to fix take off belly pan and side fairing, keep bike on the side stand and remove your clutch casing remove rubber diaphram with care not to tear it .the centre push rod comes out with the diaphram once thats off you can see the bearing im telling you about then remove the 6 bolts and springs and take of pressure plate im sure you will find that the bearing is fucked . make sure you get all 11 balls from the old bearing . im doing the same thing as we speek taken out all the clutch plates to clean them before i rebuild . keep all your clutch plates in the same order and put back the same way EASY job done mate hope this helps mate good luck here you go guys the clutch pressure plate bearing part number is = 16004 size is 20 / 8 / 42 logarr 1
biker77 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Mal da obudim temo, vsi k ste vozili z našimi bombniki po grobniku, kakšne čase kaj dosegate? Me zanima kakšen bi bil najboljši čas s tem motorjem (tastara mille), če ga bi recimo en res dobr šofer pelal jest sm ta staro (se pravi 2003) tuono peljal 1.42. so pa fantje s ta starimi mille tut pod 1.40 vozil. za 125 konjev niti ni slab rezultat..
Spider™ Objavljeno Maj 19, 2011 Opozori Objavljeno Maj 19, 2011 jest sm ta staro (se pravi 2003) tuono peljal 1.42. so pa fantje s ta starimi mille tut pod 1.40 vozil. za 125 konjev niti ni slab rezultat.. no to je fajn slišat, tko da se ne mormo zgovarjat na švoh motor
Kawl Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 no to je fajn slišat, tko da se ne mormo zgovarjat na švoh motor Lahko se edin še na kile pa okornost
Spider™ Objavljeno Maj 20, 2011 Opozori Objavljeno Maj 20, 2011 Lahko se edin še na kile pa okornost na nesposobnost sebe
shark357 Objavljeno Maj 21, 2011 Opozori Objavljeno Maj 21, 2011 Če slučajno kdo prodaja svojo milko R letnik 01-03 ( že FL model z plastičnim tankom) v odličnem stanju za normalno ceno naj mi prosim sporoči...
pinch Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 pozdravljeni.... pojavil se mi je "manjsi" problem pri moji mille... zgleda da se bom moral kr konkretno razpisat da se bo približno vedlo za kaj se gre... no zadnjič se peljem eno turico 6 prestava nekje na 6000 obrati in naenkrat mi motor začne sam brzino dodajat oz. tud ko sem spostil gas je motor sam vlekel... in če sm prtisno sklopko je motor kr do blokade zapel.. in čez par sto metrov je motor sam ugasnil.. ker je ze lučka za benz gorela sm predvideval da bi mi lahko bencina zmankal sam mi ni blo jasno ker ni tak dolgo gorela... no nekaj časa sem počakal in nato prižgal motor.. in normalno sm se pripeljal do cilja.... naslednji dan naredim mal generalke z čiščenjem.. vsega okol mašine ketne zračnega filtra itd.. za vse masnoče sem uporabljal motor spraj za razmaščevanje.. in ko vse sestavim.. pržgem motor.. in je normalno pržgal.. nato sam od sebe ugasne... in hočem pržgat nazaj nekaj časa "vergla" v prazno odvzamem kontakt.. prizgem- on spet przge... nekaj časa teče normalno... spet ugasne .. in tako sma se nekaj časa borila.. pol še hočem speljat... se peljem 20 metrov in spet ugasne... mogoče bi lahko imel kakšne informacije... naj povem da lastnik nisem dolgo.. in na sumu sem imel cev ki prihaja iz rezervuarja bencina.. tam spodaj so dve cevi (ena se lahko izklopi in sname iz kesla, ena pa je pletena in fiksno zašravfana na kesl).. nevem kera je zdej dovod goriva, ampak ta pletena je na začetku malenkost zvita, in mam filing da bi lahko mal omejila pritok goriva, ker sem kesl snel dol da sem mel pri čiščenju dosti placa.. ampak te cevi nisem dol šravfal in sem kesl kr tak položil ob motor na stol tk da je možno da se je s tem malenkost prepognila.. ampak ko sem jo z klešči malenkost poravnal da bi gorivo lazje teklo, ni bilo nič bolje .... nisem glih expert še zaenkrat na tem podrocju.. sploh pa ne pri apriliji... tko da upam da so podatki dovolj nazorno opisani.. in bi prosil za malo pomoči.. če je komu kej jasno sicer gre motor v kratkem na temeljiti servis VSEGA .. ker pri nakupu starejšega motorja nikol ne veš ka dobiš.. in bi rad bil ziher kakšn motor vozim.. je pa motor mille L. 2000 navadna za info pa se ze v naprej zahvaljujem LP mitja
Dr_Jakob Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Za zacetek preventivno preveri delovanje stikala za ugasanje motorja pri spusceni stranski tacki. to je en klasicen tipicen problem. ko bos to odpravil, pa naprej. oks 1
Dolenc™ Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Una pletena je dovod goriva, zvita sigurno ni toliko, da bi pretok oviral, ker je to oreng cev Razlog, da se ti je kar sam naprej peljal je lahko že bol bogi kabel za gas ali pa umazanija(precej) pri tistih metulčkih (če daš filter dol). In ko si gas navil in spustil se ni do konca zaprl. Men še ni zgodel, ampak je pa po forumih kdaj kje zasledit "sticky throttle". Da pa sam ugasne pa je lahko tako kot je Jakob rekel, tisto varnostno stikalce na tački. Če si kej oreng pucal se je nacurljalo po tački, pa ga maš. Seveda je to vse ugibanje
pinch Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 najlepša hvala za te informacije... bom zaenkrat preveril te zadeve.. in vas obvestim kakšna bo situacija LP mitja
pinch Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 aja... predvidevam da to stikalo nebi smel bit krivec... če je motor ugašal tudi v leru... in ko je bil na taci.....
Dr_Jakob Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 aja... predvidevam da to stikalo nebi smel bit krivec... če je motor ugašal tudi v leru... in ko je bil na taci..... Ne, ravno to je hec. Pri tem stikalu, ce so kontakti zanic (kar skorajda ziher so, glede na letnik), potem crkuje kadarkoli in kjerkoli. oks 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se