M|t3k Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 a-a _jezus_ ti nucaš polini 2g evo kuplungo Pa šment ravno zdaj jo jaz prodajam za 10k :D :D
_jezus_ Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 hehehehe kako posiljevanje:PP Kuplunge ne bom menjal.. Vario pa fergazar pa niti tolarja vec v skuter! Ja, to sem ze tak odlocen za multivara.. Sm da kakega rablenega dobim:)
c00L3r Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 a-a _jezus_ ti nucaš polini 2g evo kuplungo Pa šment ravno zdaj jo jaz prodajam za 10k :D :D Ne bo držalo... :cry: Če menja kuplungo, pa jo nastavi najbolj na trdo, bo sicer res spelal v visokih obratih, ampak v višjem prestavnem razmerju. To pomeni da bo skuter cukno z mesta, potem pa se bo komaj premakno... Kot da bi npr. z avtom splejeval v 2. prestavi namesto v 1. :P _jezus_ rabi novi variator...... 200% _jezus_ ko kupiš multivar sporoči spremembo!!!!! :naughty:
M|t3k Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 c00L3r: kakem višjem prestavnem razmerju??? :D Če bojo fedrce najbol zategnjene, pol bo kupunga prijela pri višjih obratih in pri ISTEM prestavnem razmerju...
_jezus_ Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 ko dobim kakega rabljenega multivara poceni bom kupu.. Do takrat bo original jermen not, pa ce ga raztrga.. Bom sporocu:)
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 variomatov se pa nekak ne prodaja dosti rabljenihi a veš... rajši malo v trst skoči pogledat :)
c00L3r Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 c00L3r: kakem višjem prestavnem razmerju??? :D Če bojo fedrce najbol zategnjene, pol bo kupunga prijela pri višjih obratih in pri ISTEM prestavnem razmerju... Mitek vidim da ti ni čisto jasno delovanje varijatorja. Jaz sem se zaj**** z varijatorjem zadnjih 5 mescov. In če je varijator dobro nastavljen bo sklopka prijela v višjih obratih, ker bo prestavno razmreje nižje in bo os od motorne gredi mogla dosežt visoke obrate medtem ko bo zadnja os (tam ko je sklopka) še vedno v nižjih. _jezus_-u pa se dogaja to kar se je meni.... po menjavi jermena več varijator ne da v najnižje prestavno razmreje (na osi od motorja ne gre več jermen čisto skupaj), zaradi tega pri speljevanju sklopka zgrabi prej.... Jaz sem tudi mislil da so federce na sklopki krive, pa sem že mel not rumene Polinijeve, pa sem še z modrimi probal, in je bla ful mala razlika. Po menjavi varijatorja pa mi z rumenimi speljuje v visokih obratih tak kot mora.
_jezus_ Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Uh, hvala za tole pojasnilo:)) JAz mam notri tak ze rumene polini fedrce pa glavno +15 od polinija... Samo enostavno mi ni jasno. Jermena sta identicna po dolzini in sirini. Nevem kje je finta.. Glede variatorja.. Za novega trenutno nimam dnarja, ker sem ta teden v skuter zmetal okoli 40k, tako da iscem rabljenega. Jutri bom verjetno probal z kolegovim SpeedControlom, ki je sicer ze bolj tak, ampak se vedno uporaben.. Drugace bi pa mogu dobit nekje multivara za probat :\ lp
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 c00L3r: pri gredeh z konstantnim premorom, istim jermeno, istim variatorjem isto razdaljo med motorno gredjo in zadno (pogonsko) je vedno isto prestavno razmerje. Ne more bit drugo, ker so mere vsega enake. Mogoče si se samo napačno izrazil, samo ne mi govorit, da ne razumem principa variatorja. Mislim, da sem mel stvar malo večkrat narazen kot pa ti. PS: Mislim, da ti ne govoriš o prestavnem razmerju ampak o optimalnem drsenju jermena navzgor, sepravi premiku valjčkov ob ravno tapravi centrifugalni sili :) LP
c00L3r Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 c00L3r: pri gredeh z konstantnim premorom, istim jermeno, istim variatorjem isto razdaljo med motorno gredjo in zadno (pogonsko) je vedno isto prestavno razmerje. Ne more bit drugo, ker so mere vsega enake. Mogoče si se samo napačno izrazil, samo ne mi govorit, da ne razumem principa variatorja. Mislim, da sem mel stvar malo večkrat narazen kot pa ti. PS: Mislim, da ti ne govoriš o prestavnem razmerju ampak o optimalnem drsenju jermena navzgor, sepravi premiku valjčkov ob ravno tapravi centrifugalni sili :) LP Al neveš kaj govoriš, al pa me ne razumeš. "....(pogonsko) je vedno isto prestavno razmerje" -> kaj??? Smisel varijatorja je v tem da se prestavno razmerje spreminja brezstopenjsko, in ne stopenjsko tak kot pri klasičnih menjalnikih..... Prestavno razmerje = razmerju števila obratov motorja (glavne gredi) do obratov kolesa. Ti pa ne razumeš te težave ki sem jo mel jaz in jo ima _jezus_, ker se očtno pojavlja samo pri določenih Aeroxih..... :cry:
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 pravim ti, da bo pri isti legi na variotu VEDNO na istem mestu zadi pri kuplungi :) That's all I'm saying. sicer pa se mi zdi brezzveze pri vario-menjalniku sploh govoriti o prestavnem razmerju.
_OKI_ Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Čakaj malo. Neglede če maš ti not valčke 4,0 ali pa 7,0 boš imel ob štartu vedno isto prestavno razmerje ! Se pravi, spredaj jermen čisto skupaj, zadaj pa pa max. narazen. Če pa tebe prav razumem, pa naj bi mel ob različnih nastavitvah variatorja različno nastavljen jermen ob štartu? :blink:
simonsi Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Spredaj pri gredi jermen ven leze = regulirajo valjčki, zadej pri kuplungi pa not leze = regulira feder. Kera znanost ta variator :grrr
c00L3r Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Nebomo se več prepirali o tem, ker nima smisla.... Ta težava, ki se pojavla samo pri nekaterih Aerox-ih, je ta da neorginalen jermen več ne zleze čisto dol/skupaj pri prednjem delu varijatorja. Logično bi blo da bi moral, pa vseeno ne... Zakaj? Nevem :? Gre pa za zelo redko napako/okvaro/nezdružljivost al nekaj podobnega, ki pa se pojavlja, pri zelo malem številu skuterjev.
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Mogoče je tista dolga podložka, na katero bi moral priti jermen v stoječem variomatu prekratka, in je zato na gredi preveč privito (oziroma predaleč) in zaradi tega že zleče variomat skupaj. :)
Tomozuki Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Jezus: Ja, tak zgleda to cotanje jermena. Pri tebi še ni tak hudo, ampak jas sem ga uspel popolnoma uničit :wacko: Fibre so tak ven visele, ko da bi se ti silk na ribiški palci zamotal ;) Tak, da sem ga samo stran vrgo pa navadnega noter dal. Pol sem mel čisto porušeno razmerje (podobno kot zdaj pri tebi). Nekaj sem valjčke menjaval vsake 500km, ker so skoz neke luknje nastajale in nazadnje me je mogo Roba potiskat, da sem prišo preko 40km/h :BUA: No, potem pa sem prišo nazaj do njega odločen, da menjam fedrce. In to je rešlo vse, od lukenj do pospeškov ;) Tako izgleda hudo izrabljen Yamahin jermen ;)
_jezus_ Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Hm, samo kurc, zdaj so fedrce notr (btw, katere so? rumene polini ne?) Zdej mam navadnga notr, pa dela supr, ko dam malossijevga, do 40 rije pocasi, pol pa zagrab.. Tko da, kaj nej nardim? Variator bom vrjetno zamenjal, ko bo kes.. Drgac pa bi prosu za nasvet, pomoc.. Hvala lp
Tomozuki Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Hm, samo kurc, zdaj so fedrce notr (btw, katere so? rumene polini ne?) Zdej mam navadnga notr, pa dela supr, ko dam malossijevga, do 40 rije pocasi, pol pa zagrab.. Tko da, kaj nej nardim? Variator bom vrjetno zamenjal, ko bo kes.. Drgac pa bi prosu za nasvet, pomoc.. Hvala lp Probaj dat še trše noter, kot so te rumene Porinijeve ;) Rabiš namreč obrate za dobro speljevanje. Se pravi, da pri trdih motor rabi večje obrate za to, da sklopka zagrabi. Pa res je tudi, da se fedrce dokaj hitro raztegnejo. Glede na to, da si prevozo že 3000km bi znale tudi obstoječe zafrkavat ;) Jermen od Malossija ti pride na jermenicah od sklopke do konca gor? :hmm:
M|t3k Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Kaj pa če bi se probal še malo s povratno fedro poigrat? Tomozuki: zakaj te dela tako z jermenom???
_jezus_ Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Povratno fedro je +15 od polinija. Bom ob prilki se nabavil rumene polinijeve nove, pa se kake trse ce bom nasel.. Malossijev jermen je identicen temu ki ga imam zdaj (dolzina,sirina), sam da ma tista vlakna notr in ne pospesuje... Zdej s tem originalnim je super.. Pospeski brutalni, koncna pa cist ok.. Kje bi dubu fedrce od polinija v sloveniji?
Tomozuki Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Tomozuki: zakaj te dela tako z jermenom??? Premočn je :lol1:
Tomozuki Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Kje bi dubu fedrce od polinija v sloveniji? Bom jas jutri onadva lojzeka vprašal v Stupita, ker itak sta mi še moje gume dolžna pa ni druge izbire, da se spet malo razpizdim :naughty:
_OKI_ Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Bom jas jutri onadva lojzeka vprašal v Stupita, ker itak sta mi še moje gume dolžna pa ni druge izbire, da se spet malo razpizdim :naughty: Dobro da si me spomno. Jaz mam od konca aprila naročene dele za fergazer, pa jih sedaj nekje v tem času pričakujem :wacko: čista resnica :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se