gusti Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 Najbrž je bilo že kje napisano, pa vseeno ... a lahko priklopim polnilec/vzdrževalec na akumulator, ko je le ta še priklopljen na motor? Sicer iz štromarskega stališča ne vidim zadržkov za to ... mogoče pa nisem dobro premislil :hmm:
sesir Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 Najbrž je bilo že kje napisano, pa vseeno ... a lahko priklopim polnilec/vzdrževalec na akumulator, ko je le ta še priklopljen na motor? Sicer iz štromarskega stališča ne vidim zadržkov za to ... mogoče pa nisem dobro premislil :hmm: Jz ga ne bi!Imaš pa nekaj strani nazaj napisano...
Guest Brumer Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 (popravljeno) Najbrž je bilo že kje napisano, pa vseeno ... a lahko priklopim polnilec/vzdrževalec na akumulator, ko je le ta še priklopljen na motor? Sicer iz štromarskega stališča ne vidim zadržkov za to ... mogoče pa nisem dobro premislil :hmm: Vedno je bolje, da vsaj eno klemo odključiš(ponavadi samo minus) ni pa nujno, to se uči tako zato ker če npr.polniš s premočnim polnilcem poškoduješ v alternatorju dijode ali pri nekaterih izvedbah regler.Pri vzdrževalcih akumulatorjev ni potrebno odklopit kleme, ker polnejo z zelo majhno jakostjo toka!!! Namreč problem je pri dijodah, kajti nikoli neveš točno koliko so dijode močne in kolikšno jakost toka bodo zdržale,vsekakor se pa malo grejejo pri polnenju,ker so v stalni povezavi z akumulatorjem. Popravljeno December 29, 2009. Popravil Brumer Majesty, Bremzer, Motorist_ in 6 others 6 3
MiNa Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Diode na diodni plošči altenatorja, ki je trifazni izmenični generator so pri polnjenju s polnilcem priključene v zaporni smeri tako, da ni problema. Problem je zaradi konstrukcije regulatorjev, ponavadi so Thyristorski, in se na njem troši višek energije generatorja. Če odklopiš - pol pa je tokokrog sigurno prekinjen in ni možnosti poškodovanja vgrajene elektronike, ki so je novejši motorji "polni". Princip na sliki nima posebnega regulatorja, napetost 13,6v-14,2V zagotovi krmilna el. thyristorjev. Vse skupaj je v Al ohišju z rebrami za hlajenje. Če pa so namesto Thy. diode pa je vzbujane generatorja rešeno z vzbujevalnim navitjem na rotorju altenatorja i posebnim regulatorjem.
MiNa Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Še slika principa regulacije napetosti thyristorskega regulatorja.
gusti Objavljeno December 31, 2009 Opozori Objavljeno December 31, 2009 Hvala vsem za pomoč. Bom kar priklopil, saj tu ne gre za neko jako polnjenje akumulatorja, ker je le ta že poln ... gre se samo za vzdrževanje napetosti na njem, da bo spomladi še naprej v dobri formi. Lp.
Bors Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 Danes sem zaradi polnjenja iz motora vzel akomulator in kljub temu ,da na pokrovu piše "DO NOT OPEN" akomukator odprl. Notri se vidi samo filc in nič vode ali elektrolita ali kaj že pač. Je to normalno ali lahko dolijem destilirano vodo? Akomulator je star že več kot 5 let (se pravi star toliko kot motor) - FURUKAVA BATTERY FTZ 16-BS -. Hvala že vnaprej za odgovor. P.S. Kje v SLOVENIJI kupiti YUASA akomulator za zmerno ceno? http://www.mdsbatter...epartmentID=155
sesir Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Danes sem zaradi polnjenja iz motora vzel akomulator in kljub temu ,da na pokrovu piše "DO NOT OPEN" akomukator odprl. Notri se vidi samo filc in nič vode ali elektrolita ali kaj že pač. Je to normalno ali lahko dolijem destilirano vodo? Akomulator je star že več kot 5 let (se pravi star toliko kot motor) - FURUKAVA BATTERY FTZ Lahko ja...sam kolk imam osebno izkušenj...moraš prvo obstoječi "elektrolit" porazdelit po celicah-ponavadi ga samo v eni ali dveh manjka več.Potem pa doliješ še destilirano vodo...Sam sem samo enkrat dodal samo destilirano v celico in takrat "jo je pribilo..." Pa potem polnim prvo odprtega,da vidim,če se dvigne.... P.S obvezno polnim na litem železu in na tleh
danci1973 Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 obvezno polnim na litem železu in na tleh D.
sesir Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 D. Namesto IN bi moralo pisat ALI ampak nisem mogu več uredit. Če je res bogi se kar fino zagreje,pa včasih tuh kaj "polije"...Ni glih fino,da bi kaj na "panku"zagorelo ali... Pač jz to raje počnem v nekih bolj varnih okvirjih :krneki:
danci1973 Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Namesto IN bi moralo pisat ALI ampak nisem mogu več uredit. Če je res bogi se kar fino zagreje,pa včasih tuh kaj "polije"...Ni glih fino,da bi kaj na "panku"zagorelo ali... Pač jz to raje počnem v nekih bolj varnih okvirjih :krneki: Aha. D.
Bors Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Lahko ja...sam kolk imam osebno izkušenj...moraš prvo obstoječi "elektrolit" porazdelit po celicah-ponavadi ga samo v eni ali dveh manjka več.Potem pa doliješ še destilirano vodo...Sam sem samo enkrat dodal samo destilirano v celico in takrat "jo je pribilo..." Pa potem polnim prvo odprtega,da vidim,če se dvigne.... P.S obvezno polnim na litem železu in na tleh Ali to zdaj pomeni, da, če zdaj dolijem samo destilirano vodo lahko akomulator uničim? LP B
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Ali to zdaj pomeni, da, če zdaj dolijem samo destilirano vodo lahko akomulator uničim? LP B Če na akumulatorju piše, da je brez vzdrževanja ga sploh nesmeš odpirat in tudi gladat nimaš kaj neglede na starost akumulatorja.Namreč taki akumulaqtorji so popolnoma zatesnjeni in se na tem filcu(kot si napisal) zbira vodne-pare, ki se kondenzirajo in kapljajo nazaj v elektrolit zato ni potrebno dolivati destilirano vodo.Akumulator lepo zapri nazaj dopolni in ga spomladi neglede na starost namontiraj nazaj in ga uporabljaj dokler služi namenu.Sicer pa je življenska doba akumulatorja 2-4 leti čeprav veliko akumulatorjev zdrži tudi do 7let pri pravilnem polnenju in vzdrževanju!!! Možnost postoji tudi da je ta tvoj akumulator polnjen z želejem kjer pa se sploh nič nedoliva.Pa še tole če že polniš akumulator in imaš odprtega se vedno polni na:gumi,lesu ali svincu na vsem drudem elektrolit pusti neodstanljive madeže. Ps;z dolivanjem vode neboš uničil akumulatorja,če nivoja nevidiš akumulator najprej polni ca 1/2 ure in šele, ko se malo segreje dolij vodo v vse celice enako seveda ne preveč ker ti bo pri nadaljnem segrevanju(polnenju)tekel elektrolit ven in tako ti postane elektrolit švohnejši in se zmanjša kapaciteta akumulatorja, ker negre ven samo voda kot pri izparevanju ampak ti gre ven tudi kislina.Po končanem polnenju vedno akumulator po potrebi operi in osuši ter ga shrani na toplo(nad+5)in spomladi predno ga montiraš ga set malo dopolni. SCORPIONS, Bremzer, dotem in 4 others 5 2
sesir Objavljeno Januar 10, 2010 Opozori Objavljeno Januar 10, 2010 Ali to zdaj pomeni, da, če zdaj dolijem samo destilirano vodo lahko akomulator uničim? Ni nujno!Se pa lahko zgodi,kot vedno,ko odpreš in polneš akumulator,ki temu ni namenjen!Ampak meni se je to sicer samo enkrat zgodilo,ko sem v prazno celico nalil destilirano in ne kot vedno prej in kasnej.Naprej porazdelil po celicah obstoječi elektrolit.No jz gledam,da imam potem shranjen akumulator na sobni temperatu :unsure:
LooLekSLO Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 V Lidlu bo zdaj v teh dneh ponudba polnilcev akumolatorjev. Gre se ta TALE polnilec. Zdaj me pa zanima ali se splača to kupiti?
trojan69 Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 V Lidlu bo zdaj v teh dneh ponudba polnilcev akumolatorjev. Gre se ta TALE polnilec. Zdaj me pa zanima ali se splača to kupiti? Tist za 19eur je bol za avtomobile kot za motorje. Drugač pa jst eno zadevo iz lidla (smešno pocen blaokol 5eur) uporabljam že drugo leto pa je čist OK.
LooLekSLO Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Tist za 19eur je bol za avtomobile kot za motorje. Drugač pa jst eno zadevo iz lidla (smešno pocen blaokol 5eur) uporabljam že drugo leto pa je čist OK. Ja piše, da je za oboje. Pa še nastavljati se da. Sam pa se na to ne spoznam, zato pa sprašujem. Pa ga ti uporabljaš za motor?
simonsi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 če ima tudi 1 amper za nastavit, pol loh komot še za moto akku.
LooLekSLO Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 če ima tudi 1 amper za nastavit, pol loh komot še za moto akku. Drugače nikakor ne za motor? Ker kolikor po slikah kaže, le nastaviš, da boš polnil aku od motorja in najbrž sam odmeri.
simonsi Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 ponavad se ročno nastavlja. Lahko tud s 4A filaš, ampak samo krajši čas, do pol ure nekje. Akimulatorej se praviloma polni z amperažo, ki znaša 1/10 kapacitete, pol pa računaj.
trojan69 Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Ja piše, da je za oboje. Pa še nastavljati se da. Sam pa se na to ne spoznam, zato pa sprašujem. Pa ga ti uporabljaš za motor? Ja če je za nastavit pol pa ok-me je zmedla tista slikca avtomobilskega akumulatorja zravn . Moj je prov za motor, men se zdi da začne polnt tam okol 1 ali 1,5A potem pa pada. Pa tud na avto polnilec 5A sem že prkluču akumulator pa ni blo nič narobe-ampak samo za krajši čas.
albin Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 mene pa zanima, če kdo ve za poceni akumulatorje. cene so kr visoke. potreboval bi model GT12B-4 oz GT14B-4... je kje pod 65€ :unsure: Cartman in ImenitnaPriložnost 2
Guest Brumer Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 mene pa zanima, če kdo ve za poceni akumulatorje. cene so kr visoke. potreboval bi model GT12B-4 oz GT14B-4... je kje pod 65€ :unsure: Motor prodaj in si kupiš star bicikl(model ki še ni konstruiran z akumulatorjem)in akumulatorja sploh nerabiš!!! dore, Kumše, Bremzer in 9 others 4 8
motofrik Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 V Lidlu bo zdaj v teh dneh ponudba polnilcev akumolatorjev. Gre se ta TALE polnilec. Zdaj me pa zanima ali se splača to kupiti? Jaz ga imam in uporabljam že tretjo zimo. Zadovoljen. Polni pa s tremi različnimi načini (avto, motor in še en način -ne vem zakaj že). malakai 1
XTR Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Jaz ga imam in uporabljam že tretjo zimo. Zadovoljen. Polni pa s tremi različnimi načini (avto, motor in še en način -ne vem zakaj že). Tisti tretji način je verjetno za polnjenje pri nizkih temperaturah (pod 5°C), vsaj pri CTEK polnilcu je tako (XS3600).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se