Zok Objavljeno Marec 29, 2018 Opozori Objavljeno Marec 29, 2018 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?330204-10-Year-Old-Battery! Vzdrzevanje.
a79 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Potrebujem nov aku... Imel sem namen kupit yuaso, vendar me trgovec prepricuje v nasprotno... Ponujami neki bs, ds al neki tazga po ugodni ceni, pravi da nima reklamacij. Temu trgovcu nekak zaupam. Ker sem bil preprican za yuaso sm zdaj malo v dilemi.. Cena yuase x3. kaksen predlog?
matjaz67 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Če denar ni problem, potem, po moje Yuasa. Večji problem od reklamacije je ponavadi, da crkne nekje daleč od doma, po Murphyju pa še v nedeljo ipd.. TOMCAT in bosa 2
Bostjan L Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 22 minutes ago, a79 said: Potrebujem nov aku... Imel sem namen kupit yuaso, vendar me trgovec prepricuje v nasprotno... Ponujami neki bs, ds al neki tazga po ugodni ceni, pravi da nima reklamacij. Temu trgovcu nekak zaupam. Ker sem bil preprican za yuaso sm zdaj malo v dilemi.. Cena yuase x3. kaksen predlog? Poglej...... https://www.euroton.si/avtodeli/m-337-yuasa.aspx Če juasino ceno razdeliš na leta uporabljenega akumulatorja je najcenejša
sesir Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 (popravljeno) pred 28 minutami, Bostjan L pravi: Poglej...... https://www.euroton.si/avtodeli/m-337-yuasa.aspx Če juasino ceno razdeliš na leta uporabljenega akumulatorja je najcenejša No to se pa ne morem strinjat! yuasini so rrs top of top...vendar veliko predragi! Jz vedno kupo neki poceni in le rnkrat menju v garanciji( moja krivda v resnici) Recimo dve leti dela vsak jajc.... Se pravi vsake dve leti nov aku in imaš skozi garancijo...za ceno yuasine imaš tako 6let v garanciji aku...Če pa hodiš na daljše izlete iz Slovenije pa bi vsaj jz hotu yuasinega...šele zdaj pogledu link...niso nekak prepoceni za yuaso? Al pač nisem za dimenzije pogledu... Popravljeno April 10, 2018. Popravil sesir
XTR Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 2 hours ago, a79 said: Potrebujem nov aku... Imel sem namen kupit yuaso, vendar me trgovec prepricuje v nasprotno... Ponujami neki bs, ds al neki tazga po ugodni ceni, pravi da nima reklamacij. Temu trgovcu nekak zaupam. Ker sem bil preprican za yuaso sm zdaj malo v dilemi.. Cena yuase x3. kaksen predlog? http://www.eurodiskont.si/shop/akumulatorji/motorski-akumulatorji/ytz10s/yuasa-akumulator-ytz10s-12v-86ah.html?keyword=yuasa Cena je sprejemljiva za Yuaso. Mene pri tem motorju bolj skrbi stator. Akumulator po treh letih že kaže znake popuščanja,.. znamke ne vem, Yuasa ni.
a79 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 pred eno uro, XTR pravi: http://www.eurodiskont.si/shop/akumulatorji/motorski-akumulatorji/ytz10s/yuasa-akumulator-ytz10s-12v-86ah.html?keyword=yuasa Cena je sprejemljiva za Yuaso. Mene pri tem motorju bolj skrbi stator. Akumulator po treh letih že kaže znake popuščanja,.. znamke ne vem, Yuasa ni. Cena je top. Nikjer ga nisem nasel za manj kot 120€. Tle nekje sem prebral, da menjana yuasa ni enake kvalitete kot prvovgrajeni aku.. Hocem predvsem zanesljivost akumulatorja...
franc Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 pred eno uro, a79 pravi: Cena je top. Nikjer ga nisem nasel za manj kot 120€. Tle nekje sem prebral, da menjana yuasa ni enake kvalitete kot prvovgrajeni aku.. Hocem predvsem zanesljivost akumulatorja... Ja, to je meni razlagal na servisu (Top start) . lp
MiNa Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 (popravljeno) pred 10 urami, XTR pravi: Potrebujem nov aku... Imel sem namen kupit yuaso Original Varta mi je v motorju zdržal 2 meseca manj kot štiri leta in 57300km, zamenjal ga je Excide zdržal je samo 1 leto in 6 mesecev in 47700km potem sem kupil Yuasa in žal letos motor pri 133000 kilometrih prodal. Ne vem kako dolgo bo še zdržal. Sicer je tudi Varta poceni... ps, motoristični akumulatorji imajo samo 1 leto garancije. Vse o Yuasa akumulatorjih Popravljeno April 10, 2018. Popravil MiNa Bostjan L in XTR 1 1
a79 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Sem nabavil Bs battery aku. Baje ni tezav z njimi, ce mi zdrzi vsaj 2 leti bo OK. Cena smesna.. XTR 1
MiNa Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 (popravljeno) pred 8 minutami, a79 pravi: Cena smesna.. Amazon jih ima za 15,99$ (YTZ10S-BS Battery). Z vzdrževalcem je cena 40,99$ Če ni skrivnost, kje si kupil? Saj to je najbrž bistvo foruma... Popravljeno April 10, 2018. Popravil MiNa
zundapp Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Jaz sem vzel INTACT znamko po priporočilih. ftp 1
matjaz67 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Pri teh baterijah je treba paziti še na zagonski tok. YTZ10S ima Yuasa 190A, medtem ko imajo baterije z oznako YTZ10-BS ponavadi okoli 120A in so v bistvu enakovredne Yuasi YTX10-BS. Testerji ponavadi pokažejo, da je baterija zanič, ko ima okoli 70%, torej 190-30% = cca130A. Scarabeo 500, Mavti, XTR in 2 others 4 1
a79 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 (popravljeno) pred 2 urami, MiNa pravi: Amazon jih ima za 15,99$ (YTZ10S-BS Battery). Z vzdrževalcem je cena 40,99$ Če ni skrivnost, kje si kupil? Saj to je najbrž bistvo foruma... https://bs-battery.com/ Tole sem kupil, oznaka yuase je ytz10s, moj pa je btz10s. Popravljeno April 10, 2018. Popravil a79 MiNa 1
ftp Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 3 hours ago, MiNa said: Sicer je tudi Varta poceni... Varte ne kupim več. Prva mi je zdržala komaj 2 leti, s tem da je drugo leto že bilo treba pazit, ker je komaj vžigal. Sem mislil da pač smola. Pri drugi popolnoma isto. Prvo leto ok, drugo komaj, v tretjem ni več vžgal. Tu sem z varto zaključil. Je nekaj cenejša, ma sta mi je Excide in Bosch zdržala po 4 leta, tako da se računica ne izide z Varto. Sedaj poskusil intAct gel, .... bomo videli. MiNa in Bostjan L 2
Spasku Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 (popravljeno) Excide GEL je meni zdržala kakšen mesec prek garancijo.Sedaj sm se pa odločil za SHIDO LiFePO4 lithium baterijo ki ima 3 letno garancijo kupljena na ebayu iz Nemčije za 89 Eu pri nas enaka okrog 140eu.POZOR ZA LITIJEVO BATERIJO je potrebno dokupit pravi polnilec ker polnilni tok ne sme bit višji od 14,4V.Potrebno je preverit na motorju polnilni tok če je 13,8V do 14,4V, lahko namestite LiFePO4 baterijo. Baterija z Hondo CB 1000R : https://www.ebay.com/itm/Batterie-Shido-Lithium-LTZ10S-YTZ10S-12V-8-6AH-dimensions-150x87x93/172525152250?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Polilec za baterijo 29 Eu kupljen pri nas https://fulbat.com/motorcycle/chargers/fulload-1000/ Popravljeno April 10, 2018. Popravil spasku TOMCAT 1
DAMI34 Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 mej nasvet, kupujte predpisan ACCCu ali preverjeno znamko. Če samo pomislim na razliko v ceni je pokrije ena runda travarce pri Dinkotu. Zakaj bi se ubadal s problemi zagona mopeda? Joker, izibajker in MiNa 3
Darko3g Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 Malce čudno vprašanje. Ali se je že kdo vozil samo na akumulator? Ker mi je crknil stator in ne polni več, sem odklopil regulator in se z napolnjenim akumulatorjem peljal na tehnični pregled. Sedaj pa me zanima, kako dolgo bi se dalo voziti preden bi se akumulator tako izpraznil, da bi motor ugasnil. Pred leti sem se z odklopljeno lučjo pripeljal iz Zaboka v Maribor, zanima pa me ali je kdo preizkusil, kako dolgo še gre. Vem, da je odvisno od modela motorja in od baterije ampak vsaj groba ocena (50, 100, 500 km?). Če je moč žarnice 55W je to cca 4,8 A kar pri 12Ah akumulatorju znese 2,5 ure. Koliko porabi črpalka za gorivo in vbrizg? Ima kdo kakšno izkušnjo?
smasher Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 Sicer ti lahko povem za avto z 50Ah akumulatorjem, črpalka za gorivo tudi kr nekaj proabi če je vbrizg ker rabiš vsaj 3Bar. Avto zdrži s pozicijami cca 1 uro, praktično pri butalski vožnji ponoči, pri nanosu je crknil regler, na cestninski log so ugansile luči, ma izvozu Runik je avto crknil(bencinar). Teoretično stari dizli ne ugansejo, ker imajo mehansko pumpo, svečke ne rabijo, novi lahko ckrnejo še prej kot bencinarji ker imajo visokotlačno električno pumpo ki sumim da porabi kar precej štroma. Pri bencinskih motorjih je problem tudi računalnik za vbrizg in če napatost da ni dovolj visoka za iskro, tako da vprašanje od motorja ali zdrži do 10V na akumulatorju ali ga takoj ko pade pod 12 pobere. Če je motor star, torej nima pumpe za gorivo ampak karburatorje in gravitacijo za dovajanje goriva lahko po mojem mnenju zdrži dobro uro. Bostjan L 1
Spasku Objavljeno April 11, 2018 Opozori Objavljeno April 11, 2018 (popravljeno) Frend : Iz Passo Stelvio do Nove Gorice 482Km.Dan pred štartom smo polnili baterijo vozu brez luči mašina Yamaha Drag Star 1100. Po poti smo polnili 1x baterijo v neki delavnici sm se zdaj spomil Popravljeno April 11, 2018. Popravil spasku Bostjan L 1
bikez Objavljeno April 12, 2018 Opozori Objavljeno April 12, 2018 Sem nabavil Varto za Suzano. Vžiga k nova. Yuassa na KTM-ju odpovedala po enem letu. Zdej pa bod pameten . sesir 1
Scarabeo 500 Objavljeno April 12, 2018 Opozori Objavljeno April 12, 2018 pred 20 urami, Darko3g pravi: Malce čudno vprašanje. Ali se je že kdo vozil samo na akumulator? Ker mi je crknil stator in ne polni več, sem odklopil regulator in se z napolnjenim akumulatorjem peljal na tehnični pregled. Sedaj pa me zanima, kako dolgo bi se dalo voziti preden bi se akumulator tako izpraznil, da bi motor ugasnil. Pred leti sem se z odklopljeno lučjo pripeljal iz Zaboka v Maribor, zanima pa me ali je kdo preizkusil, kako dolgo še gre. Vem, da je odvisno od modela motorja in od baterije ampak vsaj groba ocena (50, 100, 500 km?). Če je moč žarnice 55W je to cca 4,8 A kar pri 12Ah akumulatorju znese 2,5 ure. Koliko porabi črpalka za gorivo in vbrizg? Ima kdo kakšno izkušnjo? Odklopil sem sprednje luči in prevozil s slabim accu - vendar polnim okoli 200 km. Predvidevam, da bi z relativno novim prevozil okoli 400km. Ko napetost pade pod 9.6V motor vgasne. MiNa 1
tuksinet Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 Pozdravljeni, Žal sem tehnično trenutno omenjen (prazen telefon) rabil bi pa... nujno.. pomoč glede akumulatorja. Ostal sem na cesti in dobil nov yuasa aku. Dal sem ga aktivirat sedaj pa tisto pomembno vprašanje: koliko bi škode če ga po eni uri zaprem in se peljem domov in ga potem doma dam filat pri zaprtih celicah?
maus Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 pred 3 minutami, tuksinet pravi: Pozdravljeni, Žal sem tehnično trenutno omenjen (prazen telefon) rabil bi pa... nujno.. pomoč glede akumulatorja. Ostal sem na cesti in dobil nov yuasa aku. Dal sem ga aktivirat sedaj pa tisto pomembno vprašanje: koliko bi škode če ga po eni uri zaprem in se peljem domov in ga potem doma dam filat pri zaprtih celicah? tole sem našel na netu .. upam, da je to to .. eno uro piše. Standardni akumulatorji z vzdrževanjem Naslednji koraki opisujejo postopek aktivacije (pripravi) standardnega akumulatorja z vzdrževanjem: 1) Odstranite čep na ventilu za prezračevanje (rdeč čep), in ga zavržite. Čepa ne nameščajte nazaj na ventil za odplinjevanje , ko je akumulator aktiviran. 2) Odstranite pokrovčke na vrhu akumulatorja. 3) Natočite elektrolit do zgornjega nivoja akumulatorja (upper level). Nikdar ne uporabljajte vode ali kakšne druge tekočine za aktivacijo akumulatorja. 4) Pustite akumulator mirovati vsaj 1 uro po aktivaciji. Med tem časom nežno pretresite akumulator, da se sprostijo zračni mehurčki. Če je nivo elektrolita upadel, v akumulator zopet dolijte elektrolit do zgornjega nivoja (upper level). 5) Akumulator zaprite z pokrovčki. Pokrovčke pritrdite nežno z roko. 6) če se vam je pri aktivaciji polil elektrolit, akumulator očistite z vodo in obrišite z suho krpo. DAMI34, bosa, tuksinet in 1 other 3 1
maus Objavljeno Maj 22, 2018 Opozori Objavljeno Maj 22, 2018 (popravljeno) ta je pa za drugo vrsto akulmulatorja ... tudi 1 uro počakati Hermetično zaprti akumulatorji brez vzdrževanja - AGM Nekateri AGM akumulatorji so tovarniško že aktivirani, zaprti in napolnjeni. Ostali AGM akumulatorji imajo priloženo kartušo z elektrolitom, ki je namenjena le konkretnemu akumulatorju. Za aktivacijo teh akumulatorje upoštevamo naslednja navodila: 1) Elektrolit vzamemo iz varnostne vrečke in odstranimo pokrovčke. POMEMBNO: pokrovčkov ne zavržemo saj jih bomo potrebovali še kasneje. Ne poskušajte ločevati posamezne celice z elektrolitom. 2) Odstranite trak folije, ki poteke čez celice akumulatorja. 3) Kartušo z elektrolitom obrnemo za 180° in jo nataknemo na celice akumulatorja, kartušo pritisnite na celice akumulatorja tako da se predrejo pokrovčki na kartuši ter začne elektrolit teči v akumulator. Zagotovite, da bo kartuša med procesom vedno pokončno. 4) Zagotovite da isteče v akumulator ves elektrolit iz kartuše. Če se postopek ustavi si pomagamo tako, da kartušo na rahlo udarjamo in tako sprostimo zrak. Kartuše ne odstranimo dokler ni povsem prazna. 5) Ko odstranimo prazno kartušo, pustimo akumulator mirovati približno 1 uro, da se elektrolit vpije v celice. 6) Pokrovček pritisnemo trdno na celice akumulatorja. Pokrovček se mora čim bolj izravnati z površino akumulatorja. Ne tolcite po pokrovčku z kladivom ali podobnimi predmeti. Ne pozabite: Za razliko od klasičnih akumulatorjev, zapečatene baterije AGM ne zahtevajo kontrole nivoja elektrolita. Nikoli ne odpirajte pokrova akumulatorja, ker lahko to povzroči poškodbe in škodo. p.s. upam, da sem lahko pomagal Popravljeno Maj 22, 2018. Popravil maus bosa, RobiRoberto, DAMI34 in 1 other 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se