Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Dej še enkrat si preber kaj sm napisu pol pa komentiri !!!!!!!!!!!!!!!!

....

To pomeni da je občutek v vožnji samim kot bi imel sedem litrov manj goriva IN NE DA JE MOTOR SEDAJ LAŽJI ZA SEDEM LITROV GORIVA !!!

Regler ponavad ne crkne zarad švohnejšega akumulatorja ampak zaradi praznega. In bojazen je tle bila, da če ne bo funkcijoniral švohnejši akumulator in se bom vozil z " praznim" je velka verjetnost, da bo crknu regler. In ne mi zdej pametvat, da ne ker je to moja že šesta Honda in zaradi praznega akumulatorja sm menjal že dva reglerja.

RVT, neolikano je pisat v takem (velikem in rdecem) fontu, pa naj si bo katerikoli razlog. To je nespoštovanje tudi do ostalih, ki beremo poste.

Da se v okretnosti pozna je nedvomno, sej se težišče zniža. Malo sem razmisljal o tej teoriji, najprej na videz zgleda, da je tko kot Brumer pravi, da je 7kg bencina na daljsi rocici vec, kot je razlika v tezi baterije in manjsi njeni rocici, zaradi nizje lokacije. Pri okretnosti gre namrec za moment motorja okoli tal (navidezni crti po tleh med sledmi koles) Izracun je v bistvu bolj kompleksen kot se zdi. Okretnost motorja je odvisna od rocice od tal do skupnega tezisca motorja in skupne mase motorja (M=r * m). S tem ko si dal manjso lazjo baterijo nizje, si naredu dvoje. Zmanjsal si celotno maso, in znizal si tezisce celotne mase motorja. Na kratko povedano, masa baterije ki je bla prej nad teziscem je skodovala okretnosti, zdej, ko je krepko pod teziscem motorja, pa okretnosti v bistvu pomaga, ceprav ima se vedno svojih 3kg. V bistvu je za okretnost boljse dat baterijo pod tezisce, kot pa je sploh ne imet. Ne vem tocno koliko bi vplivalo, ampak po tem razmisleku, se mi zdi bolj verjetno, da je res taka razlika kot pravis. Cudno teorijo sem razvil :P

Glede reglerja, pa je res da pri polnjenju prazen akumulator vec vlece kot napol prazen. Je pa tudi res, da baterija z pol manjsoo kapaciteto veliko manj vlece od tiste z vecjo kapaciteto. Tako, da ce je regler narjen za 10ah baterijo, bo z lahkoto opravu z 6ah baterijo. Sicer bi se regler skuru vsakic, ko bi se originalna baterija napol spraznila. Poleg tega, ce se ti manjsa baterija sprazni, tako al tako ne bos upalu motorja in se tudi regler ne bo skuru ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TRV Če ti mene učiš avtoelektrike in kdaj crkne regler pol se steboj :lol1: nimam kaj več pogovarjat ! :hmm:

problem nastane, ko prebrano ne pride do sive mase med usesi. samosvoja razlaga napisanega se pa vcasih ne ujema z napisanim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RVT, neolikano je pisat v takem (velikem in rdecem) fontu, pa naj si bo katerikoli razlog. To je nespoštovanje tudi do ostalih, ki beremo poste.

Da se v okretnosti pozna je nedvomno, sej se težišče zniža. Malo sem razmisljal o tej teoriji, najprej na videz zgleda, da je tko kot Brumer pravi, da je 7kg bencina na daljsi rocici vec, kot je razlika v tezi baterije in manjsi njeni rocici, zaradi nizje lokacije. Pri okretnosti gre namrec za moment motorja okoli tal (navidezni crti po tleh med sledmi koles) Izracun je v bistvu bolj kompleksen kot se zdi. Okretnost motorja je odvisna od rocice od tal do skupnega tezisca motorja in skupne mase motorja (M=r * m). S tem ko si dal manjso lazjo baterijo nizje, si naredu dvoje. Zmanjsal si celotno maso, in znizal si tezisce celotne mase motorja. Na kratko povedano, masa baterije ki je bla prej nad teziscem je skodovala okretnosti, zdej, ko je krepko pod teziscem motorja, pa okretnosti v bistvu pomaga, ceprav ima se vedno svojih 3kg. V bistvu je za okretnost boljse dat baterijo pod tezisce, kot pa je sploh ne imet. Ne vem tocno koliko bi vplivalo, ampak po tem razmisleku, se mi zdi bolj verjetno, da je res taka razlika kot pravis. Cudno teorijo sem razvil :P

Glede reglerja, pa je res da pri polnjenju prazen akumulator vec vlece kot napol prazen. Je pa tudi res, da baterija z pol manjsoo kapaciteto veliko manj vlece od tiste z vecjo kapaciteto. Tako, da ce je regler narjen za 10ah baterijo, bo z lahkoto opravu z 6ah baterijo. Sicer bi se regler skuru vsakic, ko bi se originalna baterija napol spraznila. Poleg tega, ce se ti manjsa baterija sprazni, tako al tako ne bos upalu motorja in se tudi regler ne bo skuru ;)

Pravilno teorijo imaš samo jest rajš poenostavim, ko razlagam ker želim, da zastopijo kaj je na stvari tudi tisti, ki jih zadeva zanima pa še niso tehnično zadosti podkovani. Moj namen ni zdej s strokovno razlago delati vtisa, da kok sm pa jest zdej brihtn, samo rad bi pokazal kateremu, ki ga to zanima, kako z malo denarja in malo truda izboljšaš voznost motocikla in to je vse.

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn zadeva, sam mal draga. Je pa vsaj full močn akumulator. Js mam kr opti mate III, pa sm zadovoljen. Ves čas poln akumulator, ni težav z vžigom pozim, pa upam da bo aku tut dali zdržu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa kaj obnese optimate? Imaš stalno priključenega ali samo pred sezono?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer malo off topic pa vseen.. Zadaj imam led lucko v kateri so tud smerniki. Zdaj bi rad dal nazaj navadne smernike. Torej sel sem preverjat, katere zice naj bi ble od smernikov (pospicen faznfrifer s kablom za maso sem zapicil v zice). Stvar je taka, da je crknlo vse skup. Ko dam kontakt gori lucka za bencin, zadnja luc sam brli, ko dam smernik luc utripa, na sprednji pa se vid, da ji smernik jemlje tok. Poleg tega se ob kontaktu cagerji na stevcu in obratomeru ne premaknejo... Prosm, ce ima kdo kaksno idejo, kaj je narobe, oziroma pozna kakega elektricarja, ki bi to popravu naj pise na PM. Nujn rabm pomoc.

P.S. varovalke so v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer malo off topic pa vseen.. Zadaj imam led lucko v kateri so tud smerniki. Zdaj bi rad dal nazaj navadne smernike. Torej sel sem preverjat, katere zice naj bi ble od smernikov (pospicen faznfrifer s kablom za maso sem zapicil v zice). Stvar je taka, da je crknlo vse skup. Ko dam kontakt gori lucka za bencin, zadnja luc sam brli, ko dam smernik luc utripa, na sprednji pa se vid, da ji smernik jemlje tok. Poleg tega se ob kontaktu cagerji na stevcu in obratomeru ne premaknejo... Prosm, ce ima kdo kaksno idejo, kaj je narobe, oziroma pozna kakega elektricarja, ki bi to popravu naj pise na PM. Nujn rabm pomoc.

P.S. varovalke so v redu.

Saj imaš Redka v Trebnjem,pa naj ti pogleda.Si pa ornk pizdarijo naredil,to je to ko hobi mehaniki popravljate elektriko,zdaj ti nebo noben forum pomagal bo treba kar na servis in in globoko v žep poseč! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preko interneta sem naročil en akumulator in po spletu čudnih okoliščin dobil napačnega, ampak se mi ne da ukvarjat z vračanjem in bom kar obdržal. Gre za MiGM akumulator brez vzdrževanja, še prazen in original zapakiran s priloženim elektrolitom.

Oznaka je YTX9-BS, torej 9Ah. Po naključju je dimenzijsko IDENTIČEN akumulatorju (kupoval sem namreč akumulator za čisto nekaj drugega), ki gre v mojega GSXRja, razlika je le v tem, da je za GSXR predpisan 12Ah akumulator.

Zanima me torej, če tudi 9Ah akumulator pride v poštev za tak motor, ali je prešvoh? Od tega je namreč odvisno, ali bom ta akumulator obdržal doma za rezervo ali raje prodal kolegu, ki mu je 9Ah več kot dovolj. Predvsem me zanima kako to vpliva na regler, ipd, ker je akumulator manjše kapacitete kakor naj bi bil. Nimam pa na motorju nobenih dodatnih porabnikov, tako da zaradi tega bi pomojem bil tudi ta malo švohejši čisto ok..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospicen faznfrifer s kablom za maso sem zapicil v zice

Ka si hotu pa s tem nardit mi pa tut ni jasn? :blink: :blink:

Drugač pa za prvo silo lahka varovalke pogledaš, pa če se ti kakšen kabel kje stika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šesta Honda in zaradi praznega akumulatorja sm menjal že dva reglerja

Sej to je za Hondo značiln, da reglerji crkujejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka si hotu pa s tem nardit mi pa tut ni jasn? :blink: :blink:

Hotu sem prevert, kteri kabli so v led luci namenjeni za smernike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj imaš Redka v Trebnjem,pa naj ti pogleda.Si pa ornk pizdarijo naredil,to je to ko hobi mehaniki popravljate elektriko,zdaj ti nebo noben forum pomagal bo treba kar na servis in in globoko v žep poseč! :headbang:

Uf, priznam, da sem se precej usral, ko sem prebral tvoj post. Vendar pa ni hudga. Ker sem se igral s tem kakih 15 minut se mi je akumulator spraznil do te mere, da tud cagerjev ni obrnilo.. Dans sem dobu stromarja in takoj mi je zmeru akumulator in ugotovu zgoraj napisano. Zdaj, ko je akumulator poln, vse deluje kot prej.. :010 :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotu sem prevert, kteri kabli so v led luci namenjeni za smernike...

Pa za to se navadno uporablja kak multimeter.

Važn, da zdj dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, priznam, da sem se precej usral, ko sem prebral tvoj post. Vendar pa ni hudga. Ker sem se igral s tem kakih 15 minut se mi je akumulator spraznil do te mere, da tud cagerjev ni obrnilo.. Dans sem dobu stromarja in takoj mi je zmeru akumulator in ugotovu zgoraj napisano. Zdaj, ko je akumulator poln, vse deluje kot prej.. :010 :grupni:

Saj imaš Redka v Trebnjem,pa naj ti pogleda.Si pa ornk pizdarijo naredil,to je to ko hobi mehaniki popravljate elektriko,zdaj ti nebo noben forum pomagal bo treba kar na servis in in globoko v žep poseč! :headbang:

:worship: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ka si hotu pa s tem nardit mi pa tut ni jasn? :blink: :blink:

Drugač pa za prvo silo lahka varovalke pogledaš, pa če se ti kakšen kabel kje stika...

hotu je prevert v kateri žici teče tok za žmigavce, tako da je faznprifer zapičil skozi izolacijo žice do jedra :lol1: :worship:

Pa za to se navadno uporablja kak multimeter.

Važn, da zdj dela.

tole je nekaj podobnega, le da multimeter meri še tok, prevodnost,.... tukaj pa imaš recimo 12V faznprifer, in če teče 12V po žici oz. vodniku, zasveti vgrajena lučka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preko interneta sem naročil en akumulator in po spletu čudnih okoliščin dobil napačnega, ampak se mi ne da ukvarjat z vračanjem in bom kar obdržal. Gre za MiGM akumulator brez vzdrževanja, še prazen in original zapakiran s priloženim elektrolitom.

Oznaka je YTX9-BS, torej 9Ah. Po naključju je dimenzijsko IDENTIČEN akumulatorju (kupoval sem namreč akumulator za čisto nekaj drugega), ki gre v mojega GSXRja, razlika je le v tem, da je za GSXR predpisan 12Ah akumulator.

Zanima me torej, če tudi 9Ah akumulator pride v poštev za tak motor, ali je prešvoh?

Probaj,če dobro vergla ga lahko zadržiš,kar pa se reglerja tiče je še boljše,saj ga bo alternator še hitreje napolnil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preko interneta sem naročil en akumulator

ah rabiš za daljše verglanje ali pa če imaš dosti porabnikov.

Bolj važen je kratkostični tok, če je približno enak kot pri večjem akumulatorju potem s temu nebi smel imeti problemov, razen da ga boš prej spraznil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole je nekaj podobnega, le da multimeter meri še tok, prevodnost,.... tukaj pa imaš recimo 12V faznprifer, in če teče 12V po žici oz. vodniku, zasveti vgrajena lučka

Hvala za razlago :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx vsem za odgovore. Bo zaenkrat kar doma ostal v rezervi. V opsiu je zapisano da je "Akumulator za motor narejen v VRLA (valve regulated lead acid) tehnologiji, ki omogoča do 30% večjo zagonsko moč." tako da pomoje bi moglo bit ok kar se tiče verglanja.

Bom namreč zaenkrat pustil kar še fabrško zapakiranega, torej brez elektrolita. Ob tem pa me samo zanima, če ima tako shranjen akumulator tudi rok trajanja, oziroma ali je potrebno kakšno vzdrževanje? Ali pač lahko stoji kolikor časa hočeš, dokler ne odstraniš zaščite in vliješ elektrolita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx vsem za odgovore. Bo zaenkrat kar doma ostal v rezervi. V opsiu je zapisano da je "Akumulator za motor narejen v VRLA (valve regulated lead acid) tehnologiji, ki omogoča do 30% večjo zagonsko moč." tako da pomoje bi moglo bit ok kar se tiče verglanja.

Bom namreč zaenkrat pustil kar še fabrško zapakiranega, torej brez elektrolita. Ob tem pa me samo zanima, če ima tako shranjen akumulator tudi rok trajanja, oziroma ali je potrebno kakšno vzdrževanje? Ali pač lahko stoji kolikor časa hočeš, dokler ne odstraniš zaščite in vliješ elektrolita?

Suh lahko stoji,samo daj ga nekam na suho zavij v temen papir tako da nebi bil izpostavljen UV žarkom,ki počasi poškodujejo plastiko.Sicer pa raje nikoli ne kupuj akumulatorja na zalogo! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet, drugače pa kot sem rekel, nisem kupil na zalogo, ampak je splet okoliščin nanesel, da so se zmotili in mi poslali akumulator, ki slučajno paše v moj motor. Kupoval sem namreč enga čisto majhnega za napajanje oddajnika pri lap-timerju :) Pa se ne bom zdej ukvarjal z vračanjem, ampak bom kar zadržal v rezervi, ker je ravno pravih dimenzij..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!