Brrrm Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 In ne pozabiti na velikost (širina, dolžina, globina), da bo potem šel v predvideni prostor. Poglej na spletne strani kakšnega proizvajalca, ena je tukaj in si najdi akumulatorček tvojega srca. Nato pa v trgovino in prični težiti. Za Trgoavto vem, da prodaja Fiammove akumulatorje za motocikle in za skuterje.
BaTeMaN Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Evo čuda: Mere: 110mm x 65mm x 130mm (Širina x Debelina x Višina) Nazivna napetost in kapaciteta: 12V/8Ah Položaj v motorju je takšen! Drugih podatkov ne vem. Sem pa iz Štajerske.. prosim, če kdo pomaga, kje bi ga našel.. ali pa mi pove, še kak nasvet. AKO je zanič. :mellow:
pero Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 (popravljeno) Ej jest bi sam en neumesen komentar prlimal!!!! Zelo lepa namestitev nalepke za registracijo!!! :o :P :D :) :rolleyes: <_< Ciao,by Pero Popravljeno Maj 6, 2003. Popravil pero
transalp Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 (popravljeno) Drugih podatkov ne vem. Sem pa iz Štajerske.. prosim, če kdo pomaga, kje bi ga našel.. ali pa mi pove, še kak nasvet. AKO je zanič. :mellow: Torej: stara baterija "Yuasa YTX7L-BS" (je kapaciteta res 8Ah ali le 6Ah?) spada v kategorijo baterij, ki elektrolit vežejo v "tkanje" iz steklenih vlaken. Ko je nova baterija napolnjena z elektrolitom (aktivirana), se ta "veže-vpije" v omenjeno strukturo. Pri tem tipu baterije ne prihaja do izgube vode, zato ni potrebno vzdrževanje (dolivanje vode), elektrolit pa se tudi ne more razliti. Malce več o tem je tule: Yuasa baterije brez vzdrževanja Tule je še Yuasina uradna stran, kjer lahko poiščeš vse podatke o svoji bateriji: Yuasa - iskanje baterij Svetujem ti, da vsekakor spet kupiš enak tip baterije, to je "zaprta baterija brez vzdrževanja". Yuasa je precej draga, pa še težko jo je najti (v LJ je za vprašati npr. v Gami ali Samingu, oboje v BTC). Najbolje, da vprašaš pri Trgoavtu za Fiamm baterijo, če obstaja ustrezen model. Fiamm ima v programu zaprte baterije, kjer dobiš zraven poseben elektrolit v ampulah. Kot sem že prej napisal, bodi pozoren na nazivno napetost, kapaciteto, dimenzije in položaj priključkov (v tvojem primeru plus na desni). Popravljeno Maj 6, 2003. Popravil transalp
Gugo Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Ena mal umestna.....(sej ne delam glih reklame :unsure: ) U "leclerku" majo eno akcijsko ceno za akumulator...mislm da je 4Ah....pa cist en drobiz....ene 2.500 sit....aja....pa sam 6 mesecev garancije :blink: LP Gugo B)
Brrrm Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 4Ah je malo malo za motorcikel, za skuter pa dovolj. (če imaš vozilce samo za pol leta registrirano, je garancije ravno dovolj. naslednje leto pa novega, saj 11 € ni ravno nek velik denar :D )
BaTeMaN Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Hvala vsem za pomoč. Mislim, da se bom sedaj znašel.
Unknown Objavljeno Maj 17, 2003 Opozori Objavljeno Maj 17, 2003 mene pa zanima kje prodajajo akumulatorje za motorje? moj je ze tolk fertik da ce se ustavim na kriziscu mi motor crkne, racunalnik se pa resetira. Pol pa ne vem za kolk km mam se bencina :)
Lupek Objavljeno Maj 17, 2003 Opozori Objavljeno Maj 17, 2003 Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi. Jest tega pač nisn vedu tak de me zanima še kej sn z tem uniču :( Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži. Pa prosn ne me napast zarad vprašanja. Vsi smo enkrat začetniki :rolleyes:
MARJA Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 mene pa zanima kje prodajajo akumulatorje za motorje? moj je ze tolk fertik da ce se ustavim na kriziscu mi motor crkne, racunalnik se pa resetira. Pol pa ne vem za kolk km mam se bencina :) Preberi poste na tej in prejšnji strani. Kar nekaj prodajalcev je omenjeno.
transalp Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi. ... Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži. Vsak akumulator ima določeno električno samopraznjenje, ki je odvisno od več dejavnikov, kot so vrsta in izvedba akumulatorja, temperatura, starost oz. izrabljenost itd. Pri svinčevih akumulatorjih velja groba ocena, da je samopraznjenje reda 1% kapacitete akumulatorja na dan. Svinčevim akumulatorjem škoduje shranjevanje v električno izpraznjenem stanju, za razliko od npr. nikelj-kadmijevih, ki jih je priporočljivo shranjevati v izpraznjenem stanju. Nove svinčeve akumulatorje zato skladiščijo v suhem (neaktiviranem) stanju, z elektrolitom pa jih napolnijo pred prodajo. Po polnitvi z elektrolitom je akumulator načeloma tudi električno poln, čeprav se za dosego polne kapacitete vsekakor priporoča začetno nekajurno polnjenje z majhnim tokom. Z električnim praznjenjem svinčevega akumulatorja se začne na njegovih ploščah izločati žveplo. V skrajnem primeru, ko je akumulator povsem izpraznjen, zato rečejo, da je "sulfatiran". Plošče obeh polov, pozitivnega in negativnega, so takrat prekrite z žveplom, proces pa je načeloma ireverzibilen - akumulatorja se torej v veliki večini primerov ne da "odsulfatirati", vsaj ne v takšni meri, da bi spet pridobil polno (nazivno) kapaciteto. V določeni meri se da temu izogniti z izboljševanjem zgradbe in "kemije" akumulatorjev, obstajajo pa tudi posebni elektronski osveževalniki, ki naj bi v nekaterih primerih s pulznim (pulzno-refleksnim) električnim vzbujanjem zmogli vsaj delno odpraviti sulfatiranost. Glede na kratkotrajno mirovanje tvojega motorja in vmesne zimske vožnje sem prepričan, da nisi na akumulatorju naredil nikakršne škode. ;)
Jasa Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi. ... Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži. Vsak akumulator ima določeno električno samopraznjenje, ki je odvisno od več dejavnikov, kot so vrsta in izvedba akumulatorja, temperatura, starost oz. izrabljenost itd. Pri svinčevih akumulatorjih velja groba ocena, da je samopraznjenje reda 1% kapacitete akumulatorja na dan. Svinčevim akumulatorjem škoduje shranjevanje v električno izpraznjenem stanju, za razliko od npr. nikelj-kadmijevih, ki jih je priporočljivo shranjevati v izpraznjenem stanju. Nove svinčeve akumulatorje zato skladiščijo v suhem (neaktiviranem) stanju, z elektrolitom pa jih napolnijo pred prodajo. Po polnitvi z elektrolitom je akumulator načeloma tudi električno poln, čeprav se za dosego polne kapacitete vsekakor priporoča začetno nekajurno polnjenje z majhnim tokom. Z električnim praznjenjem svinčevega akumulatorja se začne na njegovih ploščah izločati žveplo. V skrajnem primeru, ko je akumulator povsem izpraznjen, zato rečejo, da je "sulfatiran". Plošče obeh polov, pozitivnega in negativnega, so takrat prekrite z žveplom, proces pa je načeloma ireverzibilen - akumulatorja se torej v veliki večini primerov ne da "odsulfatirati", vsaj ne v takšni meri, da bi spet pridobil polno (nazivno) kapaciteto. V določeni meri se da temu izogniti z izboljševanjem zgradbe in "kemije" akumulatorjev, obstajajo pa tudi posebni elektronski osveževalniki, ki naj bi v nekaterih primerih s pulznim (pulzno-refleksnim) električnim vzbujanjem zmogli vsaj delno odpraviti sulfatiranost. Glede na kratkotrajno mirovanje tvojega motorja in vmesne zimske vožnje sem prepričan, da nisi na akumulatorju naredil nikakršne škode. B) V primeru , da ne bi poznal dveh dejavnikov bi rekel, da NABIJAŠ ! 1 ) če ne bi poznal tvoje strokovnosti 2 ) če ne bi kar nekaj let delal v fabriki svinčenih akumulatorjev B) B) :o LP Jaša, Honky PS.: saj ne boš zameril, če te bom kdaj poimenoval elektro leksikon?!? :o
VETER Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Kupil nov aku. za ZX9, originali je bil 10Ah, sedaj pa imam 12Ah z istimi merami od FIAM za 15.000sit ;) Zdržal je skoraj 6 let. Glede na to, da ga nisem polnil čez zimo razen kolikor je občasno delal motor je to verjetno kar ok. Je pa res, da aku ni bil nikoli pod 0C.
Unknown Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 jes sm pa prejsn tedn kupu novga za rs 250 in je bil sam 3700. kar vredu! ce je tko me pa briga ce ga cez zimo pobere, sej za tak dnar lohk vsak let novga kupm
Jasa Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Kupil nov aku. za ZX9, originali je bil 10Ah, sedaj pa imam 12Ah z istimi merami od FIAM za 15.000sit ;) Zdržal je skoraj 6 let. Glede na to, da ga nisem polnil čez zimo razen kolikor je občasno delal motor je to verjetno kar ok. Je pa res, da aku ni bil nikoli pod 0C. Saj napolnjenemu akumulatorju ne škodi, če je na hladnem! Celo bolje je zanj če je na hladnem (samopraznjenje veliko manjše) Največjo napako delajo ljudje, ko pozimi vzamejo akumulator ven, ter ga dajo v kakšno kurilnico zraven peči B) in mislijo kakšno dobro delo so storili! Poudariti pa je potrebno, da pa res lahko pride do okvare, če bi dali prazen akumulator na -XXX stopinj, ker je pri popolnoma praznem akumulatorju gostota elektrolita tako nizka, da zmrzne že pri par stopinjah celzija. Vsekakor je dobro izpraznjen akumulator čimprej napolniti in ga nato hraniti. LP Jaša, Honky
CrashOver Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 hmmm.. men se aku čist sprazno čez zimo kr ga nisem odklopo pa nič... pa sem ga pol odpr, natočo destilitano vodo, dal polnit.. pa zaj šiba dalje... :) tolko da se pohvalim :)
rr Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Mam sem eno vprašanje.... rabim (verjetno - trenutno še dela, a je slab) akomulator... Original za Suzikija stane tam od 15.000 do 20.000 sit... toda v Trgo avto se da dobit akomulator že za slabih 10 jurjev. Res je, da v Trgo avtu je moker, original pa je suh.... samo to ni nobena razlika, razlika je le v načinu vzdrževanja.... Zanima ma, kakšna "kvaliteta" imajo te akomulatorji v trgo avto, kdo ima kakšne izkušnje?
Brrrm Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Trgoavto zastopa in prodaja FIAMMove akumulatorje. To je italijanski proizvajalec s svetovnim ugledom. Ne, da bi delal reklamo zanje, ampak so kakovostni in predvsem, cenejši od "originalnih". S temi "originalnimi" je tako, da jih tudi izdeluje eden od bolj ali manj znanih proizvajalcev, ki je najmanj povprečno kakovost uspel prodati izdelovalcu vozila za najnižjo ceno.
transalp Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Glede znamk in "pravega izdelovalca" bi se povsem strinjal z Brrrmom. Za moj motor je npr. nekaj baterij različnih znamk enakih v vseh podrobnostih, le natisnjena grafika je drugačna (npr. Varta, TopStar,...). Pravi izvor teh baterij je večinoma Kitajska. Rr, glede menjave suhe baterije z mokro: predvsem moraš v primeru vgradnje mokre baterije poskrbeti za pravilno speljan oddušek plinov, torej cevko od baterije navzdol proti tlem. Konec cevke naj bo vsaj nekaj centimetrov pod motorjem oz. zadnjo nihajko.
huba-buba Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 (popravljeno) ravno kupil nov akumulat. SAITO WARTUNGSF. 12V/6A za male peneze! a je treba nov akumul. pred priklopom se kaj dat polnit al ne ?? hvala Popravljeno Maj 27, 2003. Popravil huba-buba
Brrrm Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Ko si v nov akumulator, ali pa so ti v trgovini, natočil elektrolit, ga lahko načelno kar uporabiš. Vendar priporočajo, da ga za nekaj ur, recimo 5 do 6, priklopiš na en tak prijazen tok, do 1/10 nazivnega (v tvojem primeru 6/10 = do 0,6 A jakosti). S tem ione v elektrolitu "naučiš hitrega in vztrajnega plavanja" za takrat, ko polno uporabljaš/obremenjuješ akumulator. Sicer pa so običajno priložena navodila in priporočila proizvajalca.
VETER Objavljeno Maj 27, 2003 Opozori Objavljeno Maj 27, 2003 Načelno bi bilo dobro B) , če bi kdo, ki malo bolj pozna sceno napisal, kje vse se sploh da kupit accu. za motorje. Jaz sem Celjan in ker sem videl v prejšnjih povstih, da je nekdo omenil AvtoT, ter še eno drugo trgovino v lj. sem šel, kar v Avto (ga imam skoraj pred nosom). Verjetno bi zame obstajala še kakšna cenejša možnost, kot 15.000sit ali pa tudi ne :huh:
axxxi Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 Verjetno bi zame obstajala še kakšna cenejša možnost, kot 15.000sit ali pa tudi ne :huh: SE POPOLNOMA STRINJAM!!!! Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?! Bom fuuuuuul hvaležn! ;) ;) ;)
hotschko Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?! Bom fuuuuuul hvaležn! ;) ;) ;) a je treba res vse k riti prinest ... zakaj smo pa 9 strani napisal že v tej temi ... kar tko mal brezveze misliš ... piše že skoraj vse in še več o akumulatorjih ... ... keyword = gajzar ... naprej se znajdi sam !!!
VETER Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?! Bom fuuuuuul hvaležn! ;) ;) ;) a je treba res vse k riti prinest ... zakaj smo pa 9 strani napisal že v tej temi ... kar tko mal brezveze misliš ... piše že skoraj vse in še več o akumulatorjih ... ... keyword = gajzar ... naprej se znajdi sam !!! ma sem prebral vseh 9 strani :rolleyes: .. pa je večina napisano o prezimovanju akumulatorjev ! <_< ! Omenjen je edino Avto Triglav, pa Delko BTC pa še ena štarcuna v lj..a je to vse???? :o
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se