Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Imam težavo predvidevam da nekaj v zvezi akumulatorjem. Vendar pa sem pred kratkim kupil nov akumulator pa je še vedno enako. Če vozm motor brez luči se mi akumulator napolni ravno toliko za en vžig, če mi ne vžge v prvo je konc. Tko da ga morm porint da vžge, sam pred bajto to že nardiš, problem pa je kje pred kakšno štacuno, mal čudn občutk dobiš k te vsi gledajo. Na Apriliji sem že sprašvou pa so rekl, da naj bi se pokvarl neki k akumulator polne, ne vem točno kva, stal pa naj bi 20.000sit. A mislte da je to res to al bi blo možn da je to kej druzga :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojemu tastu se je tole naredilo na avtu, plačal je 50.000 SIT za nov alternator, namesto da bi šel do avtoelektričarja, ki bi mu lahko zadevo popravil za male pare, saj naj bi mu šle samo diode (se mi sanja ne, kaj je to, sam vem da je bil zlo besen); nauk, prej se oglasi pri enemu električarju in raj njega vprašaj, če se zadevo da ceneje popravit.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najvrjetneje res altenator - sam je pa spet odvisn ka je crknal, najboljš da peleš k enmu k se spozna na to in ti bo povedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko... da imaš slabo maso nekje... se pravi... ali pri akumulatorju (minus na geštel), štarterju (je ponavad pršraufan na mašino, ta pa je ponavad na gumi nosilcih, pa nucaš še eno žico iz bloka mašine na geštel...vsaj jest mam tko).

Če je kej od tega, lahko sprobaš/zrihtaš tkole: Malo zbrusi kontakte na aku, malo WD-ja, isto kjer pride zadeva na geštel.

Štarter.... dej en šraufenciger al pa neki od geštela na mašino pa probi... men je isto delal, ker nisem imel mase na geštel, pa se mi je mal čudn zdel, zakaj se mi lajtnga od sklopke tolk greje... je bla edina masa. Enkrat je zaverglal, pol pa nix več. Pa še to če je bil poln aku.

Vse kontakte snet, posprejat z WD, nazaj dat. Pa ne zamešat česa.

Sicer je pa lahko regler (glede na ceno čist možno), lahko je alernator (skor dvomim, ni pa izključeno), lahko je kakšna neumnost (killswitch, ključavnica,...)

Malo se igraj predno se pustiš olupit za 50k... :xx:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo predvidevam da nekaj v zvezi akumulatorjem. Vendar pa sem pred kratkim kupil nov akumulator pa je še vedno enako. Če vozm motor brez luči se mi akumulator napolni ravno toliko za en vžig, če mi ne vžge v prvo je konc. Tko da ga morm porint da vžge, sam pred bajto to že nardiš, problem pa je kje pred kakšno štacuno, mal čudn občutk dobiš k te vsi gledajo. Na Apriliji sem že sprašvou pa so rekl, da naj bi se pokvarl neki k akumulator polne, ne vem točno kva, stal pa naj bi 20.000sit. A mislte da je to res to al bi blo možn da je to kej druzga :?

problem imaš z alternatorjem(točneje diodno ploščo ali krtačkami), reglerjem, ali pa krtačkami na alternatorju, če je motor že relativno star...) ali maso na motorju............zadevo boš relativno enostavno definiral.....

zapelji motor v temno garačo,vžgi, prižgi luči in rahlo dodaj gas....razlika med prostim tekom in recimo 2000 rpmk se ti bo poznala tudi v svetilnosti sprednje luči....če ti pri obratih sprednja luč ne posveti rahlo močneje, je šla diodna plošča na alternatorju.,...če ti pa posveti močneje, imaš pa problem z maso....avsekakoč se ne vozi, dokler ne najdeš in odpraviš napake, kajti če je slučajno slaba masa na vozilu, boš z nadaljno vožnhjo "skuril" alternator...

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je dokaj nov letnik 1999. Če dodam gas luči zasvetjo močnej, no sej prej skor ne svetjo oziroma zelo nežno svetjo. Torej vi trdite da bi lahko povsej verjetnosti to lahk sam popravu? Kakšen pa zgleda alternator, regler, pa une krtačke na alternatorju, k jst k pogledam ke v mšaino mi ni nč več jasn :( . Pa če bi mogoče lahk objavu slikce od teh stvarc da bi se lahk mal bl znajdu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen pa zgleda alternator, regler, pa une krtačke na alternatorju, k jst k pogledam ke v mšaino mi ni nč več jasn :( .

glede na tvoje znanje pojdi raje do kakšnega strokovnjaka ... za začetek k serviserju, ki mu zaupaš, da te ne bo olupil po nepotrebnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden začenjaš z kakšnimi posegi, presodi (glede svojega znanja) če se ti splača, saj lahko narediš več škode kot koristi. Boljše da uprašaš kakšnega prijatelja ali znanca, ki se bolj zastopi v te stvari, pa še čisto poceni boš prišel skozi, mogoče že z kakšno pijačo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem naredil eno neumnost. Akumulator sem obrnil okrog pa mi je vse ven steklo :xx: Tako da je bil prazen. Takoj sem potem nalil not destilirano vodo, da so bile celice v vodi. Na Vesni so rekli da je sedaj zanič.

Zanima me, če je še možno da kupim tisti elektrolit in ga še usposobim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se špilat z žvepleno kislino, je bolje če vse skupaj neseš na prvo pumpo v akumulatorske smeti. Zadevo lahko ob nestrokovni uporabi raznese, zadeva ti lahko ob prehudem šlatanju gre po rokah, pa se ne čudi, ko bodo kar naenkrat črne ratale in to ne od sonca :lol1: . Aja, hudo sem skeptičen, da jo boš kje sploh dobil, ne da bi ti vsaj malo delali problemov.

Ave ve semu, prišparaj kje drugje, ne na akumulatorju, no sam to je samo moje mnenje.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko poskusiš.

Pojdi v trgovino, kjer prodajajo akumulatorje in kupi akumulatorsko kislino (jo imajo v plastenkah po 1 l, pod 1000 tolarjev, se mi zdi).

Vzami mamine gospodinjske gumijaste rokavice, s katerimi za vami klozet školjko čisti, na nos natakni kakšna očala (sončna, da ti kaj v oko ne skoči) in potem tisto destilirano vodo zlij iz akumulatorja ven in vanj nalij raztopino žveplove kisline.

Morda ti bo uspelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, če se že greš kemika raje skoči v Merkur/Obi/Bauhaus in si tam nabavi delovna očala, stanejo par SIT in ti prihranijo velik skakanja pri okulistu.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No ja, pa se je najbrž zgodilo, izgleda, da mi bo akumulator počasi šel v ... :devil:

Se komu slučajno sanja, kje bi se dalo kupit novega (Yuasa YTX-14BS ali FIAMM 6 E14) ?

Sem gledal pri DELKU ki je uvoznik za FIAMM in za akumulator hočejo 17.900 SIT :xx: :kva2: :kva2: :kva2: pa sej je svinčen ne zlat !!! V Ameriki (joj kolk le luštno ker nočjo akumulatorjev pošiljat :wub: ) je zadeva od yuase po 63 $.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravek, še enkrat stestiral, crknila je/naj bi/je slabo povezana 4. cinšpula (tista, ki je najbližje izpuhu in zato narjaje crkne na Caponordu).

No ampak še vedno, če kdo pozna poceni akumulatorje... :rolleyes:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadni kislinski z iber laufom so okol 10k, gel pa ~25k. Priporočam ti da izkašljaš 17k pa maš 5 let mir, za razliko od gum recimo <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jan49: kako so rešili tvojo težavo z akumulatorjem? Imam podoben hec, ravno se odpravljam k štromarju, sem pa radovedna, kako si ti rešil problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

prebrau sem vse strani o aku . in polnilcih. vprasanje kupu sem bmw rt. Ma narjen da se lahko fila prek vticnice za faracajh. zdaj pa ne vzge . ali se bo nafilal z polnilcem ki mu daje 0,2 A aku 20ah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav !

Zelo priblizno receno je stvar sledeca;

- s polnilcem, ki nudi 0,2A bos kar nekaj casa polnil prazen akumulator (1h=0,2A, 10h=2A, 100h=20A)

-za obicajno polnjenje svincenih akumulatorjev je priporocen polnilni tok, ki naj bo priblizno 1/10 nazivnega toka (pri 20A/h akumulatorju torej polniti z 2A).

-s tvojim malim polnilcem je priporocljivo le dopolnjevanje oz. nadomescanje "izgubljene elektrike", katero izgublja vsak akumulator med cakanjem na zacetek sezone (nikoli ne pusti "cakati" praznega akumulatorja, saj se na ploscah pojavi sulfat, ki drasticno (pogosto je za v smeti - ne vedno !) zmanjsa kapaciteto akumulatorja.

Toliko na kratko.

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Ne diraj lava dok spava :D

LP

Leteči

POPOLNOMA PRAVILNO .NE DIRAJ DOK RADI.MA OŠTJA BI ČLOVEK MISLIL DA IMAJO DOMA VSI MEHANIČNO DELAVNICO.PA KOK SO SAMO PRIDNI.. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Pozdrav usem!

Imam sledeči problem;

Čez zimo sem dal akumulator(suhi tip oz." brez vzdrzevanja" ,12V,6Ah,star eno leto) iz motorja in ga imel v garazi, spomladi sem ga brez polnenja dal v motor in je vzgal brez problema. Sedaj, ko mi je motor stal teden dni(slabo vreme) mi ni hotel prizgati, vceraj sem ga ozivel z polnilcem za avtomobile in prevozil cca 100km. Danes mi ponovno ni hotel vzgati, zato sem ga vzel iz motorja da ga napolnim, vendar se je akumulator napihnil :blink: ?

Ker je moje znanje o akumulatorjih bol švoh :blush: , me zanima kaj naj storim? Bojim se da bi se akumulator ob polnenju se bolj napihnil oz. razpočil?

(na prejsnjih straneh nisem zasledil omenjenega problema pri teh tipih)

LP

Popravljeno . Popravil malakai
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je mene zaj..akumulator (podobno mi sredi sezone ni hotel več pošteno štartat...) sem šel k enemu kolegu, ki ima doma modelarski polnilec, ki ti zmeri in obnovi akumulator - polnjenje in praznjenje nekaj dni, v glavnem avtomatika premeri in popravi kar se da popravit. Sedaj mi 5 let star Yuasa akumulator dela super, vžiga in ko ga zmeriš ima zmeraj tam 75-100% kapacitete, al karkoli že tista naprava meri :rolleyes: . V glavnem, pri mojem je ratalo, da so ga porihtali.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!