Skoči na vsebino

Potovanja z Zvonetom Šerugo


Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 urami, Joker pravi:

Niti se ne zatikajo, še manj jih je treba mazat....

Trdim samo, da nihče ne more narediti tako močno, da "konj" ne bi mogel polomiti. Če je pa polomil tisti, ki je inserte prilagajal na ključ od motorja se pa opravičujem vsem prizadetim. Vključno z Zvonkotom...

Se strinjam , samo tu , kot sem prebral ni edini konj , ki se mu je to pripetilo. Ne vrjamem , da so vsi konji .

Objavljeno

Super, upam, da bo imel kakšno predstavitev, ko se vrne. Izgleda, da se da to pot opraviti tudi brez pederisanja in važenja kot Šeruga...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdej razumem Zvonkota...kljucavnice na kufrih te res znajo dat jebat . . . :smoke:

 

Objavljeno
1 hour ago, Xebec said:

ok mu bom povedu

Sam more frend en  bol udobn pa impozantn motor k bajt prvlect. Z mt07 na parkplacu pred kafano ni tistga filinga vzvisenosti...

Objavljeno
On 3/9/2019 at 6:20 PM, Fadil said:

na Yamahi Super Tenere 1200. Motor ima prevoženih že več kot 130.000km in dela BP

 

Bolj izjema kot pravilo. 

Objavljeno
pred 5 urami, krucymucy pravi:

Bolj izjema kot pravilo. 

No, okvar je na japoncih manj. Potrjeno statisticno. Na vrhu liste so BMW, Duce, Aprilia, KTM, Harley, potem pa japoncki. Pa razlike v % okvar na do dve leti starem motorju so precejsnje, tam od skoraj 40/100 do manj kot 10/100. Sem ze enkrat objavil link v temi Yamaha Super Tenere.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, IZTOK pravi:

No, okvar je na japoncih manj. Potrjeno statisticno. Na vrhu liste so BMW, Duce, Aprilia, KTM, Harley, potem pa japoncki. .

To pa zato,ker si lastijo omenjene znamke sami mladi,norci in unicevalci?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

tale super tenere je fajn motorček, precej spregledan

No ja, je in ni. Pravzaprav z opremo oz elektroniko ter agregatom ne more konkurirat novemu R1200 GS ali pa KTM 1290 Adv. Za daljse potovanje pa je super in nekih high tec pomagal kot so cornring ABS, pa Qick shifter itd niti ne pogresam. Je udoben, nudi dobro zascito vetra in dezja, do 450 km na tank in je enistaven ter poceni za vzdrzevanje.

Objavljeno
35 minutes ago, IZTOK said:

No, okvar je na japoncih manj. Potrjeno statisticno. Na vrhu liste so BMW, Duce, Aprilia, KTM, Harley, potem pa japoncki. Pa razlike v % okvar na do dve leti starem motorju so precejsnje, tam od skoraj 40/100 do manj kot 10/100. Sem ze enkrat objavil link v temi Yamaha Super Tenere.

Ja ker ne gledajo kaksne okvare. 

Japonci nimajo nobenih gagdetov, tako nima niti kaj crknit. 

 

 

36 minutes ago, Snecer said:

tale super tenere je fajn motorček, precej spregledan

Krava je. GS je kot je ATX napram S.Tenere.

  • Hvala 2
Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Ja ker ne gledajo kaksne okvare. 

Japonci nimajo nobenih gagdetov, tako nima niti kaj crknit. 

 

 

tvoj tracer ima kar nekaj elektronike, je pa res, da ga mehanika zeza

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, Snecer said:

tvoj tracer ima kar nekaj elektronike, je pa res, da ga mehanika zeza

Ima ja. RBW, se ta je na zajle. 

Deset let stara GS-ka je ima vec. In se kar ni nic crknilo. 110Mm ima sedaj. ESA dela, kardan dela, zavore so precej boljse kot pri tracerju ... 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
16 minutes ago, krucymucy said:

Ima ja. RBW, se ta je na zajle. 

Deset let stara GS-ka je ima vec. In se kar ni nic crknilo. 110Mm ima sedaj. ESA dela, kardan dela, zavore so precej boljse kot pri tracerju ... 

To so stari bmfli. Pa se to ti ne verjamem. Glej Zvonkotovga,  je nov, in kamorkoli gre, razstresa kose ko janko in metka....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Kugelschreiber said:

To so stari bmfli. Pa se to ti ne verjamem. Glej Zvonkotovga,  je nov, in kamorkoli gre, razstresa kose ko janko in metka....

Ja s kjlucavnico na kovcku ima tezave. Pa enkrat mu je sel lezaj kotnega prenosa, ker je zjebal semering in se vozil dalje brez olja.

Jako jebeno.

Najboljse stvari so narejene v Europi. In najdrazje.

V dezeli vzhajajocega sonca so pa solidne in poceni.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
10 minutes ago, krucymucy said:

Ja s kjlucavnico na kovcku ima tezave. Pa enkrat mu je sel lezaj kotnega prenosa, ker je zjebal semering in se vozil dalje brez olja.

Jako jebeno.

Najboljse stvari so narejene v Europi. In najdrazje.

V dezeli vzhajajocega sonca so pa solidne in poceni.

Pa kolo je mend raztreslo, ze v grski furi, pa na prejsnem je kar naprej o benzinpumpah jamral, sicer se mal norca delam. Ampak...sm mel bmfo, in mam aprilijo. Uzamem hondo ob vsaki uri. Problem so skrbasti asortimani. Dans sm gledal bmw r1200rs. Vse 4 japonske firme skup, nimajo tako smiselnega motorja. Pac nimajo. In sploh ni videt, de bi kej delali na tem, de bi kej novga vn vrgli. Al pa tuono, bmw jo ma, ktm jo ma, ducati je mel, od japoncev? samo yamaha. Hecni so. 

Objavljeno
3 minutes ago, Kugelschreiber said:

Pa kolo je mend raztreslo, ze v grski furi, pa na prejsnem je kar naprej o benzinpumpah jamral, sicer se mal norca delam. Ampak...sm mel bmfo, in mam aprilijo. Uzamem hondo ob vsaki uri. Problem so skrbasti asortimani. Dans sm gledal bmw r1200rs. Vse 4 japonske firme skup, nimajo tako smiselnega motorja. Pac nimajo. In sploh ni videt, de bi kej delali na tem, de bi kej novga vn vrgli. Al pa tuono, bmw jo ma, ktm jo ma, ducati je mel, od japoncev? samo yamaha. Hecni so. 

Pa se MT10 je bolj uboga ...
Meni se nova CB1000R dopade. Upam da je kaj boljsa od prejsnje. Tisto je bilo res eno ubogo vozilo.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Ja ker ne gledajo kaksne okvare. 

Japonci nimajo nobenih gagdetov, tako nima niti kaj crknit. 

 

 

Krava je. GS je kot je ATX napram S.Tenere.

XTZ1200 od 2015 naprej ima veliko elektronike. Je Euro4, ima motorno loputo za podajanje plina. Zajla je samo do TPS senzorja, ki je pa na ohisju motorne lopute. V bistvu racunalnik odloca koliko lahko privijes :naughty: 

Razen tega ima sistem proti zdrsavanju, nastavljiv, ima tempomat, ima seveda ABS, ima LCD zaslon, gretje rock ... vse se nastavlja preko racunalnika v podmenijih na LCD. Pa vseeno ne crkuje kar tako. Japonci pac bolje obvladujejo kontrolo kvalitete. Isto velja za avtomobile, poglej ADAC statistiko okvar za te, pa bos hitro videl kako je v realnosti. Se pa strinjam, tako BMW kot KTM sta lazja, okretnejsa in mocnejsa. Samo spodobno opremljen BMW te stane z kufri najmanj 21000 Euronov, yamaha pa z polno opremo, celo elektronsko nastavljivim vzmetenjem in kufri kaksnih 16000. To je 1/3 vec, motorja ziher ne dobis toliko boljsega.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno
pred 45 minutami, krucymucy pravi:

Ja s kjlucavnico na kovcku ima tezave. Pa enkrat mu je sel lezaj kotnega prenosa, ker je zjebal semering in se vozil dalje brez olja.

Jako jebeno.

Najboljse stvari so narejene v Europi. In najdrazje.

V dezeli vzhajajocega sonca so pa solidne in poceni.

BMW ima od nekdaj tezave z kotnim prenosom. Ce voziz fejst nalozen in po razritih cestah ne vzdrzi prav dolgo. Je konstrukcijsko pogojeno, ker imajo enostransko vpetje kolesa. Vse nosita samo dva lezaja, ki sta manj kot 10 cm narazen.

Objavljeno

Zdaj pljuva po motorju kaj vse mu crkuje, ko bo prodajal bo pa pisal, nadpovprečno vzdrževan, vse preventivno zamenjano. In potem se še najde kekec, ki mu verjame in kupi tista zgonjena jetra. 

Objavljeno
pred 15 urami, IZTOK pravi:

XTZ1200 od 2015 naprej ima veliko elektronike. Je Euro4, ima motorno loputo za podajanje plina. Zajla je samo do TPS senzorja, ki je pa na ohisju motorne lopute. V bistvu racunalnik odloca koliko lahko privijes :naughty: 

Razen tega ima sistem proti zdrsavanju, nastavljiv, ima tempomat, ima seveda ABS, ima LCD zaslon, gretje rock ... vse se nastavlja preko racunalnika v podmenijih na LCD. Pa vseeno ne crkuje kar tako. Japonci pac bolje obvladujejo kontrolo kvalitete. Isto velja za avtomobile, poglej ADAC statistiko okvar za te, pa bos hitro videl kako je v realnosti. Se pa strinjam, tako BMW kot KTM sta lazja, okretnejsa in mocnejsa. Samo spodobno opremljen BMW te stane z kufri najmanj 21000 Euronov, yamaha pa z polno opremo, celo elektronsko nastavljivim vzmetenjem in kufri kaksnih 16000. To je 1/3 vec, motorja ziher ne dobis toliko boljsega.

Dej ne bluzi! 

Japonci čakajo da eu izpopolni zadeve kot so abs , tcs, esa itd potem prekopirajo in dajo ven ....dela...ker so vse napake odpravili ze v eu.

Novega ali kaj inovativnega japonci nimajo in ne znajo sami naredit, vsaj tako kaže.

To kar ti naštevaš so nekateri bmw imeli že leta 2006. Recimo elektronsko vzmetenje in se kup drugih zadev.

Te vprašam , kdaj je imel prvi japanez elektronsko vzmetenje in ko boš odgovoril boš dobil tudi odgovor zakaj se vde skupaj manj kvari.

Pa saj sem ti že opisal .....

Nisem vernik nobene znamke, se mi pa zdi da ste vlogo primata vernikov prevzeli bmflarjem prav vi japončki.

Maus, Snecer, Dami itd ....tipični verniki znamke, ki v celi zgodovini samo kopira inovacije od eu .

3...2...'1..''' baaaam:lol1:

Objavljeno
pred 30 minutami, Kmet2 pravi:

Maus, Snecer, Dami itd ....tipični verniki znamke, ki v celi zgodovini samo kopira inovacije od eu .

3...2...'1..''' baaaam:lol1:

nepane :ras: 

itak smo od kitajcev sploh dobili smodnik, zdj se pa zmrdamo, če je kj iz kitajske :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, Arzen pravi:

Kdo ti je kriv, da mors kupit kawo superduper da sploh kaj sune. :ras:

za sezutje pa itq skrbi žena :ras:

Misko mora sunt...predvsem dopoldne ko hiti v sluzbo na prvo kavo in garasko,garanje...

 

d945af91509b396fbd6591dc4049781b.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Banda, tu kot pravi slovenceljni šinfamo Zvonkota! Ostalo je vse nabijanje! Ajde vsi kartone in na klop! :naughty:tenor.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!