Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

In kaj v tem primeru menjat,lamele+potisna lamela +vzmeti+ tesnilo pokrova al celo sklopko? Koliko me bo to stalo?

Tesnilo pokrova sigurno, olje v agregatu ter oljni filter (bi jest zamenjal) kaj na sklopki je slo k vragu boš pa videl ko odpres...

Da bi bile lamele obrabljene ne verjamem, tako da upaj na kakšno vzmet. :)

Objavljeno

olje in filter bla zamenjana pred kakim mesecem,olje ima zdaj cca.1000km tako,da....ne vem,ti bi ravno tako menjal,T.?Jaz tudi upam,da je samo kaka vzmet,motor ima nekaj več ko 28.000 in mi je vse skupaj čudno,da bi kar naenkrat na tak način začela drseti sklopka...

Nič,bo treba počakat,da odpremo in vidimo kaj je na stvari...

Objavljeno

olje in filter bla zamenjana pred kakim mesecem,olje ima zdaj cca.1000km tako,da....ne vem,ti bi ravno tako menjal,T.?Jaz tudi upam,da je samo kaka vzmet,motor ima nekaj več ko 28.000 in mi je vse skupaj čudno,da bi kar naenkrat na tak način začela drseti sklopka...

Nič,bo treba počakat,da odpremo in vidimo kaj je na stvari...

kakšno olje si pa dal? včasih je napačno olje zadosten razlog za drsenje sklopke. jez sm enkat nalil olje k ni blo za motor, ampak za avto, čez kak teden-dva je začela sklopka drset

Objavljeno

tako kot je bilo že pred tem noter,Motul 5100

Objavljeno

Rabim pomoč,prosim.

Včeraj se peljem z vfr-ko,pripeljem do rondoja,stisnem sklopko,zbijem dve brzini,dodam gasa...zadeva zatuli v prazno...parkrat stisnem sklopko,pa spet tam do 2-3000 obratov kao normalno,pol pa poskočijo obrati v višave,ko navijem ročico,pa zadeva ostaja skorajda pri isti hitrosti....

Grem domov,mrzu motor,gre normalno cca.2 minuti,celo do vtec-a,pol pa spet isto,več kot 70 ni šlo,z nobeno brzino....je to krivda sklopke,ne razdvaja? Mal čudne vonjave so tudi bile,po moje je lamele zlepilo in drsi...kaj bi še po vašem lahko bilo? kar je videt cevi in v okencu na volanu,je z oljem vse OK...Mal mi je pa čudno,motor ima zdejle nekje 28.000km...

Preveri zračnost na ročici,imeti mora malo prostega hoda sicer začne sklopka drseti. Nikakor pa ni zlepljena potem se nebi dalo šaltat.Sepravi, če imaš malo zračnosti potem je sklopka izrabljena in jo je potrebno zamenjat.Ole, če je novo kot praviš spusti v čisto posodo in ga po zamenjavi sklopke naliješ nazaj.Za menjavo sklopke potrebuješ tesnilo pokrova sklopke (tesnilno maso-Permatex)nove lamele, vzmet-i(lahko je samo ena v obliki obroča ali več navadnih vzmeti)dobro pa je zamenjat tudi vmesne jeklene plošče med lamelami.

Objavljeno

Preveri zračnost na ročici,imeti mora malo prostega hoda sicer začne sklopka drseti. Nikakor pa ni zlepljena potem se nebi dalo šaltat.Sepravi, če imaš malo zračnosti potem je sklopka izrabljena in jo je potrebno zamenjat.Ole, če je novo kot praviš spusti v čisto posodo in ga po zamenjavi sklopke naliješ nazaj.Za menjavo sklopke potrebuješ tesnilo pokrova sklopke (tesnilno maso-Permatex)nove lamele, vzmet-i(lahko je samo ena v obliki obroča ali več navadnih vzmeti)dobro pa je zamenjat tudi vmesne jeklene plošče med lamelami.

Točno to bo treba naredit...lamele so prežgane,nekatere tudi pod min. debelino,vzmeti tudi niso vse na min.dolžini tako,da ne bo druge kot naročit vse to kar si napisal,pa bo.Pa upam,da pol bo,hehehe...

Objavljeno

Tole se mi mal čudno zdi,če praviš,da ima motor 28000 km,mal je prezgodaj,da bi kuplungo skuril,ob normalni uporabi jasno...

Objavljeno (popravljeno)

hja,sem 2 lastnik,vprašanje pa je kaj je z vfr-ko počel prejšnji lastnik,ki niti ne vem kdo je...Od moje normalne,nedirkaške vožnje verjetno ni tole...

Popravljeno . Popravil roadbuster
Objavljeno

hja,sem 2 lastnik,vprašanje pa je kaj je z vfr-ko počel prejšnji lastnik,ki niti ne vem kdo je...Od moje normalne,nedirkaške vožnje verjetno ni tole...

Vprašanje je tudi, če ni bil števec sfriziran??? :eek:

Ps:če so bili zobniki in ketna že menjani ima sigurno precej več KM !! :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Vprašanje je tudi, če ni bil števec sfriziran??? :eek:

Ps:če so bili zobniki in ketna že menjani ima sigurno precej več KM !! :hmm:

Verjetno ,da je bil števec sfriziran,kajti pri normalni uporabi veriga ,zobniki in sklopka pri teh kilometrih nikakor

ne morejo biti izrabljeni.

lp dare

Objavljeno

Verjetno ,da je bil števec sfriziran,kajti pri normalni uporabi veriga ,zobniki in sklopka pri teh kilometrih nikakor

ne morejo biti izrabljeni.

lp dare

Za verigo je 28 jurjev čisto normalno,da je fuč,sklopka pa nikakor ne..

Objavljeno

Zanimajo me vaše nastavitve vzmetenja pri VFR...

Nekdo (prejšnji lastnik) se je malce poigral in sem do danes nevede vozil z reboundom zategnjenim na full hard in s pre-loadom na drugi stopnji (zadnje vzmetenje). Posledično je bil motor precej nevodljiv in pretrd- serpentine so recimo bile živa muka. Nastavitve sem popravil na tovarniške (rebound - 1,25 obrata v levo in pre-load na drugo stopnjo) in se mi zdi, da se motor lepše pelje. Se pa čuti, da je zdaj malo "(pre)mehak" odzadaj. Kakšno razmerje rebound:pre-load uporabiti, da bo SAG pravilen?

Odspredaj imam nastavljeno po pravilu četrtine SAG-a (32mm) oz. 5mm je razdalja med vijakom za nastavitev pre-loada in krakom od vilice. Taka nastavitev ustreza teži ~73kg.

Objavljeno

Zanimajo me vaše nastavitve vzmetenja pri VFR...

Nekdo (prejšnji lastnik) se je malce poigral in sem do danes nevede vozil z reboundom zategnjenim na full hard in s pre-loadom na drugi stopnji (zadnje vzmetenje). Posledično je bil motor precej nevodljiv in pretrd- serpentine so recimo bile živa muka. Nastavitve sem popravil na tovarniške (rebound - 1,25 obrata v levo in pre-load na drugo stopnjo) in se mi zdi, da se motor lepše pelje. Se pa čuti, da je zdaj malo "(pre)mehak" odzadaj. Kakšno razmerje rebound:pre-load uporabiti, da bo SAG pravilen?

Odspredaj imam nastavljeno po pravilu četrtine SAG-a (32mm) oz. 5mm je razdalja med vijakom za nastavitev pre-loada in krakom od vilice. Taka nastavitev ustreza teži ~73kg.

Sag nima veze z reboundom.

Posed seveda naštimaš na svojo težo s "šponanjem" vzmeti, dušenje povratka in kompresije pa štelaš potem..

Moje izkušnje pri japoncih (mam 90 kil): malo zategneš vzmet in povratek, glede na tovarniške nastavitve in je vožnja po cesti čist fajn..

Objavljeno

Za verigo je 28 jurjev čisto normalno,da je fuč,sklopka pa nikakor ne..

Mogoče se je pa prejšni lastnik s sklopko dvigoval in "čaral"kakega maksa...

Objavljeno

Sag nima veze z reboundom.

Posed seveda naštimaš na svojo težo s "šponanjem" vzmeti, dušenje povratka in kompresije pa štelaš potem..

Moje izkušnje pri japoncih (mam 90 kil): malo zategneš vzmet in povratek, glede na tovarniške nastavitve in je vožnja po cesti čist fajn..

Kul, hvala.. Ampak vseeno- koliko potem zategneš rebound, če bi recimo za ustrezen sag moral pre-load zategniti za eno stopnjo?

Mogoče se je pa prejšni lastnik s sklopko dvigoval in "čaral"kakega maksa...

Z VFR? Don't think so...

Objavljeno (popravljeno)

Kul, hvala.. Ampak vseeno- koliko potem zategneš rebound, če bi recimo za ustrezen sag moral pre-load zategniti za eno stopnjo?

Z VFR? Don't think so...

Jz sem imel rebound plus1 ali plus dva (ne na vfr in o klikih)vfr nisem imel tolk dolgo

Tud za na pisto bi se lahko tako reklo,pa hodiš :unsure: drugače pa enega takega poznam vendar ni uničil sklopke

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zanimajo me vaše nastavitve vzmetenja pri VFR...

Glede na to da motor ni ravno nov in nimaš namontiranih kakih ohlinsov, se jaz nebi preveč zanašal na neke default nastavitve, pa še to so bolj približne.

Poglej koliko imaš static sag in če dost odstopa ga ponastavi. Pol pa šele šraufke vrtiš in upaš na najbolje.

Okrog vzmetenja imaš napisane cele biblije in če te zanima se lahko ogromno naučiš.

Objavljeno

Za verigo je 28 jurjev čisto normalno,da je fuč,sklopka pa nikakor ne..

Za VFR-ko in njene konje je 28000 km z verigo precej malo,če govorimo o normalni uporabi in vzdrževanju.

Lp dare

Objavljeno

Za VFR-ko in njene konje je 28000 km z verigo precej malo,če govorimo o normalni uporabi in vzdrževanju.

Lp dare

Da ne pametujemo preveč,na vfr verigo in zobnike menjal 2X(DID),prvič na 24,drugič zelo pazil na verigo menjal na 34 jurjev več ni šlo...

28 je glih nekje na sredini,go figure...

Objavljeno

Da ne pametujemo preveč,na vfr verigo in zobnike menjal 2X(DID),prvič na 24,drugič zelo pazil na verigo menjal na 34 jurjev več ni šlo...

28 je glih nekje na sredini,go figure...

Na moji vfr je še original veriga pri 41000 km .Je še skoraj kot nova.Je pa res ,da jo mažem na 600-700 km in čistim na 1000 km.Poznam pa človeka,ki

je z original verigo in zobniki naredil preko 90000km.

lp dare

Objavljeno (popravljeno)

Temu pa jaz pravim igranje s svojim zdravjem in življenjem, neglede na to, kako veriga na pogled super zgleda, je pri taki kilometraži že oddelala kar precej in to ni več to..

Nekaterim očitno res ni jasno, kaj vse se lahko zgodi, če se veriga utrga.. Vse, od sesutih blokov motorjev, do močno poškodovanih nog, oziroma do fajn padca. Ne se hecat s tem, 150€ za nov set pa res ni nič, napram vsemu temu kar se lahko zgodi, če tu škrtariš. Sploh pa je veriga napram ostalemu zanemarljiv strošek..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Temu pa jaz pravim igranje s svojim zdravjem in življenjem, neglede na to, kako veriga na pogled super zgleda, je pri taki kilometraži že oddelala kar precej in to ni več to..

Nekaterim očitno res ni jasno, kaj vse se lahko zgodi, če se veriga utrga.. Vse, od sesutih blokov motorjev, do močno poškodovanih nog, oziroma do fajn padca. Ne se hecat s tem, 150€ za nov set pa res ni nič, napram vsemu temu kar se lahko zgodi, če tu škrtariš. Sploh pa je veriga napram ostalemu zanemarljiv strošek..

Kaj ti ni jasno? Pravim,da veriga niti ni nategnjena niti drugače izrabljena.Če kje ne škrtarim je to pri motorju.In verjemi mi,da po vseh teh letih motoriranja vem kdaj je veriga slaba.

Lp dare

Objavljeno

No sigurno je tole o igranju letelo bolj na tisto z 90.000...

Je pa tud men na VFR zdrzala mislim da lepih 32.000.

Jebi ga presvoh motor :P

Objavljeno

:topic:

Že dlje časa iščem lepo ohranjeno VFR, letnik 2006-2007 z ABS z "ne preveč " kilometri od prvega lastnika. :whistle: Večina se jih prodaja že dlje časa (cena ni primerna situaciji na trgu) ali pa so iz uvoza (neznano poreklo)...

Našel eno lepo z malo kilometri (8k),za znosno ceno je pa uvožena iz IT in v posredniški prodaji, tako da si mnenja o lastniku ne morem ustvariti in na ASu pravijo, da ne morejo videti servisne zgodovine. Če niso cele "previjačili" je kilometrina realna, ker se vidi na vseh detajlih (napeljava, feltne, hladilnik, barva,ročke, stopalke, gumjasti deli..), sigurno pa to seveda ni. Letnik je "leto prve registracije", kar verjetno ni nujno res v kolikor je motor uvožen iz tujine? Leto izdelave je iz VIN številke vidno in je leto pred letom prve registracije...

Če kdo pozna koga, ki menjuje in prodaja primereno VFRjko prosim za PM.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!