Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

@ Mirc: a imaš novo PO tablco pa modro belo opremo, pa sivga schubertha?

Yes, bo vse držalo to sem res jaz, ma tablca je pa še ta stara, je pa sicer VFRa postala na našem koncu kar pogosta, jih je ratalo tu v dolini ene 5 sivih in ena črna v zadnjem letu.

Objavljeno

Yes, bo vse držalo to sem res jaz, ma tablca je pa še ta stara, je pa sicer VFRa postala na našem koncu kar pogosta, jih je ratalo tu v dolini ene 5 sivih in ena črna v zadnjem letu.

ehehe enkat konc avgusta sm te zamenjal za Igorrrja, in sm te "lovil" od postojne do prestranka. .. . . pol sm vidu kašno tele sm, ko sm pogledu na tablco. . .

Objavljeno

T.,kje si? A si vidu,da se tvoja bivša VFR že prodaja naprej? ;) A tiste avspuhe,ki si jih predeloval,pa nisi pustu na njej?

Objavljeno

T.,kje si? A si vidu,da se tvoja bivša VFR že prodaja naprej? ;) A tiste avspuhe,ki si jih predeloval,pa nisi pustu na njej?

:yea1:

Evo mene...

Ja se prodaja kot je že Zvone napisal, dobre stvari ostanejo v žlahti :)

Auspuhe je kupil en iz Brezovice se mi zdi.

Objavljeno

V-tec so vsi modeli od letnika 2002 naprej?

Glede na Fazer 600, je tale Honda opazno bolj močna?

Ker konjev gledam, da je samo 10 več, res pa je, da je navora kar nekaj Nm več.

Objavljeno

V-tec so vsi modeli od letnika 2002 naprej?

Glede na Fazer 600, je tale Honda opazno bolj močna?

Ker konjev gledam, da je samo 10 več, res pa je, da je navora kar nekaj Nm več.

A si jih na Fazerju vseh 98 izkoristil?? trance_25_naughty.gif Nikol ne bom razumel ljudi, ki prvo pogledajo koliko konjev ima posamezen motor....drugače pa je VFR-ka popolnoma drug motor.....

Objavljeno

V-tec so vsi modeli od letnika 2002 naprej?

Glede na Fazer 600, je tale Honda opazno bolj močna?

Ker konjev gledam, da je samo 10 več, res pa je, da je navora kar nekaj Nm več.

Ne moreš primerjat,verjemi

Objavljeno

Ne moreš primerjat,verjemi

Ker iščem kompromis (presenete ženske :trance_26_nono.gif ) oz. nekaj dokaj športnega in me zanima, če je vožnja na VFR lahko dosti bolj šport od Fazerja (drža vidim da je), glede na to, da ima motor več kg?

Objavljeno

Ker iščem kompromis (presenete ženske :trance_26_nono.gif ) oz. nekaj dokaj športnega in me zanima, če je vožnja na VFR lahko dosti bolj šport od Fazerja (drža vidim da je), glede na to, da ima motor več kg?

Kolikor je meni znano so sopotnice zelo zadovoljne z vožnjo zadaj na sedežu VFR-ke.

Z lahkoto pa potem odpelješ še en samski krog po kolenčku :)

Drža je bolj športna, a se tudi sopotnica potem bolj 'privije' k tebi... Trpijo le roke, vse ostalo uživa :naughty: , pa ne pozabi mislit na cesto :whistle:...

LP

Objavljeno

Kolikor je meni znano so sopotnice zelo zadovoljne z vožnjo zadaj na sedežu VFR-ke.

Z lahkoto pa potem odpelješ še en samski krog po kolenčku :)

Podpis

@WhiteWolf

Če iščeš kompromis poglej še za XX :hmm:

Objavljeno

O vfrki je bilo napisanega že boga in pol,sam mal je treba prelistat nazaj.

Objavljeno

T.,kje si? A si vidu,da se tvoja bivša VFR že prodaja naprej? ;) A tiste avspuhe,ki si jih predeloval,pa nisi pustu na njej?

Sej sm ti reku da kupi une avspuhe za 200€ od Leovinci :slap: Prilika zamujena, ne vrne se nobena :unsure:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Težko je delat primerjavo brez da bi se takoj en spotaknu ob napisano...

Osebno bi raje imel VFR 800 kot Fazer 1000, pa ne zato ker je močnejši, hitrejši, lepsi, to so vse stvari ki jih lahko različno dojemamo.

Pač Vfr mi bolj potegne, predvsem ji v prid govori agregat in nekaksno mesanica turisticnega z športnim( se strinjam Vfr 800 je samo za Šp od Športna)

Je pa Fazer sigurno tudi dober motor (ja sem vozil ja).

Tako da kot ponavadi na koncu kupiš kar ti je lepse...

VFR ima IMHO boljše zavore pa možnost ABS (ki mislim da je stari Fazer ni imel)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ni mi sicer jasno, od kje ti informacije o prodaji? Kilometrov z VFR res ni bilo veliko (~12kkm), a so bili dovolj pestri, narejeni v različnih pogojih in na različnih površinah, da je moja kritika lahko konstruktivna. Super motor, ki marsikomu ugaja, a za moje potrebe nekoliko (pre)neokreten in malo sem bil razočaran, ko sem ugotovil, da resnično česa več kot Šp od Športnega ne ponuja.

12kkm od napisanega je še z MZ-jem. smile.gif

Kot si rekel, je blokada tukaj čisto irelevantna.

Kaj zdaj pomeni, "da resnično česa več kot Šp od Športnega ne ponuja. "

Da je motor premalo športen ali preveč?

Objavljeno

Kaj zdaj pomeni, "da resnično česa več kot Šp od Športnega ne ponuja. "

Da je motor premalo športen ali preveč?

Motor ni športen in si skorajda ne zasluži ST oznake.

Objavljeno

Motor ni športen in si skorajda ne zasluži ST oznake.

Daj Igorr enkrat prosim razloži kaj si želel od motorja, zakaj si nabavil VFR in kaj boš nabavil namesto nje. (aja vedeli smo da prodajaš, ker je blo vse lepo videno na avtonetu).

Meni je sicer VFR še vedno izjemno dober motor, povsem odličen za to čemu je namenjen. Sam sem ga imel priložnost vozit kakšnih 20km (ni veliko a nekaj je) in mi je bil en skorajda popoln ST motor. Lepi pospeški, V4 je zame en velik plus, 110PS je ravno dovolj, V-tech mi je bil zanimiv, zanesljive zavore, ni nobenega pogrezanja sprednjega konca, ABS vliva še večje zaupanje, pelje se lepo, po prvih 100m zaupaš vanj in ti je domač popolnoma. Seveda pa so tudi minusi - mene je motila teža in premalo navora v nižjih obratih - vlekel je skorajda identično kot moj SV650 in to je bil prevelik minus. Vse ostalo je odlično. Zaradi teže se nisem odločil zanj in sem se raje za novo FZ1 in mi niti slučajno ni žal. Kakšna je pa primerjava s tastaro Fazer 1000 pa pojma nimam.

ajd

Objavljeno

Daj Igorr enkrat prosim razloži kaj si želel od motorja, zakaj si nabavil VFR in kaj boš nabavil namesto nje. (aja vedeli smo da prodajaš, ker je blo vse lepo videno na avtonetu).

Meni je sicer VFR še vedno izjemno dober motor, povsem odličen za to čemu je namenjen. Sam sem ga imel priložnost vozit kakšnih 20km (ni veliko a nekaj je) in mi je bil en skorajda popoln ST motor. Lepi pospeški, V4 je zame en velik plus, 110PS je ravno dovolj, V-tech mi je bil zanimiv, zanesljive zavore, ni nobenega pogrezanja sprednjega konca, ABS vliva še večje zaupanje, pelje se lepo, po prvih 100m zaupaš vanj in ti je domač popolnoma. Seveda pa so tudi minusi - mene je motila teža in premalo navora v nižjih obratih - vlekel je skorajda identično kot moj SV650 in to je bil prevelik minus. Vse ostalo je odlično. Zaradi teže se nisem odločil zanj in sem se raje za novo FZ1 in mi niti slučajno ni žal. Kakšna je pa primerjava s tastaro Fazer 1000 pa pojma nimam.

ajd

Hallo!

Se strinjam da je VFR prava izbira proti Fazer 1000 v večini pogledov v rangu ST. Ne vem kam bi jo dal drugam kakor v ST ? In to eden boljših ST-jev! Žal svojo prodajam in upam, da jo spet kupim čez čas. Novi model je veliko predrag tako da bo v igri sedanji model z ABS-obvezno.

Torej, prodaja se VFR 800 ABS kot nova za normalno ceno z vso opremo. Čudovit motor!

Lppost-18381-125796192062_thumb.jpg

Objavljeno

Motor ni športen in si skorajda ne zasluži ST oznake.

Zdaj pa meni ni nič več jasno.

Kot so me dolgo časa učili pomeni ST oznaka Spot Tourer... :whistle:

Kar pomeni športno potovali... Torej jaz ne pričakujem velikosti in okretnosti CBR-ke.

Razlika med CBR in VFR je enaka VFR in Varadero. (kdo se bo prvi spotaknil ob komentar ;))

Za vsakega obstaja idealen motor, dovolj različnih je na svetu, da lahko najdeš kar hočeš.

In kdor hoče SPort, naj gleda kam drugam.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:topic:

Kr dost-vsaj do letnika 2007,segmente pa popolnoma vse :whistle:

Tistem trenutku :whistle:

1.trenutek za na kavico in kdaj poknit čoper-mogoče še za v trgovino,ker ima torbe!

2.trenutek trgovina in mesto,nizki stroški maksi skuter

3.trenutek sopotnik,potovanje-ala VFR,FJR

4.trenutek pista,hitra solo vožnja ala R1,ki je meni bomba mopi in sem bil z njo najbolj zadovoljen od vseh.Vendar naporna za v dvoje-vseeno se bom vrnil nanjo

5.trenutek za se znoret tako ali drugače TRIAL-se bo tud treba vrnit,ker se pogreša

6.trenutek,ko se ti je za počrez vozit,po zadnjem,prednjem,raceland..SUPERMOTO

No in vsemu temu enostavno ni in ne bo približka!

Je kr potrebno imeti recimo vsaj 3 mopede :rolleyes:

Se strinjam, vsaj ene trije bi moral bit v garaži...

Dejstvo je da VFR-ke (zdajšne) ne moreš popredalčkat.

Lahko rečem, da jo imam za točko 1, 3 in 4.

Ampak, le kot točka 3, meni ne sede.

Na potovanju (smatram 500+ km/dan) je preveč trpljenja na rokah (dolomiti), sploh s sopotnikom. :BUA:

To je moje mnenje in so moje izkušnje, zato je tudi žal naprodaj. :cry:

Objavljeno

Se strinjam, vsaj ene trije bi moral bit v garaži...

Dejstvo je da VFR-ke (zdajšne) ne moreš popredalčkat.

Lahko rečem, da jo imam za točko 1, 3 in 4.

Ampak, le kot točka 3, meni ne sede.

Na potovanju (smatram 500+ km/dan) je preveč trpljenja na rokah (dolomiti), sploh s sopotnikom. :BUA:

To je moje mnenje in so moje izkušnje, zato je tudi žal naprodaj. :cry:

Ja poznam tudi jaz enga ki je bil z mano po dolomitih z VFR pa so tudi njega roke tudi bolele.

Verjetno je odvisno od kostitucije pilota namreč, on je malo manjši in malenkost krajše roke od mene, jaz pa povprečnih 82kg višine 182cm, roke ravnoprav do balance......tako, da jaz po prevoženih 540km me niso bolele njega pa ja.

Mislim, da konstitucija telesa ima ZELO VELIKO VLOGO pri "trpljenju" ob vožnji.

Objavljeno

Leta 98 je bila ja, si bom vzel čas in najdem črno na belem, ni panike.

SV 650 S je ST motor. Vem kaj sem prekrožil in bilo je z lahkoto :), seveda pa bi tak krog lažje naredil z VFR kot z SV ali FZ1 ali z Z1000....

ajd

TOČNO!! ker VFR je tourer. na Marofu pa jo SVjček poje! sam o tem smo se nismo strinjali. Ti si long distance runner, in udobje bol ceniš kot jaz k več kot 700 še nism naredu u enem dnevu. in še teh dni je blo u mojem lajfu, huh, šest?

Se strinjam, vsaj ene trije bi moral bit v garaži...

Dejstvo je da VFR-ke (zdajšne) ne moreš popredalčkat.

Lahko rečem, da jo imam za točko 1, 3 in 4.

Ampak, le kot točka 3, meni ne sede.

Na potovanju (smatram 500+ km/dan) je preveč trpljenja na rokah (dolomiti), sploh s sopotnikom. :BUA:

To je moje mnenje in so moje izkušnje, zato je tudi žal naprodaj. :cry:

čudi me da ti je ta motor na dirkališču všeč. zdi se mi da je to najmanj primerno okolje zanj. po 500km dolomitiv v dvoje verjamem da bi tud moje ročke zeloo pekle. pa mi je poza na vfr precej touring.

Ja poznam tudi jaz enga ki je bil z mano po dolomitih z VFR pa so tudi njega roke tudi bolele.

Verjetno je odvisno od kostitucije pilota namreč, on je malo manjši in malenkost krajše roke od mene, jaz pa povprečnih 82kg višine 182cm, roke ravnoprav do balance......tako, da jaz po prevoženih 540km me niso bolele njega pa ja.

Mislim, da konstitucija telesa ima ZELO VELIKO VLOGO pri "trpljenju" ob vožnji.

konstitucija in fizična forma. če jez pozimi ne fitnesiram, sem spomladi že po 100km CRKNJEN.

zdej pa bežim iz te teme, upam de ste vsi zadovoljni s svojimi motorji. kar je edino pomembno, Zv0n3 upam de boš dobu dobrega kupca inmotor ki ti bol sede. srečno.

Objavljeno

Zdaj pa edino,če je Honda vmes kvasila bedarije ali pa jih je kak novinar :hmm:

Ali pa so mislili izdelat SS motor l.85 in so ga dali ven šele 98 :evilgrin:

Kot sem rekel bom našu, ni panike, samo nimam nič časa, bo ko bo. Vem pa kje iskat in točno vem kako je zgledalo :) upam da najdem.

O.K. je že pravilno kar si napisal,sam po moje je še kar velika razlika med VFR800 in zgoraj naštetih motorjev...Hayabusa ali ZZR1400 so precej dosti večji motorji (vsaj na videz),nisem pa imel prilike jih peljati tako,da jin JAZ ne morem ocenit....meni zgleda ZZR1400 bolj potovalni kot

Večji ali manjši-vsi sledijo trendu - omenjal si, da je ta segment motorjev izginil, pa sm ti jih naštel nekaj, ki več kot dobro kažejo na to, da ni.

1. TOČNO!! ker VFR je tourer. na Marofu pa jo SVjček poje! sam o tem smo se nismo strinjali. Ti si long distance runner, in udobje bol ceniš kot jaz k več kot 700 še nism naredu u enem dnevu. in še teh dni je blo u mojem lajfu, huh, šest?

2. konstitucija in fizična forma. če jez pozimi ne fitnesiram, sem spomladi že po 100km CRKNJEN.

1. VFR ni tourer, je ST in zagotovo najbolj popoln ST (edino Sprint 1050 se morda lahko kosa, ne vem...). Vsi testi so vedno kot prepričjivega zmagovalca označili VFR 800, pa je tega že ohoho let odkar je tako. Na marofu jo SV650 poje, ker ima okoli 70kg manj, kar menda ni ravno zanemarljivo, a s 200kg mrtve in žive snovi na sebi se VFR definitivno pelje krepko lepše kot SV, verjemi sem SVja krepko preizkusil :) hehe. Tudi malo športnosti se da iz VFRke izvlečt, je pa res, da se najdejo bolj športni ST motorji, kot je to VFR. Vsaka kategorija ima svoje meje - in če so že SV 650S/VTR1000F...in VFR v njej, potem je jasno da so meje precej oddaljene med seboj, to je pa to. Za to kar je VFR namenjen, je več kot odličen motor. Kolko cenim jz udobje je pa relativna reč, saj meni bolečine v križu, riti, nogah, vratu...ne pomenijo skorajda nič, zato mi tudi zdajšnji FZ1 odgovarja skorajda popolnoma. Mene najbolj skrbijo moja uničena zapestja, zato se ne morem posluževat SS in našpičenih ST motorjev, saj ne zdržim na njih več kot 200km.

2. Seveda in tu ni besed. Zraven lahko dodamo še kakšno poškodbo in je že omejitev pri nabavi motorja še toliko večja.

ajd

Objavljeno

kakorkoli, vfr je čas že povozil podolgem in počez, je danes dovolj izbire da si vsak najde kar mu paše in vfr ni nujno sploh na seznamu več.

  • Ni mi všeč 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!