krusi Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 ufff...ja una belo-rdeca je pa prov huda....skoda k ni take stock
roadbuster Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Mene pa nekaj drugega zanima in sicer katere zavorne ploščice imate na svojih VFR-kah,samo originalne sintrane NISSIN ali tudi kaj drugega? Na veliko hvalijo LUCAS-ove ploščice,ki so celo serijsko vgrajene na nekatere motocikle,nekateri ploščice podjetja Sinter,ki izdeluje zavorne obloge že vrsto let....kaj priporočate?
GRUNF Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 (popravljeno) Tole mi kar malo bolje izgleda No pa še link, do plastičnih delov za Repsolko VFR ........ http://cgi.ebay.co.uk/Honda-VFR-800-02-08-...502116002r16021 Popravljeno Avgust 7, 2009. Popravil GRUNF vuk76 1
DAN Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Mene pa nekaj drugega zanima in sicer katere zavorne ploščice imate na svojih VFR-kah,samo originalne sintrane NISSIN ali tudi kaj drugega? Na veliko hvalijo LUCAS-ove ploščice,ki so celo serijsko vgrajene na nekatere motocikle,nekateri ploščice podjetja Sinter,ki izdeluje zavorne obloge že vrsto let....kaj priporočate? Na prejšnji imel Lucas medium,zadovoljen..
Rudi Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Mene je začela grist ena težava z zavorami... Trdota ročice zavor se spreminja... Npr. zjutraj ročica optimalna (kot sem si jo naštimal 1-2 cm prostega hoda) Popoldan ko grem iz šihta ročica trda (praktično ni prostega hoda) Čez 1h pa sem šel na turo do morja in nazaj pa je na momente bila ročica premehka (5 cm prostega hoda) čez čas se je spravila nazaj na optimum... Ker se mi to ni zgodilo prvič začenjam dvomiti v zavorne sposobnosti in se bojim da je kaj narobe. Nisem dirkač, da bi zavore in tekočino pregreval. Po morju ko sem opazovaldelovanje ročice za bremze sem vozil po avtocesti, brez naglega zaviranja... Zavore primejo in učinek zaviranja je dober, moti pa me razlika v hodu ročice, ki se spreminja... Pri prejšnjih motorjih se mi to ni dogajalo. Motor sem imel na servisu pred sezono, do takrat nisem opazil te razlike (ne da je servis kaj zaj... (Elisa), so pa menjali zadnje zavorne ploščice.) Zavorne tekočine je dovolj (steklo je polno), "pumpanje" zavorne ročice na mestu popravi stanje nazaj na optimum zavore pa naj bi bile odzračene. ABS naj bi delal normalno (lučka ugasne), na makedamu prekinja "bremzanje" Ima kdo kakšno idejo kaj se dogaja? Hvala
Frips Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Še enkrat prezračit zavore. Lahko da se je kak zračni žepek naredil pri odzračevanju.
DAN Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Mene je začela grist ena težava z zavorami... Ima kdo kakšno idejo kaj se dogaja? Hvala Napumpaj ročico koliko lahko,stisnjeno zaveži na ročko in pusti preko noči...po potrebi ponovi dokler se čist ne odzrači...
T Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 A se da komu pomert kolk fila akumulator z dobrim reglerjem Lepo lepo prosim.
DAN Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 Štand gas slabih 13V,5000rpm gor 14,4V max... ....nazadnje ko sem se z reglerjem hecal....
krusi Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 danes sel na testno VFR,madonca..mislm da me je zasvojila... ko sem sel nazaj na svoje kljuse sploh vozit nisem vec znal Res zakon motor,bo treba kmal ga nabavt
thumper Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Mene je začela grist ena težava z zavorami... Trdota ročice zavor se spreminja... Npr. zjutraj ročica optimalna (kot sem si jo naštimal 1-2 cm prostega hoda) Popoldan ko grem iz šihta ročica trda (praktično ni prostega hoda) Čez 1h pa sem šel na turo do morja in nazaj pa je na momente bila ročica premehka (5 cm prostega hoda) čez čas se je spravila nazaj na optimum. Zavore primejo in učinek zaviranja je dober, moti pa me razlika v hodu ročice, ki se spreminja... Pri prejšnjih motorjih se mi to ni dogajalo. Zavorne tekočine je dovolj (steklo je polno), "pumpanje" zavorne ročice na mestu popravi stanje nazaj na optimum zavore pa naj bi bile odzračene. ABS naj bi delal normalno (lučka ugasne), na makedamu prekinja "bremzanje" Ima kdo kakšno idejo kaj se dogaja? Hvala zavorna tekočina se mi zdi , da se menja na 2 leti, ker vleče nase vodo-higroskopična je.poglej v navodila za vzdrževanje pod periodčno vzdrževanje - zavorna tekočina se menja vsake ....po potrebi zamenjaj z novo po potrebni specifikaciji in dobro odzrači. obstaja pa tudi možnost,da imaš poškodovano protiprašno gumico na zavornem cilindru in sta se ti prah in umazanija zavlekla noter pod gumico med cilinder in batek. to povzroči,da se po zaviranju batek ne odmakne več toliko , kot je potrebno (ali pa enratse umakne,drugič pa ne), da zavorne ploščice nebi več drsale po disku.to trenje povzroči segrevanje olja tudi,ko ne zaviraš in s tem se spreminjajo tudi njegove lastnosti. lp
SV rider Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 danes sel na testno VFR,madonca..mislm da me je zasvojila... ko sem sel nazaj na svoje kljuse sploh vozit nisem vec znal Res zakon motor,bo treba kmal ga nabavt jaz sem šel lani na testno vožjo, pa se pol kake tri tedne sploh usedu nisem na svojga :naughty:
Igorr Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 danes sel na testno VFR,madonca..mislm da me je zasvojila... ko sem sel nazaj na svoje kljuse sploh vozit nisem vec znal Res zakon motor,bo treba kmal ga nabavt Kaj točno te je pa tako navdušilo?
SV rider Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Kako pa to da jo ti že prodajaš? Če sem prav zasledil, si jo komaj nabavil.
Igorr Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 (popravljeno) Kako pa to da jo ti že prodajaš? Če sem prav zasledil, si jo komaj nabavil. Je ne. Sem pa imel pomisleke zaradi zakonskih omejitev, ki smo jih nekako poštimali. Je pa tako- kakšnega prepričljivega mnenja še nimam o VFR. Se mi zdi 4000km premalo, da bi jo spljuval ali koval v zvezde. Popravljeno Avgust 10, 2009. Popravil Igorr
krusi Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Ubistvu mi je marskej zakon.. Po 5tih minutah mi je pozicija bila veliko bolj usec kot na er5, ko si cist pokonc, zvok k se vklop VTEC je cist odlomlen mi, izgled mi je ful hud( ga gledam ze 1 let ),... V primerjavi s tem kar mam zdej je tko kot darfur proti ameriki
simonsi Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Je pa tako- kakšnega prepričljivega mnenja še nimam o VFR. Se mi zdi 4000km premalo, da bi jo spljuval ali koval v zvezde. jaz po 5 minutah vem a mi je motor všeč al ne.
thumper Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Mene je začela grist ena težava z zavorami... Ima kdo kakšno idejo kaj se dogaja? Hvala tukaj : http://www.motosvet.com/zavorna-tekocina-i...vorne-cevi.html
roadbuster Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Kaj zdej,a čist noben ni menjal zavornih ploščic na VFR v zadnjem času? Sej nissin so vedno nissin,sam rad bi vedel mnenje še o kakšnih drugih...
krusi Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 No evo,zgleda bo moja VFR pri meni se ta teden,upam da jutri ze,ce bo lepo vreme :naughty:
roadbuster Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 (popravljeno) Rabim pomoč,prosim. Včeraj se peljem z vfr-ko,pripeljem do rondoja,stisnem sklopko,zbijem dve brzini,dodam gasa...zadeva zatuli v prazno...parkrat stisnem sklopko,pa spet tam do 2-3000 obratov kao normalno,pol pa poskočijo obrati v višave,ko navijem ročico,pa zadeva ostaja skorajda pri isti hitrosti.... Grem domov,mrzu motor,gre normalno cca.2 minuti,celo do vtec-a,pol pa spet isto,več kot 70 ni šlo,z nobeno brzino....je to krivda sklopke,ne razdvaja? Mal čudne vonjave so tudi bile,po moje je lamele zlepilo in drsi...kaj bi še po vašem lahko bilo? kar je videt cevi in v okencu na volanu,je z oljem vse OK...Mal mi je pa čudno,motor ima zdejle nekje 28.000km... Popravljeno September 2, 2009. Popravil roadbuster
doggie Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Rabim pomoč,prosim. Včeraj se peljem z vfr-ko,pripeljem do rondoja,stisnem sklopko,zbijem dve brzini,dodam gasa...zadeva zatuli v prazno...parkrat stisnem sklopko,pa spet tam do 2-3000 obratov kao normalno,pol pa poskočijo obrati v višave,ko navijem ročico,pa zadeva ostaja skorajda pri isti hitrosti.... Grem domov,mrzu motor,gre normalno cca.2 minuti,celo do vtec-a,pol pa spet isto,več kot 70 ni šlo,z nobeno brzino....je to krivda sklopke,ne razdvaja? Mal čudne vonjave so tudi bile,po moje je lamele zlepilo in drsi...kaj bi še po vašem lahko bilo? kar je videt cevi in v okencu na volanu,je z oljem vse OK...Mal mi je pa čudno,motor ima zdejle nekje 28.000km... če ti povem po prekmurski, po moje se ti kuplunga škali .)
T Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Rabim pomoč,prosim. Včeraj se peljem z vfr-ko,pripeljem do rondoja,stisnem sklopko,zbijem dve brzini,dodam gasa...zadeva zatuli v prazno...parkrat stisnem sklopko,pa spet tam do 2-3000 obratov kao normalno,pol pa poskočijo obrati v višave,ko navijem ročico,pa zadeva ostaja skorajda pri isti hitrosti.... Grem domov,mrzu motor,gre normalno cca.2 minuti,celo do vtec-a,pol pa spet isto,več kot 70 ni šlo,z nobeno brzino....je to krivda sklopke,ne razdvaja? Mal čudne vonjave so tudi bile,po moje je lamele zlepilo in drsi...kaj bi še po vašem lahko bilo? kar je videt cevi in v okencu na volanu,je z oljem vse OK...Mal mi je pa čudno,motor ima zdejle nekje 28.000km... Ja vse kaže da bo nekaj s sklopko. Če zdrsava mislim da se ni pametno preveč vozit saj lahko okruški naredijo kaj škode v agregatu...
bojc84 Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Doma se mi valja izpuh za VFR-ko l.99. Je iz titana, lep zvok, pa po občutko tud majčkn bolš potegne. Cena 50€ 040/549-205
roadbuster Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 In kaj v tem primeru menjat,lamele+potisna lamela +vzmeti+ tesnilo pokrova al celo sklopko? Koliko me bo to stalo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se