Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Ja poznam tudi jaz enga ki je bil z mano po dolomitih z VFR pa so tudi njega roke tudi bolele.

Verjetno je odvisno od kostitucije pilota namreč, on je malo manjši in malenkost krajše roke od mene, jaz pa povprečnih 82kg višine 182cm, roke ravnoprav do balance......tako, da jaz po prevoženih 540km me niso bolele njega pa ja.

Mislim, da konstitucija telesa ima ZELO VELIKO VLOGO pri "trpljenju" ob vožnji.

Roke na daljših turah nas očitno bolijo vse....tudi sam nisem nobena izjema... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa meni ni nič več jasno.

Kot so me dolgo časa učili pomeni ST oznaka Spot Tourer... :whistle:

Kar pomeni športno potovali... Torej jaz ne pričakujem velikosti in okretnosti CBR-ke.

Razlika med CBR in VFR je enaka VFR in Varadero. (kdo se bo prvi spotaknil ob komentar ;))

Za vsakega obstaja idealen motor, dovolj različnih je na svetu, da lahko najdeš kar hočeš.

In kdor hoče SPort, naj gleda kam drugam.

Želel sem povedati to, da ji zaradi svojih voznih lastnosti bolj pristoji oznaka T (touring). A se strinjava?

Od ST motorja pričakujem nekakšen kompromis (ravnovesje?) med športnostjo in udobnostjo- prav v primeru VFR se tehtnica v kar precejšnji meri prevesi na stran udobnosti, s čimer sicer ni prav nič narobe, če si želiš enega civilnega udobnega motorja za lenobno križarjenje po Korziki.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nimam toliko denarja, da bi imel Fireblade-a, KTM-a in še BMW GTja hkrati, mi mora VFR kar zadostovati. Žal motorja, ki bi bil dober za vse ni in ga tudi ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

post-13186-125949978364_thumb.jpg

Morda ni pravo mesto, pa vendar. Zelim menjati mojo H1000CBF(A) l. 07, trenutno 31kkm, I. lastnik,servisna knjižica, nepoškodovana, za ekvivalentno ali mlajšo VFR 800 (A). Če je kje interesent, javi 031/795884 Branko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

moja VFR 800 Vtec ABS l. 2003 potrebuje novo verigo in zobnike.

@DAN je povedal, da je boljša izbira končna veriga kot neskončna zaradi dela ki je povezan z menjavo.

Razmišljam o X-ring DID verigi, ne vem pa kje jo kupiti in kater model...

Obstaja namreč ZVM2, VM...

Po DID iskalniku so rezultati za zobnika 16/43

Pri dolžini ketne pa se zatakne... VFR 800 ABS 2004 ima 112 členov, VFR 800 VTEC 2002-2003 pa 110 členov

Zanima me kdo v Sloveniji prodaja DID verige, katero dolžino izbrati in ali je pri nakupu odprte (končne) verige zraven tudi člen za spajanje verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

moja VFR 800 Vtec ABS l. 2003 potrebuje novo verigo in zobnike.

@DAN je povedal, da je boljša izbira končna veriga kot neskončna zaradi dela ki je povezan z menjavo.

Razmišljam o X-ring DID verigi, ne vem pa kje jo kupiti in kater model...

Obstaja namreč ZVM2, VM...

Po DID iskalniku so rezultati za zobnika 16/43

Pri dolžini ketne pa se zatakne... VFR 800 ABS 2004 ima 112 členov, VFR 800 VTEC 2002-2003 pa 110 členov

Zanima me kdo v Sloveniji prodaja DID verige, katero dolžino izbrati in ali je pri nakupu odprte (končne) verige zraven tudi člen za spajanje verige.

Ola pa smo tam...alora, glej jaz sem kupil za mojo vfr l.2002 komplet DID z 110 členi (vključuje vse, oba zobnika in člen za spajanje)kar prek E-baya za cca 170€.

Priporočam ti X-ring ZVM2.

Pa ne pozabi uporabljat pravo orodje (did) za spajanje člena, da ne bo potem kak padec !!!!

Pozdrav :)

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni.

V kolikor se ima namen kdo od vas lastnikov v bližnji prihodnosti posloviti od VFR-ke naj mi prosim sporoči na PM. Zanima me pa letnik 2002-2004, najraje v rdeči barvi, morda bi šla še kakšna srebrna skoz:).

p.s. Sem pregledal že vse oglase na spletu, pa mi nobena ni kaj pretirano všeč ali pa ima ceno da te kap:).

Hvala in lep pozdrav.

Grega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ojla Vfr lastniki!

Tudi sam jo imam in jo bom še imel saj je razred zase.

Zanima me laj menite o modifikacijah air boxa opisanega:

http://johnny.chadda.se/2009/05/21/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/

Če koga zanima K&N filter

http://www.bolha.com/oglas383710486/zracni-filter-k-n-za-hondo-vfr

Imam dva!

Lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

sem novopečeni lastnik VFR-ke letnik 2008. Zanima me kako jo kaj spravite čez zimo? Jo vsake toliko časa kej vžgete, ali ni potrebe? Ima kdo tudi kaj izkušenj s tesnilom na prednji vilici, namreč malo rosi, je to stvar reklamacije, motor ima garancijo do maja 2010.

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glede na to, da pomoči nisem našel v temi, zagotovo pa bo zanimalo tudi druge lastnike VFR postavljam vprašanje o odzračevanju zavor na VFR ABS 2002-2009.

Po XY letih (verjetno je bila še tovarniška) sem se odločil zamenjat zavorno tekočino. Sledil navodilom v service manualu in izpraznil sistem.

Skladno z navodili sem se nato lotil polnjenja in odzračevanja sistema.

Sprednja zavora brez težav odzračena, ročka ustrezno trda, tudi pri večkratnem pritisku se odzivnost ročke ne spremeni = Success, odzračeno.

Zadnja zavora pa je cela znanost. Glede na to, da je iz zadnjega rezervoarja zavorne tekočine povezan celoten sistem CBS.

Po navodilih najprej odstraniš sprednjo levo čeljust in jo postaviš v položaj 15° in napolniš rezervoar z zavorno tekočino, potem se lotiš odzračevanja:

- pri sedežu (zgoraj levo)

- na zadnji čeljusti srednji oddušnik

- pri sedežu (desno zgoraj)

- na zadnji čeljusti zgornji oddušnik (čeljust se obrne za 180° in leži na disku)

- na zadnje še na sprednji čeljusti srednji oddušnik

Vse lepo in prav naredil tako kot piše. Pri odzračevanju sem uporabljal Lojzov komplet za odzračevanje, zavorno tekočino pa sem po sistemu poganjal z zavorno pedalko.

Na vseh oddušnikih sem uspel priti do tega, da v tekočini ni bilo več mehurčkov zraka. Pedal sem "napumpal" "nipel" odtegnil in izpustil zavorno, da sem pri tem iztisnil zrak.

Na vseh 5 oddušnikih sem po tem sistemu (pedal, odtegni, zategni) "pregonil" 2dcl zavorne tekočine in v ceveh naj ne bi bilo zraka.

Pri postopku sem pazil:

- nivo zavorne tekočine v rezervoarju (pri sedežu) ni nikoli padel na 0 oz. potegnil zrak

- zadnja zavorna čeljust je na disku (ploščice se ne morejo stisniti in izpasti)

- sprednja leva čeljust ima med ploščicami ključ (da ploščice ne pridejo skupaj in cilindri ne izpadejo)

Kljub očitnim indikatorjem , da v sistemu ni zraka (v prozorni cevi v kateri je zavorna tekočina pri odzračevanju ni mehurčkov) pedal ne ostane trd (kot pri ročki oz pedalih pri avtu), ampak je vsakokrat mehak. Ko nekajkrat pritisneš pa postane trd. Potem pa spet postane mehak, če ga pustiš pri miru 1 min.

Kje je problem?

Sistem z ABS ima ventile, ki kontrolirajo pritisk je tam kje ostalo kaj zraka ali je kakšna druga finta, ki v navodilih ni navedena?

@DAN? HELP

Bom hvaležen, če bom pred sezono uspel rešit to zadevo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašal bi, če je kdo lastnik stare VFR 750 (tam do letnika 94), da bi mi malo opisal kako se pelje ta motor. Ali pa če poznate koga, mi javite.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelje se več kot odlično!

Če stakneš kje ohranjeno... pa da ni potrebno menjat (dragega) potrošnega materiala čisto takoj... kupi!

Sicer pa povej, mogoče bi mene zanimala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rudi DID verižne sete prodaja SM Motocenter v Novi Gorici imajo pa tudi spletno stran http://www.sm-moto.si/ pa jih povprašaj imajo zelo ugodne cene.

Živjo,

ni mi uspel nebon ponuditi ugodnega seta za verigo.

Tako sem našel ponudnika sicer v tujini in odštel za ZVM2 ketno z zobnikoma 170€ skupaj s poštnino, kar se mi zdi ugodno glede na ponudbo pri nas in na Ebay-u

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim da je kakšna naprodaj, razen direktno iz garaže. Lani se je pojavila po mnogo letih ena bela VFR-ka iz Iškega konca, to pa je to.

Če jo kdo ima, naj bo tako prijazen in tudi mene povabi, naj si pridem ogledat to legendarno lepotico :rolleyes:

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Rudi,probaj odzračit brez tiltanja prve leve čeljusti ali pa obteži pedal zavore z enim betonskim kvadrom (ali utež po želji) in pusti čez noč,linija bi se morala odzračit sama...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Rudi,probaj odzračit brez tiltanja prve leve čeljusti ali pa obteži pedal zavore z enim betonskim kvadrom (ali utež po želji) in pusti čez noč,linija bi se morala odzračit sama...

@DAN torej je problem, da zadeva ni odzračena... sem se kar bal ja...

Bom jutri spet ponovil postopke in upam da mi bo uspelo...

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim da je kakšna naprodaj, razen direktno iz garaže. Lani se je pojavila po mnogo letih ena bela VFR-ka iz Iškega konca, to pa je to.

V Italiji se pojavi kakšna, pri nas je pa v življenju še nisem videl v oglasu. Razen na cesti. Jaz bi za očuvano dal več kot za 800 VTEC, ker je bil ta motor bolj

športni kot potovalni, konjev pa je imel samo malenkost manj, ampak precej manjšo maso. Agregat pa itak poglavje zase (cam gear V4).

Gum je na voljo več kot za vfr400, ker ma 17", delov pa je po vseh katalogih polno- govorim za potrošni material.

V Ameriki so jih uporabljali celo za dirkanje (F verzijo ne R, da se razume!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav vsem

Lani proti jeseni se mi je mudil na kolegovo poroko in ker me je dobil dež in ker so gradbinci pustil svojo ''čokolado'' na cesti in ker se po dežju in mastni cesti še nisem kaj dosti vozu, se je ob malo preveč odprtem gasu pripeljalo zadnje kolo mimo mene ...

Posledice so dobro pobrušen desni bok (ena 2 majhna koščka sta odlomljena, enega nisem več našel, polomljena so tudi nekatera vodila za vijake), odlomljeno desno ogledalo, počena sprednja maska in palstika od armaturke, malo vdrt tank (očitno sme ga kresnu s škornjem), zvita ročica zavore, počen aluminjast pokrov nad sklopko - ene pol deci je tut olja izteklo in za spoznanje zvita balanca, pa mal pobrušene stoplake in ostale malenkosti...

Vse posledica zdrsa pri ok 40km/h. Zdej sem komaj napraskal nekaj denarja za popravilo in sem se odloču, da bomo to uredili.

Ker sem čisto nov v tem moto svetu, me zanima kaj mi svetujete. Zamenjavo plastik z novimi (niti pomisliti si ne upam koliko stanejo)? Se dajo zadeve dobro popraviti tudi z varjenjem plastike in ponovnim barvanjem? Kako bo s tankom? - sedaj izgleda kot bi ga en mal s komolcem pritisnil - se da to samo ven zbit kot pri toči?

Pozna kdo kakšnega mojstra, ki bi v okolici LJ (lahko tudi drugje samo da se splača tja zapeljat) uredil to zadevo res kvalitetno (se pravi ne samo zlepil zadeve, ampak tudi ojačal poke in nadomestil odlomljene stvari) in po razumni ceni? Mam pa nekje ok 1500eur za popravilo ...

Hvala za odgovore :)

motorček je pa Honda VFR 800 03

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!