Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Kaj pa ta :naughty:

4 rori pa še homologirani heheheh

Bolje imet štiri kot pa dva,kako so eni zadovoljni...un zadaj pa gluh od tuljenja mašine pred njim ;) sam na rudačo res ne pašejo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo popzdravljeni vfr-ko že vozim 3 leta ,in imam probleme z hlajenjem oz. ventilator se vklaplja pri 106 do 108 stopinj celzija in me zanima če je to normalno .V nedeljo ko je bilo vroče se je na mestu hladila zelo dolgo preden je ventilator ugasni, in mi je tud hladilna tekočina malo pritekla ćez iberlauf odspodaj, ali je to normalno .Motor je letnik 07 in ima 15000km.

L.P BOŠTJAN

Poglej pokrovček od hladilnika na desni strani zgoraj,kjer naliješ hladilnoi tekočino...če ne tesni dobro,ni tlaka in ti butne ven tekočino - isto se zgodilo meni,prišlo do 110 stopinj in hladilna tekočina ven....

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolje imet štiri kot pa dva,kako so eni zadovoljni...un zadaj pa gluh od tuljenja mašine pred njim ;) sam na rudačo res ne pašejo ;)

Dej ne seri ku itak tako spet pa ne ropotajo no :eek:

Res škoda da imaš tako lepega RDEČEGA avatarja :OK::lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1::kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi VFR-aši!

Moje vprašanje za vse izkušene motoriste in lastnike VFR je sledeče: Pri vožnji s sopotnikom se v 3. prestavo "grdo" prestavlja, malce bolj poči (škrtne), poskusil sem vse načine, malce manj stisnjena sklopka, čisto stisnjena sklopka, ampak na 10 prestavljanj v 3. prestavo mi samo enkrat uspe lepo prestaviti. Z vsemi drugimi prestavami gre gladko kot po maslu.

Na splošno me kot neizkušenega motorista zanima tudi kako na VFR prestavljate ostali, ali stisnete sklopko do konca, ali samo malenkost.

Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem in se že vnaprej opravičujem, če je tema neumestna.

Hvala in pozdrav vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi VFR-aši!

Moje vprašanje za vse izkušene motoriste in lastnike VFR je sledeče: Pri vožnji s sopotnikom se v 3. prestavo "grdo" prestavlja, malce bolj poči (škrtne), poskusil sem vse načine, malce manj stisnjena sklopka, čisto stisnjena sklopka, ampak na 10 prestavljanj v 3. prestavo mi samo enkrat uspe lepo prestaviti. Z vsemi drugimi prestavami gre gladko kot po maslu.

Na splošno me kot neizkušenega motorista zanima tudi kako na VFR prestavljate ostali, ali stisnete sklopko do konca, ali samo malenkost.

Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem in se že vnaprej opravičujem, če je tema neumestna.

Hvala in pozdrav vsem

Osebno mi ni bil menjalnik od VFR nikoli všeč. Pojavljali so se podobni "klonki" kot pri tebi, menjalna ročica je imela kar precej hoda.. poleg vsega, je motor ko si zaprl in ponovno odprl gas (pre)grdo cuknil in v agregatu je zaropotalo, kot da bi bil nekje luft. Menim, da je bila VFR tako pač skonstruirana in da z ropotom s tehničnega vidika ni nič narobe - je pa seveda moteče, dokler se ne navadiš.

Za vsak slučaj preveri svoj problem še na katerem od Honda servisov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno mi ni bil menjalnik od VFR nikoli všeč. Pojavljali so se podobni "klonki" kot pri tebi, menjalna ročica je imela kar precej hoda.. poleg vsega, je motor ko si zaprl in ponovno odprl gas (pre)grdo cuknil in v agregatu je zaropotalo, kot da bi bil nekje luft. Menim, da je bila VFR tako pač skonstruirana in da z ropotom s tehničnega vidika ni nič narobe - je pa seveda moteče, dokler se ne navadiš.

Za vsak slučaj preveri svoj problem še na katerem od Honda servisov.

OK, hvala. Bom preveril, dilema bo samo na kateri servis se obrnit, kajti imam občutek da na splošno pri vseh servisih, naj se gre za avtomobilske ali za motocikle, pri vsej obilici dela malce pozabljajo na strokovnost in delajo razne šlamparije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam vprašanje glede nizkih obratov od 0-3000 RPM pri VFR 800. Kot sem zasledil na forumih je to kar pogost pojav, da pri teh obratih motor zelo grobo deluje oziroma nihajo obrati. Kakšna bi lahko bila rešitev če je sploh znana?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam vprašanje glede nizkih obratov od 0-3000 RPM pri VFR 800. Kot sem zasledil na forumih je to kar pogost pojav, da pri teh obratih motor zelo grobo deluje oziroma nihajo obrati. Kakšna bi lahko bila rešitev če je sploh znana?

verjetno govoriš o vožnji - če je res, priporočam da voziš okoli oz nad 5000 rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najbolj me moti kadar imam zraven sopotnico in ko se mi spredaj pojavijo nedeljski šoferji. Takrat je zelo težko vozit z 50km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja najbolj me moti kadar imam zraven sopotnico in ko se mi spredaj pojavijo nedeljski šoferji. Takrat je zelo težko vozit z 50km

vseeno ne priporočam vožnje s 3000 rpm. Pri meni pod 5000 nardi kot da bi zaprl plin, sem vprašal na servisu in se tega motorja ne vozi pod 5000 - to je bil odgovor. sploh pa ne pospešvat iz 3000, raje prestavi v drugo oz. tretjo.

lp,L

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj domačega branja za vse lastnike VFR 800 02-10

http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=44763

Ena varianta rešitve

How to do:

1 - Raise the gas tank.

2 - Locate the hose that runs from the left side of the air box to the 'pair valve' at the rear of the air box."there's only one hose on this side"

3 - Block or insert a blockage into this pipe (like a plastic tape),... and go for a ride.

This will solve the problem and the bike will become smooth at low speeds.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena varianta rešitve

How to do:

1 - Raise the gas tank.

2 - Locate the hose that runs from the left side of the air box to the 'pair valve' at the rear of the air box."there's only one hose on this side"

3 - Block or insert a blockage into this pipe (like a plastic tape),... and go for a ride.

This will solve the problem and the bike will become smooth at low speeds.

a ni blo nekje nekej govora o nekih lambda bla bla???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam vprašanje glede nizkih obratov od 0-3000 RPM pri VFR 800. Kot sem zasledil na forumih je to kar pogost pojav, da pri teh obratih motor zelo grobo deluje oziroma nihajo obrati. Kakšna bi lahko bila rešitev če je sploh znana?

Morda "rešitev" vredna razmisleka - poizkusi spremeniti razmerje zobniškega prenosa. Spredaj verižnik z enim zobom manj in zadaj z dvema zoboma več naprimer. Predlagam, da prebereš kaj več o izkušnjah posameznikov z modifikacijo razmerja na vfrworld.com ali vfrdiscussion.com.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil po teh navodilih http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/58258-pair-valve-disabling/

Občutek je mogoče boljši od 3-4K rpm deluje bolj tekoče. Vendar mislim, da je glavni krivec v sinhronizaciji vbrizga goriva. Podobno se je dogajalo na starih motorjih z uplinjači. Ko so bili izven sinhronizacije je motor pri nizkih obratih z težavo deloval.

Prvo moram nekje dobit CARBTUNE in nato dalje po teh navodilih http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/54082-my-go-at-starter-valve-synchronization-lots-of-pics/page__hl__6g+starter+valve+synch

Ni vrag, da nebi VFR-ka delala normalno v nizkih obratih.

PS a je kdo iz štajerja, ki bi za pir :alko: na VFR izpraznil izpuhe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me,če je na VFR-ko l.03 možno monirati prednje smerokaze in zadnjo luč z vfr-ke l.06.Za smerokaze mislim da nebi smel bit problem za zadnje luči sem pa malenkost v dvomih.

Popravljeno . Popravil AiC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja gre gre...

Edino z priklopom smernikov spredaj vem da boš imel tezve.

Različni konektorji so in jest sem tezavo resil tako da sem enostavno zamenjal samo pokrovčke na smerokazih.

So samo na sponkah.

Predvidevam da boš imel zadaj podobne težave.

se pravi gre samo malo časa in veselja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja gre gre...

Edino z priklopom smernikov spredaj vem da boš imel tezve.

Različni konektorji so in jest sem tezavo resil tako da sem enostavno zamenjal samo pokrovčke na smerokazih.

So samo na sponkah.

Predvidevam da boš imel zadaj podobne težave.

se pravi gre samo malo časa in veselja.

Jaaa:) waaa,hehe:)...pol bomo že rešil,ravno zarad pokrovčkou se mi gre ker so mi dost lepši B)sam itak je vse skup še pod vprašajem(sam pr sebi sanjarim)ker motorja še ni:cry:,nasledno sezono bo treba neki zrihtat in me najbolj ravno VFR mika:) wanna be SS,sam kej ka mama cbr-ka,fotr Varadero pa rata mešančk-recimo :Phehe in to mi najbolj ustreza.

Sm kr dost prečitu temo pa sm opazu da so problemi z releji,so to težavo kaj rešil z 6.gen.(sej to je od l.02 naprej ane?)

Pa drgač ma motor kašno hibo ki je treba bit nanjo pozorn pri nakupu?zanima me od l02 naprej.Drugače sem pa o tem motorju slišal veliko dobrih stvari.)

Popravljeno . Popravil AiC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Drugače sem pa o tem motorju slišal veliko dobrih stvari.

Kar se kvalitete tiče nimam pripomb - moja je pri ~60 kkm delovala zares odlično. O voznih lastnostih pa raje ne bi (spet), ker me bodo sicer zapriseženi VFR-aši enkrat živega požrli. :D

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!