Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Dan, pa ti na tole lepo LSL balanco pašejo originalne zajle,cevke, droti in vse kar je pač na balanci namontiran, al so bile potrebne kakšne večje modifikacije!?skrbi me predvsem glede dolžine!

hvala

Popravljeno . Popravil jln
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živ!

Najprej vsem srečno zdravo in veselo novo leto brez padcev in veliko varnih kilometrov!

Imam eno vprašanje..ima kdo mogoče navodila oz. service manual za VFR750F RC36 letnik

1992? Tnx :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo prekinem tole '800ccm' debato,

me zanima, koliko se vozi ali lasti v Sloveniji vfr-k 750F RC24 in RC36 in to letniki od '86 do '93.

Enkrat sem opazil eno belo, to pa je tudi vse.

Od '94 naprej mi motor ni več tako zanimiv, pa tudi kar nekaj jih je.

V Italiji se prodajajo sem in tja lepi primerki, vendar ne vem kako bi človek to registriral pri nas zaradi starosti.

Slovenec pa ne vem če bi kakšen dal to stvar iz rok?

In kar me najbolj interesira, je že kdo vozil te primerke in vtisi??

Živjo

Motor je super sam imam VFR 750 F letnik 1992 in je ful huda. Pelje se super, za skos ovinke je fajna, ni prov preveč teška, mau je dalša od kšnga novejša sportaka, sam drgač pa še ne razmišlam da bi kej menu. Je pa to moj prvi motor, sem šele lansklet naredu izpit in je tut za začetnika kr fanja da se naučiš vozt sej tm do ene 7000 obratov ni tko brutalna.

Živjo

Motor je super sam imam VFR 750 F letnik 1992 in je ful huda. Pelje se super, za skos ovinke je fajna, ni prov preveč teška, mau je dalša od kšnga novejša sportaka, sam drgač pa še ne razmišlam da bi kej menu. Je pa to moj prvi motor, sem šele lansklet naredu izpit in je tut za začetnika kr fanja da se naučiš vozt sej tm do ene 7000 obratov ni tko brutalna.

Dam še sliko

post-27170-0-30295600-1294148797_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ!

Najprej vsem srečno zdravo in veselo novo leto brez padcev in veliko varnih kilometrov!

Imam eno vprašanje..ima kdo mogoče navodila oz. service manual za VFR750F RC36 letnik

1992? Tnx :)

Jaz imam service manual in index parts ;) Piši mi !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Maš PM,tako je pa z vrha...

Belanca izgleda super :-)

Sem nov na VFR-ki, oziroma sem jo danes nabavil. Naredil sem nekaj deset kilometrov, pa imam mešane občutke. Najbolj me je začudilo to, da motor težko pade v ovinek, še posebej se mi je zdelo da v desnega (motor ni bil na tleh; ali se ga ne da peljat brez premetavanja riti). Pred tem sem imel TDM 900, jasno, povsem drugačen koncept motorja, ampak zdel se mi je veliko bolj vodljiv v ovinku. Sicer so pa to samo prvi KM, asvalt je hladen in še pesek...

Zanimam se za rollbar-e ali pa crashpad-e. Vaše izkušnje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zoki preveri tlak v gumah, upam stavit da je to krivec tvojih težav.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moje mnenje...

Crashpade imam home made,drugače pa KLIK

Bo kar držalo, samo ne da je tlak v gumah napačen, ampak se je prejšnji lastnik bolj vozil po avtocestah ali pa bolj naravnost :-). Za crashpade me pa kar pri srcu zaboli, ko pomislim, da bom luknje vrtal v plastiko :-(. Je.... ga. Ali se da mogoče dobiti mere tiste homemade variante?

Zoki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tlak v gumah je zelo pomemben to drži., Jaz imam tlak v gumah po tovarniških zahtevah in je vse OK.

Odkar sem dal pa Metzeler Roadtec Z6 Interact gor sem pa še bolj zadovoljen. Motor pade kar sam v ovinek.

Pa na nastavitev zadnje vzmeti ne pozabit še posebej ko je kakšen kovček gor.

Pa srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar držalo, samo ne da je tlak v gumah napačen, ampak se je prejšnji lastnik bolj vozil po avtocestah ali pa bolj naravnost :-). Za crashpade me pa kar pri srcu zaboli, ko pomislim, da bom luknje vrtal v plastiko :-(. Je.... ga. Ali se da mogoče dobiti mere tiste homemade variante?

Zoki

Saj lahko brez vrtanja KLIK sam se pa to pošteno preplača...

Mere lahko,sam bo treba mal počakat,kako menjavo olja,da plastike dol poberem,izvirnega načrta ne najdem.

post-592-0-01702900-1295466392_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji so bili lightech, mislim da se na Avtopika kaj najde, po moje so okoli 100€ to se mi ne zdi preterano...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima , če bi mi lahko posodil uporabniška navodila v slovenskem jeziku od Honde VFR800 letnik 2003. Jaz sem kupil rabljeno letnik 03 pri moto HIT Krško, ki je bila pripeljana iz Italije in ima italijanska navodila.

Sem iz okolice Celja . Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima , če bi mi lahko posodil uporabniška navodila v slovenskem jeziku od Honde VFR800 letnik 2003. Jaz sem kupil rabljeno letnik 03 pri moto HIT Krško, ki je bila pripeljana iz Italije in ima italijanska navodila.

Sem iz okolice Celja . Bojan

Seveda sposodil bi si jih toliko daq jih skeniram1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal jih ni več na zalogi! dammmm!!!

So mi jih poslali v sredo. Je tip po telefonu povedal, da so novejše in da so po 49€, ko so pa prišle so ble pa 58€ :l_01: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

katero zavorno tekočino si uporabil? je znamka pomembna al je dobra z vsake pumpe?

hvala

Glede na to, da pomoči nisem našel v temi, zagotovo pa bo zanimalo tudi druge lastnike VFR postavljam vprašanje o odzračevanju zavor na VFR ABS 2002-2009.

Po XY letih (verjetno je bila še tovarniška) sem se odločil zamenjat zavorno tekočino. Sledil navodilom v service manualu in izpraznil sistem.

Skladno z navodili sem se nato lotil polnjenja in odzračevanja sistema.

Sprednja zavora brez težav odzračena, ročka ustrezno trda, tudi pri večkratnem pritisku se odzivnost ročke ne spremeni = Success, odzračeno.

Zadnja zavora pa je cela znanost. Glede na to, da je iz zadnjega rezervoarja zavorne tekočine povezan celoten sistem CBS.

Po navodilih najprej odstraniš sprednjo levo čeljust in jo postaviš v položaj 15° in napolniš rezervoar z zavorno tekočino, potem se lotiš odzračevanja:

- pri sedežu (zgoraj levo)

- na zadnji čeljusti srednji oddušnik

- pri sedežu (desno zgoraj)

- na zadnji čeljusti zgornji oddušnik (čeljust se obrne za 180° in leži na disku)

- na zadnje še na sprednji čeljusti srednji oddušnik

Vse lepo in prav naredil tako kot piše. Pri odzračevanju sem uporabljal Lojzov komplet za odzračevanje, zavorno tekočino pa sem po sistemu poganjal z zavorno pedalko.

Na vseh oddušnikih sem uspel priti do tega, da v tekočini ni bilo več mehurčkov zraka. Pedal sem "napumpal" "nipel" odtegnil in izpustil zavorno, da sem pri tem iztisnil zrak.

Na vseh 5 oddušnikih sem po tem sistemu (pedal, odtegni, zategni) "pregonil" 2dcl zavorne tekočine in v ceveh naj ne bi bilo zraka.

Pri postopku sem pazil:

- nivo zavorne tekočine v rezervoarju (pri sedežu) ni nikoli padel na 0 oz. potegnil zrak

- zadnja zavorna čeljust je na disku (ploščice se ne morejo stisniti in izpasti)

- sprednja leva čeljust ima med ploščicami ključ (da ploščice ne pridejo skupaj in cilindri ne izpadejo)

Kljub očitnim indikatorjem , da v sistemu ni zraka (v prozorni cevi v kateri je zavorna tekočina pri odzračevanju ni mehurčkov) pedal ne ostane trd (kot pri ročki oz pedalih pri avtu), ampak je vsakokrat mehak. Ko nekajkrat pritisneš pa postane trd. Potem pa spet postane mehak, če ga pustiš pri miru 1 min.

Kje je problem?

Sistem z ABS ima ventile, ki kontrolirajo pritisk je tam kje ostalo kaj zraka ali je kakšna druga finta, ki v navodilih ni navedena?

@DAN? HELP

Bom hvaležen, če bom pred sezono uspel rešit to zadevo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potrebujem nasvet! kot se spomladi rado zgodi sem ugotovil da je akumulator na vfr-ki fuč (l.04) Ker nameravam kupiti novega me zanima ali je poleg dimenzij in karakteristik pomembna tudi tehnologija(klasika verjetno odpade, gel ali kaj tretjega) pri Loisu sem opazil dve možni varijanti ki sta obe maintenance free in sicer :

http://www.louis.de/...cmd.x=0&cmd.y=0

in

http://www.louis.de/...cmd.x=0&cmd.y=0

poleg razlike v obliki dobrih 25€ obstaja tudi razlika v tehniki!kakšna točno ne vem?drugi je že originalno napolnjen z elektrolitom in originalno zaprt prvi je suh in je treba elektrolit lastoročno dodat, zapret in je zadeva rešena. torej?

katerega kupiti?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tlak v gumah je zelo pomemben to drži., Jaz imam tlak v gumah po tovarniških zahtevah in je vse OK.

Odkar sem dal pa Metzeler Roadtec Z6 Interact gor sem pa še bolj zadovoljen. Motor pade kar sam v ovinek.

Pa na nastavitev zadnje vzmeti ne pozabit še posebej ko je kakšen kovček gor.

Pa srečno.

Bo držalo, je bil tlak v gumah takrat res mal majhen :headbang:

To sem porihtal, v soboto pa sva šla z VD ženo na furo. Motor teče ko urca, ko bi se pelal po tirih. Edino kar je mal mal navora v nižjih obratih, pa se bom že navadu, da ga morem bol :pos: . Drugače sem pa izredno zadovoljen. Mim vrtička, kako pa imaš nastavljeno vzmetenje?

LP,

Zoki

in obilooooo motorističnih km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem na moji VFR zamenjal gume. Po Michelin Pilot Road2 in Bridgestone BT21 sem se končno odločil ,da poizkusim z Bridgestone BT16 Pro. Po kakih 80 km utekanja sem se odpravil na ovinkasto cesto čez Rakitno. Velika razlika. Gume držijo :OK: tako ,da mi še sedaj po nekaj urah nasmešek ne gre z obraza. Tudi enkrat niso zdrsnile. Do roba brez problema. Pri prejšnih gumah sem že mislil, da sem totalni pocar, ker sem gledal kako ostali mečejo še težje stroje na koleno meni je pa vedno zdrsovalo pa četudi je bil asfalt čisto Ok.

Koliko zdržijo, bom še videl. Glede na to, da pa večino voženj naredim precej agresivno čez ovinke in ne kot easy ture, bo verjetno končni rezultat isti, samo vožnja bo čisto nekaj drugega. Mimogrede BT16 Pro so precej boljše kot BT16 , ki so jih v testih popljuvali.

Zaenkrat super.

Bom napisal, kako se bodo obnesle po daljšem času.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezveze, same špekulacije. Honda za cestno uporabo gradi na cb® linijskih motorjih medtem ko V motorji ostajajo za dirke. Cenješe, enostavnejše, preprostejše, superioren V motor smrtnikom še ne bo dostopen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!