Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

fantje a pozna kdo ta motor? verjetn če bi bil ok bi bil že prodan, ane? http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4716170

Ne ne poznam, sm imel tudi jaz takega, ki je naredu zelooo veliko km :notworthy:

Ti priporočam da zbereš še tistih 1000 euro več pa si kupi VFR 800 letnik 98 - 01 :yea1:

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Od prejšnjega tedna sem tudi jaz lastnik VFR 800. Takoj po nakupu motorja sem zamenjal gume (so bile stare popolnoma "avtocestne"). Kupil Bridgestone BT 023. Motorja se še navajam in zaenkrat mi je zelo všeč.

Moti pa me ena stvar: pri zavijanju (polni obrat balance) si skoraj priščipnem palec tako blizu rezervoarja pride klipon. Ali je to normalno? Drugi del balance ima namreč se vsaj enkrat toliko prostora spredaj do maske. Ali se da pozicija kliponov kaj nastavljati/širiti? Bi mi bolj ustrezalo, če bi bila pozicija nekoliko širša (posledično bi bil pri polnem obratu klipon bolj oddaljen or rezervoarja).

Popravljeno . Popravil jumerik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR-ka ima res že original malo bolj "ozko" postavljene ročke. Če je prostor in če ti paše ne vidim razloga zakaj nebi smel malo razširiti ročk B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo držalo, je bil tlak v gumah takrat res mal majhen :headbang:

To sem porihtal, v soboto pa sva šla z VD ženo na furo. Motor teče ko urca, ko bi se pelal po tirih. Edino kar je mal mal navora v nižjih obratih, pa se bom že navadu, da ga morem bol :pos: . Drugače sem pa izredno zadovoljen. Mim vrtička, kako pa imaš nastavljeno vzmetenje?

LP,

Zoki

in obilooooo motorističnih km.

Če motor ni dodatno obtežen (solo vožnja brez zadnjega kovčka) imam standardno nastavitev.

Ko motor zadaj dodatno obremenim dodam pri zadnji vzmeti vsaj 1 stopnjo. Tako imam v zavojih popolnoma enak občutek, kot pri neobteženem motorju. Je pa res da ima ABS varianta lažje dostopno nastavljenja zadnje vzmeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na moji VFR zamenjal gume. Po Michelin Pilot Road2 in Bridgestone BT21 sem se končno odločil ,da poizkusim z Bridgestone BT16 Pro. Po kakih 80 km utekanja sem se odpravil na ovinkasto cesto čez Rakitno. Velika razlika. Gume držijo :OK: tako ,da mi še sedaj po nekaj urah nasmešek ne gre z obraza. Tudi enkrat niso zdrsnile. Do roba brez problema. Pri prejšnih gumah sem že mislil, da sem totalni pocar, ker sem gledal kako ostali mečejo še težje stroje na koleno meni je pa vedno zdrsovalo pa četudi je bil asfalt čisto Ok.

Koliko zdržijo, bom še videl. Glede na to, da pa večino voženj naredim precej agresivno čez ovinke in ne kot easy ture, bo verjetno končni rezultat isti, samo vožnja bo čisto nekaj drugega. Mimogrede BT16 Pro so precej boljše kot BT16 , ki so jih v testih popljuvali.

Zaenkrat super.

Bom napisal, kako se bodo obnesle po daljšem času.

Do sedaj nekajkrat na Rakitno, čez Jezersko in dvakrat do Tolmina. Guma je precej odvisna od temperature. Pri 7 st C čez Rakitno je na ovinkih z bolj gladkim asfaltom podrsavala. Čim je malo bolj toplo je to prava zadeva. Sicer jo pobira temu primerno vendar pa moje VFR-e z BT020 ali 021 do sedaj nisem nikoli vozil čez ovinke s tako dinamiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pardon, nisem bil dovolj pozoren z lepljenjem povezave.

Gledam za VFR-ko letnik 2004, s 52000 km. A je smiseln nakup pri teh km in kakšne težave lahko pričakujem?

Druga stvar pa je, da je bil ta motor v preteklosti podrsan ob strani in so zato plastike prebarvane, ampak to nima kakšne pomembnejše zveze, razen malo nižja cena motorja, ne?

hvala za kakšen odgovor in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon, nisem bil dovolj pozoren z lepljenjem povezave.

Gledam za VFR-ko letnik 2004, s 52000 km. A je smiseln nakup pri teh km in kakšne težave lahko pričakujem?

Druga stvar pa je, da je bil ta motor v preteklosti podrsan ob strani in so zato plastike prebarvane, ampak to nima kakšne pomembnejše zveze, razen malo nižja cena motorja, ne?

hvala za kakšen odgovor in lp

En moj frend jo je kupil s 50 000km,in sem izrazil svojo skešso, češ, zdi se mi dosti. pa mi reče, kaj pa je to? dve, tri sezone! :blush:

in ima prav. Moj VTR jih ima 90 000 in dela čist super. on pa je VFR prodal, ne ker bi se kvarila, ker ni bil njegov tip motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa pridružiš ?

Zgoraj na vrhu imaš napis "Pridruži se skupini" :bum:

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon, nisem bil dovolj pozoren z lepljenjem povezave.

Gledam za VFR-ko letnik 2004, s 52000 km. A je smiseln nakup pri teh km in kakšne težave lahko pričakujem?

Druga stvar pa je, da je bil ta motor v preteklosti podrsan ob strani in so zato plastike prebarvane, ampak to nima kakšne pomembnejše zveze, razen malo nižja cena motorja, ne?

hvala za kakšen odgovor in lp

Glej, ne skrbi glede kilometrov če je bil redno servisiran pa če ga niso gonili mrzlega. Moj ima 64.000, imel velik servis, ventili so imeli vsi zračnost v toleranci razen enega ki je bil zelooo malo iz tolerance (V-tec vsis pri cil N.1). Dokler ne gre čez 100.000 ga ne dam :naughty:

Men se zdi da je danes folk kar neki zatežen s temi kilometri :headbang: če jih ima več kot 50.000, kaj so nori, danes mašine naredijo več kot 150.000 samo pamet met v rokah. Je pa res da so superšport motorji bolj naviti in bolj podvrženi okvaram.

To je zgolj moje osebno mnenje, je pa res da , vsako tele ima svoje vesele :)

PS: Pri teh km poglej zelo dobro zadnji amortizer. Če so se vozili v dveh, je možno da gre na obnovo ali celo menjava, vsekakor pa je potrebno zamenjat olje v prednjih vilicah.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sulica ima kar prav, kar se pa vzmetenja tiče - strošek tako za zadnjega kot za prednjega je 100€ (krat 2 jasno) tako da je tudi to povsem zanemarljivo.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločil sem se za nakup, tudi z vašo pomočjo, tako da najlepša hvala vsem trem za mnenje.

Me pa zanima, če ima kdo navodila za VFR 2004 v slovenščini ali angleščini (za skenirat ali fotokopirat) oz. pozna koga takega... hvala še enkrat in lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sulica ima kar prav, kar se pa vzmetenja tiče - strošek tako za zadnjega kot za prednjega je 100€ (krat 2 jasno) tako da je tudi to povsem zanemarljivo.

Ajd

Suhi,

kar se tiče prednjih vilic sploh ni problema menjat olje če imaš kaj zdrave kmečke pameti (iz neta si potegneš dol navodila in to je to - sam sem jih naredu, razlika kot dan in noč). Za zadnji amortizer pa se jaz ne bi kaj dosti igral, raje prepuščam strokovnjaku, se mi pa zdi 100 € kar precej visoka cena za obnovo le tega (seveda če ga jaz odmontiram :rolleyes: ).

Ciao banda :OK:

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločil sem se za nakup, tudi z vašo pomočjo, tako da najlepša hvala vsem trem za mnenje.

Me pa zanima, če ima kdo navodila za VFR 2004 v slovenščini ali angleščini (za skenirat ali fotokopirat) oz. pozna koga takega... hvala še enkrat in lp.

Ni problema....veseli novega VFR-ista...pa pamet v roke

PS: dokumentacijo za VFR cel kup..tudi v Slovenščini...

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji so pele Dunlop roadsmart,pa Metzeler ,zadnji pari gum pa Bridgestone BT021 in zdajle BT023.Za normalne vožnje in tudi malo hitrejšo vožnjo (ne na limite) je odličen kompromis,prednje mi zdržijo cca.8000-9000km,zadnjo sem zdajle menjal na 6000 (zadnjih 2500km s tremi kufri,polno naložena,vožnja do robov po ostrem asvaltu jo je namreč precej vihala).Ne morem reči,da je kdaj zdrsavala tudi z vožnjo do robov.

Zanima pa me ali kdo od vas daje v mašino Bardahl olje? Kako se obnese?

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst nujno iščem tole...a imaš še?

Žal ne, naročil sem pa na ASu če ti kaj pomaga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Take imam namontirane jaz

Tudi jaz sem montiral takšne, pa me zanima, če kaj odnesejo - so postavljene dokaj na sredo motorja in ne na maskah (po pravici povedano, ne bi nikoli rad preizkusil :unsure: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!