Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ojla! :)

Sem že dalj časa bralec tega foruma in sedaj sem se odločil da začnem tudi aktivno sodelovati oz. vas prositi za pomoč pri nakupu motorja.

Sem novopečeni lastnik izpita Akategorije(neomejeno) in sedaj kupujem motor. Ker sem pač študent in ni rednih prihodkov razen štipendije sem se najprej odločil da si kupim rabljenega viragota xv250 ali zzr250. Cene rablenih viragotov se gibljejo med 600 in 700 tisoč, z zzr250 je pa tko da jih je zelo malo oz so "položeni" ali precenjeni za svoja leta. Sedaj mi je pa pozornost pritegnla nova cbr125, ki nova stane mal čez 700 tisoč. Motor bom imel za popoldanske ture in nedeljske izlete maximalno do Poreča. Motor nameravam imeti več let (do šihta ko bo mal več $), dvotaktni motorji ne pridejo vpoštev,zzrji 250 so me razočaral (sem hi šel ene 7 gledat vsi v poden stanju, tak da tud slišat več nočm o njih), tako da iz mojih oči zgleda situacija nekako takole:

XV250:

+21KM

+20Nm

-150kg

-čoper

CBR125R:

+cestak !

+nov = garancija 2leti

+še manjša registracija

+115kg

-13KM

-10Nm

xvs250-drag-star-kolaz.jpg

motor2.jpgmala2.jpg

mala3.jpgakcija1.jpgmala1.jpg

lp in hvala za pomoč, m :ph34r:

Objavljeno (popravljeno)

moje mnenje je, da je CBR grd ko smrt - se RS50 zgleda bolj masivna! pa hrchek powah - 13 konjev res ni za kake uzivaske fure... :ph34r:

si ze pomislil o kakem kawlnu Eliminator-ju 252?? 250 ccm, 30 HP, zanimiv, masiven izgled (naked), siroki kolesi (balonarce, pa to B)), 4T,... .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Predlagam ti, da kupis starga Viragota 250. Super motorcek za zacetek. Tudi sam sem ga imel pred dvema letoma in sem bil zlo zadovoljen, vendar potrebe so se povecale.. Pri zavarovanju ti pa predlagam, da ga pozimi niti ne odjavlas iz prometa; si bos vsaj nabrav par % popusta, ki ti bodo prisli zlooo prav pri vecjih motorjih. Pri tem motorju ga niti nimas kaj kiksnit, ker je motor pac zanesljiv.. naj ima manj kot 30.000 prevozenih, pa cimvec opreme.

Objavljeno

samo da ti malo več problemov naredim :devil: zakaj pa samo 125 ali 250 če imaš neomejn izpit. za 700 jurjev se da dobit še tudi kaj močnejšega kot tvoji izbori (ali ZZR).

kawa eliminator 252 je sigurno dobra varianta, če gledaš viragota 250 obvezno poglej še druge 250 čoperje, išči kak kawasaki EN 500 in posebej hyosung aquila 250, je dosti cenejši od viragota in močnejši pa je ravno tako OK (če pač ne nasedaš fami, da je vse klump razen japoncev).

mislim, da boš neglede na to kar boš vzel od dveh tvojih možnosti razočaran ker so to po domače jajce, ki ne grejo nikamor, sploh 125 ccm je krepko malo če se nameravaš kam peljat z več kot 100 km/h, na prehitevanje pozabi.

daj poglej še malo rabljene 250 do 750 zadeve, z malo potrpežljivosti se bo kaj našlo.

Objavljeno

malce namiga. Za tak denar si raje privošči kakšnega ER5 ali pa BMW 650..odlična zadevca za začetnike.

Objavljeno (popravljeno)
malce namiga. Za tak denar si raje privošči kakšnega ER5 ali pa BMW 650..odlična zadevca za začetnike.
...zakaj pa samo 125 ali 250 če imaš neomejn izpit. za 700 jurjev se da dobit še tudi kaj močnejšega...

...ker kot sem omenil v malo višjem postu mi je s 30 jurji štipendije in recimo 30 jurji prek študenca na mesec predrago za vzdrževanje in registracijo ...mam tud avto vsak let za registirat, redni servis nardit, sm pa ke se kej pokvar,...

Popravljeno . Popravil mmmm
Objavljeno

aha razumem. no pol pa poglej še kake rabljene variante tipa Kawasaki KMX 125, pa recimokawa el 125, kymco 125 ali dayelim 125, še kake 250 štiritaktne soft endure (sam sem včasih mel hondo XL 250 - super varanta ampak zdaj je to že prestaro), itd. nove 125 in 250 varante so predrage in boš zgubil na ceni oz. je razlika med nabavno ceno nove v tem rangu in večjimi premala, razliko rajši šparaj za "resni" motor.

moje osebno mnenje je da je virago 250 čisto OK motor ampak pri nas absolutno precenjen, za tak motor bi moral dat 500 ali manj jurjev, vse ostalo je preveč glede na to kar nudi (beri - nič več kot konkurenca).

Objavljeno (popravljeno)

Pervy ti je pravilno svetoval! Ne kupuj 125 ali 250 ker so jajca! Servis te isto stane če maš 250 al pa 500, registracija je na obroke, verjamem da je hudič z denarjem, vendar pri Kawasakijevih 500 (EN, ER, GPZ, KLE) vsi hvalijo nizke stroške vzdrževanja in poceni registracijo in kar je najbolj pomembno ne bodo ti vzeli volje do vožnje (prehitevanja, klanci, vožnja po AC itd). Verjamem da ti nekdo reče da je Virago 250 ful fajn motor, hkrati pa trdim, da ma ta zelo nizke kriterije ali pa boljšega še ni probal - za primerjavo - tudi z Vespo so se ljudje peljali do Nordkappa ali z Hondo Cube 50 okoli sveta.... da se marsikaj kaj je pa smiselno naredit je pa druga stvar. Tu maš link pa si zračunaj registracijo za 250 ali 500

http://www.amzs.info/registracija.asp

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

cisto tako v razmislek: 4 leta sem imel viragota 125 (prov nevem kaksne razlike od 250 ni, gre pac malo pocasneje), v teh 4 letih sem sel samo 1x LJ-Bled pa sem zgubil veselje za odprte ceste (stalno mors do fula gas tiscat da ti drugi ne trobijo ces "dej spel se ", da o klancih sploh ne govorim), sedaj pa imam malo boljso masinco ki brez problema potegne vsaj 150km/h, rezultat: od 17.3.2004 ko sem ga registriral sem ze naredil 1150km! Verjami, raje malo stisni pa kupi kaj mocnejsega - razlika je ocitna! Bajsi in Pervy ze vesta kaj govorita.

Objavljeno

Vzemi suzuki GS 500. :naughty:

Best buy. Res. Brez heca. Za ta denar (700k) dobiš ko novega, vzdrževanje je pa itak na pol zastonj.

Objavljeno

Kar se stroškov tiče.....

Sem imel suzukija DR 125 in sedaj imam Kawasakija KLE 500 pa ti lahko zagotovim da razlike v stroških vzdrževanja ni.

Vzam nekaj bolj resnega kot so ti že vsi prej napisali (KLE, ZZR, ER-5, GPZ, EN...)

LP

Leteči

Objavljeno

Şem mel 125 ccm čoperja, pa še 2T, moj nasvet, nisi tolko bogat, da bi kupil najšvohnejša jajca, nič, kar je 125 ccm 4T ni v redu za vozit (razen za začetnike), ker nikamor, ampak prav nikamor ne gre, niti po cesti Litija - Ljubljana nisem mogel brez slabega občutka. Naprej, nič 125 2T neodblokiranga ne gre kot bi moralo, plust tega je drago kot k..., verjemi 2T motorji so, če niso lih kaki hudi skuterji dragi pa pika. Odplokirani 125 ccm 2T sicer grejo, sam to je pa res samo za bogataše, raj sploh ne pomisli na to.

No, glede Viragota je pa tko, če bi bil 535 sam mal manjši, da bi bilo nižje zavarovanje in cestnina, potem super, drugače pa tud 250 ni slab, samo kaj ko to ni to, sem na njem izpit delal, pa ti povem, da je za začetek super, ampak sam prvo leto, potem pa ti sam ubije volju do motorja, saj je tko hudo podhranjen, da je kar težko kaj več kot sam par km naredit ne da bi se počutil kot,.. no kot bi jugeca vozil. Aja, tko noro drži ceno, da sploh ni za verjet, kje se še danes dobi tolko optimistov, da ga za ta $$$ kupijo.

Moj nasvet če maš mal dinar kupi Aquilo 250 ccm od Hyosunga, zanesljiv, lepo izgleda pa še ni tko podhranjen kot Virago, drugače pa raj kej do 500 ccm, zavarovanje še zmeraj sprejemljivo (sej se da tud na trajnik :D ), občutki ob vožnji pa neprimerljivi.

lp

Rudi

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mam Viragota 250 kupu sm ga letos ,prej sm pa mel Yamaho tdr 125 2T pa je ribnla zal po 40000km. Pol sm pa reku dost mam 2T masin pa stroskov, ceprav so mocnejse in odlicne za vozit.

Virago je nekolko lazji od dragstara ima 21km gre okol 130km/h po ravnem ce mal visi pa tud vec. Je full obcutljiv na veter zaradi polozaja voznika. Sama lega na cesti si mi ne zdi ne vem kaj malo prelahek prvi konec in retezek zadnji del. Nekoliko uhaja spredaj iz ovinka. Se vid da motor ni narjen za dirkanje ampak se da se vseeno dokaj hitro pelat. Itak pa od 250cc motorja ki je 4T ne mors velik pricakovat. Je seveda podhranjen. Motor dela kot urca in imam 37000km pa vse ok (mam letnik 1999). Poraba 3,5L-4,2L ---100km

Aquila je mocnejsa in vecja od Viragota. Gre ze skor okol 140km/h. Masina je od Suzukija pa ne vem kerga tocn mal po netu poglej. Motor je full vecji na pogled od viragota in mi je tud bolj vsec, samo so pa nekolko drazje tudi zaradi tega ker vse bolj nove od 99 letnika naprej. Od mojga kolega fotr je mel novo pa mu je po 21000km zaribala pretok olja je bil premajhen in stvar se je ustavila. On je reku da niso bli pravi oljni fitri not sam jst sm pr serviserjih vidu jih seene par z istim problemom zato mislm da to ni tak osamljen primer in da se to pri teh motorjih kar pogosto dogaja.

Honda cbr 125 Hmmm kaj pa vem? Mal presvoh 13km. Oblika tud ni nevem kaj. Mal cez 100 gre pomoje tm do 110km/h MAX. Motor bi mogu delat pa poraba je pomoje tud majhna. Glas ma pa tak kot Daelim chopper 125cc.

Odlocitev je tvoja izbire ni hudo velik motorji so vsi svoh probi dobit koga ki bi tal motor za en krog da vidis razlike med njimi.....pol se pa odlocs kaj ti je bolj vsec.

Jst sm izbral viragota zaradi vzdrzljivosti majhne porabe in dokaj solidnih karateristik pa se pocen sm ga dubu od prvega lastnika.

Objavljeno

:topic: 125ccm 2T - isti stroški kot za 500 ccm motor. zdle sm tk na hitr mal računu: če prevoziš 7000 km letno porabiš približno 10l olja krat 3500 sit je 35000 sit. razlika v registraciji je pa pomoje okol 25000-30000sit.

125ccm 4T- zelo zelo zelo švoh, 250 pa tud ni nevemkak boljš.

Objavljeno (popravljeno)
sedaj pa imam malo boljso masinco ki brez problema potegne vsaj 150km/h, rezultat: od 17.3.2004 ko sem ga registriral sem ze naredil 1150km!

Kaj naj rečem, oblino požiraš kilometre. Naj tole ne zveni žaljivo ali posmehovalno, toda TMDko bi lahko malo bolj razmigal. Tole je off topic, toda zdaj bom delal izlete čez vršič in podobno, se lahko pridružiš. Nabral boš nekaj km in ker je moj walkman pokvarjen, se raje peljem v skupini(drugače solo).

Kar zadeva izbiro med 125 ali 250. Res je najboljše, da kupiš kakšno 500 cc zadevo. Sam imam ERko. Ne vem zakaj nima 60 konjev, tako kot GPZ :angry:

Prej sem imel dt 125(kupil rabljenega&zjebanega). Zaenkrat se mi dozdeva, da imam z ERko manj stroškov, še posebej ker ne pije dragega 2t olja, razen tega nudi veliko večje užitke, saj se normalno vključujem v promet(in prehitevam..če že, brez posebnih težav). Vse to so sanje pri 125ki. Plus v obrate jih boš moral tiščati. Podobno za 250ke. Če že, potem morda kupi kakšnega KLR 250(če so sploh pri nas), Dominatorja 250. Vsekakor je enduro te kubikaže še najbolj uporaben. Dovolj konjev za po cesti, hkrati pa dovolj lahek, da se da kar dobro čez drni in strn.

Lp

Še enkrat sorry(posebej moderatorjem), ker sem na začetku zašel iz teme.

A nisem se mogel upreti skušnjavi, da ne bi nekaj pripomnil na zanos, ki ga je imel soddplah, ko je ugotavljal svoje "obsežno" št prevoženih kilometrov v omenjenem času(vem pa, da je bencin drag..toda TDMka še bolj :)

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno
Kaj naj rečem, oblino požiraš kilometre. Naj tole ne zveni žaljivo ali posmehovalno, toda TMDko bi lahko malo bolj razmigal. Tole je off topic, toda zdaj bom delal izlete čez vršič in podobno, se lahko pridružiš. Nabral boš nekaj km in ker je moj walkman pokvarjen, se raje peljem v skupini(drugače solo).

Lp

Še enkrat sorry(posebej moderatorjem), ker sem na začetku zašel iz teme.

A nisem se mogel upreti skušnjavi, da ne bi nekaj pripomnil na zanos, ki ga je imel soddplah, ko je ugotavljal svoje "obsežno" št prevoženih kilometrov v omenjenem času(vem pa, da je bencin drag..toda TDMka še bolj :)

Ker že glih vem, kako je bila ta TDM-ka razmigana v času navedenih datumov in z ozirom na vreme in prosti čas v tistem obdobju, ti zagotavljam, da je bilo ravno prav in dovolj. Za nekatere morda sicer ne, ampak drugi imajo(mo) poleg mopeda še kakšno drugo obveznost. Na žalost pa jo včasih pogojuje tudi kakšen $$$. Predvidevam, da si ti v tem času števec obrnil vsaj dvakrat naokoli, sicer si tudi ti tvojo mašinco zanemaril, ali pa čakaš na popravilo walkmana.

Do danes novih 9.000 km + - za nekatere malo, za nekatere veliko, za vse ostale pa, ki uživajo(mo) v vožnji zanemarljivo, saj bolj kot kot to, pogledamo ali so gume še dobre, kako je z oljem in ...........

Se morda srečamo na Vršiču ( če ne bo potres zajebal cesto)

Mac

Objavljeno

Ja to je res!!! 2T motorji sploh niso pocen za vzdrzevat ,popravljat pa se pijejo velik npr men je TDR pila med 6-7 litri/100km + olje tanku sm pa esso k pa stane 1L 1700sit.

Zdj mam pa viragota 250 gre mal slabs ampak pije pa 3,4-4,2L/100km pa se nobenga olja pa generalnih konc sezone, zato ker prevozim vec kot 10000km/sezono.

Glede 500cc motorjev je pa tko registracija full pocen napram moci motorja npr GPZ ER5 GS500.... sam cene teh rabljenih motorjev so pa da dol pades npr GPZ 500s letnik 96---720ooo sit a je folk na glavo padu nov motor je pa okol miljonsto. Da bom dal za skor 9let star motor 300 cukov mn k za novga POZABTE NA TO!!!

Objavljeno
npr GPZ 500s letnik 96---720ooo sit a je folk na glavo padu nov motor je pa okol miljonsto. Da bom dal za skor 9let star motor 300 cukov mn k za novga POZABTE NA TO!!!

GPZjev ne delajo več, pa tudi sicer je bil več kot miljon sto(a še vedno poceni...napram ostalim). Res je, rabljeni motorji imajo hudo previsoke cene.

Objavljeno
Ker že glih vem, kako je bila ta TDM-ka razmigana v času navedenih datumov in z ozirom na vreme in prosti čas v tistem obdobju, ti zagotavljam, da je bilo ravno prav in dovolj. Za nekatere morda sicer ne, ampak drugi imajo(mo) poleg mopeda še kakšno drugo obveznost. Na žalost pa jo včasih pogojuje tudi kakšen $$$. Predvidevam, da si ti v tem času števec obrnil vsaj dvakrat naokoli, sicer si tudi ti tvojo mašinco zanemaril, ali pa čakaš na popravilo walkmana.

Do danes novih 9.000 km + -

Morda gre za pomoto in je soddplah mislil 11500 km, ne 1150. Tudi jaz imam še marsikaj drugega za postoriti, ravno tako nimam veliko denarja za bencin&ostale stroške. Ampak od marca do zdaj je pa število dobrih tisoč km precej skromno. Mislim, če greš nekajkrat do morja in nazaj, presežeš to številko. Ne, meni se moj števec ni dvakrat obrnil. Erko vozim dva meseca, v tem času sem naredil nekaj čez 4000 km, kar ni veliko, niti ne tako malo. Vem, stroški...to je glavni razlog(prej je bil pa omejen čas).

Upam, da se res kaj srečamo na vršiču.

Lp

Objavljeno
Morda gre za pomoto in je soddplah mislil 11500 km, ne 1150. Tudi jaz imam še marsikaj drugega za postoriti, ravno tako nimam veliko denarja za bencin&ostale stroške. Ampak od marca do zdaj je pa število dobrih tisoč km precej skromno. Mislim, če greš nekajkrat do morja in nazaj, presežeš to številko. Ne, meni se moj števec ni dvakrat obrnil. Erko vozim dva meseca, v tem času sem naredil nekaj čez 4000 km, kar ni veliko, niti ne tako malo. Vem, stroški...to je glavni razlog(prej je bil pa omejen čas).

Upam, da se res kaj srečamo na vršiču.

Lp

Sorry, ne gre za pomoto, samo nepazljivo bereš objave na forumu. Soddplah je pravilno napisal, da je naredil 1.150 km, ampak ti ne dojemaš datumskih omejitev in sicer: te kilometre je naredil od 17.3.2004 do 2.4.2004 oz. v 17 dneh. Glede na vreme v tistih cajtih je motor čist dost razmigan, čeprav se najdejo nekateri, ki to stvar opravijo še bolj pošteno. Če pa si mojo objavo prebral do konca, potem si lahko zasledil, da je TDM-ka naredila do danes novih 9.000 km + še nekaj malega. Garantiram, da je dovolj razmigana, brez kakršnihkoli komentarjev; nadihala se je morskega zraka v Dubrovniku, gorskega v Dolomitih pa tudi čez Vršič se je zapeljala na sprehod, ampak te nismo srečali. A si dal walkmana že na servis ?

LP

Mac

Objavljeno (popravljeno)

Mac, se opravičujem za zmoto. No to je pa druga pesem. Bom samo tiho, v primerjavi z vami delam jaz malo kilometrov :)

Morda je res, da nisem pozorno prebral, čeravno se mi dozdeva, da ni bilo napisano do kdaj je prevozil omenjeno razdaljo. Kakorkoli že, vzamem nazaj.

Ne na Vršiču zadnje čase nisem bil. Iskreno rečeno, tale teden se skoraj nič ne vozim, ker imam kot si že omenil, druge obveznosti.

Lp

P.S:Toda nisem prebral, kdaj je bilo spročilo objavljeno. Mea culpa.

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno

Zanč vidu CBR 125... zgleda kot avtomatik s plastiko... brezveze.

Pol že raj NSR kup.

Če ne veš a bi kupu čoprja al cestaka, kup cestaka.

Magar GPZ 500S.

LP

Objavljeno

Ko sem prvič slišal za CBR 125 sem mislu ni švoh. Pol sem vidu slike na netu pa podatke sem si mislu WTF. Res da je poceni samo zakej nebi bil raj 100 al pa 200 jurju več pa pošteno narjen. Mel sem NSR-ko 1993 pa je 100x bolša od tega. Da ne govorimo o moči (28KM).

Sem pa vidu zdej CBR-ko 125 tut u živo pa tako slabo tut ni vidt. Za 16-letnga mulca ki nardi izpit pa nima miljona da bi si laho aprilio al pa yamaho prvošču pa hoče nov motor je pa to kr. Samo to je za po vasi ganjat ne pa za na ture.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!