Skoči na vsebino

Yamaha FZS 600 Fazer


Ice

Priporočene objave

hočko to vemo....sem ravno v soboto motovilcu kazal kaj dela če je še kovček gor...je bil zelo prestrašen in zaskrbljen za mojo varnost...

če pa ni kovčka gor je pa miren kot mucka.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hočko to vemo....sem ravno v soboto motovilcu kazal kaj dela če je še kovček gor...je bil zelo prestrašen in zaskrbljen za mojo varnost...

če pa ni kovčka gor je pa miren kot mucka.... :)

Nekateri pa tudi brez kovčka niso ravno mucke...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hočko to vemo....sem ravno v soboto motovilcu kazal kaj dela če je še kovček gor...je bil zelo prestrašen in zaskrbljen za mojo varnost...

če pa ni kovčka gor je pa miren kot mucka.... :)

Moja trese že ko jo držim (s kuferom ali brez) Res da samo navzdol pri določeni hitrosti, ampak... :SS

...zato balance ne spustim za nič na svetu! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na čase pa se moj clo da pelat ene 200m brez rok - potem pa podivja.

pri meni je tresenje odvisno od hitrosti ne dolžine/časa vožnje...pri 60 km/h začne in se potem pri zmanjšanju hitrosti počasi umirja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zato balance ne spustim za nič na svetu! :P

jaz tudi ne ... na Fazer-ju ... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Hotschko: Kaj si pa ti na Fazer-ci pocel. :blink: :hmm: :hmm:

neki časa sem se vozil, potem pa še nekaj časa, potem pa ne več ... :o B) :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Hotschko: A pa si to za stalno presedlal na japonce a si še vedno zvest ponosu italjanske moto industrije?  :hmm:  :hmm:

Ah ni govora. Italijana ne menjam, ni primerjave.

V bistvu je bil Fazer v 10 min. dvakrat na tleh. Najprej je prijatelja "zaswingal" pred ovinkom, potem je pa še mene, ko sem šel probat, če je z motorjem vse ok ... in je bilo ok ... dokler ni padel v serijsko vgrajeno resonanco in me odvrgel. :wacko: :hmm: :xx: :lol1: ("na srečo" je obakrat padel na isto stran :doze: O:-) )

Sva še vsa razboljena do doma prišla ... jaz s Fazerjem (brez sprednje bremze in brez desne tačke :huh: ), kolega pa z Multistrado, ker mu je bilo lažje zaradi drže na mojem motorju.

No ja ... vsaj vreme je bilo lepo ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce trese in imas narejenih nekaj 1000km potem ga pelji na centriranje gume (prvi korak) in bo zelo verjetno ok. guma se s kilometri deformira. meni je treslo po 5k km pri okoli 150 km/h in sem snel kolo, ga peljal nacentrirat in sedaj je miren kot vojak v zboru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je bil Fazer v 10 min. dvakrat na tleh.

pa kaj za vraga ste počeli da ste dvakrat po tleh zarili :doze: ...a ste se brez rok vozili in čakali če se shimmy kaj pomiri al kako....če je motor vrgel oba dol potem nekaj res ni v redu...ker shimmy efekt je zajeban pojav, sam če držiš roke na balanci ga sploh ni.... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je napisal, najprej se je kolega skipal, Hotschko je pa potem preveril, če je z motorjem vse OK in pri tem spustil balanco, da vidi če gre zadeva naravnost! NAPAKA. :lol1:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S Fazerjem imam namen storiti naslednje...

-zamenjati zadnji amortizer,

-dvigniti stopalke,

-dvigniti izpuh,

ali pa

-prodati.

zamenjava amortizerja... zelo drago :wacko:

dvigovanje stopalk... sploh ne tako enostavno :?

dvigovanje izpuha... pravzaprav sploh ni placa :cry:

V TC prodajajo modro R1 l.2002! :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
V TC prodajajo modro R1 l.2002!  :wub:

Nočjo cene spustit niti za miljonček... :doze:

Zgleda, da bo treba kar staro predelat. :(

Tle je pa slika, kako naj bi spomlad zgledala! :OK:

post-326-1101065625_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...V bistvu je bil Fazer v 10 min. dvakrat na tleh. Najprej je prijatelja "zaswingal" pred ovinkom, potem je pa še mene, ko sem šel probat, če je z motorjem vse ok ... in je bilo ok ... dokler ni padel v serijsko vgrajeno resonanco in me odvrgel.  ...

Serijsko vgrajeno resonanco? Don't make me laugh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijsko vgrajeno resonanco? Don't make me laugh.

a se upaš spustit balanco na fazerju pri 60km/h ? vprašaj lastnike kaj mislijo o tem ... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se upaš spustit balanco na fazerju pri 60km/h ? vprašaj lastnike kaj mislijo o tem ...  .)

Men je že inštruktor v avtošoli rekel, da pod nobenim pogojem ne smem z obema rokama spustit balance. Nisem vedu zakaj, saj je tisti MZ 250 :wub: šel čisto lepo "brez rok". Pol me je pa enkrat pamet zapustila, pa sem fazerja kupu... zdaj mi je vse jasno. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se upaš spustit balanco na fazerju pri 60km/h ? vprašaj lastnike kaj mislijo o tem ...  .)

moj ne trese nic sploh :grim resitev: zamenjana prva guma. no, s top caseom zadaj pa vseeno tega ponavadi ne pocnem-trese vseeno, samo manj kot prej :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ne trese nic sploh  :grim

Lahko prosim napišeš, koliko kilogramov imaš, kako imaš nastavljeno vzmetenje (spredaj/zadaj), po katererih gumah voziš in kak je tlah v njih? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko prosim napišeš, koliko kilogramov imaš, kako imaš nastavljeno vzmetenje (spredaj/zadaj), po katererih gumah voziš in kak je tlah v njih?  :hmm:

seveda lahko :)

68 kg moja teza, vzmetenje spredaj nic spremenjeno, zadaj na najtrse, gume d207, tlak spredaj 2.3 bara, zadaj 2.6, skoraj po navodilih :)

Ce cisto natancno opisem situacijo pri meni glede tresenja: z original prednjo gumo(bt57?) treslo zelo, sploh potem, ko je bila ze zlizana ob straneh, ni bila za zdrzat. Nato sem jo zamenjal z 207-ko in tresenje je popolnoma izginilo. Sedaj po slabih 7 kkm prevozenih z novo gumo se mi zdi, da se tresenje rahlo vraca, vendar v minimalni meri.

Z zadnjim kufrom trese motor se vedno, vendar je v tem primeru vzrok ziher ''pokvarjena'' aerodinamika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z zadnjim kufrom trese motor se vedno, vendar je v tem primeru vzrok ziher ''pokvarjena'' aerodinamika.

vzrok je poceni (beri zaenkur*) vzmetenje ... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jest svoj piskrčk prstavm.

Man je tut z originalno gumo tresl balanco.

Poj sm dau gor D207 in ker sm imel čas in kolega vulkanizerja sva se začela obadat z centriranjem. Po četrtem cetriranju sva uspela tko zrihtat de balanco ni NIČ tresl, blo je pa gor 60 g uteži. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!